-
Ναι εντάξει. η ηλικία σε μάρανε τρομάρα σου...
Δεν μου απάντησες όμως στην ουσία.Αφου μου τα λες και φιλικά. θεωρεις ότι οποιες μετατροπες εχουν γινει ειναι ψευτικες ?..
Αλλά ξεχασα .Οτι ειναι εκτος φιατ ειναι fake.
Κοίτα πείσμα μερικοί!! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ναι εντάξει. η ηλικία σε μάρανε τρομάρα σου...
Δεν μου απάντησες όμως στην ουσία.Αφου μου τα λες και φιλικά. θεωρεις ότι οποιες μετατροπες εχουν γινει ειναι ψευτικες ?..προφανώς και σου τα λέω φιλικα... ούτε λεφτά μου χρωστάς ,ουτε γκομενικά έχουμε ,ούτε την δουλεία θες να μου φας...
Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχουν κάνει στο αυτοκινητο σου...η φιατ έχει ένα σκασμό παρόμοιους μηχανικούς με πολύ καλύτερη εκπαίδευση
Οι εταιρίες ότι κάνουν το κάνουν σκόπιμα με γνώμονα τον λόγο απόδοση/αξιοπιστία... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ναι εντάξει. η ηλικία σε μάρανε τρομάρα σου...
Δεν μου απάντησες όμως στην ουσία.Αφου μου τα λες και φιλικά. θεωρεις ότι οποιες μετατροπες εχουν γινει ειναι ψευτικες ?..προφανώς και σου τα λέω φιλικα... ούτε λεφτά μου χρωστάς ,ουτε γκομενικά έχουμε ,ούτε την δουλεία θες να μου φας...
Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχουν κάνει στο αυτοκινητο σου...η φιατ έχει ένα σκασμό παρόμοιους μηχανικούς με πολύ καλύτερη εκπαίδευση
Οι εταιρίες ότι κάνουν το κάνουν σκόπιμα με γνώμονα τον λόγο απόδοση/αξιοπιστία...Αυτό που λες δεν είναι απόλυτο, ξέχασες τον παράγοντα κόστους.
Σημαντικό για τις βιομηχανίες και λιγότερο σημαντικό για τον (κάθε) coupeas είναι οι ρύποι επίσης.
-
Αν σου τα γραψω στο τελος θα μου πείς ....''πως εκανες αυτό ,γιατι εβαλες εσωτερικη διαμετρο εξατμισης 45mm και οχι 47 .Οπότε ....άστο.θα μπλέξουμε.
Σιγουρα η φιατ και το προσωπικό της ξερει πριν απο μας αυτες τις βελτιωσεις.Ο σκοπος της αλλωστε ειναι αυτος που είπες.
Ενα ενδεικτικό μονο.Στο σπορτινγκ του '98 οι εκκεντροφόροι ειναι απο την φιατ βελτιωμενοι στο έπακρο ως προς την βυθιση. Μια γεμιση στους λοβούς με μια κατεργασία ανάλογη, ωστε να αυξησουμε την διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων μας φέρνει oφελος στην απόδοση.Τα νούμερα μονο αυτος που το εκανε ξέρει και το μηχανημα που το εκανε.Ολα φυσικά ειναι αλυσιδα .
Υπάρχουν και αλλα που εγιναν στον κινητηρα αλλά αστο καλύτερα .
Η βελτίωση φιλτατε red ειναι μια αρρώστια που κολλαει όλες τις ηλικίες.Να το ξέρεις αυτό στα επόμενά σου χρόνια να το λές στα παιδιά σου . -
Βρε Ντινο τι είπα?......Δεν υπάρχει κατανάλωση στη βελτίωση!....Βάζεις καυσιμο και πας.Αν καιει και λίγο ,τυχερός θα εισαι.
Οι ρυποι?.Πεντακάθαρο το κουπέ.Και με αγωνιστικό καταλύτη παρακαλώ.Το ρελαντί όμως... ...είναι θέμα.. -
Η βελτίωση δεν είναι ούτε ο κακός δράκος που μόνο τρώει λεφτά και στραβώνει μπιέλες αλλά ούτε και παιχνιδάκι.
Οι εταιρείες πάνω απ΄ όλα έχουν σκοπό το κέρδος.Και το κέρδος έρχεται μόνο όταν απευθύνεσαι σε πολλούς. Το punto του coupea, αν το έφτιαχνε έτσι η Φίατ θα το αγόραζε αυτός και άλλοι 10. Δεν σημαίνει όμως πως αυτό που έκανε είναι λάθος.
Οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές και αυτές της πλειοψηφίας καθορίζουν το τι θα βγάλει το εργοστάσιο. Το αντίθετο κάνει η βελτιώση. Βελτιώνεις τους τομείς που δεν σε ικανοποιούν. Κι επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις το τέλειο για εσένα από το εργοστάσιο,βάζεις το χεράκι σου (κυρίως στο πορτοφόλι) και προσπαθείς να το φέρεις εκεί που εσύ θες.
Τώρα βέβαια όσο ξέρουμε τι θέλουμε όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο,ε άλλο τόσο ξέρουμε και το τι θέλουμε όταν το βελτιώνουμε.
Για αυτό και βλέπουμε τόσα ευτράπελα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Ντινο τι είπα?......Δεν υπάρχει κατανάλωση στη βελτίωση!....Βάζεις καυσιμο και πας.Αν καιει και λίγο ,τυχερός θα εισαι.
Οι ρυποι?.Πεντακάθαρο το κουπέ.Και με αγωνιστικό καταλύτη παρακαλώ.Το ρελαντί όμως... ...είναι θέμα..Αναφέρεσαι στους ρύπους που μετράνε στα συνεργεία, έτσι;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αν σου τα γραψω στο τελος θα μου πείς ....''πως εκανες αυτό ,γιατι εβαλες εσωτερικη διαμετρο εξατμισης 45mm και οχι 47 .Οπότε ....άστο.θα μπλέξουμε.
Σιγουρα η φιατ και το προσωπικό της ξερει πριν απο μας αυτες τις βελτιωσεις.Ο σκοπος της αλλωστε ειναι αυτος που είπες.
Ενα ενδεικτικό μονο.Στο σπορτινγκ του '98 οι εκκεντροφόροι ειναι απο την φιατ βελτιωμενοι στο έπακρο ως προς την βυθιση. Μια γεμιση στους λοβούς με μια κατεργασία ανάλογη, ωστε να αυξησουμε την διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων μας φέρνει ώφελος στην απόδοση.Τα νούμερα μονο αυτος που το εκανε ξέρει και το μηχανημα που το εκανε.Ολα φυσικά ειναι αλυσιδα .
Υπάρχουν και αλλα που εγιναν στον κινητηρα αλλά αστο καλύτερα .
Η βελτίωση φιλτατε red ειναι μια αρρώστια που κολλαει όλες τις ηλικίες.Να το ξέρεις αυτό στα επόμενά σου χρόνια να το λές στα παιδιά σου .οτι και να γράφω στο βρόντο πάει... δεν αλλάζουν τα μυαλού σε με τίποτα...
ζήσε στον κόσμο σου , δεν στο χαλάω... -
Το αυτό και για σενα.Τελος.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βρε Ντινο τι είπα?......Δεν υπάρχει κατανάλωση στη βελτίωση!....Βάζεις καυσιμο και πας.Αν καιει και λίγο ,τυχερός θα εισαι.
Οι ρυποι?.Πεντακάθαρο το κουπέ.Και με αγωνιστικό καταλύτη παρακαλώ.Το ρελαντί όμως... ...είναι θέμα..Αναφέρεσαι στους ρύπους που μετράνε στα συνεργεία, έτσι;
Οχι .Στο ΚΤΕΟ !
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Η βελτίωση δεν είναι ούτε ο κακός δράκος που μόνο τρώει λεφτά και στραβώνει μπιέλες αλλά ούτε και παιχνιδάκι.
Οι εταιρείες πάνω απ΄ όλα έχουν σκοπό το κέρδος.Και το κέρδος έρχεται μόνο όταν απευθύνεσαι σε πολλούς. Το punto του coupea, αν το έφτιαχνε έτσι η Φίατ θα το αγόραζε αυτός και άλλοι 10. Δεν σημαίνει όμως πως αυτό που έκανε είναι λάθος.
Οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές και αυτές της πλειοψηφίας καθορίζουν το τι θα βγάλει το εργοστάσιο. Το αντίθετο κάνει η βελτιώση. Βελτιώνεις τους τομείς που δεν σε ικανοποιούν. Κι επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις το τέλειο για εσένα από το εργοστάσιο,βάζεις το χεράκι σου (κυρίως στο πορτοφόλι) και προσπαθείς να το φέρεις εκεί που εσύ θες.
Τώρα βέβαια όσο ξέρουμε τι θέλουμε όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο,ε άλλο τόσο ξέρουμε και το τι θέλουμε όταν το βελτιώνουμε.
Για αυτό και βλέπουμε τόσα ευτράπελα.δεν εχεις πιάσει το πνεύμα μου...
πρώτα από όλα πρέπει να βελτιώσουμε τον εγκεφαλό μας μετά το κάρο μας... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η βελτίωση δεν είναι ούτε ο κακός δράκος που μόνο τρώει λεφτά και στραβώνει μπιέλες αλλά ούτε και παιχνιδάκι.
Οι εταιρείες πάνω απ΄ όλα έχουν σκοπό το κέρδος.Και το κέρδος έρχεται μόνο όταν απευθύνεσαι σε πολλούς. Το punto του coupea, αν το έφτιαχνε έτσι η Φίατ θα το αγόραζε αυτός και άλλοι 10. Δεν σημαίνει όμως πως αυτό που έκανε είναι λάθος.
Οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές και αυτές της πλειοψηφίας καθορίζουν το τι θα βγάλει το εργοστάσιο. Το αντίθετο κάνει η βελτιώση. Βελτιώνεις τους τομείς που δεν σε ικανοποιούν. Κι επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις το τέλειο για εσένα από το εργοστάσιο,βάζεις το χεράκι σου (κυρίως στο πορτοφόλι) και προσπαθείς να το φέρεις εκεί που εσύ θες.
Τώρα βέβαια όσο ξέρουμε τι θέλουμε όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο,ε άλλο τόσο ξέρουμε και το τι θέλουμε όταν το βελτιώνουμε.Για αυτό και βλέπουμε τόσα ευτράπελα.δεν εχεις πιάσει το πνεύμα μου...
πρώτα από όλα πρέπει να βελτιώσουμε τον εγκεφαλό μας μετά το κάρο μας...Μην το παίρνεις προσωπικά.Για το πνεύμα σου πιστεύω πως είναι κοντά στα μπλε.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βρε Ντινο τι είπα?......Δεν υπάρχει κατανάλωση στη βελτίωση!....Βάζεις καυσιμο και πας.Αν καιει και λίγο ,τυχερός θα εισαι.
Οι ρυποι?.Πεντακάθαρο το κουπέ.Και με αγωνιστικό καταλύτη παρακαλώ.Το ρελαντί όμως... ...είναι θέμα..Αναφέρεσαι στους ρύπους που μετράνε στα συνεργεία, έτσι;
Οχι .Στο ΚΤΕΟ !
To ίδιο πράμα είναι
Τα εργοστάσια μετράνε και συμμορφώνονται σε νόρμες για περισσότερους.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Η βελτίωση δεν είναι ούτε ο κακός δράκος που μόνο τρώει λεφτά και στραβώνει μπιέλες αλλά ούτε και παιχνιδάκι.
Οι εταιρείες πάνω απ΄ όλα έχουν σκοπό το κέρδος.Και το κέρδος έρχεται μόνο όταν απευθύνεσαι σε πολλούς. Το punto του coupea, αν το έφτιαχνε έτσι η Φίατ θα το αγόραζε αυτός και άλλοι 10. Δεν σημαίνει όμως πως αυτό που έκανε είναι λάθος.
Οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές και αυτές της πλειοψηφίας καθορίζουν το τι θα βγάλει το εργοστάσιο. Το αντίθετο κάνει η βελτιώση. Βελτιώνεις τους τομείς που δεν σε ικανοποιούν. Κι επειδή δεν μπορείς να αγοράσεις το τέλειο για εσένα από το εργοστάσιο,βάζεις το χεράκι σου (κυρίως στο πορτοφόλι) και προσπαθείς να το φέρεις εκεί που εσύ θες.
Τώρα βέβαια όσο ξέρουμε τι θέλουμε όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο,ε άλλο τόσο ξέρουμε και το τι θέλουμε όταν το βελτιώνουμε.Για αυτό και βλέπουμε τόσα ευτράπελα.δεν εχεις πιάσει το πνεύμα μου...
πρώτα από όλα πρέπει να βελτιώσουμε τον εγκεφαλό μας μετά το κάρο μας...Μην το παίρνεις προσωπικά.Για το πνεύμα σου πιστεύω πως είναι κοντά στα μπλε.
το εργοστάσιο πληρεί κάποιες προδιαγραφές...
οι έλληνες τεχνίτες (και συναναστρέφομαι με πολλούς καθημερινά) είναι καλή στην δουλεία τους όταν τους περιγράψεις ακριβώς τι πρέπει να κάνουν... πράγμα που σημαίνει οτι πρέπει να έχεις κάνει πριν από αυτούς εσύ την μελέτη και να αφήσεις σε αυτούς το χειροπιαστό μέρος... χρειάζεται να ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να γίνει... -
Σε ευχαριστώ !.....Κοίτα τι εκανα τοσα χρονια ο ατιμος!..
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σε ευχαριστώ !.....Κοίτα τι εκανα τοσα χρονια ο ατιμος!..πλήρωνες ...
-
...Oh yes!!!....όταν εσυ εκανες στην ακρη να περασω...Μεγαλη στεναχώρια μωρε αδερφέ μου έχεις...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Προσωπικά δεν ανέχομαι και δεν έχω εμποστοσύνη σε κανέναν βελτιωτή.Δεν θέλω ούτε βίδα να αγγίξει κανείς.Καλύτερα από τον κατασκευαστή δεν ξέρει κανένας.Οκ μπορεί να σου δώσει κάποιος περισσότερα άλογα αλλά είναι σίγουρο ότι κάτι θα χάσεις.Εξαρτάται. Αν ξέρεις που και τι θα χάσεις μπορείς να το αξιολογήσεις.
Πχ. το δικό μου είχε από 'μαμά' AFR 10.2 = έκαιγε βενζίνη στο γάμο του καραγκιόζη. Γιατί ? Δεν ξέρω, ίσως ο κατασκευαστής ήθελε ασφαλή λειτουργία με κακές βενζίνες. Το να το πάω σε AFR 11 δηλ. χάνω μικρότερα περιθώρια ασφάλειας για κακή βενζίνη, που θεωρώ ότι δεν έχω και τόοοσο πρόβλημα, αλλά κερδίζω +20 άλογα και -10% κατανάλωση, ε, δε θα το έλεγα 'χάσιμο'... Φυσικά ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα απ΄όλους για το 'γενικό κοινό' του αυτοκινήτου του αλλά εσύ κερδίζεις από τη δυνατότητα παραμετροποίησης του αυτοκινήτου στα μέτρα σου. Αρκεί να ξέρεις τι ζητάς, αν το κριτήριό σου είναι 'ΑΛΟΓΑ' τότε σίγουρα θα χάσεις.Χώρια σε βελτιώσεις πέρα από τον κινητήρα: δηλαδή πιστεύεις ότι καλύτερα η μαμά ανάρτηση παρά η Ohlins που έβαλα ? Λάθος, είναι καλύτερη στα πάντα (και στην άνεση), το μόνο που 'έχασα' ήταν χρήματα. Τα οποία ξέρω ότι δεν θα πάρω αν την πουλήσω μαζί με το αυτοκίνητο, γιαυτό και όταν έρθει (κάποτε!) εκείνη η στιγμή θα βάλω πάλι τη 'μαμά' και θα πουλήσω χώρια την ανάρτηση.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ειναι δυνατον η αλλαγη εξατμισης να αυξησει την ιπποδυναμη κατα 20 ιππους;;
MILTEK 70mm για ΟΚΤΑΒΙΑ 1.8 TSI.αλλα παλι στα 1500 ευρω!!!
δευτερο ερωτημα ο επαναπρογραμματισμος πως αυξανει την ιπποδυναμη ;;;
ένα τσίτα φτιαγμένο 1.8 tsi πάνω από 240-250 άλογα δεν βγάζει με την υπάρχουσα τουρμπίνα (K03 BW)
με πρόγραμμα 1ο στάδιο είσαι με 100αρα στα 200-210 άλογα περίπου. Μαμά πίεση είσαι στο 0.5 - 0.7 μετά θα είσαι στο ~1.2.
αν αλλάξεις εξάτμιση (ολόκληρη πάντα όχι μόνο τελικό), εισαγωγή και βάλεις κ ένα ιντερκούλερ από S3 μαζί με 2 στάδιο πρόγραμμα πας σε αυτά που είπα.αν αλλάξεις τουρμπίνα -μπαίνει κουτί χωρίς πατέντες η ΙΗΙ του 2λιτρου GTi VI χτυπάς 280-290 άλογα.
βέβαια θα πρέπει μετά να αλλάξεις δισκόφρενα μπροστά, να βάλεις καλύτερο δίσκο-πλατό που να αντέχει την ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ροπή και βλέπουμε....
-
Mε το μαλακό παιδιά μη πάθει τιποτα ο red και εχω τύψεις .
τροποι αυξησης ιπποδυναμης