-
δεν μιλαμε για τα κλασσικα χρωμιωμενα ιερα τερατα...
για τα απλα αμαξια που ειχαμε, ζησαμε και μεγαλωσαμε....
ας πουμε ως το 1990...20 χρονια ειναι καλο διαστημα για να βαλουμε...
τωρα εαν παιδικα χρονια για τα πιτσιρικια του φορουμ ειναι το 2000-2004 ας το καταπιουμε....
το ειχε ο θειος μου..μεχρι να παρουμε το δικο μας ηταν το ατυπο ταξι μας...
FIAT 127
αξιωθηκαμε το ελληνικο...(βαριεμαι να κανω λινκ το δικο μου... )
OPEL KADETT
ετερος θρυλος
LADA
-
δεν μιλαμε για τα κλασσικα χρωμιωμενα ιερα τερατα...
για τα απλα αμαξια που ειχαμε, ζησαμε και μεγαλωσαμε....
ας πουμε ως το 1990...20 χρονια ειναι καλο διαστημα για να βαλουμε...
τωρα εαν παιδικα χρονια για τα πιτσιρικια του φορουμ ειναι το 2000-2004 ας το καταπιουμε....
το ειχε ο θειος μου..μεχρι να παρουμε το δικο μας ηταν το ατυπο ταξι μας...
FIAT 127
αξιωθηκαμε το ελληνικο...(βαριεμαι να κανω λινκ το δικο μου... )
OPEL KADETT
ετερος θρυλος
LADA
-
δεν μιλαμε για τα κλασσικα χρωμιωμενα ιερα τερατα...
για τα απλα αμαξια που ειχαμε, ζησαμε και μεγαλωσαμε....
ας πουμε ως το 1990...20 χρονια ειναι καλο διαστημα για να βαλουμε...
τωρα εαν παιδικα χρονια για τα πιτσιρικια του φορουμ ειναι το 2000-2004 ας το καταπιουμε....
το ειχε ο θειος μου..μεχρι να παρουμε το δικο μας ηταν το ατυπο ταξι μας...
FIAT 127
αξιωθηκαμε το ελληνικο...(βαριεμαι να κανω λινκ το δικο μου... )
OPEL KADETT
ετερος θρυλος
LADA
-
Υπηρετησε πιστα την οικογενεια μας για 28 χρονια και πεταχτηκε χωρις καποιο σοβαρο λειτουργικο προβλημα...Ειχε σχεδον 500.000χλμ με ανακατασκευασμενο κινητηρα γυρω στα 400.000 και πολυ καλοδιατηρημενη καροτσα. Θα το μετανιωνω μια ζωη που τσιγγουνευτηκαμε τοτε τα τελη και τις ασφαλειες αφου σπανια το κινουσαμε πλεον και το δωσαμε γιατι τωρα ψαχνω να βρω καλη και ασαπιστη GS αλλα φευ...
-
4θυρο Seat 127 2ης γενιας πρασινο , σε κυκλοφορια απο το 1978 εως 2005 και το εχω ακομα
-
renault super 5tc
ειναι σε κυκλοφορια
-
Να και το δικό μου!
Καθημερινής χρήσεως από το 1987 μέχρι τώρα.
1200 θαυματουργά κυβικά! Έχουμε γυρίσει μαζί σχεδόν όλη την Ελλάδα. -
Το πρώτο αυτοκίνητο του πατέρα ήταν ακριβώς σαν αυτό :
Το αγόρασε όταν γεννήθηκα και πραγματικά μας πήγε παντού εντός Ελλάδας, ενώ ήταν και πολύ καλό στις αγροτικές εργασίες. Δεν το οδήγησα ποτέ, αποσύρθηκε το 1992, αλλά πρέπει να ήταν λίγο ήρωες αυτοί που το οδηγούσαν.
Μετά αντικαταστάθηκε από ένα σαν αυτό, στο οποίο έμαθα να οδηγώ -
Μιας και αρχισαμε να μιλαμε για Lada θυμηθηκα το παρακατω περιστατικο:
Ο πατερας ενος φιλου μου ειχε ενα 2105,με το οποιο ειχαν γυρισει ολη σχεδον την Ελλαδα.Παροτι ειχαν και καινουριο αυτοκινητο,το χρησιμοποιουσαν μεχρι πριν κανα 3αρι χρονια ως καθημερινο.Σε αυτο εμαθε να οδηγαει και ο φιλος μου,με οτι αυτο συνεπαγεται
Καποια στιγμη εφυγε σε μια στροφη και καβαλησε το πεζοδρομιο,με μονο κοστος μια ζαντα και ενα ακρομπαρο,δυστυχως ομως συνεβη ακριβως την περιοδο που σκεφτονταν να το αντικαταστησουν,οποτε κατεληξε στον παλιατζη
Ο φιλος μου ακομα θυμαται με συγκινηση,πως τη στιγμη που το σηκωνε ο παλιατζης,ο πατερας του γυρισε και του ειπε:
'Σκοτωσες εναν ηρωα..' -
Στην μακρινή δεκαετία του '70 ο πατέρας είχε αγοράσει ένα ΤΟΥΟΤΑ 800 με τις ταχύτητες στο χέρι και μετά από μία γερή στούκα το αντικατέστησε με ένα ΖΑΖ.
-
-
Το πρωτο αυτοκινητο που γνωρισα ως πιτσιρικάς..
Γλυτωσε μια πυρκαγια στη μηχανη απο κομμενο σωλ. βενζινας - φαντασου οτι γυρισαμε σπιτι μετα, αλλα δεν γλυτωσε μια καραμπολα στο φαναρι ( τοτε ) του Φαρου Ψυχικου οταν κοκαλωνει ο προστινος, ο πατερας μου προλαβαινει και δεν τον ακουμπαει κι απο πισω ηρθε φορτηγακι και τους πηρε παραμαζωμα Μπαμ το φορτηγακι απο πισω το πεταξε στο μπροστινο ε απο μιση μεριδα ετσι κι αλλιως αυτοκινητο τι να μεινει....
-
1974 με 1986 μεγαλωσα σε μια πρασσινη Αλφασουντ 1200. Με 4 παιδια μεσα πρεπει να φαινοταν καπως ...
Θυμαμαι χαρακτηρηστικα τον ηχο του μποξερ, τα οργανακια στην κονσολα OLIO, AMPERE, AQUA, και καποιες φορες που ειχε κεφια ο μπαμπας και πηγαιναμε με 130....Το `86 αγοτρασαμε μια тτετραπορτη ασημι 316. Μας φαινοταν τεραστια!!!!!
-
Ο NIGA ακόμη οδηγεί αυτά με τα οποία μεγάλωσε ...
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Μιας και αρχισαμε να μιλαμε για Lada θυμηθηκα το παρακατω περιστατικο:
Ο πατερας ενος φιλου μου ειχε ενα 2105,με το οποιο ειχαν γυρισει ολη σχεδον την Ελλαδα.Παροτι ειχαν και καινουριο αυτοκινητο,το χρησιμοποιουσαν μεχρι πριν κανα 3αρι χρονια ως καθημερινο.Σε αυτο εμαθε να οδηγαει και ο φιλος μου,με οτι αυτο συνεπαγεται
Καποια στιγμη εφυγε σε μια στροφη και καβαλησε το πεζοδρομιο,με μονο κοστος μια ζαντα και ενα ακρομπαρο,δυστυχως ομως συνεβη ακριβως την περιοδο που σκεφτονταν να το αντικαταστησουν,οποτε κατεληξε στον παλιατζη
Ο φιλος μου ακομα θυμαται με συγκινηση,πως τη στιγμη που το σηκωνε ο παλιατζης,ο πατερας του γυρισε και του ειπε:
'Σκοτωσες εναν ηρωα..'Παρόμοιο περιστατικό έπαθα όταν τα τέμπη ήταν κλειστά, στην παράκαμψη, αργά ένα βράδυ με βροχή που δεν έβλεπες στα 5 μέτρα.
Καθώς πήγαινα έπεσα σε μια λακούβα γεμάτη νερό, τόσο βαθιά που νόμιζα ότι με τρακάρανε η ότι έφυγα από τον δρόμο και έπεσα σε χαντάκι τσιμεντένιο. Το ντουλαπάκι στο αυτοκίνητο άνοιξε μόνο του και η μπαταρία έφυγε απο την θέση της!
Τελικά την γλύτωσα με δεξί ακρόμπαρο και μία ευθυγράμμιση.
Η ζάντα αν και αλουμινίου την γλύτωσε, υποθέτω λόγω του 80 προφίλ ελαστικού.
Τραυματική εμπειρία αλλά αν ήταν άλλο αυτοκίνητο.... -
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Η ζάντα αν και αλουμινίου την γλύτωσε, υποθέτω λόγω του 80 προφίλ ελαστικού.
Η ζαντα αν την είδα καλα στην φωτογραφία είναι MAK. Ίδιες φόραγα και εγώ σε ένα Fiesta και έχουν επιζήσει απο μια εντυπωσιακά μεγάλη λακούβα πάνω σε στροφή (με την αναρτηση συμπιεσμένη και 70αρι λάστιχο) με πολλά χιλιόμετρα όπου ακόμα την θυμάμαι μετα απο 18 χρόνια μετά!!! Πιστεύω οτι αν ήταν σιδερένια θα είχε γίνει οκτάρι... Άρα μου επιβεβαιώνεις οτι ήταν πραγματι πολύ ανθεκτικές!
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Ο NIGA ακόμη οδηγεί αυτά με τα οποία μεγάλωσε ...Προς τι ο υστερικός γέλως;
-
Και εγώ δεν νομιζω οτι θα σας εκπληξω ιδιαίτερα....
Απο 1/6/1970 εως και το 1995 που πήρα το πρώτο δικό μου ήταν το οικογενειακό μας αυτοκίνητο:
Εδώ περί το 1974 (αν κρίνω απο το ποδηλατάκι μου που φαίνεται πίσω)
και εδώ λίγο πριν παροπλιστεί (σε κλειστό και χωρίς υγρασία χώρο). Κάποια στιγμή θα το ξαναβγάλω στον δρόμο....
Ξεκίνησε σαν 1300 με 4 ταμπούρα αλλά περί το 1984 που εξ' αιτιας του μάστορα έσπασε το άθραυστο μοτέρ, έγινε 1600 με 5αρι κιβώτιο dogleg (να είναι καλά ο μάστορας ). Απο το 1990 μέχρι το 1995 πέρασε δύσκολες ώρες στα χεράκια μου (πάει και το καλό 1600αρι μοτέρ!)....
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Η ζάντα αν και αλουμινίου την γλύτωσε, υποθέτω λόγω του 80 προφίλ ελαστικού.
Η ζαντα αν την είδα καλα στην φωτογραφία είναι MAK. Ίδιες φόραγα και εγώ σε ένα Fiesta και έχουν επιζήσει απο μια εντυπωσιακά μεγάλη λακούβα πάνω σε στροφή (με την αναρτηση συμπιεσμένη και 70αρι λάστιχο) με πολλά χιλιόμετρα όπου ακόμα την θυμάμαι μετα απο 18 χρόνια μετά!!! Πιστεύω οτι αν ήταν σιδερένια θα είχε γίνει οκτάρι... Άρα μου επιβεβαιώνεις οτι ήταν πραγματι πολύ ανθεκτικές!
Πράγματι MAK είναι.
Φαίνεται είναι 'Βαρέως' τύπου
Και εγώ σε στροφή ήμουν, όχι πολύ απότομη, και το αμορτισέρ φοβήθηκα ότι θα είχε βγεί από τον θόλο με το μπαμ που άκουσα. -
3 αυτοκινητα εζησα σα παιδι..
Απο τη γεννηση μου μεχρι το '97 μια citroen gs 1015 special 1977 που εγινε εσωτερικα και μηχανικα μετατροπη σε gsa 1.3 καπου το '84 και απο το '97- '04 μια citroen cx 2400 pallas 1977 που το '98 εγινε μετατροπη 2500 gti turbo II..
Απο '97 και για μια 10ετια υπηρξε παραλληλα με την παραπανω κυρια και ενα talbot solara 1.5 ls..Η cx ηταν ιδια,μα ακριβως ολοιδια (μονη διαφορα μαυρες κλειδαριες και μαυρο διακοσμητικο 5ης κολωνας), με την παρακατω.
κλασσικα μικρα οικογενειακα...αυτα που ζησαμε