Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Impreza WRX 2.0 S..... H..... Mitsubishi Lancer Evo 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru Impreza WRX 2.0 S..... H..... Mitsubishi Lancer Evo 8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    52
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
      Να πω σε αυτο το σημειο οτι το '05 STi εχει καποιες βελτιωσεις οι οποιες ισως του δωσουν το προβαδισμα.

      • Αυξημενο μετατροχιο πισω και αλουμινενια πισω ψαλιδια.
      • Νεο μπλοκε μπροστα.
      • Παχυτερες αντιστρεπτικες.
      • Ηλεκτρονικα ρυθμιζομενο κεντρικο διαφορικο.
      • Καλυτερο τιμονι.
      • 8-αρες ζαντες αντι για 7.5-αρες.

      καλες αλλαγες μου ακουγονται........

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        STi λόγω περισσότερης φιλικότητας στην καθημερινή χρήση

        Διαφορετικά και τα δύο είναι 'άντε γεια'

        Να υπενθυμίσω και τη διαφορά στις εγγυήσεις, τρία χρόνια έναντι επτά, που ίσως αποδειχθεί σημαντική σε αλλαγή τουρμπίνας πχ. (σιγά μην πάρω τέτοιο αυτοκίνητο και δεν το σκίσω )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sebastien-loeb last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          STi λόγω περισσότερης φιλικότητας στην καθημερινή χρήση

          Διαφορετικά και τα δύο είναι 'άντε γεια'

          Να υπενθυμίσω και τη διαφορά στις εγγυήσεις, τρία χρόνια έναντι επτά, που ίσως αποδειχθεί σημαντική σε αλλαγή τουρμπίνας πχ. (σιγά μην πάρω τέτοιο αυτοκίνητο και δεν το σκίσω )

          ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΚΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΒΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:

            EVO!

            Τα Lancer ήταν και είναι πάντα καλύτερα απο τα αντοίστοιχα Impreza.

            Δεν εχεις ακουσει μαλλον για το STi Spec-C...

            http://www.litchfieldimports.co.uk/subaru/my05_spec.html

            Αυτό που έχω ακούσει είναι οτι όλα τα Impreza, ακόμα και αυτά με ρυθμιζόμενα διαφορικά, έχουν μια τάση να υποστρέφουν στις κλειστές στροφές. Τα EVO έχουν ουδέτερη εώς υπερστροφική συμπεριφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sebastien-loeb last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

              EVO!

              Τα Lancer ήταν και είναι πάντα καλύτερα απο τα αντοίστοιχα Impreza.

              Δεν εχεις ακουσει μαλλον για το STi Spec-C...

              http://www.litchfieldimports.co.uk/subaru/my05_spec.html

              Αυτό που έχω ακούσει είναι οτι όλα τα Impreza, ακόμα και αυτά με ρυθμιζόμενα διαφορικά, έχουν μια τάση να υποστρέφουν στις κλειστές στροφές. Τα EVO έχουν ουδέτερη εώς υπερστροφική συμπεριφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                titsataki last edited by

                Συμφωνω το EVO 8 δεν παιζει με το 'απλο' WRX.
                Το EVO ειναι ο συναγωνισμος στο STi.

                Η εμφανιση ειναι τελειως υποκειμενικη και προσωπικα μου αρεσουν και τα δυο. Ποτε δεν θα περασεις απαρατηρητος με κανενα απο τα δυο.

                To 05 STi εχει αρεκετςε διαφορες απο το 04. Επισης υποθετω στην Ελλαδα δεν παιρνετε το 2,5 λιτρο SΤi που για εμενα ειναι ο τελειος συνδιασμος με την ροπη χαμηλα που ταιριαζει γαντι με το 6αρι κιβωτιο. (με τα 300 αλογα και 300 pounds απο ροπη)

                Το 05 STi ειναι αυτο που λενε ενα τετρακινητο με ταση προς τα πισωκινητα. Αν πιεσθει σε γργορους ρυθμους θα πεταξει την ουρα εξω. Επισης σε χωμα και χαλικι πεταει την ουρα αμεσως. Αλλα αν συνεχισεις να πιεσεις το γκαζι ειναι πολυ φανερο το προτερημα της τετρακινησης μια και μπορεις να αισθανθεις το μπροστα μερος του αυτοκινητου να τραβαει και να ισιωνει την πλαγιολισθηση.

                Το κεντρικο διαφορικο δεν μεταβαλει την μεταδοση μπροστα πισω οπως νομιζουν πολλοι αλλα το ποσο κλειδωνει η οχι το κεντρικο διαφορικο. Απο αυτοματο μεχρι 65/35, 50/50 και ανοιχτο. Επισης εχει διαφορετικο μπροστινο διαφορικο απο το 04 που αλλαζει την αισθηση του αυτοκινητου.

                Οι βελτιωσεις ειναι φυσικα παμπολες και εξαρτωνται απο το πορτοφολι.
                Ηδη οι μαγκες της ECUTEC εχουν ετοιμο προγραμμα για τον εγκεφαλο.

                Μια και εχω ζησει για 3 χρονια με 02 WRX (oχι μαμησιο) και τωρα με 05 STi (επισης οχι μαμησιο) ξερω οτι η αισθηση μεταξυ των δυο ειναι πολυ διαφορετικη.

                Το μονο EVO που θα επαιρνα τωρα ειναι EVO 8 MR. Εχει 6αρι κιβωτιο και belstein αναρτηση. Επισης εχει το κετρικο ηλεκρονικο διαφορικο και τις 3εις θεσεις μεταδοσης (tarmac, gravel, snow) Τα 05 'απλα' EVO τα εχουν αλλα οχι το εξαρι κιβωτιο).

                Σε επανηλειμενα τεστ στην πιστα το MR(05) νικησε το STi(05) αλλα το Sti νικησε το 'απλο' EVO VIII. (κατα Car and Driver Αμερικης)

                Η μηχανη του EVO ειναι φοβερη και σηκωνει πολυ δυναμη. Η μηχανη του STi στην Ευρωπη ειναι επισης πολυ γνωστη και παιρνει πολλες βελτιωσεις και δυναμη.

                Οποιοδηποτε και αν διαλεξει ο φιλος σου θα ειναι φοβερο αυτοκινητο και οι ικανοτητες του αυτοκινητου περα απο τις δυνατοτητες του μεσου οδηγου.

                Αν ο φιλος σου θελει να μαθει πιο πολλα για το καθενα μοντελο ισως να πρεπει να μπει στα μεγαλα Αμερικανικα φορουμ και να αρχισει να διαβαζει πιο πολλες πληροφοριες.

                Νικος

                ΥΓ: επειδη μαντευω θα εχουμε τις γνωμες του στυλ εχω ακουσει και εβλεπα στην τηλεοραση και διαβαζα στην εφημεριδα, στην καφετερια, προτεινω σιγουρα να μπει σε φορουμ που συχναζουν ιδοκτητες και των δυο για να αποχτησει μια εμπεριστατωμενη εικονα παρα μια θεωρητικη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  350Z!

                  ( )

                  Δεν μπορώ να έχω γνώμη περί της ουσίας. Απλά να πώ οτι, εμφανισιακά έχουμε 'πήξει' στα Scoobys και ενα EVO πάντα με ψαρώνει - ακόμα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    STi λόγω περισσότερης φιλικότητας στην καθημερινή χρήση

                    Διαφορετικά και τα δύο είναι 'άντε γεια'

                    Να υπενθυμίσω και τη διαφορά στις εγγυήσεις, τρία χρόνια έναντι επτά, που ίσως αποδειχθεί σημαντική σε αλλαγή τουρμπίνας πχ. (σιγά μην πάρω τέτοιο αυτοκίνητο και δεν το σκίσω )

                    δεν ξερω/νομιζω οτι το EVO εχει 7 χρονια........... μπορει να επαληθευσει κανεις???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lefos last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                      EVO!

                      Τα Lancer ήταν και είναι πάντα καλύτερα απο τα αντοίστοιχα Impreza.

                      Δεν εχεις ακουσει μαλλον για το STi Spec-C...

                      http://www.litchfieldimports.co.uk/subaru/my05_spec.html

                      Αυτό που έχω ακούσει είναι οτι όλα τα Impreza, ακόμα και αυτά με ρυθμιζόμενα διαφορικά, έχουν μια τάση να υποστρέφουν στις κλειστές στροφές. Τα EVO έχουν ουδέτερη εώς υπερστροφική συμπεριφορά.

                      Θα μου επιτρεψεις να το χαρακτηρισω 'καραμελα' των περιοδικων.Αν οδηγησεις STi δεν θα προλαβαινεις να κανεις αναποδα για να το 'μαζεψεις'. Το πισω διαφορικο (Suretrac) ειναι απιστευτα αμεσο και τουλαχιστον στο δρομο το αυτοκινητο θελει προσοχη. Εννοειται πως στις πολυ κλειστες στροφες, ολα τα τετρακινητα ανοιγουν αρχικα την τροχια τους αλλα ειδικα τα EVO/STi λογω των μπλοκε 'γυρνανε' πολυ γρηγορα.

                      Δες αυτο το Video

                      http://www.litchfieldimports.co.uk/subaru/specc.mpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        Θεωρώ και τα δύο αυτοκίνητα κορυφή στο είδος τους (STi-EVO) αλλά προτιμώ το EVO. Mε μικρή διαφορά όμως..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          titsataki last edited by

                          Να και οι διαφορες μεταξυ 05 και 04 STi.

                          What is new for the 05s?

                          new Helical Front limited slip differential
                          new power steering oil cooler
                          new steering wheel
                          new wider 8' wheel (replaces 7.5') with dual opposed STi logos
                          new rear wheel arch flares, body colored (because the new 8' whl?)
                          new Immobilizer key, 3 supplied. Needed to start car
                          new climate control
                          new air filtration
                          new smoked headlight lens
                          new re-designed keyless remote fob
                          new seat cushion side bolster material
                          new center console cupholders, replaces the one by the center vent
                          new sam/fm/CD changer w/ bass, mid, treble adjustments, 6 spkrs
                          new door armrest redesigned, now cloth, includes mirror controls
                          new colors
                          new rear cup holders added

                          Επισης υπαρχουν πολλα μικροτερα μερη που ειναι διαφορετικα κυριως στην αναρτηση. το 05 STi ειναι παρα πoλυ κοντα σε ενα STI Spec C.

                          Μια καλη πηγη πληροφοριων ειναι η εξης ιστοσελιδα:

                          http://www.imprezawrxsti.com/postnuke/index.php

                          Νικος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefos last edited by

                            Νικο, πολυ καλες οι πληροφοριες σου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Κ εγω θα προτιμουσα το Evo
                              Mου αρεσει περισσοτερο(αλλα αυτα ειναι γουστα) και το θεωρω πιο καθαροαιμο...
                              Οχι οτι θα με χαλαγε ενα Suba αλλα με μικρη διαφορα Evo

                              Sorry κυριοι Μοντερατορες,αλλα δεν μπορουσα να μην την εβαζα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lefos last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:

                                  Ãéá óôáìÜôá ëßãï óôá ðßô íá óïõ ðþ ìåñéêÝò êïõâÝíôåò åóÝíá

                                  ÷ëùñïöüñìéï êáé óêïéíß Ýôïéìá

                                  Ðåñéôôï íá ðþ -Scooby-

                                  Áí êáé óå ôÝôïéï åðßðåäï åßíáé èÝìá ãïýóôïõ ãéáôß ïé üðïéåò äéáöïñÝò åßíáé áìåëçôÝåò

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    ΧΛΩΡΟΦΟΡΜΙΟ;;;;

                                    Μετα που θα συνελθει θα σε κυνηγαει μια ζωη!!!
                                    Κατι με πιο μονιμα αποτελεσματα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      ×ËÙÑÏÖÏÑÌÉÏ;;;;

                                      Ìåôá ðïõ èá óõíåëèåé èá óå êõíçãáåé ìéá æùç!!!
                                      Êáôé ìå ðéï ìïíéìá áðïôåëåóìáôá;

                                      Aí ðÜñù ôï Óïõìðáñïý óéãÜ ìç ìå ðéÜóåé
                                      Ôï âñÞêá èá ìåôáìöéåóôþ þóôå íá èõìÜôáé êÜðïéïí Üëëïí

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Δεν μπορώ να αποφασίσω

                                        Το καινούργιο STi 2.5 το φέρνει η MevaPower ... ξέρει κανείς πόσο ;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-karnis last edited by

                                          Κύριοι, έχουμε διαβάσει άπειρα συγκριτικά τεστ μεταξύ των WRX Sti και Εvo (όποιο νούμερο). Σε απόλυτους αριθμούς το Evo υπερέχει ελάχιστα απέναντι στο WRX. Αλήθεια όμως, πόσοι έχουν την ικανότητα να πάνε αυτά τα υπεραυτοκίνητα στο όριο για να βρουν το νικητή... εάν υπάρχει τελικά. Περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas-1970 last edited by

                                            Δύσκολο το δίλημμα...

                                            Μάλλον το μοτέρ του evo σε σουλούπι του subaru

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr