-
ειχαμε την εξης διαφωνια...
εστω οτι παμε με 100-110 και θελουμε να περασουμε γρηγορα νταλικα.
την στιγμη αυτη παμε με 5η, ή και 6η...
εγω λεω κατεβαζουμε μια θεση απο αυτη που εχουμε...αλλα προσεχεις να κανεις αλλαγη κατω απο τις 4000 στροφες...(αλλα εδω εχω την απορια πως γινεται!!!)
ο ενας λεει οτι και να εχεις πετας 3η, ανεξαρτητα τις στροφες...
ο αλλος λεει κρατας την ιδια (5η-6η) και απλως πατας περισσοτερο το γκαζι..ερωτημα ...επειδη ως τωρα δεν χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο με την Οκταβια (1.8 TSI)γιατι διαλεγα ηπιους και σχετιικα ομαλους απο πυκνη κινηση δρομους, και εχω ζησει και μεγαλωσει με το Καντετ τι κανω για να μην σκοτωθω στο ανθος της ηλικιας μου;;;
-
ειχαμε την εξης διαφωνια...
εστω οτι παμε με 100-110 και θελουμε να περασουμε γρηγορα νταλικα.
την στιγμη αυτη παμε με 5η, ή και 6η...
εγω λεω κατεβαζουμε μια θεση απο αυτη που εχουμε...αλλα προσεχεις να κανεις αλλαγη κατω απο τις 4000 στροφες...(αλλα εδω εχω την απορια πως γινεται!!!)
ο ενας λεει οτι και να εχεις πετας 3η, ανεξαρτητα τις στροφες...
ο αλλος λεει κρατας την ιδια (5η-6η) και απλως πατας περισσοτερο το γκαζι..ερωτημα ...επειδη ως τωρα δεν χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο με την Οκταβια (1.8 TSI)γιατι διαλεγα ηπιους και σχετιικα ομαλους απο πυκνη κινηση δρομους, και εχω ζησει και μεγαλωσει με το Καντετ τι κανω για να μην σκοτωθω στο ανθος της ηλικιας μου;;;
-
ειχαμε την εξης διαφωνια...
εστω οτι παμε με 100-110 και θελουμε να περασουμε γρηγορα νταλικα.
την στιγμη αυτη παμε με 5η, ή και 6η...
εγω λεω κατεβαζουμε μια θεση απο αυτη που εχουμε...αλλα προσεχεις να κανεις αλλαγη κατω απο τις 4000 στροφες...(αλλα εδω εχω την απορια πως γινεται!!!)
ο ενας λεει οτι και να εχεις πετας 3η, ανεξαρτητα τις στροφες...
ο αλλος λεει κρατας την ιδια (5η-6η) και απλως πατας περισσοτερο το γκαζι..ερωτημα ...επειδη ως τωρα δεν χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο με την Οκταβια (1.8 TSI)γιατι διαλεγα ηπιους και σχετιικα ομαλους απο πυκνη κινηση δρομους, και εχω ζησει και μεγαλωσει με το Καντετ τι κανω για να μην σκοτωθω στο ανθος της ηλικιας μου;;;
-
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
δηλαδη;;;;
θεωρεις οτι ειναι λαθος να πηγαινεις 100-110 με 5η;;
αν εχεις την καλωσυνη βοηθα γιατι αυριο κανω ταξιδι!!
οχι οτι θα με χαλαγε να το κανω με τα 100-120 που πηγαινα με το παλιο...αλλα αν υπαρχει τροπος να το κανω ασφαλεστερα...με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ηταν καλοδεχουμενο... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα λαχανιάζουν κοντά στον κοφτή..οπότε ίσως ήταν καλύτερα γύρω στις 1000στροφές πριν τον κόφτη.Λογικά θα πέσει και πάλι μέσα στο εύρος που έχει full ροπή.Αν και τα καινούργια τουρμπάκια δεν κρεμάνε στις αλλαγές καθόλου λόγω τουρμποροπής.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
δηλαδη;;;;
θεωρεις οτι ειναι λαθος να πηγαινεις 100-110 με 5η;;
αν εχεις την καλωσυνη βοηθα γιατι αυριο κανω ταξιδι!!
οχι οτι θα με χαλαγε να το κανω με τα 100-120 που πηγαινα με το παλιο...αλλα αν υπαρχει τροπος να το κανω ασφαλεστερα...με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ηταν καλοδεχουμενο...Για μένα με το μοτέρ που έχεις θα πέταγα μια 6η και θα πήγαινα 140-150 σταθερά.Και προσπέραση να θες να κάνεις έχεις και την ροπή και τα άλογα για να την κάνεις χωρίς κατέβασμα σε αυτά τα χιλιόμετρα,αλλά για μεγαλύτερη ασφάλεια κατεβάζεις μια 5η και έφυγες..
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα λαχανιάζουν κοντά στον κοφτή..οπότε ίσως ήταν καλύτερα γύρω στις 1000στροφές πριν τον κόφτη.Λογικά θα πέσει και πάλι μέσα στο εύρος που έχει full ροπή.Αν και τα καινούργια τουρμπάκια δεν κρεμάνε στις αλλαγές καθόλου λόγω τουρμποροπής.
στον χαρτη του κινητηρα
https://carconfig.skoda-auto.de/Default.aspx?checked=1
η ροπη ειναι σταθερη απο 1500-4500 αυτο σημαινει οτι οτι και να βαλω σε αυτο το ευρος δεν εχει σημασια;;;
-
Η προσπέραση θέλει επιτάχυνση δηλαδή ιπποδύναμη, άρα τουλάχιστον 4.000 στροφές. Αν ήδη πας με 110-120 κατεβάζεις 4η και έχεις γρήγορη προσπέραση, αν έχεις πέσει κάτω από 100 πρέπει να βάλεις 3η.
-
Bασικα πρεπει να μαθεις που βγαζει δυναμη το αυτοκινητο σου και που εσυ εισαι σιγουρος οτι εχεις την ταχυτητα να προσπερασεις.Δε νομιζω να υπαρχει καποιος κανονας που να λεει οτι με την ταδε ταχυτητα προσπερνας,αναλογα τις συνθηκες κρινεις και πραττεις,δεν ειναι ολα τα κιβωτια ιδια.Εγω πχ με 1600αρι 110 αλογα κατεβαζα 3η και τη γεμιζα γιατι ηταν αρκετα μακρια σαν σχεση και βολευε στο προσπερασμα,αντιθετως σε 2λιτρο τουρμπο 200 αλογα απλα πατουσα το γκαζι με 4η ενω σε 1200κε 60 αλογα εκανα τουμπεκι....
Ο sv2 για παραδειγμα με την F430 μπορει να προσπερασει και με 2α οποτε δεν ειναι κατι στανταρ. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
θεωρεις οτι ειναι λαθος να πηγαινεις 100-110 με 5η;;
αν εχεις την καλωσυνη βοηθα γιατι αυριο κανω ταξιδι!!
οχι οτι θα με χαλαγε να το κανω με τα 100-120 που πηγαινα με το παλιο...αλλα αν υπαρχει τροπος να το κανω ασφαλεστερα...με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ηταν καλοδεχουμενο...Εγώ θα έλεγα καλύτερα στο αυριανό ταξίδι να μην προσπαθήσεις για τίποτε παραπάνω από αυτό που αισθάνεσαι εσύ ασφαλής.
-
Αν εισαι με 6η κατεβασε καμια 5η, αν δεις οτι δεν τραβαει πας σε 4η. Αλλα θα το κρινεις εκεινη την στιγμη . Εγω προσπερναω και με 6η
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
θεωρεις οτι ειναι λαθος να πηγαινεις 100-110 με 5η;;
αν εχεις την καλωσυνη βοηθα γιατι αυριο κανω ταξιδι!!
οχι οτι θα με χαλαγε να το κανω με τα 100-120 που πηγαινα με το παλιο...αλλα αν υπαρχει τροπος να το κανω ασφαλεστερα...με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ηταν καλοδεχουμενο...Εγώ θα έλεγα καλύτερα στο αυριανό ταξίδι να μην προσπαθήσεις για τίποτε παραπάνω από αυτό που αισθάνεσαι εσύ ασφαλής.
πλακα πλακα εχεις δικιο...
μου φαινεται θα κανω προπονηση με διαφορες επιλογες στην Αθηνων Κορινθου, οπου εχει λωριδες και διαχωριστικα και θα αφησω τις ταρζανιες στην Κορινθου -Πατρων για αργοτερα... -
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα λαχανιάζουν κοντά στον κοφτή..οπότε ίσως ήταν καλύτερα γύρω στις 1000στροφές πριν τον κόφτη.Λογικά θα πέσει και πάλι μέσα στο εύρος που έχει full ροπή.Αν και τα καινούργια τουρμπάκια δεν κρεμάνε στις αλλαγές καθόλου λόγω τουρμποροπής.
Τα χαρακτηριστικά λειτουργιάς των κινητήρων διαφέρουν. Ο λόγος που δεν μπήκα σε λεπτομέρειες είναι ότι ο φίλος δεν φαίνεται τεχνικά πολύ καταρτισμένος και το μόνο που θα καταφέρναμε θα ήταν να μπερδευτεί περισσότερο. Πάντως σε καμία περίπτωση το 1.8 TSi δεν λαχανιάζει 1000 ΣΑΛ πριν τον κόφτη των 7κ ΣΑΛ και τραβάει δυνατά (αλλά όχι με το νέυρο ενός αντίστοιχης ισχύους ατμοσφαιρικό φυσικά) ως τα κόκκινα. Τα δε περισσότερα σύγχρονα πολυβάλβιδα μοτέρ δίνουν μέχρι ψηλά. Εξαιρούνται κάτι τούρμπο παλαιάς κοπής και κάτι ψόφια ατμοσφαιρικά με έμφαση στις μεσαίες.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
δηλαδη;;;;
θεωρεις οτι ειναι λαθος να πηγαινεις 100-110 με 5η;;
αν εχεις την καλωσυνη βοηθα γιατι αυριο κανω ταξιδι!!
οχι οτι θα με χαλαγε να το κανω με τα 100-120 που πηγαινα με το παλιο...αλλα αν υπαρχει τροπος να το κανω ασφαλεστερα...με μεγαλυτερη ταχυτητα θα ηταν καλοδεχουμενο...Σωστό είναι να πηγαίνεις με 6η με 100-120 (για οικονομία). Λάθος είναι να θέλεις να προσπεράσεις με 6η... Εδώ τώρα θα σου πούνε ότι με την ροπη μπλα μπλα μπλα... Το γεγονός παραμένει όμως ότι καλό είναι να μένουμε όσο το δυνατόν λιγότερο στο απέναντι ρεύμα! Άρα το ιδανικό είναι να βρίσκεσαι όσο το δυνατόν εγγύτερα στις στροφές τις μέγιστης ιπποδύναμης.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί να κάνεις αλλαγή κάτω από τις 4000; Μόνο αν μιλάμε για ντίζελ ισχύει κάτι τέτοιο (και όχι σε όλα) γιατί ψηλά λαχανιάζουν.
Στη δική σου περίπτωση, η μέγιστη επιτάχυνση δίδεται με 3η και τέρμα γκάζι. Αν χρειαστεί κάνεις καρφωτή αλλαγή πάνω στην προσπέραση σε 4η κοντά στον κόφτη.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα λαχανιάζουν κοντά στον κοφτή..οπότε ίσως ήταν καλύτερα γύρω στις 1000στροφές πριν τον κόφτη.Λογικά θα πέσει και πάλι μέσα στο εύρος που έχει full ροπή.Αν και τα καινούργια τουρμπάκια δεν κρεμάνε στις αλλαγές καθόλου λόγω τουρμποροπής.
Τα χαρακτηριστικά λειτουργιάς των κινητήρων διαφέρουν. Ο λόγος που δεν μπήκα σε λεπτομέρειες είναι ότι ο φίλος δεν φαίνεται τεχνικά πολύ καταρτισμένος και το μόνο που θα καταφέρναμε θα ήταν να μπερδευτεί περισσότερο. Πάντως σε καμία περίπτωση το 1.8 TSi δεν λαχανιάζει 1000 ΣΑΛ πριν τον κόφτη των 7κ ΣΑΛ και τραβάει δυνατά (αλλά όχι με το νέυρο ενός αντίστοιχης ισχύους ατμοσφαιρικό φυσικά) ως τα κόκκινα. Τα δε περισσότερα σύγχρονα πολυβάλβιδα μοτέρ δίνουν μέχρι ψηλά. Εξαιρούνται κάτι τούρμπο παλαιάς κοπής και κάτι ψόφια ατμοσφαιρικά με έμφαση στις μεσαίες.
Προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτό με το εξής σκεπτικό..Τα περισσότερα σύχρονα τουρμπάκια έχουν μικρές τουρμπίνες σε σχέση με τα κυβικά τους,για να τραβανέ απο χαμηλά και χωρίς ξεσπάσματα.Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως κάτι δίλιτρα tsi που τελειώνουν απο τουρμπίνα στα 400ps.Με την μικρή τουρμπίνα που έχουν τα περισσότερα,ψηλά που χρειάζονται πολύ αέρα το μικρό τούρμπο τελειώνει από παροχή με αποτέλεσμα όλοι οι κατασκευαστές να ρίχνουν την πίεση σε πολυ χαμηλά επίπεδα.Βέβαια δεν ξέρω το συγκεκριμένο μοτέρ τι συμπεριφορά έχει στα ψηλά αλλά το σίγουρο είναι οτί στις μεσαίες θα τραβάει σαν ταξί
-
Επειδή το έχω οδηγήσει σε Leon, ξέρω ότι το μοτέρ παραμένει δυνατό μέχρι ψηλά. Φυσικά όχι όπως ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό που θα λυσσούσε στον κόφτη. Σε καμία περίπτωση όμως δεν ξεφουσκώνει σαν τον T-Jet. Για τις μεσαίες έχεις δίκιο πάντως... από τις 3 ως τις 5 σκοτώνει!
-
Αν έχεις ήδη 4000+ στροφές, συνεχίζεις πατώντας γκάζι.
Αν είσαι κάτω απο 3.500, κατέβασε μία και είσαι ΟΚ.
Δοκίμασέ το σε σημεία που έχει περίσσευμα λωρίδες και προστατευτικό διαχωριστικό με το αντίθετο ρεύμα (πχ 3 λωρίδες, είσαι στη δεύτερη και προσπερνάς καποιον που κινείται στην πρώτη/δεξιά ) και έτσι θα καταλάβεις τις δυνατότητες τις δικές σου και του αυτοκινήτου σου. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
...επειδη ως τωρα δεν χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο με την Οκταβια (1.8 TSI)γιατι διαλεγα ηπιους και σχετιικα ομαλους απο πυκνη κινηση δρομους, και εχω ζησει και μεγαλωσει με το Καντετ ...
Από το καντέτ στα 160 τουρμποάλογα υπάρχει τεράστια διαφορά, οπότε αν κάνεις αυτό...
Εγώ θα έλεγα καλύτερα στο αυριανό ταξίδι να μην προσπαθήσεις για τίποτε παραπάνω από αυτό που αισθάνεσαι εσύ ασφαλής.
...θα είσαι κομπλέ.
Εγώ πως προσπερνάω? Καλή ερώτηση. Καταρχάς τώρα ΔΕΝ προσπερνάω τόσο όσο παλιά. Παλιά πήγαινα με τη λογική 'φάτους όλους' με αποτέλεσμα να φτάνω κουρασμένος και με ελάχιστο κέρδος σε χρόνο. Τα τελευταία χρόνια, με σαφώς γρηγορότερο τουτού, πάω με την κυκλοφορία, άντε να περάσω κανένα μπάρμπα ή καμία νταλίκα. ΚΤΕΛ που πηγαίνει αέρα το σκέφτομαι. ΑΝ χρειαστεί να προσπεράσω θα κατεβάσω ότι νομίζω 4η ή και 3η, και το μόνο ίσως λάθος που κάνω είναι ότι σε μερικά προσπεράσματα 3ής ασυναίσθητα θα βάλω 4η, όπου μία θεωρητικά αποτυχημένη αλλαγή μπορεί να δημιουργήσει κατάστασεις...
Γενικά πάντως για το πάσχα και τις εξόδους του το ξαναλέω: Κλείστε τα αυτιά σας στις προσταγές της εφηβικής παρέας, της γκρινιάρας συμβίας, των κακομαθημένων παιδιών, της χοντρής πεθεράς και πηγαίντε χαλλλλαρά και χωρίς να αγχώνεστε να προσπεράσετε κόσμο. Καθίστε αρκετά δεξιά για να σας περνάνε και εάν δεν σκοπεύετε να προσπεράστε αφήστε απόσταση από τον μπροστινό για να μπορεί να σας προσπερνάει κάποιος έναν έναν. Σε καμία περίπτωση βέβαια μην γίνεται εκνευριστικά αργοί ή ακολουθήσετε το ρυθμό άλλων εκνευριστικά αργών...
-
προς στιγμη νομιζα οτι μπηκα στο cosmopolitan
με ποια ταχυτητα προσπερνατε;;;