-
Ναι νονέ δεν ξέρεις εσύ.Είσαι κοινωνικά αποκλεισμένος όπως όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο.Τράβα πάρε κανένα Scirocco για να αποκτήσεις λόγο γιατί αλλιώς δεεεεν.
Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε εδω μέσα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ναι νονέ δεν ξέρεις εσύ.Είσαι κοινωνικά αποκλεισμένος όπως όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο.Τράβα πάρε κανένα Scirocco για να αποκτήσεις λόγο γιατί αλλιώς δεεεεν.
Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε εδω μέσαβρήκες ευκαιρία εσύ ...
Ναι νονέ δεν ξέρεις εσύ.Είσαι κοινωνικά αποκλεισμένος όπως όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο.Τράβα πάρε κανα C5 για να αποκτήσεις λόγο γιατί αλλιώς δεεεεν.
Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε εδω μέσαfixed γιατί με το πιο πάνω βγάζεις την συνήθη εμπάθεια σου για τα VW και δεν πείθεις για αντικειμενικός που έχει ένσταση στο σχόλιο του papatzas.
-
ok αν σε βολεύει το C5 Elteo εγώ δεν έχω θέμα.
Αλλά τι λογική είναι αυτή δηλαδή.Άποψη του Χρήστου(και πολλών άλλων) είναι ότι δεν του αρέσει τέλος πάντων κι ότι είναι ασύμφορο σαν αγορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Κι επειδή δηλαδή ο Nonos τυχαίνει να έχει ένα ταπεινό και παλιό zx δεν μπορεί να εκφράσει άποψη?Αυτό είναι ρατσισμός κύριοι και φίλτατε papatza.Και τέλος πάντων το ξέρουμε ότι όσοι αγοράζουν Vag και ειδικά A1 είναι υπεράνω κριτικής από ανθρώπους που δεν έχουν αντίστοιχο αυτοκίνητο(και που να το βρουν αφού αντίστοιχης τιμής μπαρούφα δεν έχει βγάλει άλλος κατασκευαστής).Και μην αρχίσετε για μηχανικά κλπ αστεία γιατί δεν είναι και κανένα υπόδειγμα τεχνολογίας για να δικαιολογεί τα λεφτά του.Μια πανάκριβη premium μετατροπή είναι και τίποτε άλλο -
Για να λυθεί η απορία κάποιων το Α1 αποτέλει την πρώτη επιλογή σε εταιρικό αυτοκίνητο αρκετών νεαρών στελεχών επιχειρήσεων.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για να λυθεί η απορία κάποιων το Α1 αποτέλει την πρώτη επιλογή σε εταιρικό αυτοκίνητο αρκετών νεαρών στελεχών επιχειρήσεων.Εταιρικά 3θυρα;
Πρώτη φορά το ακούω.
Εννοείται για αμάξι αυτής της κατηγορίας, δεν μιλάω για την 'εταιρική' Ζ4 του αφεντικού. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μου κανες τη μουρη κρεας τωρα..τρεχω να κρυφτω..Υπαρχει κανα συμβολαιο που λεει τι πρεπει να οδηγας για να εχεις αποψη γενικως..?
νταξ το δαμε και αυτο..υπαρχει κανενα συμβολαιο που σου επιτρεπει να χαρακτηριζεις καποιον βασει αυτου που ΟΔΗΓΕΙ/ΚΑΤΕΧΕΙ;;;;;;
δεν χαρακτηρισες το αυτοκινητο, αυτους που αγοραζουν χαρακτηρισες. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ; και μαλιστα πισω απο την οθονη
θα το λεγες face to face σε καναν διμετρο bodybuilder που εχει Α1;;;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
ok αν σε βολεύει το C5 Elteo εγώ δεν έχω θέμα.
Αλλά τι λογική είναι αυτή δηλαδή.Άποψη του Χρήστου(και πολλών άλλων) είναι ότι δεν του αρέσει τέλος πάντων κι ότι είναι ασύμφορο σαν αγορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Κι επειδή δηλαδή ο Nonos τυχαίνει να έχει ένα ταπεινό και παλιό zx δεν μπορεί να εκφράσει άποψη?Αυτό είναι ρατσισμός κύριοι και φίλτατε papatza.Και τέλος πάντων το ξέρουμε ότι όσοι αγοράζουν Vag και ειδικά A1 είναι υπεράνω κριτικής από ανθρώπους που δεν έχουν αντίστοιχο αυτοκίνητο(και που να το βρουν αφού αντίστοιχης τιμής μπαρούφα δεν έχει βγάλει άλλος κατασκευαστής).Και μην αρχίσετε για μηχανικά κλπ αστεία γιατί δεν είναι και κανένα υπόδειγμα τεχνολογίας για να δικαιολογεί τα λεφτά του.Μια πανάκριβη premium μετατροπή είναι και τίποτε άλλοπαμε παλι γιατι διαβαζεις αυτο που θες να διαβασεις επειδη προκειται για αυτοκινητο του μισητου σου ομιλου.
δεν εξεφρασε αποψη για το Α1, για τους κατοχους εξεφρασε και μιλας για ρατσισμο; σοβαρα; δεν ειναι ρατσισμος να κρινεις τον αλλο βασει του αυτοκινητου που οδηγει;
και πουθενα δεν χαρακτηρισα τον nono, το αυτοκινητο χαρακτηρισα, οπως και οποιοδηποτε 20ετιας. ειδες καμια μομφη για το χρηστη; η για σενα πχ που οδηγεις fluence;;;
το ανταγωνιστικο ds3 πχ δεν ειναι ενα ντεμεκ c3 που προσπαθουν να πουλησουν ακριβα;
αρα οποιος οδηγσει ds3 ειναι μαλ..τι λες;;;;
-
Ρε Παπάτζα, νιώθεις;
Άντε ξεκόλλα. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για να λυθεί η απορία κάποιων το Α1 αποτέλει την πρώτη επιλογή σε εταιρικό αυτοκίνητο αρκετών νεαρών στελεχών επιχειρήσεων.
Εταιρικά 3θυρα;
Πρώτη φορά το ακούω.
Εννοείται για αμάξι αυτής της κατηγορίας, δεν μιλάω για την 'εταιρική' Ζ4 του αφεντικού.Γιατί όχι; Και εγώ 3θυρο έχω. Ένεκα βέβαια που είμαι σπορ.
Με τα άνω των 15Κ εταιρικά έχει πλάκα η φάση...τα Tiguan και μερικά Golf βλέπω να γίνονται καπνός.
-
Το θεμα ειναι οτι κοστιζει και οσο το c3 ,το ds3 και οχι οσο το c6..
-
- Ford Focus = 362
- Toyota Auris = 265
- Opel Astra = 251
- Skoda Octavia = 221
- VW Golf = 127
- Seat Leon = 108
- Citroen C4 = 101
- BMW 1 = 98
- NissaN Qashqai = 98
- Mitsubishi ASX = 79
- Kia Ceed = 78
- Alfa Romeo Guiletta = 69
- Hyundai i30 = 63
- Honda Civic = 62
- Chevrolet Cruze = 48
- Audi A3 = 43
- Mitsubishi Lancer = 33
- Toyota Corolla = 30
- Volvo C30 = 24
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
- Dacia Logan = 2
- VW Jetta = 2
- Hyundai Accent = 2
- Chevrolet Lacetti = 1
- Alfa Romeo 147 = 1
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΚΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ;
-
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
Άυτό το κομμάτι του τοπ είναι το πιο ενδιαφέρον. Ένα ακραίο υβρίδιο από μια εντελώς περιθωριακή εταιρεία, ξεπερνάει σε πωλήσεις ένα σκασμό μοντέλα της διπλανής πόρτας.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
Άυτό το κομμάτι του τοπ είναι το πιο ενδιαφέρον. Ένα ακραίο υβρίδιο από μια εντελώς περιθωριακή εταιρεία, ξεπερνάει σε πωλήσεις ένα σκασμό μοντέλα της διπλανής πόρτας.
παιζει να 'ναι και τα πρωτα εταιρικα/test drive/δημοσιογραφικα
σε μερικους μηνες θα φανουν οι πραγματικες πωλησεις
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
Άυτό το κομμάτι του τοπ είναι το πιο ενδιαφέρον. Ένα ακραίο υβρίδιο από μια εντελώς περιθωριακή εταιρεία, ξεπερνάει σε πωλήσεις ένα σκασμό μοντέλα της διπλανής πόρτας.
παιζει να 'ναι και τα πρωτα εταιρικα/test drive/δημοσιογραφικα
σε μερικους μηνες θα φανουν οι πραγματικες πωλησεις
Ετσι ακριβως..
Οπως π.χ. και οι πωλησεις του a1 που περιλαμβανουν και παρα πολλα εταιρικα-leasing.. -
τα 62 σιβικ δεν είναι άσχημα για αυτοκίνητο 5 ετών...θα ήταν ενδιαφέρον βέβαια να ξέραμε πόσα από αυτά είναι 1,8! Για μένα όλο 1400 θα πουλάνε!
-
Σπύρο όπως έστρωσε ο Σ θα κοιμηθεί. Γιατί το αμάξι θα μπορούσε να πουλήσει τουλάχιστον τα διπλάσια. Αλλά με το μυαλό που κουβαλά και με την ψευτό-premium πολιτική τους τελικά δεν θα τους μείνει κανείς.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
Άυτό το κομμάτι του τοπ είναι το πιο ενδιαφέρον. Ένα ακραίο υβρίδιο από μια εντελώς περιθωριακή εταιρεία, ξεπερνάει σε πωλήσεις ένα σκασμό μοντέλα της διπλανής πόρτας.
Είναι η απόδειξη της οικολογικής συνείδησης των συμπολιτών μας!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
- Lexus CT200h = 19
- Peugeot 3008 = 17
- Peugeot 308 = 17
- Renault Megane = 14
- Nissan Tiida = 14
- Honda Insight = 12
- Lancia Delta = 10
- Fiat Bravo = 8
- Renault Fluence = 6
- Mercedes B-Class = 6
- Mazda 3 = 5
- Subaru Impreza = 5
Άυτό το κομμάτι του τοπ είναι το πιο ενδιαφέρον. Ένα ακραίο υβρίδιο από μια εντελώς περιθωριακή εταιρεία, ξεπερνάει σε πωλήσεις ένα σκασμό μοντέλα της διπλανής πόρτας.
Είναι η απόδειξη της οικολογικής συνείδησης των συμπολιτών μας!!
καλα ποσα νομιζετε βγηκαν td και δημοσιογραφικα ?
1 για τα 2 καταστηματα και το πολυ 3 δημοσιογραφικα .
ολα τα αλλα ειναι κανονικες ταξινομισεις ,αν δεν ειχαν προβλημα παραδοσης θα τα πηγαιναν και καλυτερα πιστευω
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σπύρο όπως έστρωσε ο Σ θα κοιμηθεί. Γιατί το αμάξι θα μπορούσε να πουλήσει τουλάχιστον τα διπλάσια. Αλλά με το μυαλό που κουβαλά και με την ψευτό-premium πολιτική τους τελικά δεν θα τους μείνει κανείς.δεν διαφωνώ σε αυτό όμως από την άλλη είναι από τους λίγους αντιπροσώπους που μέσα στην εγγύηση αλλάζει ότι θέλεις χωρίς πολλά πολλά! Βέβαια από την άλλη καινούριο 1800 δεν θα έπαιρνε κανένας πλέον!Η χόντα θα έπρεπε να έχει και 1600 στα περίπου 125 άλογα!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
... καινούριο 1800 δεν θα έπαιρνε κανένας πλέον!Η χόντα θα έπρεπε να έχει και 1600 στα περίπου 125 άλογα!Η πλάκα είναι ότι τον έχει τον 1600 που λες αλλά δεν έρχεται στην Ελλάδα!!
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]