-
GeorgeTabs,ξαναδιάβασε αυτα που γράφεις,κερδιζεις 200χλμ αυτονομία επειδή βαζεις (πιθανον) καλύτερη βενζίνη;;;Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος και ισοπεδωτικός και συγκρίνεις ανόμοια πραγματα βγαζοντας αυθαίρετα συμπερασματα;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
GeorgeTabs,ξαναδιάβασε αυτα που γράφεις,κερδιζεις 200χλμ αυτονομία επειδή βαζεις (πιθανον) καλύτερη βενζίνη;;;Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος και ισοπεδωτικός και συγκρίνεις ανόμοια πραγματα βγαζοντας αυθαίρετα συμπερασματα;OXI!!!
Εκεί είναι το περίεργο!!!Ίδιος οδηγός, ίδιο αμάξι, ίδια φορτία, ίδιο οδήγημα, ίδια (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ??) οκτάνια, άλλη φίρμα βενζίνης (δεν έχει ΕΚΟ ΕΛΙΝ στην Ελβετία, ούτε COOP στην Ελλάδα), άλλο κλίμα, άλλη ποιότητα ασφάλτου.
Για την ακρίβεια, δεν έγραψα πως κερδίζω 200 χμ αυτονομία, αλλά πως τα ΡΕΚΟΡ με κάθε ποιότητα είναι αυτά. Η διαφορά στην κατανάλωση είναι:
6,5 λίτρα/100χμ στην Ευρώπη
8,5+ λίτρα/100χμ στην Ελλάδα.
Με 45 λίτρα σε ένα γέμισμα από σχεδόν εντελώς άδειο ρεζερβουάρ στην Ευρώπη βγάζει σχεδόν 700 χιλιόμετρα (690?), ενώ στην Ελλάδα 530.
Αυτό κάνει 160 χιλιόμετρα διαφορά, όχι 200!Πάντως το παρακάτω είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ για εμένα τεστ:
Ξεκινάω γεμάτος με ΕΚΟ από Μαρούσι. Φτάνω Πάτρα όπου και γέμισα στην Πάτρα (στην Shell που κάναμε παλιά τεχνικό έλεγχο στο Αχαιός, πάντα 95 οκτάνια) και μετά από λίγα χιλιόμετρα στην Πάτρα (για φαγητό) μπαίνω στο πλοίο. Κάπου στο Μιλάνο έχει ανάψει λαμπάκι και βάζω 5 ευρώ για σιγουριά ίσα να φτάσω στο coop στο Λουγκάνο (είναι αισθητά φτηνότερα από την Ιταλία, γιαυτό δε γέμισα). Μάλλον με έβγαζε και χωρίς τα 5 ευρώ, δεν ήθελα όμως να ρισκάρω.
Όταν γέμισα ξανά τίγκα, και άθροισα όλα τα λίτρα (γέμισμα στην Ελβετία συν τα 4,5 λίτρα της Ιταλίας) και διαίρεσα με το σύνολο των χιλιομέτρων που είχα κάνει από την Shell στην Πάτρα, η κατανάλωση ήταν πάνω από 8,5λτ/100χμ.Γυρνώντας 2 μήνες μετά από Λουγκάνο, γεμίζω στο Λουγκάνο (coop), φτάνω Ανκόνα χωρίς λαμπάκι. Φτάνουμε Πάτρα, ξεκινάω για Αθήνα και κάπου μετά την Κόρινθο ανάβει το λαμπάκι! Εκεί πήρα το ρίσκο να δω πόσα χιλιόμετρα μου βγάζει με το λαμπάκι (με ξένη βενζίνη βέβαια), και τελικά έφτασα Μαρούσι!!! (αυτό και είναι το ρεκόρ με ένα γέμισμα που ανέφερα). Η κατανάλωση εκεί ήταν στα 6 λίτρα, απόλυτο ρεκόρ που έχω κάνει. Μετά που γέμισα ξανά 'ελληνική' βενζίνη άρχισαν πάλι τα πειράκια που για 2 μήνες είχα ξεχάσει...
Για τους υπολογισμούς, η διαδρομή από το χωριό που μένω στο Λουγκάνο μέχρι Ανκόνα είναι 515-520 χιλιόμετρα, και το σημείο της Αουτοστράντα στην περιοχή του Μιλάνο που μου άναψε το λαμπάκι και έβαλα βενζίνη είναι κάπου στα 430-440 χιλιόμετρα από Ανκόνα.
Ό,τι διευκρίνιση στην διάθεσή σου!
-
Απ'οσο ξερω η Shell κανει ελεγχο σε ολα τα πρατηρια της, δεν ξερω ποσο συχνα. Το αναφερω γιατι ειπες οτι στο συγκεκριμενο πρατηριο της Πατρας ειχε 95 οκτανια. Ενοουσες για την απλη αμολυβδη ή την V-Power; Μηπως η ποιοτητα της απλης εχει υποβαθμιστει τωρα που υπαρχει η V-Power;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Απ'οσο ξερω η Shell κανει ελεγχο σε ολα τα πρατηρια της, δεν ξερω ποσο συχνα. Το αναφερω γιατι ειπες οτι στο συγκεκριμενο πρατηριο της Πατρας ειχε 95 οκτανια. Ενοουσες για την απλη αμολυβδη ή την V-Power; Μηπως η ποιοτητα της απλης εχει υποβαθμιστει τωρα που υπαρχει η V-Power;Μα δεν λέω πως έπεσα θύμα νοθείας, εκτός αν πέφτω κάθε μέρα στην Ελλάδα!!!
Λέω μήπως η απλή 95άρα βενζίνη στην Ελλάδα δεν είναι ίδια με την απλή 95άρα της Ευρώπης όσον αφορά την απόδοση. Ίσως έχουν τα ίδια οκτάνια RON, αλλά άλλα MON ή δεν ξέρω τι άλλο...Αλλιώς πως εξηγείται η διαφορά στην κατανάλωση (ΜΕΓΑΛΗ διαφορά) και τα πειράκια που έρχονται και φεύγουν ανάλογα με την προέλευση της βενζίνης που βάζω;
Τέλος η 95άρα βενζίνη της Shell στην Πάτρα δεν παίζει μεγάλο ρόλο, αφού τα άλλα 2/3 της βενζίνης ήταν 95άρα ΕΚΟ.
-
Λοιπόν.
Εβαλα Shell Racing!
Πρώτη παρατήρηση (μένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία)!
Με το 1/8 του τεπόζιτου έχω ήδη κάνει 125 χιλιόμετρα όταν με το 1/4 έκανα απο 150 έως 160!Και μάλιστα με κίνηση σε κίνηση και όχι στην ΑΟ!!Θα περιμένω και το 2ο γέμισμα για οριστικά συμπεράσματα!!
-
Βαλε και Avin 98+ μετα να μας πεις αν εχει διαφορα.(no jokes)
Υπάρχει διαφορά μεταξύ V-Power και Αμόλυβδης??