-
Αύξηση 30% στις παραγγελίες - κάθε μέρα 260 ΙΧ πάνε για ανακύκλωση, ο υπέρτιτλος του ΒΗΜΑΤΟΣ της 20ης Μαρτίου.
Το ωραίο είναι παρακάτω στο κείμενο μία πρόταση του δημοσιοσχετίστα της Σεβρολέ κ.Λιόση, που ζητάει επέκταση του ορίου ηλικίας έτσι ώστε και ΙΧ δεκαετίας να μπορούν να αποσυρθούν.
Άντε και στα εξαετίας σε λίγο μπας και κινηθεί η αγορά. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αύξηση 30% στις παραγγελίες - κάθε μέρα 260 ΙΧ πάνε για ανακύκλωση, ο υπέρτιτλος του ΒΗΜΑΤΟΣ της 20ης Μαρτίου.
Το ωραίο είναι παρακάτω στο κείμενο μία πρόταση του δημοσιοσχετίστα της Σεβρολέ κ.Λιόση, που ζητάει επέκταση του ορίου ηλικίας έτσι ώστε και ΙΧ δεκαετίας να μπορούν να αποσυρθούν.
Άντε και στα εξαετίας σε λίγο μπας και κινηθεί η αγορά.βλεπω τον οπαπ να το δινει στο στοιχημα αν θα περασουν τις 100.000 φετος οι συνολικες ταξινομησεις....
-
under δαγκωτό!
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Αύξηση 30% στις παραγγελίες - κάθε μέρα 260 ΙΧ πάνε για ανακύκλωση, ο υπέρτιτλος του ΒΗΜΑΤΟΣ της 20ης Μαρτίου.
Το ωραίο είναι παρακάτω στο κείμενο μία πρόταση του δημοσιοσχετίστα της Σεβρολέ κ.Λιόση, που ζητάει επέκταση του ορίου ηλικίας έτσι ώστε και ΙΧ δεκαετίας να μπορούν να αποσυρθούν.
Άντε και στα εξαετίας σε λίγο μπας και κινηθεί η αγορά.βλεπω τον οπαπ να το δινει στο στοιχημα αν θα περασουν τις 100.000 φετος οι συνολικες ταξινομησεις....
+1+1+1!
-
Ο χρήστης Στις 18 Μαρτίου thaliarque έγραψε:
Κρίνοντας από τους ρυθμούς ταξινομήσεων όπως φαίνονται από πρόσφατους αριθμούς κυκλοφορίας (βλ. αδελφό τόπικ
σχετικά), προβλέπω πως ο Μάρτιος θα είναι κι αυτός κάτω από τις 10 χιλιάδες, εκτός αν αλλάξει κάτι δραματικά στο
δεύτερο 15θήμερο.Άλλαξε! Μετά τις 20/3 παρατηρήθηκε (βλ. αδελφό τόπικ πινακίδων κυκλοφορίας) σημαντική αύξηση στους
ρυθμούς ταξινομήσεων, λογικά ο Μάρτης θα πρέπει να έκλεισε κοντά στις 10 χιλιάδες ταξινομήσεις. -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Λογικό μου ακούγετε αυτό, αφού όποιος ήθελε να προβεί σε αγορά περίμνε να δει τι θα γίνει με το μέτρο της απόσυρσης.
-
Βγηκαν τα segments..
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/statistics/2011-3-seg.pdf -
FIAT PUNTO EVO , τεμάχια 4 .
PEUGEOT 206 PLUS , τεμάχια 9 !!Ωρέ τι χάλια είναι αυτά στη Fiat ;!! Αυτά παθαίνεις όταν πουλάς ακριβά.
Βέβαια τώρα τις κατεβάσατε σε λογικά επίπεδα της τιμές αλλά είναι αργά. Ποιος θα γυρίσει να κοιτάξει πίσω;Audi A1 τεμάχια 128 , Mito 82. λίπος υπάρχει ακόμα , ας είναι καλά τα ΕΛ.ΠΕ .
-
Υπερβολική η εκτίμησή μου τις προάλλες για ταξινομήσεις κοντά στις 10 χιλιάδες. Ναι μεν το δεύτερο 15θήμερο ανέβηκαν
αισθητά οι ρυθμοί με 5.834 έναντι 2.697 του πρώτου, αλλά το άθροισμα ξεπέρασε ελάχιστα τα 8.500 κομμάτια. Αν
πάντως συνεχιστεί τον Απρίλιο η ανάκαμψη, ίσως δούμε αυτό το μήνα νούμερο πάνω από 10 χιλιάδες. Θα είναι μέσα
οπωσδήποτε και κάποια νοικιάρικα (αν και λογικά πολύ λιγότερα από άλλες χρονιές), ήδη σε Ρόδο και Ηράκλειο παρατηρήθηκε απότομη αύξηση στα νούμερα.Στοιχεία: http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -3-a_0.pdf
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -3-seg.pdfΑπό μοντέλα: τα πρώτα Peugeot 508 (μάλλον δημοσιογραφικά) είναι γεγονός, από νέα μοντέλα μεγάλη άνοδος για
το Micra και τη C4. Από πρόσφατα ανανεωμένα μοντέλα, καλή η επίδοση του Touran, πολύ καλά τα πάει και το Fabia.
Πεσμένο το Golf, εντυπωσιακό νούμερο για το Focus αλλά εδώ πρέπει να είναι μαζί τα πρώτα δημοσιογραφικά
ή εκθεσιακά νέα μαζί με τις προσφορές των παλιών.Μάρτιος 2011
ΤΟΠ-114 Μοντέλων (όσα ταξινόμησαν από 10 κομμάτια και πάνω)
- Corsa 398
- Fiesta 374
- Focus 362
- Yaris 347
- Polo 293
- Auris 265
- Astra 251
- Panda 243
- Octavia 221
- Micra 184
- Ibiza 179
- Fabia 165
- Fortwo 160
- Aygo 149
- i10 148
- 5oo 133
- A1 128
- Golf 127
- i20 118
- Spark 117
- C3 115
- Insignia 114
- Leon 108
- Juke 107
- C4 101
- BMW 1 98
- Qashqai 98
- Punto 97
- Mini 86
- Tiguan 84
- Yeti 84
- MiTo 82
- BMW 3 81
- Swift 81
- Note 79
- ASX 79
- Ceed 78
- 207 77
- Mercedes C 73
- 107 73
- Passat 72
- Scirocco 71
- Giulietta 69
- i30 63
- Civic 62
- Duster 61
- Jazz 59
- Avensis 58
- Meriva 57
- Mondeo 56
- S40 54
- Ka 52
- Pixo 52
- C1 48
- Cruze 48
- RAV4 47
- iQ 47
- A3 43
- Terios 39
- S60 35
- Mercedes E 34
- Sirion 34
- Lancer 33
- Twingo 31
- Clio 30
- Corolla 30
- Mercedes A 29
- Alto 28
- A4 26
- X1 26
- Forester 26
- DS3 25
- Picanto 25
- Roomster 24
- Mazda 2 24
- C30 24
- Touran 23
- Prius 23
- Doblo 23
- Venga 20
- CT200h 19
- Cherokee 18
- Colt 18
- C-Max 17
- 308 17
- 3008 17
- C5 17
- Mazda 6 17
- Jimny 16
- Zafira 16
- Verso 16
- Q5 16
- Grand Vitara 15
- Altea 15
- XC60 15
- Kuga 15
- Superb 15
- Megane 14
- Tiida 14
- Sandero 14
- Cuore 14
- SX4 14
- Insight 12
- Urban Cruiser 12
- Fusion 11
- A5 11
- 9-5 11
- BMW 5 10
- Aveo 10
- Delta 10
- X-Trail 10
- Sportage 10
- Sedici 10
- 508 10
-
περιμενω ανυπομονα την αναλυση του christos.dimou
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
περιμενω ανυπομονα την αναλυση του christos.dimou -
κι εγω περιμενω υστερικα γελακια για το Α1. πως πουλαει αυτο το τοσο αχρηστο, αθλιο, πανακριβο, αστριφτο, υπερτιμημενο κατασκευασμα. δεν υπαρχουν νοημονες τελικα (οπως γραφτηκε)
Υ.Γ: επιλεκτικη λογοκρισια απο καποιους, ξερουν εκεινοι. να αναγραφουν και το λογο καλο θα ηταν
-
Κοιτούσα τα segments... στα αρχεία.
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν τα δύο πρώτα segment 4x4 SUV...που μάλλον αφορά τα SUV και Crossover αντίστοιχα.
Αρχικά παρατήρησα ότι οι προτάσεις σε αυτές τις δύο παρόμοιες κατηγορίες είναι ελάχιστες ειδικά για κάποιον που δεν θέλει να αγοράσει το 'Τετρακίνητο Σάμινα' ... δηλ. τεραστίων διαστάσεων. Και τώρα που θα αποχωρήσει και η Daihatsu δεν θα υπάρχει κανένα 5θυρο σε αυτή την διάσταση...
Μετά διαπίστωσα ότι πολλοί κατασκευαστές απουσιάζουν από αυτές τις δύο κατηγορίες. Γιατί άραγε;
...
...
...
Και τέλος μου έκανε εντύπωση ότι το Juke που είναι Crossover το έχουν βάλει στα μικρά και το Urban Cruiser της Toyota στα MPV... ενώ το προωθούν ως Crossover. -
Τίτλος: Αρμαγεδδών!
Εναλλακτικός Τίτλος: Η ζωή μετά!
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η ατελείωτη σοφία των Κυβερνόντων μεσούσης και της οικονομικής κρίσης οδήγησε σε έναν ακόμα εξαιρετικά κακό μήνα πωλήσεων. Στο -55% στο σύνολο και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια τετραψήφιος αριθμός πωλήσεων για το μήνα Μάρτιο όταν οι συνήθεις τιμές ήταν ~ 25,000 μονάδες. Το γεγονός ότι το -55% ήταν σε σχέση με το 2010 που ήταν και αυτή μία κακή χρονιά δείχνει το μέγεθος του προβλήματος. Στους πρώτους 10 η «καλύτερη» επίδοση ήταν αυτή της NISSAN που επέδειξε μία μείωση της τάξης του 30%. Χειρότερη επίδοση μεταξύ των πρώτων 10 για την VW που πούλησε μόλις το 1/3 των οχημάτων που είχε πουλήσει πέρυσι αν και στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα της Suzuki ήταν αξεπέραστο (-85% σε σχέση με πέρυσι). Δύο εταιρείες έκλεισαν σε σχέση με πέρυσι με θετικό πρόσημο. Η πρώτη ήταν η AR και η 2η ήταν η DACIA ενώ καλή επίδοση είχε και η VOLVO με απώλειες της τάξης του 10%. Κατά τα άλλα η ABARTH παρέμεινε σταθερή αν και με 10 οχήματα το μήνα και μόνον δεν υπάρχει δυνατότητα να βγει κανένα συμπέρασμα.
Όλοι βέβαια ελπίζουν σε ανάσταση νεκρών (βλ. και το μέτρο της απόσυρσης) και οι επόμενοι 2 μήνες θα είναι πραγματικά το βαρόμετρο που θα καθορίσει και το πλήθος πωλήσεων για το έτος. Με 25,000 οχήματα όμως για το πρώτο τρίμηνο και με την οικονομική κατάσταση να μην παρουσιάζει βελτίωση ως και το 2012 (και ίσως το 2013) προσωπικά θεωρώ ότι ο στόχος των 100,000 μονάδων θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί. Όμως οι Απρίλιος – Μάιος θα είναι οι μήνες που τελικά θα δώσουν και το στίγμα του έτους. Αν δούμε αντίστοιχα νούμερα το παιγνίδι έχει τελειώσει. Αν υπάρξει ανάκαμψη στις 12~15,000 μονάδες τότε ίσως ένας στόχος περί των 120,000 μονάδων να είναι εφικτός. Ίσως. Οι 160,000 μονάδες της ΣΕΑΑ μου φαντάζουν για την ώρα ως μακρινό όνειρο.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
4Χ4-ATV
Οι τραγικές επιδόσεις της SUZUKI ήταν αυτές που επέτρεψαν στο GRAND CHEROKEE να ανέβει στο βάθρο καταλαμβάνοντας τη 2η θέση με μόλις 18 μονάδες. Στη κορυφή το TERIOS με 39 οχήματα όσο πουλούσε δηλαδή σε 5 ημέρες τις καλές εποχές. Σημειώνεται η ουσιαστική απουσία ακριβών οχημάτων που κάποτε ταξινομούσαν δεκάδες οχήματα κάτι που καταδεικνύει και την κοντόφθαλμη πολιτική της παρούσας Κυβέρνησης που πραγματικά σκότωσε τη κότα με τα χρυσά αυγά μέσω της αλλοπρόσαλλης και λαϊκίστικης πολιτικής της ένταξης ενός απλού καταναλωτικού αγαθού ως είδος πολυτελείας (όπως η γούνα το χρυσαφικό το ελαφοντόδοντο κ.α.).
4X4 – SUV
Απόλυτη κυριαρχία του VAG με τα TIGUAN, YETI να ισοβαθμούν στην 1η θέση με 84 οχήματα έκαστο. Στην 3η θέση το DUSTER που θα ήταν σε πολύ καλύτερη μοίρα αν είχε ένα πιο σύγχρονο κινητήρα (έστω και αν στοίχιζε 1000 ευρώ παραπάνω) εφόσον θα πλήρωνε λιγότερα τέλη και λιγότερα χρήματα για καύσιμο. Στην 4η θέση το RAV4 που πλέον δεν μπορεί να «σταθεί» στην Ελληνική αγορά. Το turbo + downsizing είναι πολύ θελκτικά όπως και να το κάνουμε. Τι θα κάνει η μαμά εταιρεία. Προσωπικά δεν ελπίζω σε πολλά. Άλλωστε στην Ευρώπη όλοι σε DIESEL προσανατολίζονται οπότε αν ήμουν sales manager θα έβαζα τους τεχνικούς να εξελίξουν το D-4D και όχι να αναλίσκονται σε κινητήρες βενζίνης με turbo. Όχι ότι κάποια στιγμή δεν θα το έκανα. Αλλά … όσο η Αμερική δεν την πάει την τουρμπίνα… δεν θα έδινα και πολλά στην εξέλιξη της.
Αξιοσημείωτη η επίδοση του FORESTER και πραγματικά θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον η λύση του LPG να επεκταθεί και σε άλλα οχήματα της κατηγορίας. Αν και η αλήθεια είναι ότι η εδώ αντιπροσωπεία της SUBARU έχει επιδείξει εδώ και χρόνια ότι μπορεί να παρουσιάζει βελτιώσεις στα οχήματα της μαμάς εταιρείας με τις ευλογίες της κάτι που πολύ αμφιβάλλω να μπορεί να κάνει πχ η KARENTA για τα AUDI, VW ή ακόμα και η TOYOTA HELLAS για το RAV4.
Αρνητική έκπληξη η επίδοση του SX4. Και καλά το JIMNY, VITARA έρχονται από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου οπότε το καταλαβαίνω. Το SX4 που παράγεται στην Ευρώπη γιατί? Θα δούμε πάντως και σε σχέση με τις ταξινομήσεις τους επόμενους μήνες καθώς πια το μέγεθος των πωλήσεων δεν επιτρέπει μία σταθερή ροή οχημάτων κάτι που προκαλεί μεγάλες αυξομειώσεις στα μερίδια αγοράς των διάφορων εταιρειών.
Α
Οι συνήθεις ύποπτοι στην κατηγορία των οχημάτων πόλης. PANDA, F2, AYGO, i10 & 500 στις πρώτες 5 θέσεις και αποτελεί ιδιαίτερα καλή επίδοση το αποτέλεσμα του 500 που επικουρείται και από το γεγονός ότι ο 0.9 Multi-Air δεν πληρώνει τέλη και τα ασφάλιστρα του (7 φορολογικοί ίπποι) είναι πολύ χαμηλά. Αναμένω προσωπικά την μεταφορά του και στο PANDA. Πιο πίσω η σπίθα από την Αμερική (εντάξει από την Άπω Ανατολή) να κλείνει και αυτή με τριψήφιο αριθμό πωλήσεων.
Β
Η κατηγορία που σήμερα αποτελεί και το 1/3 των πωλήσεων στο σύνολο. Το CORSA συνεχίζει να συναρπάζει τον Έλληνα με το νέο FIESTA να δρέπει τους καρπούς της νιότης του (και περιμένω και τον μικρό turbo για μία ακόμα καλύτερη θέση στην αγορά). Κακή επίδοση για το YARIS που βρέθηκε 3ο ενώ 4ο είναι το CAR OF THE YEAR της Frau Merkel (λέγεμε Polo). Το MICRA αναγεννήθηκε πρόσφατα και αν και προσωπικά το θεωρώ τη νέα γενεά ένα down-grade σε σχέση με την προηγούμενη (υλικά, κατασκευή, προσανατολισμός) ίσως αυτό να είναι ότι χρειάζεται σήμερα ο Έλληνας. Θα περίμενα καλύτερες επιδόσεις από τα IBIZA, FABIA ειδικά όταν το 2ο έχει ένα απίστευτο μικρό γρήγορο όχημα με 180 άλογα και τιμή κάτω από 18k και με DSG. Ένα όχημα που 2 έτη πριν θα πουλούσε σαν ζεστό κουλούρι. Αλλά με τη βενζίνη να φλερτάρει τα 1.80 για την 98 οκτανίων τα άλογα πια δεν αποτελούν θέλγητρο. Πιο πίσω ο 4ος εκπρόσωπος του VAG υπό τη μορφή του Α1. Η premium επιλογή του λιγούρη Έλληνα που δεν γουστάρει να οδηγεί αυτοκίνητο αλλά προτιμά τις λευκές ηλεκτρικές συσκευές της Frau Merkel. Θεσπά c’e’ la vie. Είναι κακό το Α1. Όχι κατά τη γνώμη μου. Είναι μία premium μορφή του POLO. Αλλά οπτικά αδιάφορο. Κάποτε η μάσκα της AUDI με συνάρπαζε. Σήμερα? Όχι ιδιαίτερα. Πάντως τεχνολογικά περιμένω την υβριδική της έκδοση. Που θα αγόραζα αν και εφόσον είχα τα χρήματα να το κάνω σε συνδυασμό με έναν μικρό diesel κινητήρα αν ζούσα σε μία χώρα οργανωμένη κάπου στην Κεντρική-Βόρεια Ευρώπη. Αλλά στην Ελλάδα….
C
FOCUS, AURIS, ASTRA, OCTAVIA & GOLF. Η 5η θέση του GOLF δεν θα έπρεπε να εντυπωσίασε κανέναν στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας αλλά και πάλι υπό αυτές τις συνθήκες αγοράς θα περιμένω το τέλος του έτους για να βγάλω συμπεράσματα. Σημειώνω την επίδοση του C4 αλλά και τα 18 οχήματα του CT200h. Με απογοητεύει η επίδοση της GIULIETTA ενώ με αφήνουν παγερά αδιάφορα τα 62 κομμάτια του CIVIC. Κατά τα άλλα το θετικό για την κατηγορία είναι ότι ανέβασε το ποσοστό της στο 27% από ένα μέσο έτους 24.9%.
D
D όπως Deutschland. INSIGNIA (ναι τη θεωρώ Γερμανική και όχι μόνον εγώ), 3, C και PASSAT πριν το πρώτο μη Γερμανικό όχημα που ακούει στο όνομα AVENSIS. Με εντυπωσιάζει η συνολική επίδοση της VOLVO που με τα S60, S40 ταξινόμησε το 13% της κατηγορίας. Το MONDEO θα κερδίσει πολλά από το νέο κινητήρα turbo-boost. Με θλίβει η επίδοση της C5 καθώς αγαπώ τα οχήματα της CITROEN με τις εξεζητημένες μηχανολογικές λύσεις (AR = petrolhead αλλά και CITROEN = engineering at its weirdest). Αλλά η αγορά άλλα λέει και άλλα επιβάλλει. Ελπίζω σε ανάκαμψη (κατά το προσδοκούμεν Ανάστασιν Νεκρών) αλλά μην το δέσουμε και κόμπο… Πρώτη του 508 με 10 οχήματα για να γεμίσουν τις Εκθέσεις. Προσωπικά αν πουλήσει πάνω από 100 αντίτυπα το συγκεκριμένο όχημα θα το θεωρήσω επιτυχία.
Ε
Η SAAB συνεχίζει να μπαίνει σφήνα στις ορδές των Γερμανών.
F
100% γερμανικά προϊόντα. Τώρα ποιος είναι αυτός που ταξινομεί μία 7άρα ή S classe με Ελληνικές πινακίδες?
MPV
To NOTE της NISSAN κέρδισε την 1η θέση με το MERIVA στη 2η. 7 οχήματα για το κλώνο του VERSO που ακούει στο όνομα TREZIA. Θα πουλήσει? Άγνωστο.
Sp Cabrio
Απλά δεν υπάρχει η κατηγορία αυτή. 18 οχήματα στο σύνολο. Κρίμα ο χώρος που σπαταλά η ΣΕΑΑ για να την ορίσει ως ξεχωριστή κατηγορία.
Sp Coupe
Ο άνεμος της VW συνεχίζει να μονοπωλεί την κατηγορία. Στη 2η θέση το Α5 και 3ο το CR-Z. Όταν όμως ο πρώτος είναι στο 70%+ τι να πει κανείς?
Sp Roadster
Σήμερα κινούμενος προς το Μετρό είδα μία Ζ4 σταθμευμένη σε αυτό το μολυβί μεταλλικό. Ένα πραγματικό γλυπτό σε 4 ρόδες και ευχαριστώ ω Θεοί του Μονάχου για την πρωινή αυτή οπτασία. Τώρα όταν βέβαια σκέπτομαι ότι αντίπαλος αυτού του γλυπτού είναι η SLK που όμορφη δεν θα την πεις απλά … Βάλτε ρε καρντάσια του Μονάχου τον 1.6 turbo …. Pleeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
κι εγω περιμενω υστερικα γελακια για το Α1. πως πουλαει αυτο το τοσο αχρηστο, αθλιο, πανακριβο, αστριφτο, υπερτιμημενο κατασκευασμα. δεν υπαρχουν νοημονες τελικα (οπως γραφτηκε)Υ.Γ: επιλεκτικη λογοκρισια απο καποιους, ξερουν εκεινοι. να αναγραφουν και το λογο καλο θα ηταν
Απο παπατζα αλλο τιποτα εσυ..
Ναι ειναι μαλακες οσοι το παιρνουν και χαρακτηριζονται στα ματια μου.. Τραβας κανα ζορι εσυ? -
Κάποιο στιγμή , πρόσφατα, μου κίνησε την περιέργεια αλλά για πολύ λίγο , μετά συνήλθα και επέστρεψα στην αγαπημένη MiTo.
Το καλό με το Α1 στη βασική έκδοση των 17.500e είναι ότι τόσο κοστίζει και στις 10 ευρωπαϊκές αγορές που κοίταξα.
Δεν πληρώνεις δηλ. extra φόρους στο Ελλ.προτεκτοράτο , τόσο το δίνει η audi ΣΕ ΟΛΟΥΣ τόσο το πληρώνεις και εσύ. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
κι εγω περιμενω υστερικα γελακια για το Α1. πως πουλαει αυτο το τοσο αχρηστο, αθλιο, πανακριβο, αστριφτο, υπερτιμημενο κατασκευασμα. δεν υπαρχουν νοημονες τελικα (οπως γραφτηκε)
Υ.Γ: επιλεκτικη λογοκρισια απο καποιους, ξερουν εκεινοι. να αναγραφουν και το λογο καλο θα ηταν
Απο παπατζα αλλο τιποτα εσυ..
Ναι ειναι μαλακες οσοι το παιρνουν και χαρακτηριζονται στα ματια μου.. Τραβας κανα ζορι εσυ?εγω κανενα. αντιστοιχα αν πει κανεις οτι ειναι μ... αυτος που αγοραζει ds3 δεν θα τραβας ουτε εσυ ζορι, σωστα;
κρινεις τους ανθρωπους απο τα αυτοκινητα που εχουν/αγοραζουν; μπραβο σου. εσυ τι αυτοκινητο εχεις για να σε χαρακτηρισουν αναλογα; υποθετω οτι δεν θα εχεις κανενα προβλημα να σε χαρακτηρισουν οπως νομιζουν οι αλλοι.
υπαρχει και το ενδεχομενο να εισαι υπερανω κριτικης, ωστε να μπορεις να χαρακτηριζεις τους αλλους, (βασει των αυτοκινητων τους παντα) χωρις να δεχεσαι να χαρακτηριζουν εσενα. παει αλλου η συζητηση μετα προφανως...
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
κι εγω περιμενω υστερικα γελακια για το Α1. πως πουλαει αυτο το τοσο αχρηστο, αθλιο, πανακριβο, αστριφτο, υπερτιμημενο κατασκευασμα. δεν υπαρχουν νοημονες τελικα (οπως γραφτηκε)
Υ.Γ: επιλεκτικη λογοκρισια απο καποιους, ξερουν εκεινοι. να αναγραφουν και το λογο καλο θα ηταν
Απο παπατζα αλλο τιποτα εσυ..
Ναι ειναι μαλακες οσοι το παιρνουν και χαρακτηριζονται στα ματια μου.. Τραβας κανα ζορι εσυ?εγω κανενα. αντιστοιχα αν πει κανεις οτι ειναι μ... αυτος που αγοραζει ds3 δεν θα τραβας ουτε εσυ ζορι, σωστα;
Προφανως και οχι.
κρινεις τους ανθρωπους απο τα αυτοκινητα που εχουν/αγοραζουν; μπραβο σου. εσυ τι αυτοκινητο εχεις για να σε χαρακτηρισουν αναλογα; υποθετω οτι δεν θα εχεις κανενα προβλημα να σε χαρακτηρισουν οπως νομιζουν οι αλλοι.
Προφανως και οχι.citroen zxυπαρχει και το ενδεχομενο να εισαι υπερανω κριτικης, ωστε να μπορεις να χαρακτηριζεις τους αλλους, (βασει των αυτοκινητων τους παντα) χωρις να δεχεσαι να χαρακτηριζουν εσενα. παει αλλου η συζητηση μετα προφανως...
Προφανως και οχι. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
κι εγω περιμενω υστερικα γελακια για το Α1. πως πουλαει αυτο το τοσο αχρηστο, αθλιο, πανακριβο, αστριφτο, υπερτιμημενο κατασκευασμα. δεν υπαρχουν νοημονες τελικα (οπως γραφτηκε)
Υ.Γ: επιλεκτικη λογοκρισια απο καποιους, ξερουν εκεινοι. να αναγραφουν και το λογο καλο θα ηταν
Απο παπατζα αλλο τιποτα εσυ..
Ναι ειναι μαλακες οσοι το παιρνουν και χαρακτηριζονται στα ματια μου.. Τραβας κανα ζορι εσυ?εγω κανενα. αντιστοιχα αν πει κανεις οτι ειναι μ... αυτος που αγοραζει ds3 δεν θα τραβας ουτε εσυ ζορι, σωστα;
Προφανως και οχι.
κρινεις τους ανθρωπους απο τα αυτοκινητα που εχουν/αγοραζουν; μπραβο σου. εσυ τι αυτοκινητο εχεις για να σε χαρακτηρισουν αναλογα; υποθετω οτι δεν θα εχεις κανενα προβλημα να σε χαρακτηρισουν οπως νομιζουν οι αλλοι.
Προφανως και οχι.citroen zxυπαρχει και το ενδεχομενο να εισαι υπερανω κριτικης, ωστε να μπορεις να χαρακτηριζεις τους αλλους, (βασει των αυτοκινητων τους παντα) χωρις να δεχεσαι να χαρακτηριζουν εσενα. παει αλλου η συζητηση μετα προφανως...
Προφανως και οχι.με σαπακι 20ετιας (οποιοδηποτε 20ετιας το θεωρω σαπακι, δεν ειναι θεμα zx) κρινεις τους αλλους που αγοραζουν το συγκεκριμενο καινουριο αυτοκινητο;
νταξ, το δαμε κι αυτο
-
Μου κανες τη μουρη κρεας τωρα..τρεχω να κρυφτω..
Υπαρχει κανα συμβολαιο που λεει τι πρεπει να οδηγας για να εχεις αποψη γενικως..?
νταξ το δαμε και αυτο..
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]