-
O Σπύρος είναι εδώ και μπράβο του, οι υπόλοιποι συντάκτες των 4Τ πού είναι?
-
Διάβασα το τελευταίο τεύχος Μαρτίου 2011 και έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις:
- Για άλλη μια φορά εξώφυλλο από τον γνωστό αγαπημένο σας πλέον όμιλο! Αποτελεί γενικότερη εκτίμηση των αναγνωστών η υπερεκπροσώπηση των μοντέλων του γκρουπ στο περιοδικό!
- Στο τεστ του πόλο blue emotion με την οδήγηση 1000χλμ αναφέρετε ότι ο υπολογιστής ταξιδιού έγραφε 5,1 μέση κατανάλωση και εσείς μετρήσατε 4,3!
Πρέπει να είναι μοναδικό φαινόμενο αυτό αφού όλοι οι υπολογιστές ταξιδιού στα αυτοκίνητα που προσωπικά έχω εμπειρία, ανεξαρτήτου κατασκευαστή, είναι μάλλον αισιόδοξοι σε θέματα υπολογισμού της κατανάλωσης! - Παραμένουν ανενημέρωτοι οι πίνακες τεχνικών στοιχείων και χαρακτηριστικών στις τελευταίες σελίδες εδώ και ...χρόνια!
Ενημερώνω ότι ανελλιπώς αγοράζω το περιοδικό από το 1988!
-
Γενικά τα τελευταία χρόνια η ποιότητα που ξεχώριζε τους 4Τ έχει εξαφανιστεί Είναι πλέον πάρα πολύ συχνό φαινόμενο τα λάθη τα τυπογραφικά, τα άρθρα που κόβονται στη μέση και άλλα πολλά... Απ'την άλλη οι άνθρωποι εδώ και πόσα χρόνια δεν έχουν αυξήσει την τιμή ούτε κατά 1 λεπτό και μπράβο τους
Αγοράζω το περιοδικό ανελλιπώς από το 1995. -
Τεύχος Μαρτίου 2011, διάφορα που μου τράβηξαν την προσοχή:
-Σελ. 26. Αν κατάλαβα καλά, οι νέες Λάντσια (π.χ.Thema) θα βασίζονται σε μοντέλα της Chrysler, απλά με διαφορετικό σήμα στη μάσκα? Για παράδειγμα, αυτό που δείχνει στη φωτό ως μελλοντική Thema είναι ένα αυτοκίνητο που, τουλάχιστον σε αυτή τη φωτό, δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό/DNA της Λάντσια, αλλά είναι μια (μάλλον άσχημη) αμερικανιά.
-Σελ. 30-31. Τα καμουφλάζ ΒMW & Audi είναι τα ίδια…
-Σχετικά με τις διαφημίσεις μετά τη σελ. 37, όπου σταματάει η αρίθμηση στο κάτω μέρος. Συνεχίζουν να κάνουν διαφημίσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες. Με άλλα λόγια, κάνουν και δοκιμές, αλλά και διαφημίσεις αυτοκινήτων…
-Σελ. 42 Καλό το άρθρο για το «making of» του νέου Φόκους, όπως και οι «ε.δ.», για Ράλλυ Σουηδίας και Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
-Σελ. 51. Εντυπωσιακά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου δίλιτρου TwinPower Turbo της BMW.
-Ενδιαφέρουσα η δοκιμή οικονομίας με το Polo Bluemotion, δείχνει ότι το «ψάχνουν», αυτό πρέπει να κάνει ένα περιοδικό αυτοκινήτου. Το ίδιο και για τη δοκιμή ελαστικών και το τεχνικό για τους κινητήρες turbo (σελ. 130)
-Για το άρθρο του Κ. Μακεδόνα νομίζω ότι για ακόμη μια φορά αυτά που γράφει είναι στην καλύτερη περίπτωση βαρετά. Αντιγράφω: «Στα 65 τετραγωνικά του σπιτιού μας χωρούσε όλη η αγάπη της οικογένειας, ενώ τώρα 200 τετραγωνικά είναι λίγα για να στεγάσουν τη ματαιοδοξία μας». Με ποια κριτήρια γράφει κανείς στους 4Τ? Βέβαια, πριν από λίγα χρόνια έγραφε για ένα φεγγάρι η Ι. Σουλιώτη…
Πρόταση. Γιατί δε δίνετε χώρο στη συντακτική ομάδα να γράφει τις απόψεις της, σκέψεις κλπ, ένα βήμα δλδ. για πράγματα που δεν περιέχονται μέσα στις δοκιμές? Να γράψουν για παράδειγμα κάτι που τους εντυπωσίασε σε μια νέα παρουσίαση αυτοκινήτου. Είναι έμπειροι συντάκτες και σίγουρα θα έχουν ενδιαφέροντα πράγματα να γράψουν. Άλλωστε, το πλεονέκτημα του γραπτού τύπου είναι οι στήλες με απόψεις/γνώμες. Τους αριθμούς/φωτογραφίες τις βρίσκεις στο διαδίκτυο, κάποιες φορές η άποψη λείπει.
Jacob
-
Τότε που έγραφε η Σουλιώτη οι ΤΕ ήταν γεμάτες από marketeers και άλλα φρούτα που επέβαλλε η παντελώς καταστροφική μετοχική σύνθεση. Κυκλοφορούσαν μοντέλα, πρώην μοντέλα και άλλοι τύποι που είχαν εξαιρετική (λέμε τώρα) αντίληψη περί αυτοκίνησης.
Κάποτε (μέχρι και τις αρχές του 2000 περίπου) οι 4Τ είχαν τους καλύτερους. Από εκείνους δεν υπάρχει πια ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ. Και πως αλλωστε όταν τους αρνούνται μικρές αυξήσεις για να φτάσουν το 80% των μισθών των νέων υπαλλήλων... Των νέων που γύριζαν με κουστουμάμια και ταγεράκια και κολλητά τζιν. -
εξώφυλλο ένα πειραματικό μοντέλο που δεν έχει οδηγήσει ΚΑΝΕΙΣ στο κόσμο, ούτε βέβαια το περιοδικό. Οπότε κ ένα άρθρο μέσα χωρίς κανένα νόημα. ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ στο τετράγωνο για ένα στατικό προτύτυπο
Παλιά οι 4 τροχοί έβαζαν εξώφυλλο αυτοκίνητα που οδηγούσαν ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Επίσης, τί ενθουσιασμός είναι αυτός με το νεο μίκρα
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ: Σε ποιους τομείς το νέο είναι καλύτερο από το (παρα πολύ καλό) παλιό μίκρα, που είχε 'ξεχαστεί', ενώ το καινούργιο 'πρωταγωνιστεί'? γιατί εκτός από τη μακριά πέμπτη που εχει το καινουργιο κ το βοηθάει στην κατανάλωση σε όλους τους άλλους τομείς είναι πίσω εως ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά!!+κανά συγκριτικό της κατηγορίας πασατ-αβένσις κτλ θα δούμε καμιά μέρα?
+θα μπορούσατε στο σαιτ σας να βάζετε τη σελίδα επιδόσεων όσων αυτοκινήτων δοκιμάζονται (καταναλώσεις, διαστάσεις, θόρυβος, σχεσεις κιβωτίου κτλ)? γιατί ετσι κ αλλιώς σε πολλες δοκιμές η σελίδα αυτή δεν μπαίνει ουτε στο περιοδικό -
-
Το ότι το περιοδικό δεν έχει καμία σχέση (είναι δλδ. ποιοτικά χειρότερο) με αυτό που ήταν πριν από κάποια χρόνια είναι σίγουρο. Αν διαβάσει κανείς κάποιο παλιότερο τεύχος θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά. Νομίζω ότι και οι ίδιοι μέσα στους 4Τ το καταλαβαίνουν αυτό.
Προσωπικά το έχω αποδεχτεί αυτό, αν και με θλίβει (ιδίως όταν διαβάζω τα συμπεράσματα συγκριτικών δοκιμών όπου καταλαβαίνεις την αγωνία του συντάκτη να μην μείνει κανείς παραπονεμένος). Δεν νομίζω, όμως, ότι κάποιο ελληνικό περιοδικό είναι καλύτερο. -
Πράγματι, αρκετά μεγάλος ενθουσιασμός με το νέο Μίκρα...
-
Στο τεύχος Ιανουαρίου, σελ. 114 γράφουν: '...στο επόμενο τεύχος θα ακολουθήσει μια αντιπαράθεση με το καταξιωμένο ιαπωνικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας, το Toyota Avensis'. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση από τότε...
Jacob
-
-
Τι φταίει για αυτήν την πτώση ποιότητας; Μικρό budget, λίγοι άνθρωποι, λάθος προτεραιότητες στην ύλη κάθε τεύχους; Γιατί να μην αξίζει πλέον να παίρνει κάποιος το περιοδικό;
Δεν αποτελεί μομφή προς εργαζόμενους ή ηγεσία η ερώτησή μου, απορία για ένα περιοδικό που ουσιαστικά με/μας μεγάλωσε είναι...
-
Εδώ και λίγα χρόνια δεν το παίρνω και το περίεργο είναι ότι δεν μου λείπει ενώ παλιά περίμενα με αγωνία κάθε πρώτη του μήνα (ή και λίγο νωρίτερα αν ήμουν τυχερός) το νέο τεύχος. Μπορεί να άλλαξα κι εγώ αλλά σίγουρα άλλαξε το περιοδικό προς το χειρότερο αφού όλοι το λένε.
Πρέπει να συνέβαλε και ο ανταγωνισμός αλλά νομίζω μόνοι τους χαλάσανε. Δεν ξέρω αν έγιναν τραγικές περικοπές αλλά αισθάνομαι ότι το βασικό ήταν ότι χάθηκε ο έλεγχος ποιότητας σε όλα τα επίπεδα (ύλη, ύφος, τυπογραφικά, ορθογραφικά, γραφικά, δοκιμασίες, αγώνες, τεχνικά άρθρα, πίνακες χαρακτηριστικών, διαφημίσεις). Κάποιος που είτε ενέπνεε φιλότιμο είτε είχε ένα βούρδουλα βαρέθηκε, κουράστηκε, έφυγε. Μάλλον γίνανε αρκετά τέτοια ώστε αρκετοί να χάσουν το μεράκι τους, την ιδιαίτερη σχέση με το περιοδικό που βγάζουν και άρχισαν να το βλέπουν σαν μια απλή δουλειά. Δεν φτάνει όμως και το αποτέλεσμα δυστυχώς το αποδεικνύει.
Μπορεί να γίνει κάτι; Νομίζω ότι φυσικά και μπορεί αλλά πρέπει κάποιοι εκεί μέσα να το θελήσουν ή να τους αφήσουν να θελήσουν.... -
επιπλέον.
στους πινακες στο τέλος του περιοδικού, πότε θα μπει **επιτέλους **μια στήλη με τα τέλη κυκλοφορίας κάθε μοντέλου? γραφεί μόνο τις εκπομπές CO2. Πέντε λεπτά υπόθεση είναι, ενώ το drive ήδη το έχει κάνει -
Δε χρειάζεται επιπλέον στήλη. Η ίδια η στήλη με το διοξείδιο μπορεί να γίνει στήλη τελών κυκλοφορίας. Τι τον νοιάζει τον κοσμάκη πόσα γραμμάρια μιας αόρατης ουσίας βγαίνουν από την εξάτμισή του σε ιδεατές συνθήκες, τι αγγούρι έχει να πληρώσει θέλει να μάθει.
-
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
-
Το Ιντερνετ μας έχει καλομάθει. Κάποτε περιμέναμε το νέο τεύχος πως και πως γιατί ή μόνη εναλλακτική ενημέρωση ήταν το Auto Express
Σήμερα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις περιοδικό για μένα είναι οι αναλυτικοί πίνακες μετρήσεων (αναλυτικοί όμως και φυσικά όχι με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στο δίκτυο. Έχω φτάσει πάντως στο σημείο να λυπάμαι τον συντάκτη που γράφει τον επίλογο στα συγκριτικά τεστ.Μιλάμε για την ισορροπία του τρόμου.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.http://www.dmgpress.gr/xls.asp?max=5&Action=FindLastDeltio
δηλαδή απο 120χλδ κυκλοφορία τώρα εχουν 12? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο ΚΚ από ότι λέει και μαθαίνω κι εγώ εξαπατήθηκε και έχασε την ιδιοκτησία του περιοδικού ουσιαστικά.
-
Υπάρχει μια συνεχή πτώση στην ποιότητα του περιοδικού τα τελευταία 10 χρόνια, το λιγότερο που θυμάμαι.
Καμία σχέση απολύτως με κορυφαία τεύχη όπως το 1985 με την 959 όπου γινόταν εκτενής αναφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες ενός αυτοκινήτου ορόσημο στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Σημεία των καιρών. Αυτή η ποιοτική ολίσθηση προς το χειρότερο την συναντούμε σε όλες τις βαθμίδες της ενημέρωσης.
Με κορυφαία φυσικά την σκουπιδόραση που θέλει να λέγεται ενημέρωση.
Απίστευτες μ@λ@κι@ς ακούγονται όπου αναγκαστικά το κουτί κλείνει.
Για να μην ξεφεύγω όμως, αυτό που χρειάζεται το περιοδικό είναι να καταλάβει ότι δεν είμαστε αγοραστικό κοινό αλλά αναγνωστικό. Οι διαφημήσεις καλές, καλή και η πολιτική σχέσεων με τις αντιπροσωπείες αλλά μέχρι εδώ.
Είχα την ατυχία να οδηγήσω άθλια σύγχρονα αυτοκίνητα τα οποία είχαν σχολιαθεί με θετικά ή άνευ επικριτικών σχολίων.
Ένα εξ αυτών το i30 της Hundai. Με 9 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, νοικιάρικο από το αεροδρόμιο και το αμάξι απλά μπάζο.Δεν θα αγοράζω το περιοδικό για πολύ ακόμη, όλα έχουν ένα τέλος κι ας πρωταγόρασα το πρώτο μου τον Ιούλιο του 1978 και έκτοτε ανελιπώς.
Εκτός κι αν κάτι αλλάξει. Η ελπίδα πεθα΄νει τελευταία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο ΚΚ από ότι λέει και μαθαίνω κι εγώ εξαπατήθηκε και έχασε την ιδιοκτησία του περιοδικού ουσιαστικά.
Ο ΚΚ έκανε μια επιχειρηματική κίνηση (Alpha Press) η οποία δεν του βγήκε, διότι (απ΄ό,τι λέει ο ίδιος, δεν γνωρίζω τον αντίλογο) οι συνεταίροι του αποδείχθηκαν λαμόγια.
Ομως για την επιλογή των συνεταίρων του την ευθύνη τη φέρει ο ίδιος.
Αρα καλό θα ήταν να μην κλαίγεται.Γενικά οι 4Τ άρχισαν να 'πέφτουν' από τότε που ασχολήθηκαν με το Χρηματιστήριο.
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
Δεν είναι ακριβώς έτσι, όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου έχουν πτώση. Σημάδια των καιρών ίσως (πχ. Internet, κόπωση του αγοραστικού κοινού, μετατροπή του αυτοκινήτου σε commodity).
Σίγουρα πάντως οι 4Τ των δεκαετιών 80 και 90 δεν υπάρχουν πια
-
Κατά την ταπεινή μου άποψη,η πτώση οφείλεται κυρίως στην επιλογή προσώπων από τον ίδιο τον ΚΚ ή κάποιον άλλον που κρατά πραγματικά τα ηνία.Ρίξτε μια ματιά πόσοι και ποιοί θα λείπουν τον μήνα που έρχεται και θα καταλάβετε.Τους αγόραζα ανελλιπώς από τον Φεβρουάριο του 1979 περιμένοντας με αγωνία την πρώτη του μήνα,όπως πολλοί εδώ μέσα.Τον Δεκέμβρη αγόρασα το τελευταίο τεύχος,για να 'κλείσει'η χρονιά στη βιβλιοθήκη κι όχι γιατί πραγματικά το επιθυμούσα.Γιατί έτσι βρε αδελφέ.
-
Κατα την γνωμη μου ο παλαιου τυπου αναγνωστης εχει τελειωσει.. πλεον. Οποιος θελει να βρει κατι .. το βρισκει στο διαδυκτιο. Αξια θα ειχε ενδεχομενως η Προσωπικη γνωμη συγκεκριμενων δοκιμαστων και ο τροπος που εκφερουν τη γνωμη τους. Ενα αλλο θεμα ειναι οτι πλεον ολα τα οχηματα ειναι ανω του μεσου ορου σε ποιοτητα και ικανοτητες οπου ο μεσος χρηστης καλυπτεται. Εμεις οι παλαιοι πλεον οπαδοι της αυτοκινησης, οταν θελησουμε να κρινουμε θα παμε και για προσωπικη δοκιμη... ειτε για να κρινουμε αυτους που ηδη εχουν γραψει τη γνωμη τους... ειτε για να αποφασισουμε τι να διαλεξουμε.. Θυμαμαι να εχω αποφασισει για την Λαντσια Πρισμα που αγορασα το 87 απο τεστ που διαβασα στο περιοδικο.. και εγω ημουνα σε χωρα που δεν υπηρχε η μαρκα για να κανω δοκιμη.. δεν απογοητευτικα οταν μου την παρεδωσαν στη Περουτζια της Ιταλιας... και την εφερα οδικα Ελλαδα. ομως κατι τετοιο πλεον δεν γινεται.. θα εχεις οδηγησει το οχημα που εχεις επιλεξει και μετα θα δωσεις λεφτα... Σιγουρα ομως τοτε δεν ειχα σκεφθει το AUDI 80, BMW 316, μιας και μονο οτι ειχαν 75 περιπου αλογα και υποδεεστερο κρατημα ακριβωτερη τιμη, εφταναν για να βγουν εκτος λιστας....
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό