-
Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα... -
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.
Τέλος, αν γυρνούσε το Golf R στα Μέγαρα, πιστεύω ότι θα γυρνούσε γρηγορότερα. Άλλωστε συμφωνούμε ότι στη προκειμένη περίπτωση, μειωμένης και γλιστερής πίστας (από βροχή) η 4κίνηση είναι πιο αποτελεσματική από 265 άλογα μπροστά...ό,τι μπλοκέ κι αν έχει
Καλό το Scirocco R, αλλά Focus RS δεν είναι.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημαΜαζεύεται μια χαρά με το xds.
Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο. -
Εγώ απορώ που τις βρίσκετε τις πίστες και τα κάνετε όλα αυτά;
Θέλω κι' εγώ.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημαΜαζεύεται μια χαρά με το xds.
Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.επιμένω... ακόμα και στις αρ που το σύστημα δουλεύει καλύτερα όταν έχει νερό χάνεις μούτρα αν το παρακάνεις...
καλύτερα από χωρίς , αλλά σε γλιστερο οδόστρωμα όχι τίποτα τρομερό... -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημαΜαζεύεται μια χαρά με το xds.
Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.
Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημαΜαζεύεται μια χαρά με το xds.
Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.
Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.
Δε το αναφέρω σαν πλεονέκτημα σε σχέση με την τετρακίνηση.
Απλά λέω πως δουλεύει το σύστημα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.
Απο 2:57 εως 3:06 το λαμπακι του ESP δουλευει υπερωριες...ενω σε αλλες γλυστρες τιποτα...μαλλον συνδιασμος on/off λοιπον...εκτος αν καηκε
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημαΜαζεύεται μια χαρά με το xds.
Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.
Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.
Δε το αναφέρω σαν πλεονέκτημα σε σχέση με την τετρακίνηση.
Απλά λέω πως δουλεύει το σύστημα.
Κατανοητό .
by the way, μέλος του seatclub έχει φορέσει μπλοκε της quaife σε leon cypra r (265hp) και αναφέρει ότι συνεργάζεται άψογα με το xds. -
Χθες είδα από κοντά το Scirocco R.
Σαφώς ομορφότερο από το απλό, αλλά όχι κάτι φοβερό και τρομερό, κατ' εμέ.
Επιμένω, πως το S3 είναι πιο του γούστου μου σε κάθε περίπτωση και αισθητικά.Φυσικά, στην τιμή που προσφέρεται το Scirocco R, είναι λογικό να το προτιμήσει κάποιος από κάθε άλλο... VAGέλη, γιατί απλούστατα τα διάφορα S3, Golf R κλπ κλπ ξεφεύγουν, ενώ το φθηνότερο Cupra είναι λιγότερο εντυπωσιακό από όποια πλευρά να το δεις..
Καλώς ή κακώς, εμένα δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά, οπότε δεν θα το αγόραζα ποτέ σε οποιαδήποτε έκδοση , αλλά δεν παύει να είναι εξαιρετικό value στα λεφτά του (άλογα, DSG, εμφάνιση, κλπ κλπ).
ΥΓ: Σε βρεγμένο, ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο με κίνηση σε ένα άξονα και πολλά άλογα δεν μπορεί να φτάσει το οποιοδήποτε Haldexάτο. Και φυσικά, συμπεριλαμβάνεται και το Scirocco σ' αυτή την πρόταση, που δεν έχει ούτως ή άλλως τίποτε ξεχωριστό και ιδιαίτερο που θα το έκανε να είναι καλύτερο απ' οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο hatchback. Τα φαρδύτερα μετατρόχια δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο σε τέτοιες συνθήκες...
Κοινώς, ένα haldex 1.8 TSI θα ταλαιπωρούσε αφάνταστα το οποιοδήποτε Scirocco R σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο, για να μην πω πως θα ήταν μπροστά του κιόλας... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κοινώς, ένα haldex 1.8 TSI θα ταλαιπωρούσε αφάνταστα το οποιοδήποτε Scirocco R σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο, για να μην πω πως θα ήταν μπροστά του κιόλας...ασε μας ρε φιλε, μπορει ο αλλος να θελει να πηγαινει συνεχεια 'μουτρωμενος'
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μην το δει ο κιούσης το βίντεο...εγω εχω μια αποψη, η οποια πιστευω οτι εχει καποια λογικη
απο κει και περα ο καθενας κανει οτι πιστευει
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.
Στο βρεγμενο, που ειδες να γλυστραει το πισω μερος? Στο στεγνο μονο, σε κατι πατημενες, πανω στα φρενα για να μπει σε στροφη γλυστρησε λιγο πισω.
Εγω πιστευω οτι λογω βροχης τα ειχε ολα on (δηλαδη ESP , ASR, και στην προκειμενη το XDS ειναι ΕΚΤΟΣ, ενεργοποιειται οταν πατησεις το ESP off), και με την επιτηδευμενη-αγαρμπη επιθεση
στις στροφες απεδειξε το αναμενομενο, οτι δηλαδη δεν μπορεις να υπερβεις τους νομους της φυσικης.
Συμφωνω παραυτα με τον Dimgster, οκ το XDS δεν ειναι πανακεια, ουτε συγκρινεται με το μηχανικο, αλλα σου μαζευει τα μουτρα αρκετα, αν πας στο οριο με γραμμες, και δεν τα δινεις ΟΛΑ στην εισοδο της στροφης.Τέλος, αν γυρνούσε το Golf R στα Μέγαρα, πιστεύω ότι θα γυρνούσε γρηγορότερα. Άλλωστε συμφωνούμε ότι στη προκειμένη περίπτωση, μειωμένης και γλιστερής πίστας (από βροχή) η 4κίνηση είναι πιο αποτελεσματική από 265 άλογα μπροστά...ό,τι μπλοκέ κι αν έχει
Καλό το Scirocco R, αλλά Focus RS δεν είναι.
Δεν ξερω στα Μεγαρα τι κανει το Golf R, δεν εχω νουμερα, αλλα στο συγκεκριμενο video, oπως ειδες το rocco, oταν στεγνωσε η πιστα, γυρισε -οριακα μεν αλλα- γρηγοροτερα.
Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988
Μαλώνετε σε ξένο αχυρώνα! Το Megane κάνει πλάκα και στα δύο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988
Μαλώνετε σε ξένο αχυρώνα! Το Megane κάνει πλάκα και στα δύο!
...μονο αν ειναι το cup με το μηχανικο μπλοκε...
Τωρα βεβαια που οσονουπω τα Scirocco R θα εχουν πληρως απενεργοποιουμενο ESP, δεν ξερουμε τι θα γινεται στην πιστα με τους χρονους, 'η τραπουλα ξαναμοιραζεται'... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο βρεγμενο, που ειδες να γλυστραει το πισω μερος? Στο στεγνο μονο, σε κατι πατημενες, πανω στα φρενα για να μπει σε στροφη γλυστρησε λιγο πισω.Στο βρεγμένο που να προλάβει να γλιστρήσει το πίσω μέρος? Αφού έβγαζε μούτρα.
Στο στεγνό εγώ αναφέρομαι πάντως.
Στο στεγνό δε πέταγε κώλο πάνω στα φρένα...στα φρένα έβγαλε λίγα μούτρα μάλιστα που προκλήθηκαν από το κλείδωμα που εμπρός δεξί (7:27 με 7:28):

Τα φρένα τα είχε πιο κάτω...τον κώλο τον πέταξε όταν έβγαινε από τη στροφή, κοίτα στο 7:25:

Πάνω στα φρένα έκανε διάφορα το πίσω μέρος.
ΠΟΛΥ πιο συγκροτημένο το Golf στο ίδιο σημείο.
-
wow
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
wowwow?
VW Scirocco