Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 331
    • 406
    • 407
    • 329 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    111034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
      Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
      Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
      Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
        Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanos last edited by

          +1
          Kάπως έτσι δηλαδή:

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
            Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
            Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
            Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...

            Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.

            Τέλος, αν γυρνούσε το Golf R στα Μέγαρα, πιστεύω ότι θα γυρνούσε γρηγορότερα. Άλλωστε συμφωνούμε ότι στη προκειμένη περίπτωση, μειωμένης και γλιστερής πίστας (από βροχή) η 4κίνηση είναι πιο αποτελεσματική από 265 άλογα μπροστά...ό,τι μπλοκέ κι αν έχει

            Καλό το Scirocco R, αλλά Focus RS δεν είναι.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimgster last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
              Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

              Μαζεύεται μια χαρά με το xds.

              Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
              Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inimic last edited by

                Εγώ απορώ που τις βρίσκετε τις πίστες και τα κάνετε όλα αυτά;

                Θέλω κι' εγώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                  Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
                  Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

                  Μαζεύεται μια χαρά με το xds.

                  Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
                  Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.

                  επιμένω... ακόμα και στις αρ που το σύστημα δουλεύει καλύτερα όταν έχει νερό χάνεις μούτρα αν το παρακάνεις...
                  καλύτερα από χωρίς , αλλά σε γλιστερο οδόστρωμα όχι τίποτα τρομερό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steering last edited by

                    Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                    Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
                    Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

                    Μαζεύεται μια χαρά με το xds.

                    Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
                    Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.

                    Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.

                    Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimgster last edited by

                      Ο χρήστης steering έγραψε:

                      Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
                      Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

                      Μαζεύεται μια χαρά με το xds.

                      Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
                      Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.

                      Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.

                      Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.

                      Δε το αναφέρω σαν πλεονέκτημα σε σχέση με την τετρακίνηση.

                      Απλά λέω πως δουλεύει το σύστημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        volvozeus last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                        Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
                        Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
                        Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
                        Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...

                        Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.

                        Απο 2:57 εως 3:06 το λαμπακι του ESP δουλευει υπερωριες...ενω σε αλλες γλυστρες τιποτα...μαλλον συνδιασμος on/off λοιπον...εκτος αν καηκε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steering last edited by

                          Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                          Σε Ότι μοντ και να είναι Όταν σπάνε την πρόσφυση και οι 2 τροχοι δεν μαζεύεται ...
                          Ούτε σε Αυτό ούτε σε κανένα με παρόμοιο (και καλύτερο ) ηλ/κο βοήθημα

                          Μαζεύεται μια χαρά με το xds.

                          Δεν λέω οτι δεν ανοίγει λίιιιιιιιιιγο, αλλά στρίβεις με τέρμα γκάζι και το καταλαβαίνεις οτι δεν τα δίνει όλα.
                          Οσο το αμάξι βγαίνει από τη στροφή και αρχίσει και ισιώνει τότε αρχίζει και δίνει λίγο λίγο.

                          Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπλοκέ, σε κόβουν στην έξοδο ενώ με την τετρακίνηση (και σε μικρότερο βαθμό και με ένα αληθινό μπλοκε) μπορείς από νωρίς να πατήσεις τέρμα γκάζι και να εκτοξευθείς στην έξοδο.

                          Βέβαια , στην υπερβολή δεν σε σώζει ούτε τετρακίνηση ούτε τίποτα, οι διαφορές όμως είναι αισθητές έως μεγάλες ανάλογα με το συντελεστή πρόσφυσης της ασφάλτου.

                          Δε το αναφέρω σαν πλεονέκτημα σε σχέση με την τετρακίνηση.

                          Απλά λέω πως δουλεύει το σύστημα.

                          Κατανοητό .
                          by the way, μέλος του seatclub έχει φορέσει μπλοκε της quaife σε leon cypra r (265hp) και αναφέρει ότι συνεργάζεται άψογα με το xds.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Χθες είδα από κοντά το Scirocco R.

                            Σαφώς ομορφότερο από το απλό, αλλά όχι κάτι φοβερό και τρομερό, κατ' εμέ.
                            Επιμένω, πως το S3 είναι πιο του γούστου μου σε κάθε περίπτωση και αισθητικά.

                            Φυσικά, στην τιμή που προσφέρεται το Scirocco R, είναι λογικό να το προτιμήσει κάποιος από κάθε άλλο... VAGέλη, γιατί απλούστατα τα διάφορα S3, Golf R κλπ κλπ ξεφεύγουν, ενώ το φθηνότερο Cupra είναι λιγότερο εντυπωσιακό από όποια πλευρά να το δεις..

                            Καλώς ή κακώς, εμένα δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά, οπότε δεν θα το αγόραζα ποτέ σε οποιαδήποτε έκδοση , αλλά δεν παύει να είναι εξαιρετικό value στα λεφτά του (άλογα, DSG, εμφάνιση, κλπ κλπ).

                            ΥΓ: Σε βρεγμένο, ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο με κίνηση σε ένα άξονα και πολλά άλογα δεν μπορεί να φτάσει το οποιοδήποτε Haldexάτο. Και φυσικά, συμπεριλαμβάνεται και το Scirocco σ' αυτή την πρόταση, που δεν έχει ούτως ή άλλως τίποτε ξεχωριστό και ιδιαίτερο που θα το έκανε να είναι καλύτερο απ' οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο hatchback. Τα φαρδύτερα μετατρόχια δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο σε τέτοιες συνθήκες...
                            Κοινώς, ένα haldex 1.8 TSI θα ταλαιπωρούσε αφάνταστα το οποιοδήποτε Scirocco R σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο, για να μην πω πως θα ήταν μπροστά του κιόλας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                              Κοινώς, ένα haldex 1.8 TSI θα ταλαιπωρούσε αφάνταστα το οποιοδήποτε Scirocco R σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο, για να μην πω πως θα ήταν μπροστά του κιόλας...

                              ασε μας ρε φιλε, μπορει ο αλλος να θελει να πηγαινει συνεχεια 'μουτρωμενος'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                μην το δει ο κιούσης το βίντεο...

                                εγω εχω μια αποψη, η οποια πιστευω οτι εχει καποια λογικη

                                απο κει και περα ο καθενας κανει οτι πιστευει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                  Ok ολα αυτα που διαβασα, αλλα αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ΕΑΝ ειχε το ESP on ή off...
                                  Στην πρωτη περιπτωση το XDS 'κοιμαται', στην δευτερη, μαζευει...τον αμαζευτο.
                                  Οσο για τα περι βροχης, οι 'αρνητικοι' εδω, κρατηστε μικροτερο καλαθι, γιατι, στην επισημη παρουσιαση στα Μεγαρα, την δευτερη μερα (Κυριακη) με συνεχη βροχη, τα R γυρνουσαν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και αρκετα γρηγορα, για να πιστεψει καποιος οτι τα 265 αλογα τους μεταφερονται μονο απο τον εμπροσθιο αξονα.
                                  Καταλαβα απο τα λεγομενα του vargas, τα βασικα, αλλα δεν ξερουμε σε τι mode ειναι το ESP, στα πλανα...

                                  Υποθέτω Γρηγόρη ότι και από τα μούτρα που βγάζει και από κάτι σημεία που το πίσω μέρος γλιστρούσε έντονα, πως πρέπει να έχει κλειστό το ESP.

                                  Στο βρεγμενο, που ειδες να γλυστραει το πισω μερος? Στο στεγνο μονο, σε κατι πατημενες, πανω στα φρενα για να μπει σε στροφη γλυστρησε λιγο πισω.
                                  Εγω πιστευω οτι λογω βροχης τα ειχε ολα on (δηλαδη ESP , ASR, και στην προκειμενη το XDS ειναι ΕΚΤΟΣ, ενεργοποιειται οταν πατησεις το ESP off), και με την επιτηδευμενη-αγαρμπη επιθεση
                                  στις στροφες απεδειξε το αναμενομενο, οτι δηλαδη δεν μπορεις να υπερβεις τους νομους της φυσικης.
                                  Συμφωνω παραυτα με τον Dimgster, οκ το XDS δεν ειναι πανακεια, ουτε συγκρινεται με το μηχανικο, αλλα σου μαζευει τα μουτρα αρκετα, αν πας στο οριο με γραμμες, και δεν τα δινεις ΟΛΑ στην εισοδο της στροφης.

                                  Τέλος, αν γυρνούσε το Golf R στα Μέγαρα, πιστεύω ότι θα γυρνούσε γρηγορότερα. Άλλωστε συμφωνούμε ότι στη προκειμένη περίπτωση, μειωμένης και γλιστερής πίστας (από βροχή) η 4κίνηση είναι πιο αποτελεσματική από 265 άλογα μπροστά...ό,τι μπλοκέ κι αν έχει

                                  Καλό το Scirocco R, αλλά Focus RS δεν είναι.

                                  Δεν ξερω στα Μεγαρα τι κανει το Golf R, δεν εχω νουμερα, αλλα στο συγκεκριμενο video, oπως ειδες το rocco, oταν στεγνωσε η πιστα, γυρισε -οριακα μεν αλλα- γρηγοροτερα.
                                  Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
                                  'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.

                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                    Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
                                    'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.

                                    http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988

                                    Μαλώνετε σε ξένο αχυρώνα! Το Megane κάνει πλάκα και στα δύο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Οσο για το Focus RS, σιγουρα σε εναν καθημερινο δρομο ειναι παντου καλυτερο-ταχυτερο, στην πιστα Μεγαρων τουλαχιστον,
                                      'τον ηπιε' απο το R ,για 2sec... Αυτο οσο να ναι κατι λεει για τις δυνατοτητες του.

                                      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12988

                                      Μαλώνετε σε ξένο αχυρώνα! Το Megane κάνει πλάκα και στα δύο!

                                      ...μονο αν ειναι το cup με το μηχανικο μπλοκε...
                                      Τωρα βεβαια που οσονουπω τα Scirocco R θα εχουν πληρως απενεργοποιουμενο ESP, δεν ξερουμε τι θα γινεται στην πιστα με τους χρονους, 'η τραπουλα ξαναμοιραζεται'...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        Στο βρεγμενο, που ειδες να γλυστραει το πισω μερος? Στο στεγνο μονο, σε κατι πατημενες, πανω στα φρενα για να μπει σε στροφη γλυστρησε λιγο πισω.

                                        Στο βρεγμένο που να προλάβει να γλιστρήσει το πίσω μέρος? Αφού έβγαζε μούτρα.

                                        Στο στεγνό εγώ αναφέρομαι πάντως.

                                        Στο στεγνό δε πέταγε κώλο πάνω στα φρένα...στα φρένα έβγαλε λίγα μούτρα μάλιστα που προκλήθηκαν από το κλείδωμα που εμπρός δεξί (7:27 με 7:28):

                                        Τα φρένα τα είχε πιο κάτω...τον κώλο τον πέταξε όταν έβγαινε από τη στροφή, κοίτα στο 7:25:

                                        Πάνω στα φρένα έκανε διάφορα το πίσω μέρος.

                                        ΠΟΛΥ πιο συγκροτημένο το Golf στο ίδιο σημείο.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          wow

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            wow

                                            wow?

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 329 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr