-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάλι καλά, θα μπορούσε να έγραφε 'η ταχύτητα σκοτώνει'Εγώ είμαι αισιόδοξος, θα χάσει μεν κάποιους αγώνες αλλά θα επανέλθει. Έχουν γίνει παρόμοια (Webber, Schumacher) και πολύ χειρότερα (Hakkinen..) περιστατικά με αίσιο τέλος.
Το μόνο καλό της υπόθεσης έστω σαν παράπλευρο γεγονός είναι η ευκαιρία που δίνεται στον Bruno.
Αν όμως χάσει πολλούς αγώνες δεν ξέρω αν θα τρέξει ο Senna. Ίσως η Renault θέλει κάποιον πιο έμπειρο.
-
Παιδιά ένας οδηγός αγώνων θέλει να κάνει αυτό ακριβώς. Να τρέχει σε αγώνες. Ο Robert καιρό ήθελε να τρέξει σε rally και μαγκιά του. Τώρα ήταν άτυχος και έγινε ό,τι έγινε. Μην σκεφτόμαστε σαν γιαγιάδες. Τί το ήθελε, και αν δεν έτρεχε κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Παιδιά ένας οδηγός αγώνων θέλει να κάνει αυτό ακριβώς. Να τρέχει σε αγώνες. Ο Robert καιρό ήθελε να τρέξει σε rally και μαγκιά του. Τώρα ήταν άτυχος και έγινε ό,τι έγινε. Μην σκεφτόμαστε σαν γιαγιάδες. Τί το ήθελε, και αν δεν έτρεχε κλπ κλπ.Είμαστε νομίζω οι περισσότεροι σύμφωνοι.
Είμαι σίγουρος ότι η Renault πλέον έχει διαφορετική άποψη. -
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Τα πλανα στην αρχη και το τελος δειχνουν το μεγεθος και την σοβαροτητα του ατυχηματος.
Eιδικά στο 00.21 όπου έχει ανοίξει τρύπα και μάλιστα μεγάλη (!!!!) μπροστά από τη θέση των πετάλ, ένα διαλυμένο cage στο 00.57. Ατύχημα από τα δυνατά όχι για πλάκα. Από την άλλη ρε παιδιά είναι και αυτό που λέει ο taurus. Μπορεί να σου τύχει παντούv ή και να σου κάτσει. Motorsport is dangerous εξάλλου έτσι? Το ξέρουν οι οδηγοί και γενικά όλοι όσοι ασχολούνται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ήταν η υγρασία εκεί, οι ρίζες του δέντρου είχαν σηκώσει το οδόστρωμα στη στροφή!!!(από 4troxoi.gr) έχασε τον έλεγχο, έπεσε μέ συγκεκριμένη γωνία σε μπαριέρα, τοίχο κτλ.. ο συνοδηγός δεν έπαθε τπτ, όπου συνήθως τα τελευταία χρόνια οι συνοδηγοί χτυπάνε. (Αυτό το γράφω με βάση τα ατυχήματα των τελεταίων ετών).
Από την άλλη το ατύχημα αυτό μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες να επαναπροσδιορίσουν τις 'εξωτερικές' ενασχολήσεις των οδηγών F1 σε σχέση με τους όρους που υπογράφουν στα συμβόλαια οι τελευταίοι.
Το δυαλημένο cage είναι λογικά από τα σωστικά συνεργεία,που το έκοψαν για να τον απεγκλωβίσουν..ίσως και η τρύπα στα πένταλ να έγινε για να απεγκλωβιστεί το πόδι του.το cage πάντως φαίνεται σαν να έχει κόψιμο από πριόνι..
-
ηθελα να πω οτι το εχουν στο αιμα του να τρεχουν ειτε ειναι μοτοσυκλετα ειτε να πεφτουν με αλεξιπτωτα ειτε να κανουν σκι ειτε ειτε ειτε..
εχει σημασια αν ηταν ενεργος η οχι τοτε την στιγμη που το παθος και των δυο οδηγησε τα πραγματα εκει? shit happens -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εχει σημασια αν ηταν ενεργος η οχι τοτε την στιγμη που το παθος και των δυο οδηγησε τα πραγματα εκει? shit happensNAI
-
Λένε ότι η τρύπα μπροστά είναι από μπαριέρα. Πάντως αυτό συνάδει με τον τραυματισμό στα δεξιά άκρα καθώς κάπου εκεί βρίσκονταν το δεξί πόδι και χέρι αν υποθέσουμε ότι η μπαριέρα διαπέρασε το αυτοκίνητο. Αυτό που λένε ότι προσπαθουν να σώσουν το δεξί του χέρι με κάνει να φοβάμαι για ακρωτηριασμό...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Παιδιά ένας οδηγός αγώνων θέλει να κάνει αυτό ακριβώς. Να τρέχει σε αγώνες. Ο Robert καιρό ήθελε να τρέξει σε rally και μαγκιά του. Τώρα ήταν άτυχος και έγινε ό,τι έγινε. Μην σκεφτόμαστε σαν γιαγιάδες. Τί το ήθελε, και αν δεν έτρεχε κλπ κλπ.
Είμαστε νομίζω οι περισσότεροι σύμφωνοι.
Είμαι σίγουρος ότι η Renault πλέον έχει διαφορετική άποψη.Aκριβώς. Ο οδηγός αγώνων πρέπει να προστατέψει στοιχειωδώς και τον εαυτό του.
Δεν τραυματίστηκε κάνοντας αυτό για το οποίο τον πληρώνουν αλλά κάνοντας κάτι εξωγηπεδικό που λέμε. -
Δε νομίζω να είναι τόσο σίγουρος ο B.Senna....
Heidfeld, Luizzi και ΚΥΡΙΩΣ Hulkenberg καιροφυλαχτούν !!! -
Zeus, απ' ότι έχω διαβάσει δεν υπάρχει θέμα ακρωτηριασμού. Μόνο λειτουργικότητας και γι'αυτό παλεύουν τώρα.
Κατά τ' άλλα, μερικές φορές καλό θα ήταν πριν γράψουμε κάτι να προσπαθούσαμε να σκεφτούμε σαν οδηγοί αγώνων, αθλητές κλπ. Τραυματίστηκε κάνοντας αυτό που του άρεσε. Το να οδηγάς στον δρόμο είναι πιο επικίνδυνο από το να τρέχεις σε αγώνες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει όλοι οι οδηγοί αγώνων αν μην οδηγάνε? Φυσικά και όχι! Ας μην υπερβάλλουμε χωρίς λόγο. Εξ' άλλου ίσως από τους τελευταίους λόγους που τρέχει ένας οδηγός αγώνων είναι τα λεφτά...
-
Βασίλη είναι επαγγελματίες αθλητές και είναι καθήκον τους να μην διακινδυνεύουν και να βρίσκονται πάντα ετοιμοπόλεμοι για την κύρια δραστηριότητά τους. Το ξέρεις ότι οι στρατιωτικοί που τραυματίζονται σε δραστηριότητες της ιδιωτικής τους ζωής δέχονται πειθαρχικό έλεγχο; Ποιοί; Αυτοί που ανα πάσα στιγμή μπορεί να σκοτωθούν στο καθήκον πάνω! Το αυτό πρέπει να ισχύει και για τους πιλότους F1. Το να παίρνεις μέρος σε άλλες επικίνδυνες δραστηριότητες δεν είναι και τόσο σώφρων.
Χαίρομαι που δεν θα ακρωτηριαστεί, αλλά αν μιλάμε για μειωμένη λειτουργικότητα, μπορεί να την ξεχάσει από τώρα την υπόλοιπη καριέρα του...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
εχει σημασια αν ηταν ενεργος η οχι τοτε την στιγμη που το παθος και των δυο οδηγησε τα πραγματα εκει? shit happens
NAI
Από ότι διάβασα έχει συντριπτικά κατάγματα σε χέρια πόδια και καρπό και έκανε μεγάλη χειρουργική επέμβαση.
Απορώ πως τον άφησε η Ρενώ!
Η ταχύτητα είναι πόρωση, αλλά εδώ μιλάμε για κάτι άλλο. Εδώ μιλάμε για τρελή αβλεψία της Ρενώ που αφήνει το μεγαλύτερο asset της να τρέχει σε άλλους (σαφως πιο επικίνδυνους) αγώνες. Εκτός αν ο Kubica έχει κάποιον απίθανο όρο στο συμβόλαιο του... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασίλη είναι επαγγελματίες αθλητές και είναι καθήκον τους να μην διακινδυνεύουν και να βρίσκονται πάντα ετοιμοπόλεμοι για την κύρια δραστηριότητά τους. Το ξέρεις ότι οι στρατιωτικοί που τραυματίζονται σε δραστηριότητες της ιδιωτικής τους ζωής δέχονται πειθαρχικό έλεγχο; Ποιοί; Αυτοί που ανα πάσα στιγμή μπορεί να σκοτωθούν στο καθήκον πάνω! Το αυτό πρέπει να ισχύει και για τους πιλότους F1. Το να παίρνεις μέρος σε άλλες επικίνδυνες δραστηριότητες δεν είναι και τόσο σώφρων.Χαίρομαι που δεν θα ακρωτηριαστεί, αλλά αν μιλάμε για μειωμένη λειτουργικότητα, μπορεί να την ξεχάσει από τώρα την υπόλοιπη καριέρα του...
Αν το πάμε έτσι, οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά οποιαδήποτε στιγμή. Άρα για να είναι ασφαλείς πρέπει να είναι μέσα σε κλουβιά και να βγαίνουν για να οδηγούν. Δεν πάει έτσι όμως. Και δεν είναι καθήκον τους να μην διακινδυνεύουν γιατί ακριβώς αυτό κάνουν όταν τρέχουν και στην F1.
Στην τελική δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε τώρα. Επιλογή του ήταν να κάνει αυτό που έκανε και καλά έκανε αλλιώς δεν θα ήταν ευχαριστημένος. Ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε την επιλογή του?
-
Από την άλλη δεν νομίζω η Renault να ήθελε να στεναχωρήσει το μεγαύτερο asset της γιατί κάπως έτσι αλλάζουν ομάδες. Μην ξεχνάμε που η McLaren δεν άφηνε τον Kimi να τρέξει σε rally και ήταν δυσαρεστημένος. Αντίθετα ήταν ευτυχισμένος που η Ferrari τον άφηνε. Το συζητάμε στα νέα το θέμα. Συνέχισε εκεί αν θες για να μην τα λέμε 2 φορές.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αν το πάμε έτσι, οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά οποιαδήποτε στιγμή. Άρα για να είναι ασφαλείς πρέπει να είναι μέσα σε κλουβιά και να βγαίνουν για να οδηγούν. Δεν πάει έτσι όμως. Και δεν είναι καθήκον τους να μην διακινδυνεύουν γιατί ακριβώς αυτό κάνουν όταν τρέχουν και στην F1.Στην τελική δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε τώρα. Επιλογή του ήταν να κάνει αυτό που έκανε και καλά έκανε αλλιώς δεν θα ήταν ευχαριστημένος. Ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε την επιλογή του?
Δε χρειάζεται να είναι σε κλουβιά, απλά να μην παίρνουν περιττά ρίσκα! Και φυσικά είναι καθήκον τους να μην διακινδυνεύουν σε άλλες δραστηριότητες πέραν της F1.
Επιλογή του ήταν και σίγουρα το μετάνιωσε, ειδικά αν κατέστρεψε την καριέρα του... Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε οδηγό F1 σε άλλους αγώνες από εδώ και πέρα.
-
Κρίμα ο άνθρωπος ρε γμτ.
Ελπίζω να γίνει σύντομα καλά.
Πάντως αυτός ο οδηγός έχει άσχημη εμπειρία με ατυχήματα.
Κατά την άποψή μου ΤΕΡΑΣΤΙΟ μερίδιο ευθύνης έχει η Renault που τον άφησε να τρέξει.
-
Κατά την άποψή μου (το έγραψα και στο άλλο τόπικ) τεράστιο μερίδιο ευθύνης έχει η Renault.
Ένα μήνα πριν την πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, δεν έπρεπε να τον αφήσει να τρέξει.
-
-
Επειδή ΔΕΝ είμαι εκπρόσωπος εταιρείας ή κάτι παρόμοιο θεωρώ παράλογο να επικροτώ τέτοιου είδους περιορισμούς από εταιρείες. Τι πάει να πει να του απαγορεύσουν! Τέτοιοι άνθρωποι ζουν με την αδρεναλίνη μέσα τους είτε εντός είτε εκτός F1. Κάπου πρέπει να εκτονωθούν τον υπόλοιπο καιρό. Αν συμβεί η στραβή, όπως τώρα, σε καμία περίπτωση πάντως δεν θα ψέξω την εταιρεία που δεν του απαγόρευσε κτλ. κτλ., ίσα ίσα αυτό θεωρώ και υγιές.
Πολύ κρίμα πάντως, είναι από τους οδηγούς που έχουν τη συμπάθεια και την εκτίμησή μου στο ταλέντο και τη δουλειά τους. Ας ελπίσουμε να θεραπευτεί πλήρως και αρτιμελής.
-
Τώρα έμαθα το συμβάν... Κρίμα πραγματικά κρίμα. Διάβασα πάντως στο gpupdate ότι οι γιατροί είπανε πώς δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι του. Αλλά παρ' όλα αυτά υπάρχει ακόμη κίνδυνος για την λειτουργικότητα του.
Διάφορα νέα -Φεβρουάριος 2011