-
-
@sette είναι ενδιάμεση έκδοση από την μεσαία και την πλουσια. Σε εμας εδώ εχει είτε τη βασική, είτε τη μεσαια, είτε την πλουσια. Όποτε στην πλουσια πρεπει να είναι παρόμοιες οι τινες. Για παραδειγνα η πλουσια έχει υφασμα σε ταμπλό και πορτες, Ηλ μπαραθυρα πισω, ηλεκτρικούς Καθρέφτες, χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος όπως και εξωτ καθρέφτες κτλ.
@dublin ..... Πάλι ξεφευγεις. Οχι ο αντιπαλος του ως προς την τιμή κτήσης είναι το c3. Όπου σαφώς είναι καλυτερο. Και χαντακωνει τον όμιλο που αγαπάς.
Το να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 5 και 7000 ευρώ παραπάνω για τον ίδιο εξοπλισμό, δείχνει δόλο.
Όσο για την ασφάλεια είπαμε. Χάνει στην ενεργητική με τo lane assist και την αναγνώριση πεζων. Στην παθητικη όμως,είναι στα ίδια επίπεδα με το τριτοκοσμικό opel mokka του 2021.
Θόρυβος καταντα ωρες ωρες η άποψη σου υπέρ του ομίλου. Βλεπεις οτι δεν σε παιρνει να το θαβεις χωρίς λόγο το αυτοκίνητο, ξεκινάς άσχετες συγκρίσεις μπας και χαντακωθει ο αντιπαλος του ομίλου.
Η μόνη συγκριση με το νέο fabia είναι η τάση να ξεφευγουν από τα 4 μέτρα και να πάνε στα 4.10μ
-
7000 παραπάνω θα κάνει το Fabia; Θα ξεκινάει από 21.000€ δηλαδή; Το Scala ξεκινάει από 15.200 και το Fabia θα ξεκινάει από 21.000;
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις..
Τη σχέση έχει το Mokka;! Νομίζεις ότι θα μπερδευτεί ο αγοραστής του Mokka και θα πάρει Stepway;!
14.500 ξεκινάει το Corsa, πιο C3;!
Πήγαινε πάρε κάνα Aircross μήπως κρατήσεις την κοπελιά, γιατί με το Dacia βλέπω να μην βρίσκεις νύφη, και περνάνε τα χρόνια! (Αυτό αστείο, τα υπόλοιπα όμως σοβαρά).
-
11890 Γερμανία,12900 Ιταλία, 12064 Ισπανία(Ιταλία/Ισπανία δεν χρεώνουν το κόκκινο, αντί το λευκό), 12000 Σλοβακία και 12990 Γαλλία(με 16αρες που πρόσεξα, αντί 15αρες Ελλάδα), με εξοπλισμό που φαίνεται να είναι όπως της style... Δεν ξέρω για εσένα, άλλα ΑΝ αυτά ισχύουν, θα αισθανόμουν πολύ μεγάλο κορόιδο, αν έπαιρνα sandero από Ελλάδα...
-
@sette καλό θα ήταν να δουμε τι εξοπλισμούς έχει κάθε χώρα. Για το νημα θα ήταν εξαιρετικό εργαλείο ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται και να ασκηθεί πιεση για καλυτερες τιμές.
-
Στην Ολλανδία οι τιμές είναι πιο ακριβές από εδώ, η πλούσια Comfort που είναι αντίστοιχη με την Style εδώ, ξεκινάει από 15540€, ενώ η απλή Essential (αντίστοιχη Life) στα 13940€.
https://www.dacia.nl/modellen/sandero/configurator.html
Βέβαια θα έχει ενδιαφέρον η σύγκριση διαφοράς τιμής με άλλες εταιρείες, οπότε να δούμε αν παίζουν ρόλο οι φόροι ή απλά η εισαγωγική βάζει 'καπέλο'.
-
Στην Ολλανδία οι τιμές είναι πιο ακριβές από εδώ, η πλούσια Comfort που είναι αντίστοιχη με την Style εδώ, ξεκινάει από 15540€, ενώ η απλή Essential (αντίστοιχη Life) στα 13940€.
https://www.dacia.nl/modellen/sandero/configurator.html
Βέβαια θα έχει ενδιαφέρον η σύγκριση διαφοράς τιμής με άλλες εταιρείες, οπότε να δούμε αν παίζουν ρόλο οι φόροι ή απλά η εισαγωγική βάζει 'καπέλο'.
Η Ολλανδία, γνωρίζω πως έχει γενικότερα υψηλή φορολόγηση για τα αυτοκίνητα. πχ το i20 1.2 exclusive, εκεί κάνει 18635!!!, ενώ εδώ 14190... To 1.0T premium 100ps 48V εκεί 21435 ενώ εδώ 17090...
-
Ρε Dublin..... Το corsa που λες είναι τέρμα βασικό, ΧΩΡΙΣ turbo με έναν αναιμικό κινητήρα για το αμάξωμα του, χωρίς 6αρι σαζμαν, χωρίς ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό συγχρονο πανω του, με αναγνώριση πεζων και αυτόματο φρενάρισμα ΜΟΝΟ κατά την ημερα (είναι έως και γελοιο)... Έχει κάτι 7αρες οθόνες του 2010,με πολυυυυ μικρότερους εσωτερικούς χώρους, και ΧΩΡΙΣ εργοσταοσιακο LPG συστημα.
Δηλαδη με υψηλό κόστος μετακίνησης.
Τι να το κάνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο;
Ένα ψηλομαπε αυτοκίνητο είναι. Έχει πιο σφιχτό μπροστινό συστημα αλλά μπροστά σε όλα τα αλλά τα αρνητικα, όπως αδυναμο μοτερ, κιβώτιο κτλ χάνεται και αυτό στη μετάφραση.
Ξερεις ποσα ζητουσαν πριν 2 -3 μήνες για το 110 diesel μεσαία έκδοση;;;;; 18500 ευρώ!!!! Και αυτό σε ένα πορτοκαλι που δεν χρεώνεται και με πακετα όπως opel more και παπαριες .
Το mokka το ανεφερα για το σχόλιο σου περί πρώτου και τριτου κόσμου παθητική ασφαλεία. Ιδιο επιπεδο παθητικης ασφαλείας στο τυποποιημένο τεστ του euroncap προσφέρει το sandero με το mokka, που λογικά θεωρείς αυτοκινητο του πρώτου κόσμου.
Έχασε πολλά αστέρια λόγω του ότι δεν προσφέρει υψηλή ενεργητική ασφάλεια με αναγνώριση πεζών και lane assist και τα νέα πρότυπα αυτό το δίνουν μεγάλη σημασία. Ως δομή κλωβού ασφαλείας και ως προσφερόμενη παθητική ασφάλεια είναι στο επίπεδο του mokka.
Τέτοιες dublinιες λες, και δεν τις θυμάσαι κιόλας.
Εμ τι περπιμενεις από άνθρωπο που οδηγεί αυτοκίνητο με 0-100 στα 16' Και το βρίσκει και νορμαλ....
-
Δεν παίρνω μέρος στην κόντρα μεταξύ Dublin και Lap γιατί έχετε ενδιαφέρον.
Απλά εδώ θα πω αν θέλουμε να συγκρίνουμε το sandero με οποιοδήποτε άλλο στο οποιοδήποτε άλλο να υπολογίζουμε τιμές με Diesel - CNG-Lpg αντε και hybrid μοτέρ και όχι το απλό ατμόσφαιρα ή turbo βενζίνης.
Sette μου είπε συγγενής από Γερμανία ότι το streetway ξεκινάει Basic από 8.000€. Μιλάμε καροτσάκι λαϊκής είναι πιο ακριβό (αν ισχύει αυτή η τιμή).
-
Δεν παίρνω μέρος στην κόντρα μεταξύ Dublin και Lap γιατί έχετε ενδιαφέρον.
Απλά εδώ θα πω αν θέλουμε να συγκρίνουμε το sandero με οποιοδήποτε άλλο στο οποιοδήποτε άλλο να υπολογίζουμε τιμές με Diesel - CNG-Lpg αντε και hybrid μοτέρ και όχι το απλό ατμόσφαιρα ή turbo βενζίνης.
Sette μου είπε συγγενής από Γερμανία ότι το streetway ξεκινάει Basic από 8.000€. Μιλάμε καροτσάκι λαϊκής είναι πιο ακριβό (αν ισχύει αυτή η τιμή).
Σωστά!
8690 η πιο γύφτικη έκδοση(μέχρι και οι προφυλακτήρες είναι άβαφοι!) με 1.0L κινητήρα 65 ίππων. Η δεύτερη έκδοση του που είναι η αντίστοιχη της life(και τουλάχιστον έχει 3-4 βασικά), κοστίζει 9190, ενώ εδώ, πάει στα 11980(δεν έρχεται Ελλάδα η βασική της Γερμανίας)... Η πλούσια με τον ατμοσφαιρικό, ούτε αυτή είναι διαθέσιμη εδώ, αλλά εκεί είναι στα 10290... Για να το κάνω ακόμη πιο καταθληπτικό, εκεί, με 10790, αγοράζεις την αντίστοιχη της life με το υγραέριο, ενώ εδώ πρέπει να πας στα 13820... 3000 ευρώ καπέλο, επειδή είμαστε Μονακό ξέρω γω...
-
@sette καλό θα ήταν να δουμε τι εξοπλισμούς έχει κάθε χώρα. Για το νημα θα ήταν εξαιρετικό εργαλείο ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται και να ασκηθεί πιεση για καλυτερες τιμές.
Με βάση όσα διάβασα(μπορεί να τα δει ο οποιοσδήποτε στα links), η διαμόρφωση Comfort, είναι η δική μας η Style(με διαφορά τις 16αρες των Γάλλων που δεν είναι η Amaris όμως). Κρατάω μια 'πισινή' για τη Γερμανία, που ως πολιτική, μόνο τα χερούλια δεν χρεώνουν εξτρά... Παράλληλα, αν δεις, έβαλα τιμές από διάφορες χώρες(και μάλιστα πιο κοντά σε εμάς στα οικονομικά πχ Σλοβακία). Αν εξαιρέσεις Γαλλία(με 16αρες)/Ιταλία(διαφορές~1300 ευρώ), οι περισσότεροι είναι > 2300!!! ευρώ φθηνότεροι! Όσον αφορά τη πίεση που λες, δεν νομίζω να έχει αποτέλεσμα. Το να μουρμουρίσω εγώ κι'εσύ, όταν οι πλειοψηφία κοιμάται, δεν θα αλλάξει κάτι. Ίσως αν καταποντιστούν οι πωλήσεις, που δεν το βλέπω...
-
Τι κόντρα να έχω; Όποιος θέλει πάει το παίρνει, όποιος δεν θέλει πάει και παίρνει ένα άλλο, με τιμές Ελλάδας το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι σούπερ ευκαιρία, αλλά αυτά θα τα δει ο κάθε αγοραστής ξεχωριστά. Όταν το πάρει ο Lap-ης θα μας εξηγήσει φαντάζομαι το σκεπτικό του.
Πάντως ο κινητήρας αυτός όντως είναι πολύ οικονομικός και selling point και ταιριάζει στο αυτοκίνητο.
-
Εξήγησα πιο πάνω,
Για να παρεις σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό με παρόμοιο κόστος μετακίνησης στο opel corsa μου ζήτησαν σχεδόν 4500 ευρώ παραπάνω, Και αυτό λόγω ειδικών προσφορών του opel more ειδάλλως η διαφορά θα πήγαινε στα 5000 ευρώ.
Δύσκολα δίνεις 5000 ευρώ παραπάνω για opel corsa diesel. Καλό αυτοκινητο, δεν λέω, αλλά η τιμή του sandero σε βάζει συνεχώς σε σκέψεις.
Edit:4000 και 4500 ήταν η διαφορά τώρα που τα βλεπω.
Μαλιστα έριξα εξοπλισμό στο sandero διοτι δεν είχε wireless Android Auto το opel corsa. Αν το έβαζα τότε η διαφορά ήταν 3600 με 4100, αναλόγως αν αγοραζα μέχρι τη λήξη του μήνα λόγω των δώρων του opel more, αλλά θα είχα εξοπλισμό που δεν τον έχει καν στα εξτρα το opel!!!!
Αυτο όμως που έχει το opel είναι μια πιο ολοκληρωμένη σουίτα ασφαλείας adas και το ιερό δισκοπότηρο...... Adaptive cc.. (ως εξτρα όμως) που για να το πάρω πήγαινα σε ολόκληρο πακέτο και έφτανε τα 20.000 πάρα κάτι ευρώ!!!!!!
-
Δεν παίρνω μέρος στην κόντρα μεταξύ Dublin και Lap γιατί έχετε ενδιαφέρον.
Απλά εδώ θα πω αν θέλουμε να συγκρίνουμε το sandero με οποιοδήποτε άλλο στο οποιοδήποτε άλλο να υπολογίζουμε τιμές με Diesel - CNG-Lpg αντε και hybrid μοτέρ και όχι το απλό ατμόσφαιρα ή turbo βενζίνης
Ακριβώς, αυτο ειναι το point μου. Από όσο ξέρω σήμερα στην αγορά δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο που να δινει 5.5 με 6 ευρώ στα 100 χλμ κόστος μετακίνησης, αξιοπρεπή ροπη (17κιλα στια 2000σαλ σε αμάξωμα των 1150 κιλων) με 6αρι σαζμαν, αποδεκτή έως αρκετά καλή οδική συμπεριφορά και άνεση, αισθηση σύγχρονου αυτοκινήτου λόγω νέας πλατφόρμας, με χωρους και καλό εξοπλισμό σε αυτα τα χρήματα ποσο μάλλον και σε αυτά που πωλείται στο εξωτερικό.
Για να το συγκρινρις με τα υπόλοιπα πρέπει να πάρεις τις χειρότερες εκδόσεις τους και πάλι ειναι ακριβοτερα και με υψηλότερο κόστος μετακίνησης. Ενώ αν πας σε πιο πολύπλοκες επιλογές όπως hybrids ή καλύτερα diesel για να έχεις παρόμοιο κόστος μετακίνησης τοτη η διαφορά στο κόστος κτήσης είναι πολύ μεγάλη και σε σε μερικα μοντέλα είναι τόσο μεγάλη που πολύ δύσκολα κοστολογεις ως αγοραστης κάποιο προτέρημα τους με πολλές χιλιάδες ευρώ Σχεδον ένα ακόμα μικρό μεταχειρησμενο αυτοκινητο ή ένα μέτριο scooter.
Δηλαδη το sandero, όντας ένα μέτριο αλλά σύγχρονο αυτοκινητο παίζει πολύ καλό σκασκι στην σκακιέρα της αγοράς. Κλείνει διόδους και στήνει παγίδες.
Να πω πως οντως δεν έχει lane assist και αναγνώριση πεζών αλλα ΕΧΕΙ αυτοματο φρεναρισμα πόλης και αυτόματο φρενάρισμα διασταύρωσης.
-
ΟΤΑΝ το πάρεις, θα είμαι εδώ να σε ξανακουσω, γιατί μάλλον δεν έχεις πειστεί ούτε εσύ ο ίδιος ότι είναι η καλύτερη επιλογή για σένα που το εκθειάζεις.
Όταν κυκλοφόρησαν οι τιμές, είχα εξηγήσει τότε με 2-3 ποσταρίσματά μου και είχα αναλύσει και κάποια μοντέλα τι δίνουν (κινητήρες/εξοπλισμό=100% τα προσπέρασες όπως κάνεις πάντα, διαβάζεις το 10% των ποστ των άλλων, στην καλύτερη!). Ειλικρινά δεν έχω άλλο χρόνο να διαθέσω γι' αυτό το μοντέλο τη δεδομένη στιγμή.
Σίγουρα έχει λόγω ύπαρξης, αλλά δεν είναι το απόλυτο value for money που ήταν το προηγούμενο, 4 χρόνια πριν..
-
...αλλά η τιμή του sandero σε βάζει συνεχώς σε σκέψεις....
Αυτό ακριβώς. Και όπως ήδη ξέρεις και εσύ, δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να μπαίνουν σε εκθέσεις για να διαθέσουν ένα ποσό π.χ. 15000euro και να φεύγουν τελικά με παραγγελία αυτοκινήτου των 17000euro ή 18000euro.
Παίζει πολύ αυτή η συμπεριφορά στην Ελλάδα.
-
Κανεα αυτοκινητο δεν πρόκειται να καλύψει στα παντα κανέναν. Καπου κάτι δίνεις και κάτι παίρνεις..στη θεώρηση μου πως το sandero ειναι πολύ καλό vfm εσύ που έχεις έντονες αντιδράσεις, ποιο θεωρείς ως καλυτερο vfm σήμερα στην ελληνική αγορά .. Το C3;;;;; το corsa;;;;
Τι κινητηρες προσπέρασα;;;;;; τρολλαρεις;;;;; Γιατί να μη διαθέσεις χρόνο;;;; . Αντίπαλος της stellantis είναι... Ξεσκίζει σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη. Έχει εξαφανίσει το C3... Πρέπει να αντιδράσεις....
Οσες φορές σε αυτό το νημα έχεις αντιπαραθεσει τις τιμές των stellantis με απαξιωτικο τρόπο απέναντι στο dacia ήταν παντοτε ατμοσφαιρικά μοντελα των 82 αλογων με 5αρι κιβωτιο. Δηλαδη κάθε φορά απέναντι σε έναν turbo κινητηρα με 6αρι κιβωτιο ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ σε παρόμοιες τιμές (και λίγο πιο ακριβές) ένα άσχετο και αδύναμο μοτερ και βασικές εξοπλιστικά εκδόσεις, με σκοπό να σου βγουν τα νουμερα. Και στο τέλος εγκαλείς εσύ εμένα ότι 'προσπερνώ' κινητήρες και εξοπλισμούς;
Η μόνη περίπτωση να έχεις παρόμοιες επιδόσεις και ροπη σε χαμηλές σαλ οπως με το dacia πρεπει στα stellantis είτε να πας στους turbo κινητήρες βενζινης με υψηλότερο (κατά 40-50%) κόστος μετακίνησης από το lpg είτε να πας στους diesel με παρόμοιο κόστος μετακίνησης και ελαφρώς καλυτερο, υψηλότερη ροπη χαμηλά (αλλά ψοφιο ψηλά) και πολλά χιλιάρικα ακριβότερο σε κόστος κτήσης.
Μονο τα diesel stellantis προβάλουν αντίσταση στο σάρωμα του sandero. Το θέμα ειναι σε τι τιμές θα τα βρεις.
Ειναι πασιφανές πως δεν έχεις ιδέα γιατί μιλάμε. Δεν το έχεις δει από κοντά και φαίνεται.
Διαφωνείς;
-
https://www.automotiveworld.com/news-releases/dacia-a-secret-weapon-to-fight-off-scratches/
Δεν εννοεί το μαύρο πλαστικό αλλά τον προφυλακτήρα; Γιατί λέει 'σε διάφορα χρώματα;'
The bumps and scratches that skid plates are bound to get will leave a mark, but such marks will be virtually invisible as the original colour will remain unaltered.
Αν είναι αυτό που υποπτεύομαι, τότε πραγματικά ποιοτικη και έξυπνη λυση
-
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/top-10-best-selling-cars-europe-2021
Χαχαχαχα.
Απέχει 5000 αυτοκινητα από την πρωτη θέση.... Αντε αγοράστε κανένα....
Αφου τα αγοράζει ο κόσμος, ΑΡΑ είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα...... Σωστα;;;;
Τα 2008 πρέπει να μην είναι πλέον καλά, οπως και τα 208.. Δεν το βλέπω στην 10αδα
-
Τρελό humor ο Lap-ης, μήπως να πας για stand up comedy; Έχει άνοδο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ευχαριστούμε που ομορφαίνεις τις διακοπές μας!
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III