-
Προσωρινά μειονεκτήματα τα οποία σταδιακά μέσα στην επόμενη διετία θα έχουν εξαλειφθεί :
- Σημεία φόρτισης
2.Αυξημένο κόστος κτήσης
3.Περιορισμένη ποικιλία μοντέλων
Σταθερό μειονέκτημα με το οποίο θα μάθουμε να ζούμε :
Χρόνος φόρτισης .
-
-
Προγραμματισμός στο ταξίδι.
-
Κόστος ελαστικών
-
Αν δεν έχεις εξασφαλισμένη την καθημερινή φόρτιση, δεν αγοράζεις.
-
-
Λίγο άσχετο, αλλά να ενημερώσω ότι επιτέλους σήμερα κατατέθηκε η επιδότηση για το ηλεκ. ποδήλατο! Μετά από 10+μήνες αγοράς και 4μησι μήνες ολοκλήρωσης της έγκρισης και με email 'πρηξίματος' στο 'κινούμαι ηλεκτρικά' ανά μήνα το τελευταίο 4μηνο...
dimsabas, τα έλαβες κι εσύ επιτέλους;
-
Του dimsabas σου εβαλαν.... Τι νόμιζες;
Μην τον ρωτάς....
-
-
Χαχαχα! Σωστός ο Λάπης!
Για δύο εβδομάδες θα εξαφανιστώ ολίγον τι, θα είμαι εξαιρετικά απασχολημένος. Ίσως ξεκλέβω κάνα δεκάλεπτο την ημέρα, να σας διαβάσω λίγο, ίσως κι όχι. Όχι ότι θα το έπαιρνε κανείς χαμπάρι, αλλά μου αρέσει να νομίζω ότι είμαι σπουδαίος.
-
Συμπληρωματικά να πληροφορήσω (inside information) ότι την επόμενη χρονιά αναμένονται τρελλές προσφορές σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από μηδέν επιτόκια ,χωρίς προκαταβολή και αύξηση των ετών εγγύησης .
-
Για δύο εβδομάδες θα εξαφανιστώ ολίγον τι, θα είμαι εξαιρετικά απασχολημένος. Ίσως ξεκλέβω κάνα δεκάλεπτο την ημέρα, να σας διαβάσω λίγο, ίσως κι όχι. Όχι ότι θα το έπαιρνε κανείς χαμπάρι, αλλά μου αρέσει να νομίζω ότι είμαι σπουδαίος.
Δύο εβδομάδες απασχολημένος στην κορύφωση του καλοκαιριού ?
Μάλλον θα πάει στο χωριό η γυναίκα και θα είσαι μόνος σου στην Αθήνα , οπότε προφανώς δεν θέλεις να χάσεις ούτε στιγμή...
Εμείς θα σε τρολάρουμε λίγο με τα ηλεκτρικά , ώστε να σε κρατάμε σε ετοιμότητα...
-
Katafractos17 wrote:
Έβλεπα εχθές μια δοκιμή του Audi e-tron 50 quattro.
300χλμ αυτονομία η έκδοση με τη μικρή μπαταρία. Αυτή ανακοινώνει το εργοστασιο που σημαίνει ότι για να την πιάσεις πρέπει να πηγαίνεις με 100χλμ και άδειος ( μόνο με τον οδηγό). Δηλαδή φορτωμένο για καμιά εξόρμηση με αποσκευές, οικογένεια, κλιματιστικό και 130-140χλμ στο κοντέρ, άντε να βγάλει 150-180χλμ.
Δηλαδή θα πάρεις ένα τεράστιο υπερλούξ αυτοκίνητο, θα σκάσεις ένα σωρό λεφτά και θα το σκέφτεσαι να βγεις ένα ταξίδι. Μιλάμε για αστειότητα. Τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα που η φόρτιση στο εθνικό οδικό και επαρχιακό δίκτυο είναι απλά σε στάδιο δειγματισμού και κοστίζει ακριβά.
Η ηλεκτροκίνηση είναι σα να λέμε ότι σε έξι μήνες θέλουμε να διοργανώσουμε ολυμπιακούς αγώνες, αλλά όχι μόνο δεν έχουμε ξεκινήσει να σκάβουμε για να φτιάξουμε τις εγκαταστάσεις αλλά ούτε καν έχουμε βρει τα μηχανήματα και το δυναμικό που θα τα τρέξει και θα τα κατασκευάσει.
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή βγάζει αποφάσεις και μετά πετάει το μπαλάκι της εφαρμογής τους στις χώρες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τόσες δεκαετίες για το περιβάλλον σφύριζαν όλοι αδιάφορα και τώρα που ζορίζει το πράγμα τρέχουν και δε φτάνουν.
Η έκδοση με τη μικρή μπαταρία είναι για όποιον το θέλει καθαρά για αστική χρήση ή τέλος πάντων έχει κάτι άλλο για να ταξιδεύει. Κι αν αποφασίσει ή αναγκαστεί να ταξιδέψει με δαύτο, θα είναι τελείως κρετίνος αν κινείται με 130-140.
Υπάρχουν ήδη ηλεκτρικά με θαυμάσια αυτονομία και χωρίς να κοστίζουν μια περιουσία ( ID.3 με τη μεγάλη μπαταρία, 550 χιλιόμετρα αυτονομίας, 35 χιλιάρικα, όχι περισσότερα από ένα Golf αντίστοιχης ιπποδύναμης) αλλά και πάλι, το πρόβλημα των ηλεκτρικών ΔΕΝ είναι η αυτονομία τους. Είναι ο χρόνος φόρτισης κι η έλλειψη υποδομών. Έχω υγραέριο με μικρή αυτονομία (350 χιλιόμετρα) και δε με προβληματίζει καθόλου. Άρα ΔΕΝ είναι εκεί το θέμα.
Θα πάρει κάποιος ένα τεράστιο SUV για αποκλειστική χρήση μέσα στην πόλη;
Μια χαρά πρόβλημα είναι η αυτονομία. Τα 550 χλμ του ID.3 επιτυγχάνονται όταν είναι άδειο, μόνο με τον οδηγό, χωρίς κλιματιστικό και με 100-110χλμ στο ταχύμετρο. Μόλις το φορτώσεις με όλη την οικογένεια, αποσκευές, βάλεις κλιματισμό και ανέβεις στα 130-140 τότε τα 550χλμ πάνε πάνε περίπατο.
-
Τα 550 χλμ είναι πραγματικά .Βέβαια η κατανάλωση αν το πλακώνεις φορτωμένο με κλιματισμό ανεβαίνει όπως ανεβαίνει και σε ένα βενζινοκίνητο. Το κόστος για αυτά τα 550 χλμ στο ηλεκτρικό είναι 10 ευρώ αν το έχεις φορτώσει σπίτι και 80 ευρώ βενζίνη για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης !!!
Στα 300 χλμ αυτονομίας σταματάς σε ένα από τα 10.000 σημεία φόρτισης που μας διαβεβαιώνει ο δεδηε ότι θα υπάρχουν τα επόμενα δύο χρόνια, και από 30% ανεβάζεις την αυτονομία σε 80% σε 20 λεπτά .
Επίσης βάλε και τα κόστη συντήρησης που δεν έχουν καμία σχέση.Μόνο τακάκια αλλάζεις και αυτά κάθε 2 χρόνια λόγω του ότι φρενάρει μόνο του όταν αφήνεις το γκάζι
-
Συμπληρωματικά να πληροφορήσω (inside information) ότι την επόμενη χρονιά αναμένονται τρελλές προσφορές σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από μηδέν επιτόκια ,χωρίς προκαταβολή και αύξηση των ετών εγγύησης .
Εξαιρετικά αισιόδοξο. Μακάρι να είναι αλήθεια αλλά δεν βλέπω τον λόγο να συμβεί κάτι τέτοιο.
-
Masterauto wrote:
Συμπληρωματικά να πληροφορήσω (inside information) ότι την επόμενη χρονιά αναμένονται τρελλές προσφορές σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από μηδέν επιτόκια ,χωρίς προκαταβολή και αύξηση των ετών εγγύησης .
Εξαιρετικά αισιόδοξο. Μακάρι να είναι αλήθεια αλλά δεν βλέπω τον λόγο να συμβεί κάτι τέτοιο.
Και γω έτσι πιστεύω μάστορα, προχθές μίλησα με κάποιον στην toyota(που σταμάτησε την έκπτωση) πως τα αυτοκίνητα της θα πάρουν 250 ευρώ πάνω, peugeot από Φεβρουάριο που είχα παραγγείλει εγώ allure diesel 110hp με τιμή 25100 τώρα έχει 25800
-
Πραγματικά αυτοί που θα αγοράσουν αυτοκίνητα (φέτος και του χρόνου) θα είναι οι πιο άτυχοι.
-
Πραγματικά αυτοί που θα αγοράσουν αυτοκίνητα (φέτος και του χρόνου) θα είναι οι πιο άτυχοι.
'Άτυχους' θα έλεγα όσους δε πρόλαβαν να ψωνίσουν πρό κορωνοιού μιας και οι επιπτώσεις της πανδημίας δημιούργησαν ελλείψεις και φέρανε ανατιμήσεις. Όπως επίσης τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας και τα πρόστιμα στους κατασκευαστές λόγω των αυστηρότερων κανονισμών ρύπων..
Τα ηλεκτρικά/phev θα είχαν αρκετό δρόμο μπροστά τους ώστε να πλησιάσουν τις τιμές των θερμικών εκτός αν οι τιμές των τελευταίων εκτοξευτούν, κάτι που δυστυχώς βλέπουμε να συμβαίνει. Εξ ου και οι δηλώσεις περί εξομάλυνσης τιμών με δαύτα σε σύντομο χρονικό διάστημα...
Μένει να δούμε πόσο σύντομα θα γίνουν τα παραπάνω και που θα φτάσουν οι τιμές των αυτοκινήτων γενικότερα..
-
Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες της Ε.Ε. η οποία έχει:
- Ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά ανακύκλωσης τόσο σε οικιακό όσο ακόμα περισσότερο σε επίπεδο τριτογενούς τομέα. Μηδαμινά ποσοστά αξιοποίησης της πολύτιμης βιομάζας αλλά ο.κ. ας γεμίσουμε κάθε βουνό και ράχη με έλικες , ούτως ή άλλως τζάμπα είναι , επιδοτούμενα όλα. Καμία πραγματική αξιοποίηση Α.Π.Ε. εκτός των ανεμογεννητριών. Έβαλε στην πράξη στον πάγο (δεν επιδοτεί και δεν αδειοδοτεί εύκολα) το νόμο των Ενεργειακών Κοινοτήτων ,να μπορούν Ο.Τ.Α. ή συνεταιρισμοί ή πολίτες να αξιοποιούν Α.Π.Ε., γιατί η πίτα πρέπει να μοιραστεί σε πολύ συγκεκριμένους.
- Πληρώνει κάθε έτος πρόστιμα λόγω ακόμα της παρουσίας χωματερών. Επίσης είναι η χώρα στην οποία ο ΧΥΤΑ θεωρείται ακόμα ως ενδεδειγμένος χώρος ταφής απορριμάτων, στην υπόλοιπη Ε.Ε. έχει αλλάξει το μοντέλο εδώ και χρόνια. Καλά το παράδειγμα του Βόλου με το κάψιμο απορριμάτων στα όρια του Δήμου μπορεί να το βρεις μόνο στη Ζιμπάμπουε.
- Δεν έχει οριοθετημένα σαφή βιομηχανικά πάρκα, μηδαμινό σχεδόν έλεγχο επί των βιομηχανιών και των αποβλήτων τους.
- Καμία πολιτική για τα ύδατα , τεράστιο πρόβλημα με τις γεωτρήσεις ( ανεξέλεγκτες και μη) και τεράστιος όγκος νερού ( σε μερικές περιπτώσεις το 50%) χάνεται στο δίκτυο λόγω διαρροών μέχρι να φτάσει στη βρύση σου. Να μη σας αγχώσω ότι υπάρχουν Δήμοι που ακόμα χρησιμοποιούν αμιαντοσωλήνες για ύδρευση.
- Κανένα ουσιαστικό έλεγχο για τα επαγγελματικά οχήματα. Τα κάτω του Euro5 μόνο Ελλάδα πρέπει να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό. Στη ναυτιλία δε ξέρω τι γίνεται , φαντάζομαι τα ίδια.
- Η πλειονότητα των μικρών Δήμων της χώρας δεν έχει βιολογικό και κεντρικό σύστημα αποχέτευσης.
- Κανένα ουσιαστικό έλεγχο στους λέβητες - καυστήρες. Η συντήρηση και το φύλλο ελέγχου του καυστήρα είναι στα όρια του προαιρετικού . Δείτε ποσοστά , θα εκπλαγείτε πόσο περισσότερο συνεισφέρει στη ρύπανση η θέρμανσή σας από όλα τα ι.χ. της πολυκατοικίας σας.
Αυτά τα λίγα μεταξύ πολλών άλλων, με κάνουν να νιώθω ότι η επιδότηση των ηλεκτρικών ή μπριζάτων στο όνομα της οικολογίας είναι μόνο ψηφοθηρικό και τουλάχιστον υποκριτικό, και ας παρακαλάω να τη δώσουν μπας και αγοράσω φθηνότερα κάποιο τέτοιο ως άμεσα ενδιαφερόμενος. Αν το μέτρο αφορούσε μόνο επαγγελματικά θα ήταν στη σωστή κατεύθυνση.
Τέλος το Πράσινο Ταμείο είναι χρήματα δικής μας 'παραγωγής' τα πληρώνουμε όλοι είτε από λογαριασμούς είτε από αυθαίρετα είτε από ότι άλλο, τα οποία με το μέτρο αυτό θα φύγουν άμεσα από τη χώρα χωρίς να μείνει σχεδόν τίποτα.
Παρακαλώ πολύ καρφιτσωστε κάπου αυτό το ποστ ή ακόμη καλύτερα κάντε υποχρεωτική την αναδημοσίευση / παράθεση του ανά 10 ποσταρισματα σε κάθε τοπικο που αφορά την ηλεκτροκίνηση και πράσιναλογα ... ή έστω δώστε μου την άδεια να το κάνω εγώ !
-
Τα 550 χλμ είναι πραγματικά .Βέβαια η κατανάλωση αν το πλακώνεις φορτωμένο με κλιματισμό ανεβαίνει όπως ανεβαίνει και σε ένα βενζινοκίνητο. Το κόστος για αυτά τα 550 χλμ στο ηλεκτρικό είναι 10 ευρώ αν το έχεις φορτώσει σπίτι και 80 ευρώ βενζίνη για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης !!!
Στα 300 χλμ αυτονομίας σταματάς σε ένα από τα 10.000 σημεία φόρτισης που μας διαβεβαιώνει ο δεδηε ότι θα υπάρχουν τα επόμενα δύο χρόνια, και από 30% ανεβάζεις την αυτονομία σε 80% σε 20 λεπτά .
Επίσης βάλε και τα κόστη συντήρησης που δεν έχουν καμία σχέση.Μόνο τακάκια αλλάζεις και αυτά κάθε 2 χρόνια λόγω του ότι φρενάρει μόνο του όταν αφήνεις το γκάζι
Ε μην παίζουμε με τις λέξεις. Είναι πραγματικά όταν υπάρχουν οι συνθήκες που ανέφερα και αναφέρεις κι εσύ. Μόλις αυτές αλλάξουν, τότε χαιρέτα τα 550 χλμ. Εγώ δεν μίλησα για το αν είναι πραγματικά με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο αλλά για το ότι στις επι το πλείστον πραγματικές συνθήκες ενός ταξιδιού ή μιας εξόρμησης, δεν ανταποκρίνονται σε αυτό το νούμερο.
Προσωπικά κι εγώ είπα ότι η ηλεκτροκίνηση είναι οικονομικότερη και οικολογική αλλά με την υποσημείωση ότι αυτή η οικολογική λειτουργία θα πρέπει να επεκταθεί σε όλο τον κύκλο παραγωγής, λειτουργίας και χρήσης ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου και τα παρεμφερή που το συνοδεύουν. Επίσης στο μέλλον αν αυξηθούν τόσο πολύ τα ηλεκτροκίνητα, το πόσο μπορεί να αλλάξουν το τιμολόγιο για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού, το κόστος της απλής συντήρησης κτλ γιατί θα δουν ότι εκεί υπάρχει μαρούλι, κανείς δεν μπορεί να το γνωρίζει ή να το εγγυηθεί.
Εμένα προσωπικά μου έχει δημιουργηθεί και ένα 'μελλοντικό' ερώτημα. Πόσοι φορτιστές θα υπάρχουν στα σημεία φόρτισης; Αν σε λίγα χρόνια υπάρχουν τόσα πολλά ηλεκτρικά όσα θέλουν να πιστεύουν κάποιοι, θα μπορούν να φορτίζουν όλοι άμεσα; Φανταστείτε δηλαδή πχ στη ΣΕΑ Αρτεμισίου να υπάρχουν 10 φορτιστές και να σκάνε το καλοκαίρι δεκάδες ηλεκτρικά που θα θέλουν να φορτίσουν . * Περίμενε να τελειώσει ο ένας για να μπει ο άλλος. Εγώ ήρθα πριν από εσένα φίλε αλλά είχα πάει να πάρω καφέ και τέτοια.
Βραδινό δελτίο ειδήσεων:- <em>'Ήρθαν στα χέρια για μια θέση φόρτισης'.*
- 'Αγανακτισμένος ιδιοκτήτης ηλεκτρικού που περίμενε 45' για να φορτίσει, πήγε να πνίξει με το καλώδιο φόρτισης άλλον ιδιοκτήτη ο οποίος είχε παρατήσει το όχημα του στον φορτιστή για δύο ώρες και έπινε καφέ'.
Χαχαχα...
-
Γι' αυτό υπάρχει χρέωση με την ώρα στους ταχυφορτιστές στο εξωτερικό.
-
Και πάει ο άλλος με το euro4 diesel και την κολλημένη στο αμάξωμα ψεύτικη απομίμηση υποδοχής μπριζας, βάζει το καλώδιο μέσα στην ψεύτικη μπριζα..... και το παρκάρει στην θέση των ηλεκτρικων.
Παίρνει το ηλεκτρικο πατίνι από τον χώρο αποσκευών και πάει στην δουλειά του;
Τι; όχι;
-
Αληθεύει πως οι γερμανοί επενδύουν ακόμα στον λιγνίτη;
-
Ja das tun Sie, warum?
Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?