-
Χαχαχα εγω σας το είπα. Να έχει το πάρκινγκ μου γραμμή για ηλεκτρικό και.....το πήρα. Έκανα κάποιες συζητήσεις... 'Τι είναι αυτό; 'μου απαντούσαν.... Οποτε έχω ακόμα δρόμο.
Ζικο, θα πάρω κάποιο φθηνο, μη φανταστείς. Ένα πιο αναβαθμισμενο dacia σε αυτονομία,θέλω μια 350αρα τουλάχιστον, και από τα 44 αλογα να πάει στα 75...... και το πήρα. Αλλά αν πάνε όλα καλά θα σε φάμε στην στροφή θα μιλάμε για καλώδια και εσύ ακόμα θα εχεις lpg.
Φθηνα, οικολογικά και αθόρυβα. Η καλύτερη μου.
Αυτο που βλέπω είναι πως είτε ηλεκτρικά είτε βενζινης. Πάλι λαϊκατζα, φτωχομπινεδικο οχημα θα έχω.....
Ας ειναι
-
Παιδιά το πετρέλαιο δεν θα είναι ασύμφορο γιατί ξεχάσαμε έναν άλλον παράγοντα... τους αγρότες
-
Ρε και γω το ψήνω το ηλεκτρικό, με αρέσει πολύ και μένα απλά πιστεύω οτι είναι πολύ νωρίς ακόμα.
Αν δεν άρχιζε κάποιος σοφός που θα πάρει μεχρι το 2025 το ENYAQ με 15 χιλιάρικα δεν θα ειρωνευόμουν και γω πίσω. Γενικά σέβομαι ολων τις απόψεις απλά δεν μου αρέσει να με ειρωνεύονται.
Η αγορα του αυτοκινήτου είναι περίπλοκο πράγμα.
Κάποιοι το αγοράζουν κυρίως για ευχαρίστηση
κάποιοι κυρίως για οικονομία στις μετακινήσεις
Η δική μου άποψη είναι ότι οταν αγοράζεις αυτοκίνητο ουσιαστικά χάνεις λευτά. πέφτει πολύ γρήγορα η τιμή του με τα χρόνια ότι και να είναι. Οπότε πάρε αυτό που γουστάρεις ευχαριστήσου το αν το πήρες για ευχαρίστηση ή κάνε τα μαθηματικά σου να δεις πόσα γλίτωσες αν το πήρες για οικονομία και thats it
μην στηρίζεσαι να έχει μεταπώληση ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ετσι και αλλιώς. Ακομα και αυτα που θεωρητικά έχουν καλύτερες εχουν χασει και αυτα μεγάλο τμήμα της τιμής τους
Η ηλεκτροκίνηση έρχεται αλλά η μετάβαση θα είναι αργή και ομαλή, εχουμε πάρα πολλά χρόνια ακόμα για να ξεφορτωθούμε τους θερμικους κινητήρες.
Όσοι τρομάζουν τον κόσμο ότι τέλιωσαν οι θερμικοί κινητήρες και δεν θα πουλιώνται και πράσινους δράκους, απλά πρωωθούν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών, το καταλαβαίνω πάντα έτσι λειτουργούσε ο κόσμος αλλά καλό είναι να το καταλάβουν και όσοι δεν το γνωρίζουν.
Η πείρα μου επίσης μου έχει δείξει ότι όποιος κάνει προβλέψεις για μετά από 10 χρόνια πέφτει παταγωδώς εξω. Ναι σε 10 χρόνια θα πουλιώνται ηλεκτρικα αυτό το ξέρουμε. Εχει σκεφτει κανενας από που θα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρήματα? (τωρα βγάζουν από service και ανταλακτικα) Αυτο το περιεργάζονται ακόμα. Δεν το ξέρουμε. Από κάπου θα βγάζουν πάντως.
Είναι πολλά που δεν ξέρουμε και δεν λαμβάνουμε υπόψιν για να βγάζουμε τόσο βιαστικά συμπερασματα πως θα είναι ακριβώς. Ξερουμε μόνο γενικά πράγματα. Εγώ λέω ζήστε στο παρόν πάρτε αυτό που γουστάρετε τώρα, σε 10 χρόνια θα είστε και 10 χρόνια μεγαλύτεροι, ούτε πως θα είστε εσεις δεν ξέρετε, όχι πως θα είναι τα πράγματα με τα αυτοκίνητα.
-
Επειδή έχει γραφτεί πολλάκις ότι οι μπαταρίες θα φτηναίνουν, θα πω για άλλη μια φορά το εξής. Οι καινούργιες μπαταρίες φτηναίνουν. Αυτές που έχουν νέα σύνθεση και μεθόδους κατασκευής τέτοιες που το επιτρέπουν. Παρακολουθώ 10 χρόνια το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε Πρίους μκ2, είμαι κάτοχος άλλωστε τα τελευταία 7 χρόνια.
Δεν έχει αλλάξει ούτε σεντς. Μην παραμυθιάζεστε ότι θα αλλάζετε μπαταρία στο μέλλον με φθίνον κόστος σε σχέση με την αρχή, σε εξαίρεση μόνο θα συμβεί αυτό.
-
Σωστα, πάντως ακόμα περιμένουμε τις νέες μπαταρίες. Η επανάσταση θα γίνει με αυτές στερεάς μορφής. Ούτε αναφλέγονται, ούτε εξασθενούν, είναι ταχύτατες και κλάσμα του μεγέθους των σημερινών. Μια μπαταρία σαν του hybrid yaris θα είναι υπεραρκετή για ολόκληρο ηλεκτρικό.
Οι αντιπροσωπείες ζουν από τα σερβις, οχι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Κατά τα άλλα ένα ηλεκτρικό χωρίς ξύδια κτλ οντως θα έχει μικρό κόστος συντήρησης. Ούτε τακάκια δεν θα αλλάζουν.
-
Οι αντιπροσωπείες ζουν από τα σερβις, οχι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγαζουν κέρδη από τα ανταλλακτικά που παράγουν για τα αυτοκίνητα κατα κύριο λόγο όχι από τις πωλήσεις αυτοκινήτων.
-
Πόθεν προκύπτει αυτο.Δεν έχει νόημα.
Τα ανταλλακτικά ειναι προμηθευτών εκτός εργοστασίων, όπως denso, Valeo κτλ και ότι είναι από το εργοστάσιο δεν έχει πάνω του την προστιθέμενη αξία ενός ολοκληρωμένου αυτοκινήτου που του προσδίδει η έκδοση εξοπλισμού, η σχεδιαση, κτλ κτλ. Είναι απλά ένα κομμάτι υλικού.
Για παραδειγμα μια BMW κοστίζει χοντρικα 14.000 ευρώ και πωλείται..... Πολλά παραπάνω ακόμα και χωρίς τους φόρους.
Δεν μου βγαίνει η 'εξίσωση' .
-
Πόθεν προκύπτει αυτο.Δεν έχει νόημα.
Τα ανταλλακτικά ειναι προμηθευτών εκτός εργοστασίων, όπως denso, Valeo κτλ και ότι είναι από το εργοστάσιο δεν έχει πάνω του την προστιθέμενη αξία ενός ολοκληρωμένου αυτοκινήτου που του προσδίδει η έκδοση εξοπλισμού, η σχεδιαση, κτλ κτλ. Είναι απλά ένα κομμάτι υλικού.
Για παραδειγμα μια BMW κοστίζει χοντρικα 14.000 ευρώ και πωλείται..... Πολλά παραπάνω ακόμα και χωρίς τους φόρους.
Δεν μου βγαίνει η 'εξίσωση' .
Πολλοί κατασκευαστές φτιάχνουν δικά τους parts εκτός αυτών που προμηθεύονται από εξωτερικούς συνεργάτες όπως λες. Και στις δυο περιπτώσεις βάζουν μεγαλα καπέλα. Κατι που τους κοστίζει 4 cents πχ μπορεί να πωλείται για 16 δολαρια κανε τα μαθηματικά να δεις πόσο τοις 100 αυτό είναι πανω.
-
Clockwork82 wrote:
Kι ομως θεωρώ οτι το πετρέλαιο ειναι το τελευταίο ορυκτο καυσιμο που θα μας αφησει.
Σιδηρόδρομοι, αεροπλοϊα, ναυτιλία και ΟΛΕΣ οι επαγγελματικές οδικές μεταφορές ειναι 100% ντίζελ.Kανένα από τα 3 πρώτα που αναφέρεις δεν χρησιμοποιεί αυτό που λέμε πετρέλαιο κίνησης, που έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Οι σιδηρόδρομοι στην Ευρώπη είναι εξηλεκτρισμένοι, η κηροζίνη μπορεί να έχει κάποια κοινά αλλά δεν είναι το ίδιο και το μαζουτ που λέμε ότι χρησιμοποιούν στα πλοία δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σε αμάξια/φορτηγά.
Nαι φυσικά δεν παίρνει το ίδιο καύσιμο το ΙΧΕ με το Airbus ή με το πλοίο. Αλλά ειναι παραλλαγές του βασικου καυσίμου από το διυλιστήριο. Αυτό εννοώ, όχι οτι το τάνκερ φουλαρει στο πρατήριο ΑΠ στα Λιόσια.
Το πετρέλαιο σε διάφορες μορφές θα ειναι μαζί μας για δεκαετίες (καλώς ή κακώς). -
Φίλε cirus νομίζω έχεις καταλάβει πόσο σε σέβομαι αλλά συγνώμη.... κόκκινη κάρτα. Γιατί? Γιατί φίλε το νήμα του puma το χεις αφήσει στεγνό. Κοντεύεις ένα μήνα και κάτι νομίζω και ακόμα δεν έχουμε ολοκληρωμένο ποστ. Τι θα γίνει ρε φίλε θα κάνει κάνα lockdown πάλι και θα μας πάρει άνοιξη να διαβάσουμε κάτι καλό.
Υ. Γ dstou για πες ρε φίλε στα πόσο κυμαίνονται οι μπαταρίες γιατί αρχίζω να γλυκοκοιτάζω πάλι υβριδικο όταν ξεμπλεξω.
-
Φίλε cirus νομίζω έχεις καταλάβει πόσο σε σέβομαι αλλά συγνώμη.... κόκκινη κάρτα. Γιατί? Γιατί φίλε το νήμα του puma το χεις αφήσει στεγνό. Κοντεύεις ένα μήνα και κάτι νομίζω και ακόμα δεν έχουμε ολοκληρωμένο ποστ. Τι θα γίνει ρε φίλε θα κάνει κάνα lockdown πάλι και θα μας πάρει άνοιξη να διαβάσουμε κάτι καλό.
Υ. Γ dstou για πες ρε φίλε στα πόσο κυμαίνονται οι μπαταρίες γιατί αρχίζω να γλυκοκοιτάζω πάλι υβριδικο όταν ξεμπλεξω.
Εχεις δίκιο και πήγα διακοπες, το έστρωσα και το πάτησα και στο γυρισμό οπότε έχω να γράψω αρκετα.
Μολις βρω χρόνο θα γράψω.
Spoiler alert τα σκασίματα από την εξατμιση είναι φανταστικά!!!!!!!!!!!!! εγινα 5χρονών παιδάκι
-
Αυτό που λες ισχύει ας πούμε με τα psa. Ότι εχιε πάνω το σήμα του λιονταριού ή της citroen κοστίζει πολύ παραπάνω από ακριβώς το ίδιο με σήμα Valeo, παλιά είχαν και sagem. Την θυμάστε; ναι αυτή με τα κινητά.
Αν δεις όλα τα εξαρτήματα σε ένα psa γράφουν πάνω τους Valeo. Οπότε μετά την εγγύηση αγοράζεις πολύ φθηνότερα ακριβως το ιδιο.
Τα γνήσια όπως τα λένε είναι ακριβά διοτι οντως φουσκώνουν τους ισολογισμούς των αντιπροσωπείων όσο είναι σε εγγύηση τα αυτοκινητα. Σχεδον τίποτα δεν κατασκευάζει το εργοστάσιο πέρα από σοβαρά ανταλλακτικά όπως ολόκληρος κινητηρας. Ή κάποια πλαστικα σε ταμπλο, τα οποία σπάνια τα αλλάζεις.
-
Αυτό που λες ισχύει ας πούμε με τα psa. Ότι εχιε πάνω το σήμα του λιονταριού ή της citroen κοστίζει πολύ παραπάνω από ακριβώς το ίδιο με σήμα Valeo, παλιά είχαν και sagem. Την θυμάστε; ναι αυτή με τα κινητά.
Αν δεις όλα τα εξαρτήματα σε ένα psa γράφουν πάνω τους Valeo. Οπότε μετά την εγγύηση αγοράζεις πολύ φθηνότερα ακριβως το ιδιο.
Τα γνήσια όπως τα λένε είναι ακριβά διοτι οντως φουσκώνουν τους ισολογισμούς των αντιπροσωπείων όσο είναι σε εγγύηση τα αυτοκινητα. Σχεδον τίποτα δεν κατασκευάζει το εργοστάσιο πέρα από σοβαρά ανταλλακτικά όπως ολόκληρος κινητηρας. Ή κάποια πλαστικα σε ταμπλο, τα οποία σπάνια τα αλλάζεις.
ναι βρε δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά παρολα αυτα εκει έχουν μεγαλύτερο κέρδος και οι περισσότεροι παίρνουν τα ακόμα και μετα την εγγυηση δεν το ψάχνουν αυτό που λες. μη με βαζεις να γραψω σεντονια για να πω περισσότερα νομίζω καταλαβαινόμαστε και συμφωνουμε σε αυτό.
Το τι κατασκευάζει το εργοστάσιο εξαρτάται από την μάρκα δεν έχουν όλοι την ίδια πολιτική. Οι κορεάτες πχ κατασκευάζουν πολύ παραπανω πραγματα από τους περισσότερους.
-
Οχι θέλω σεντονιιιι
-
Οχι θέλω σεντονιιιι
βολευεσαι με σεντονι στο puma thread με οδήγηση ή να γραψω εδω για ξενερωτα πράγματα?
-
Αντε επιτέλους το έστρωσες... Βαρεθήκαμε...... Παίρνω ποπ κορν.....ρίχτο
-
Αντε επιτέλους το έστρωσες... Βαρεθήκαμε...... Παίρνω ποπ κορν.....ρίχτο
χαχαχαχαχαχχαχ οκ θα το ρίξω μόλις βρω χρόνο. Το βραδακι ελπίζω
-
Lap wrote:
Οι αντιπροσωπείες ζουν από τα σερβις, οχι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγαζουν κέρδη από τα ανταλλακτικά που παράγουν για τα αυτοκίνητα κατα κύριο λόγο όχι από τις πωλήσεις αυτοκινήτων.
Aπο τις πωλησεις νεων αυτοκινητων βγαζουν κερδη και ειδικα των ακριβων. Τα φθηνα δεν εχουν κερδη ισχυει, για ανταλλακτικα δεν νομιζω γιατι δεν ειναι τοσο πολλα, κυριως απο τα ανταλλακτικα βγαζουν οι αντπροσωπειες.
-
Οι κατασκευαστές βγάζουν μεγάλο κέρδος όπως και ΟΤΑΝ νομίζουν. Αυτή τη στιγμή το ID4 το πουλάνε στην Αμερική με χασούρα, κάτω απ' το κόστος κατασκευής...
Αλλά το μαμήσαμε το νήμα του Tucson.
-
Τωρα μιλαμε για το VAG που ειναι τεραστιο γκρουπ. Ξερεις ποσα βγαζει απο τα Πορσε και τα Αουντι;
Και να πουλησει μερικα ID4 με αρχικη χασουρα θα το κανει για να διεσδυσει στην αγορα, δεν εχει αναγκη να δειξει κερδος για ενα τελειως καινουριο προιον.
Hyundai Tuscon 2021, 1.6L 48V 150ps 7DCT ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ