-
Γεια σας,
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια. Πρόσφατα μπήκα στην διαδικασία αγοράς ενός supermini. Το μέγιστο χρηματικό ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι αυτό των 20.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται κυρίως μέσα στην πόλη αλλά και για σχετικά μικρά ταξίδια(όχι πάνω από 5 φορές τον χρόνο) απόστασης περίπου 500 χλμ πήγαινε - έλα. Μέσο όρο τα χιλιόμετρα που κάνω ανά έτος είναι κοντά στα 15.000 χλμ, οπότε με αυτό το σκεπτικό οι πετρελαιοκινητήρες είναι μάλλον εκτός συζήτησης. Επιπλέον οι χώροι δεν είναι τόσο σημαντικοί γι΄ αυτό επέλεξα και αυτή την κατηγορία. (βέβαια δεν θα ήθελα όταν μπαίνει κάποιος πίσω να τον πιάνει ''κλειστοφοβία'').
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα παραπάνω είμαι μεταξύ τριών αυτοκινήτων (η σειρά που τα γράφω είναι τυχαία,όλα είναι μηχανικά,βενζινοκίνητα, εξαταχυτα)
Το πρώτο είναι το: Citroen C3 1.2L ,110 ps (shine plus)
Το δεύτερο είναι το: Hyundai i20 1.0L ,100ps (premium)
To τρίτο είναι το: Ford Fiesta 1.0L ecoboost 125-ps (ST-Line)
Υ.Γ. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι και το mazda 2, αλλά με απωθεί η χαμηλή ροπή του.
Υ.Γ.2 Θα γίνουν test-drive στα παραπάνω αυτοκίνητα, αλλά θα ήθελα την γνώμη κάποιου τρίτου.
Υ.Γ.3 Οποιαδήποτε νέα πρόταση και διόρθωση είναι καλοδεχούμενη.
Και πάλι ευχαριστώ.
-
Γεια σας,
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια. Πρόσφατα μπήκα στην διαδικασία αγοράς ενός supermini. Το μέγιστο χρηματικό ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι αυτό των 20.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται κυρίως μέσα στην πόλη αλλά και για σχετικά μικρά ταξίδια(όχι πάνω από 5 φορές τον χρόνο) απόστασης περίπου 500 χλμ πήγαινε - έλα. Μέσο όρο τα χιλιόμετρα που κάνω ανά έτος είναι κοντά στα 15.000 χλμ, οπότε με αυτό το σκεπτικό οι πετρελαιοκινητήρες είναι μάλλον εκτός συζήτησης. Επιπλέον οι χώροι δεν είναι τόσο σημαντικοί γι΄ αυτό επέλεξα και αυτή την κατηγορία. (βέβαια δεν θα ήθελα όταν μπαίνει κάποιος πίσω να τον πιάνει ''κλειστοφοβία'').
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα παραπάνω είμαι μεταξύ τριών αυτοκινήτων (η σειρά που τα γράφω είναι τυχαία,όλα είναι μηχανικά,βενζινοκίνητα, εξαταχυτα)
Το πρώτο είναι το: Citroen C3 1.2L ,110 ps (shine plus)
Το δεύτερο είναι το: Hyundai i20 1.0L ,100ps (premium)
To τρίτο είναι το: Ford Fiesta 1.0L ecoboost 125-ps (ST-Line)
Υ.Γ. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι και το mazda 2, αλλά με απωθεί η χαμηλή ροπή του.
Υ.Γ.2 Θα γίνουν test-drive στα παραπάνω αυτοκίνητα, αλλά θα ήθελα την γνώμη κάποιου τρίτου.
Υ.Γ.3 Οποιαδήποτε νέα πρόταση και διόρθωση είναι καλοδεχούμενη.
Και πάλι ευχαριστώ.
-
Skoda Citigo ηλεκτρικό. Αρκεί βέβαια να έχεις εύκολη την καθημερινή φόρτιση.
-
Skoda Citigo ηλεκτρικό. Αρκεί βέβαια να έχεις εύκολη την καθημερινή φόρτιση.
Ευχαριστώ, θα το λάβω υπόψιν , αν και δεν είναι στην κατηγορία που με ενδιαφέρει.
-
Το πρώτο είναι το: Citroen C3 1.2L ,110 ps (shine plus)
Το δεύτερο είναι το: Hyundai i20 1.0L ,100ps (premium)
To τρίτο είναι το: Ford Fiesta 1.0L ecoboost 125-ps (ST-Line)
Τα diesel αποκλείονται και γιατί πλέον δεν υπάρχουν ή υπάρχουν ελάχιστα.
Προσωπικά, με αυτά που αναφέρει θα πήγαινα καρφί στο Fiesta 155mHEV. Για εμένα δεν υπάρχει καλύτερη λύση μέχρι αυτά τα χρήματα στην κατηγορία του και εξηγώ γιατί:
-
Το καλύτερο στήσιμο και πάρα πολύ άνετο ταυτόχρονα.
-
Ιδανικό για ταξίδι και πολύ δυνατό.
-
To mHEV σύστημα δουλεύει και έτσι είναι το πιο οικονομικό από τα 3 (και μέσα στην πόλη) ενώ είναι και το πιο γρήγορο και ταξιδιάρικο. Είναι πιο οικονομικό από το 125αρι που δεν είναι mHEV.
-
Έχει εξαιρετικό εξοπλισμό και 8 χρόναι εγγύηση.
Με όλα τα παραπάνω, εννοείται θα πήγαινα καρφί σε αυτόματο κιβώτιο εαν οδηγούσα τόσο πολύ στην πόλη (12.500 από τα 15.000χλμ), δεν θα έπαιρνα τίποτα με χειροκίνητο.
-
-
Vasilhs21 wrote:
Το πρώτο είναι το: Citroen C3 1.2L ,110 ps (shine plus)
Το δεύτερο είναι το: Hyundai i20 1.0L ,100ps (premium)
To τρίτο είναι το: Ford Fiesta 1.0L ecoboost 125-ps (ST-Line)
Τα diesel αποκλείονται και γιατί πλέον δεν υπάρχουν ή υπάρχουν ελάχιστα.
Προσωπικά, με αυτά που αναφέρει θα πήγαινα καρφί στο Fiesta 155mHEV. Για εμένα δεν υπάρχει καλύτερη λύση μέχρι αυτά τα χρήματα στην κατηγορία του και εξηγώ γιατί:
-
Το καλύτερο στήσιμο και πάρα πολύ άνετο ταυτόχρονα.
-
Ιδανικό για ταξίδι και πολύ δυνατό.
-
To mHEV σύστημα δουλεύει και έτσι είναι το πιο οικονομικό από τα 3 (και μέσα στην πόλη) ενώ είναι και το πιο γρήγορο και ταξιδιάρικο. Είναι πιο οικονομικό από το 125αρι που δεν είναι mHEV.
-
Έχει εξαιρετικό εξοπλισμό και 8 χρόναι εγγύηση.
Με όλα τα παραπάνω, εννοείται θα πήγαινα καρφί σε αυτόματο κιβώτιο εαν οδηγούσα τόσο πολύ στην πόλη (12.500 από τα 15.000χλμ), δεν θα έπαιρνα τίποτα με χειροκίνητο.
Αρχικά ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Κάτι που δεν ξεκαθάρισα στο αρχικό ποστ είναι πως τα χιλιόμετρα αυτά, κατά κύριο λόγο γίνονται για να πάω και να γυρίσω από την πόλη, ενώ όχι τόσο μέσα σ' αυτήν, οπότε προτιμώ το μηχανικό κιβώτιο. Όσον αφορά την mHEV έκδοση του Fiesta δεν το έχω ψάξει, οπότε θα το τσεκάρω και αυτό. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
-
-
Seat Ibiza FR και μένουν και πολλά ρέστα για 'σουβλάκια' και παίζουν και καλές εκπτώσεις.
Αλλά εδώ υπάρχει θέμα. Άλλο πράμα το Citroen C3 και άλλο τα Fiesta, Ibiza και άλλο τα i20 κλπ...
Διαφορετικά στησίματα και διαφορετικός τρόπος προσέγγισης στις λέξεις 'άνεση' και 'χώροι'.
-
πήρε το μάτι μου BMW i3 ReX. Στα 21 χιλιάρικα, 10 χιλιάρικα λιγότερο απ' ότι το έβρισκα πρόπερσι που έψαχνα σοβαρά για ηλεκτρικό.
https://www.spotawheel.gr/buy/bmw/used-2015-bmw-i3/5451
OK, έχει τη μικρή μπαταρία, αλλά αφού έχει ενσωματωμένη τη γεννήτρια (600 κυβικά μηχανή μοτοσυκλέτας) μπορείς με λίγο σωστό προγραμματισμό να κάνεις ταξίδι. Τονίζω ότι η βενζίνη δεν δίνει κίνηση στις ρόδες, μόνο φορτίζει την μπαταρία (που σημαίνει ότι την βάζει εμπρός πολύ πριν μείνεις από ρεύμα).
Το μόνο μειονέκτημα (πέρα από το αισθητικό απ' έξω που είναι κάπως ιδιόρρυθμο) είναι ότι πρέπει να του κάνεις μικτή. Με σασί από ανθρακονήματα και αμάξωμα από αλουμίνιο δεν θες να το τρακάρεις και να ψάξεις για φαναρτζή!
-
πήρε το μάτι μου BMW i3 ReX. Στα 21 χιλιάρικα, 10 χιλιάρικα λιγότερο απ' ότι το έβρισκα πρόπερσι που έψαχνα σοβαρά για ηλεκτρικό.
Το μόνο μειονέκτημα (πέρα από το αισθητικό απ' έξω που είναι κάπως ιδιόρρυθμο) είναι ότι πρέπει να του κάνεις μικτή. Με σασί από ανθρακονήματα και αμάξωμα από αλουμίνιο δεν θες να το τρακάρεις και να ψάξεις για φαναρτζή!
-
Το ReX είναι πολύ κακή υλοποίηση στο i3. ΟΚ είναι πρακτικό, αλλά καίει πολύ, αυξάνει πολύ το βάρος και μειώνει αυτονομία και επιδόσεις και γενικά χαλάει την πολιτισμένη εικόνα του i3.
-
Οπωσδήποτε μικτή, ΔΕΝ υπάρχει φαναρτζής, ότι τρακάρει πάει για άλλαγμα, δεν επιδιορθώνεται.
-
-
Seat Ibiza FR και μένουν και πολλά ρέστα για 'σουβλάκια' και παίζουν και καλές εκπτώσεις.
Αλλά εδώ υπάρχει θέμα. Άλλο πράμα το Citroen C3 και άλλο τα Fiesta, Ibiza και άλλο τα i20 κλπ...
Διαφορετικά στησίματα και διαφορετικός τρόπος προσέγγισης στις λέξεις 'άνεση' και 'χώροι'.
Το ibiza fr ήταν στις αρχικές σκέψεις, αλλά διάβασα ότι έχει πολύ σκληρές αναρτήσεις και ότι γενικότερα ''κουνάει'' μέσα στην πόλη(θα πρέπει να κάνω ένα test-drive για να αποκτήσω και δική μου άποψη). Παράλληλα τα πλαστικά του είναι τα κατώτερα σ' αυτήν την κατηγορία, αν και για να πω την αλήθεια δεν μπήκα στην fr έκδοση. Επιπλέον όταν πήγα να ρωτήσω στην αντιπροσοπία αν δίνοντας προκαταβολή κλειδώνει και η τελική τιμή, δεν μου απάντησαν ξεκάθαρα. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση πάντως, ίσως το test-drive να μου αλλάξει γνώμη.
-
πήρε το μάτι μου BMW i3 ReX. Στα 21 χιλιάρικα, 10 χιλιάρικα λιγότερο απ' ότι το έβρισκα πρόπερσι που έψαχνα σοβαρά για ηλεκτρικό.
https://www.spotawheel.gr/buy/bmw/used-2015-bmw-i3/5451
OK, έχει τη μικρή μπαταρία, αλλά αφού έχει ενσωματωμένη τη γεννήτρια (600 κυβικά μηχανή μοτοσυκλέτας) μπορείς με λίγο σωστό προγραμματισμό να κάνεις ταξίδι. Τονίζω ότι η βενζίνη δεν δίνει κίνηση στις ρόδες, μόνο φορτίζει την μπαταρία (που σημαίνει ότι την βάζει εμπρός πολύ πριν μείνεις από ρεύμα).
Το μόνο μειονέκτημα (πέρα από το αισθητικό απ' έξω που είναι κάπως ιδιόρρυθμο) είναι ότι πρέπει να του κάνεις μικτή. Με σασί από ανθρακονήματα και αμάξωμα από αλουμίνιο δεν θες να το τρακάρεις και να ψάξεις για φαναρτζή!
Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω τίποτα γι αυτή την υλοποιηση, ενώ δεν θα ήθελα να πάω σε κάτι πλήρως ηλεκτροκίνητο. Ευχαριστώ.
-
Storm wrote:
Seat Ibiza FR και μένουν και πολλά ρέστα για 'σουβλάκια' και παίζουν και καλές εκπτώσεις.
Αλλά εδώ υπάρχει θέμα. Άλλο πράμα το Citroen C3 και άλλο τα Fiesta, Ibiza και άλλο τα i20 κλπ...
Διαφορετικά στησίματα και διαφορετικός τρόπος προσέγγισης στις λέξεις 'άνεση' και 'χώροι'.
Το ibiza fr ήταν στις αρχικές σκέψεις, αλλά διάβασα ότι έχει πολύ σκληρές αναρτήσεις και ότι γενικότερα ''κουνάει'' μέσα στην πόλη(θα πρέπει να κάνω ένα test-drive για να αποκτήσω και δική μου άποψη). Παράλληλα τα πλαστικά του είναι τα κατώτερα σ' αυτήν την κατηγορία, αν και για να πω την αλήθεια δεν μπήκα στην fr έκδοση. Επιπλέον όταν πήγα να ρωτήσω στην αντιπροσοπία αν δίνοντας προκαταβολή κλειδώνει και η τελική τιμή, δεν μου απάντησαν ξεκάθαρα. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση πάντως, ίσως το test-drive να μου αλλάξει γνώμη.
Δεν νομίζω να ισχύουν αυτά που διάβασες.
Να μου έλεγες ότι 'κουνάει' το C3 θα σου έλεγα ΝΑΙ αφού έχει ιδιαίτερα μαλακή ανάρτηση και έχει αυτή τη τάση πλεύσης, η οποία αυξάνεται στις ανωμαλίες του δρόμου.
Πρέπει να κάνεις test drive στα αυτοκίνητα που σου αρέσουν για να δεις ποιο σου κάθεται καλύτερα στο δρόμο κατά την οδήγηση.
Για τα πλαστικά του Ibiza δεν θα εκφέρω άποψη. Θεωρώ ότι όλα τα αυτοκίνητα σε αυτή την κατηγορία είναι πάνω/κάτω τα ίδια. Οι μαλακές επιφάνειες έχουν και τα θετικά τους, έχουν και τα αρνητικά τους. Το ίδιο και οι σκληρές επιφάνειες.
Για μένα ποιο σημαντικό θέμα είναι η αίσθηση στιβαρότητας και η καλή/ποιοτική συναρμολόγηση. Δηλαδή να μου δίνει την αίσθηση το αυτοκίνητο ότι δεν είναι τσίγκος/τενεκές. Ορισμένα αυτοκίνητα σε αυτή την κατηγορία έχουν τέτοια θεματάκια. Πόρτες, παράθυρα, ελλιπείς ηχομονώσεις.
Μετά είναι οι χώροι. Άλλα αυτοκίνητα είναι ποιο 'φοιτητικά' δηλ. ποιο μαζεμένα σε χώρους και άλλα είναι σχεδόν σαν μικρομεσαία και δίνουν και αντίστοιχη αίσθηση όταν κάθεσαι μέσα.
Βάλε κάτω αυτά που θέλεις και ανάλογα αποφασίζεις.
υ.γ. δες και τα υπόλοιπα Γαλλικά. Το Clio είναι μία καλή περίπτωση. Πολύ καλή. Γενικά να τα δεις όλα. Άλλωστε δεν αγοράζεις αυτοκίνητο κάθε μέρα.
-
Storm wrote:
Seat Ibiza FR και μένουν και πολλά ρέστα για 'σουβλάκια' και παίζουν και καλές εκπτώσεις.
Αλλά εδώ υπάρχει θέμα. Άλλο πράμα το Citroen C3 και άλλο τα Fiesta, Ibiza και άλλο τα i20 κλπ...
Διαφορετικά στησίματα και διαφορετικός τρόπος προσέγγισης στις λέξεις 'άνεση' και 'χώροι'.
Το ibiza fr ήταν στις αρχικές σκέψεις, αλλά διάβασα ότι έχει πολύ σκληρές αναρτήσεις και ότι γενικότερα ''κουνάει'' μέσα στην πόλη(θα πρέπει να κάνω ένα test-drive για να αποκτήσω και δική μου άποψη). Παράλληλα τα πλαστικά του είναι τα κατώτερα σ' αυτήν την κατηγορία, αν και για να πω την αλήθεια δεν μπήκα στην fr έκδοση. Επιπλέον όταν πήγα να ρωτήσω στην αντιπροσοπία αν δίνοντας προκαταβολή κλειδώνει και η τελική τιμή, δεν μου απάντησαν ξεκάθαρα. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση πάντως, ίσως το test-drive να μου αλλάξει γνώμη.
Όντως έχει πολλή σκληρή ανάρτηση (πρώην κάτοχος του τελευταίου FR 1.0 115) αλλά δεν κουνάει καθόλου. Ίσα ίσα είναι εντυπωσιακό το πόσο σταθερό είναι στο δρόμο και ακόμη καλύτερα στις στροφές . Σε λακούβα όμως θα σου φεύγει ένα δάκρυ πριν πέσεις μέσα.
FR δεν νομίζω ότι θα βρείς για test drive , και εγώ είχα κάνει test drive την απλή έκδοση η οποία έχει πολύ μαλακή ανάρτηση σε σχέση με το FR οπότε δεν θα καταλάβεις και πολλά .
Πάντως και το C3 είναι πολύ τίμιο και λίγο μικρότερους χώρους αλλά μεγαλύτερη άνεση σε σχέση με το Ibiza.
Αν το σκέφτεσαι για το Ibiza και δεν βιάζεσαι καλύτερα να περιμένεις το facelift που θα έχει ανανεωμένο εσωτερικό
-
γκάζοφονιάς,δε χρειάζεται τόση ισχύς για ένα απλό σουπερμινι.
Πεταμένα λεφτά σε βενζίνες,λάστιχα,πολυπλοκότητα,μεταπώληση,κτλ.
Άσε που κάποια στιγμή θα γίνει και εδώ,όσο πιο ισχυρό όχημα έχεις θα πληρώνεις περισσότερα ασφάλιστρα,(νταξει,εδώ θα πέσει και 'ηλεκτρικός' δάκτυλος)
-
γκάζοφονιάς,δε χρειάζεται τόση ισχύς για ένα απλό σουπερμινι.
Πεταμένα λεφτά σε βενζίνες,λάστιχα,πολυπλοκότητα,μεταπώληση,κτλ.
Άσε που κάποια στιγμή θα γίνει και εδώ,όσο πιο ισχυρό όχημα έχεις θα πληρώνεις περισσότερα ασφάλιστρα,(νταξει,εδώ θα πέσει και 'ηλεκτρικός' δάκτυλος)
Δεν θεωρώ ότι πρέπει να είναι κάποιος γκαζοφονιάς με 115 άλογα αυτοκίνητο. Που αν πας ένα ταξίδι με 4μελή οικογένεια φορτωμένος με κλιματισμό και χιλιάρη κινητήρα που το φάσμα στροφών που αποδίδει είναι 2.000 - 3500 στροφές θέλεις να μπορεί να τραβήξει και σε καμία ανηφόρα ή προσπέραση
Παραπάνω ναι δεν χρειάζονται
-
Fiesta mhev αν έχεις μπιμπικινια.
Αν θες να αλλάξεις και σετ επίπλων κουζίνας στο σπίτι ή να βάλεις ένα καλό σαλόνι, τότε dacia sandero lpg turboμε δύο εξτρα στα 16000 ευρώ. Βασικά όλα θα τα εχει εκτός από acc.
Αν πάλι κινησε πολύ στην πολη yaris hybrid... Εξαιρετικό.
Αν σου φαίνεται ακριβο το yaris τότε swift. Μη το βλέπεις ατμοσφαιρικό... Ζυγιζει σχεδόν 300 κιλα λιγότερο από τα άλλα οπότε ισοκσελιζει την διαφορά σε επιδόσεις ενώ καταναλωνει σχεδόν όσο ένα yaris hybrid, έχει πολύ ευρύχωρο εσωτερικό (το πιο ευρύχωρο από όλα όσα λες!!!) και είναι υπερβολικά καλό εξοπλισμένο...Α!και made in japan. ... Και παίρνεις την κουζίνα που λέγαμε.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, με κατατοπήσατε αρκετά για ενα δυο πράγματα, τα οποία δεν γνώριζα.
-
Για τους λόγους που ανέφερε ο Φάνης, αν το όριο σου είναι τα 20 χιλιάρικα, το καλύτερο supermini που μπορείς να πάρεις είναι το Fiesta ST-Line 1.0 155Hp MHEV. Και γούστα μπορείς να βγάλεις και πολύ οικονομικό είναι και με πολύ καλή ανάρτηση για τους ελληνικούς δρόμους.
Αγορά supermini