-
Το μόνο που δε θέλω να δω είναι αυτή η κοφτή 'κουπέ' γραμμή που δίνουν σε πολλα SUV τελευταία και κατά τη γνώμη μου είναι κακάσχημη, καθώς δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία ενός SUV
-
Το μόνο που δε θέλω να δω είναι αυτή η κοφτή 'κουπέ' γραμμή που δίνουν σε πολλα SUV τελευταία και κατά τη γνώμη μου είναι κακάσχημη, καθώς δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία ενός SUV
+1
-
οι σουζαιοι ειναι πολυ κρυφοσκεφτομενοι. δεν προκειται να δουμε λεπι μεχρι να το θελησουν. τα ρεντερ που κυκλοφορουν ειναι τογιοτοσουζαικα. ελπιζω οτι η επιτυχια του τζιμι που ειναι φουλ κυβος θα φερει και αναλογο βιτ. δεν εχει ελπιδα μια μάικρο κατασκευαστρια να κοντραρει τερατα οπως η στελλα, η φαου, η τουοτα για ανταγωνιστικο οχημα με τα δικα τους αλλα λεβελ επενδυσης. και γυρε προφανως το δυοοχτω και ειναι αριστο σε οτι κανει για να πουλαει, το αν ο αλλος το αγοραζει για κατι αλλο απο αυτο που κανει, δεν φταιει η λαμαρινα, ο αλλος φταιει. το βιτ λοιπον για να ζησει θα πρεπει να διαφοροποιειται οπως ακριβως το κανει και το τωρινο, αντι για λουσα, γκατζετια και χωροι, τετρα. φυσικως οι μανατζαραιοι του σουζαιου θα γνωριζουν καλυτερα απο ενα γατο σε ενα δυτικο προαστειο.
-
οι σουζαιοι ειναι πολυ κρυφοσκεφτομενοι. δεν προκειται να δουμε λεπι μεχρι να το θελησουν. τα ρεντερ που κυκλοφορουν ειναι τογιοτοσουζαικα. ελπιζω οτι η επιτυχια του τζιμι που ειναι φουλ κυβος θα φερει και αναλογο βιτ. δεν εχει ελπιδα μια μάικρο κατασκευαστρια να κοντραρει τερατα οπως η στελλα, η φαου, η τουοτα για ανταγωνιστικο οχημα με τα δικα τους αλλα λεβελ επενδυσης. και γυρε προφανως το δυοοχτω και ειναι αριστο σε οτι κανει για να πουλαει, το αν ο αλλος το αγοραζει για κατι αλλο απο αυτο που κανει, δεν φταιει η λαμαρινα, ο αλλος φταιει. το βιτ λοιπον για να ζησει θα πρεπει να διαφοροποιειται οπως ακριβως το κανει και το τωρινο, αντι για λουσα, γκατζετια και χωροι, τετρα. φυσικως οι μανατζαραιοι του σουζαιου θα γνωριζουν καλυτερα απο ενα γατο σε ενα δυτικο προαστειο.
Πολύ σωστά, επίσης τώρα που βγήκε και το Yaris Cross AWD θα έχει έντονο ανταγωνισμό και σε αυτό το επίπεδο.
Έτυχε να δω παρκαρισμένα μαζί κάτι παλιότερα Vitara, να πω την αμαρτία μου, το αγαπημένο μου είναι της 2ης γενιάς, ακόμη και η 1η μου αρέσει ακόμη, η τωρινή γενιά εξωτερικά μου είναι η πιο αδιάφορη.
Ακόμη ο κολλητός έχει ένα 3θυρο του 2002...τι έχουμε περάσει με αυτό το αυτοκίνητο.. πάντως τα έβλεπα σήμερα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και τα χαιρομουν.
-
Το awd hybrid cross yaris πρέπει να είναι μια πατάτα και μισή. Χίλιες φορές το awd με τον κινητήρα βενζινης τον απλό που ειναι μηχανικο awd και άξονα.
-
Χαζεύοντας αγγελίες στο car, είδα ότι το υβριδικό Vitara πωλείται με δύο διαφορετικές μάσκες.
Νόμιζα ότι υπάρχει μόνο η μάσκα με τις 6 κάθετες γρίλιες αλλά είδα και αυτοκίνητα με τις παράλληλες γρίλιες σαν κι αυτές που είχε από το 2015 μέχρι το facelift.
Μάλιστα σε αντιπροσωπεία της θεσσαλονίκης υπάρχει φωτο 2 αυτοκινήτων με τις διαφορετικές προσόψεις, το ένα δίπλα στο άλλο.
Ισχύει ή κάτι δεν κατάλαβα?
-
το τζιελ ειναι, ολα τα αλλα πλην αυτουνου εχουν τη μασκα με τις καθετες
-
Χαζεύοντας αγγελίες στο car, είδα ότι το υβριδικό Vitara πωλείται με δύο διαφορετικές μάσκες.
Ισχύει ή κάτι δεν κατάλαβα?
Είναι θέμα εξοπλισμού, έτσι έχω καταλάβει. Η βασική έκδοση είχει την 'απλή' μάσκα χωρίς τις κάθετες 'νίκελ' γραμμές.
-
Δίκιο έχετε και οι δύο...
Η έκδοση GL έχει την 'απλή' μάσκα και οι δύο επόμενες την πιο φρέσκια...
-
https://www.motorprofis.at/suzuki/suzuki-plaene-fuer-2021-2022-2023-2024
με λογια ολιγα, το μονδελον μενει ως εχει μεχρι το 2024. τουλαχιστον. αλλαζει μηχανη και γινεται φουλ χιμπριντ με 1.5 κινητηρα ειδικα σχεδιασμενο για τετρακινηση τον γεναρη. αν και δεν μου αρεσει αυτο, θα χασει παλι δυναμις.
απο την αλλη να γιατι κραταει τιμη, αλλαζει μοντελο καθε 10 χρονια οποτε απαξιωση ελαχιστη.
ξερω θα πειτε δεν ακολουθει τη μοδα, κυριοι ενα ομορφο λαχταριστο μιλφατο δεν ακολουθει τη μοδα, η μοδα ακολουθει το μιλφατο.
φαν κανε κινησις ή τουλαχιστον περιμενε... αλλιως θα βρω προκα και γωνια και θα σε περιμενω
-
Οπότε έχουμε.in house ανάπτυξη υβριδικού συστήματος της suzuki και οχι δανεικό από την Toyota.
Και το καλύτερο όλων.... Επιστροφή του jimny ως Hybrid και αρα αυτοματο(;)
-
φαν κανε κινησις ή τουλαχιστον περιμενε... αλλιως θα βρω προκα και γωνια και θα σε περιμενω
Αχαχαχα!! Μόλις γίνει πλήρως Τογιότα (σύντομα, εαν κρίνω από τον 1.5 χαιμπριντ), θα το πάρω. Προς το παρόν είναι πολύ γλήγορο για εμένα.
ΥΓ: Εκτός εαν βγω σε σύνταξις άμεσα, οπότε το πάρω και πάρω τα βουνά.
-
Όλο και χάνει άλογα... Από 140 σε 129 mild hybrid και τώρα full hybrid (αν και δε σκαμπάζω από γερμανικά,κάπου είδα λέει για Plug-in κι όχι για full). Aν τελικά γίνει full hybrid 1.5,προβλέπω κινητήρα Τουότα δηλ. 116 αλόγατα (πάλι λιγότερα) και 4κίνηση με ηλεκτρικό μοτεράκι,σαν του yaris cross...
Μακάρι να διαψευθείς, γάτε...
-
Όλο και χάνει άλογα... Από 140 σε 129 mild hybrid και τώρα full hybrid (αν και δε σκαμπάζω από γερμανικά,κάπου είδα λέει για Plug-in κι όχι για full). Aν τελικά γίνει full hybrid 1.5,προβλέπω κινητήρα Τουότα δηλ. 116 αλόγατα (πάλι λιγότερα) και 4κίνηση με ηλεκτρικό μοτεράκι,σαν του yaris cross...
Μακάρι να διαψευθείς, γάτε...
Λέει για in house ανάπτυξη υβριδικού συστήματος από τη suzuki
-
Λέει για in house ανάπτυξη υβριδικού συστήματος από τη suzuki
Σιγά μην το κάνει in-house όταν το έχει έτοιμο. Εδώ πήρε το Κορόλα αυτούσιο. Το σύστημα της Τογιότα θα πάρει, έτσι πιστεύω κατά 99%. Επιστέλους θα γίνουν τογιότα τα σουτζούκια και θα είναι πλέον καλά αυτοκίνητα!
-
Μα είχε δικό της σύστημα στο swift έσω και καποια χρόνια. Ίσως εξέλιξε αυτό απλά με μεγαλύτερα μοτερ . Απλά δεν ήρθε ποτέ έδω στην ευρωπη. Ιαπωνία υπηρχε κανονικά. Το είχα ποσταρει κάποτε.
Η διαφοροποίηση από όσο θυμάμαι, ηταν πως το κιβωτιο είχε συμπλεκτη, ημιαυτόματο δηλαδή, αλλά η παροχή κινητική ενέργειας ήταν συνεχής κατά την κίνηση, δηλαδή κάθε φορά που έκανε αλλαγή το κιβωτιο και απομονωνε ο συμπλεκτης το κενό το συμπλήρωνε ο ηλεκτροκινητηρας ώστε να μην υπάρχει το κενό και σκαλοπάτι των αλλαγών.
Ετσι είχε σπορτιφ ήχο αλλαγής ταχυτήτων, οχι σαν τα ecvt και δεν είχε όμως τον 'λοξυγκα' του συστήματος.
Επισης ήταν οπως έγραφαν πιο φθηνό σύστημα στην παραγωγή και αρα στην πώληση.
Αλλα είπαμε έχουμε και ΔΑΣΜΟΥΣ!!!
-
Μεγάλη απογοήτευσις.. υποτίθεται θα παρουσιαζόταν το νέο μέχρι το τέλος του έτους. Μάλλον το πάνε για rebadged Toyota συνολικά στην γκάμα τους..
-
Αυτό που έχουν κάνει ακόμα και αυτούς που αγαπουν τα αυτοκίνητα να αγαπούν τα λιγότερα άλογα , μεγαλύτερες ανέσεις, αυτόματα κιβώτια και ελαχιστη δυνατη κατανάλωση εγω δεν μπορώ να το χωνεψω με τιποτα όμως.
Σκατα όταν δεν ακολουθείς τα σημεία των καιρών σημαίνει ότι μαλλον εχεις γεράσει και δεν είναι στραβος ο γυαλος. Α ρε γαμωτο μεγαλωσα και δεν προσαρμόστηκα στην νεα κατασταση......
TOYOTA σε μισω και σενα και τα υβριδικα σου παραυτα χαχαχαχαχαχα
παω να πιω μια μπυρα
-
Σιγά μην το κάνει in-house όταν το έχει έτοιμο. Εδώ πήρε το Κορόλα αυτούσιο. Το σύστημα της Τογιότα θα πάρει, έτσι πιστεύω κατά 99%.
Επιστέλους θα γίνουν τογιότα τα σουτζούκια και θα είναι πλέον καλά αυτοκίνητα!
Ετσι ακριβώςπιστευω και γω
Μπα, σχεδον δηλαδη. Φήμες λένε ότι οι σχεδιαστές στη suzuki θα παραμείνουν γιατί τα TOYOTA έχουν και όμορφα αυτοκίνητα και η Suzuki δεν μπορει να το επιτρέψει αυτό στην γκάμα της. Εκαναν μία φορα λάθος με το Jimni και δεν θελουν να ξανασυμβει
-
....και οικονομικό
Καλα κάνεις, ότι θέλει ο καθένας.
Suzuki Vitara 2015