-
Μπήκα το πρωί στο forum και τώρα βλέπω 22 νέα posts. Μωρε μπραβο!
Σας αρέσει τελικά πολύ το αυτοκινητο.
-
Δεν θα θέλετε να το κάνετε και ένα τεστ ντραιβ τουλάχιστον; Κατανοώ ότι έχει σίγουρες λύσεις, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι αρκετά διαφορετικό από το Yaris σε μέγεθος και ύψος, λογικά βαρύτερο (θα χωράει και περισσότερα πράγματα) και με τον ίδιο κινητήρα (μιλάω πάντα για υβριδικό). Μπορεί κάτι απ' όλα να είναι διαφορετικό από αυτό που περιμένεις.
Δεν είναι ένα gadgetακι από το Alibaba που αν έκανες χαζομάρα θα το πετάξεις σε κάνα συρτάρι για πάντα, αυτοκίνητο είναι!
Συμφωνω μαζι σου απολυτα. Δεν θα επαιρνα αμαξι χωρις να το δω και να το οδηγησω αλλα..............
Οσο και να μη μου αρέσει εμφανισιακά ούτε ενα Toyta, έστω και αν πιστεύω προσωπικά ότι δεν βγάζει ούτε ένα ενδιαφέρον (για εμενα) αυτοκίνητο (ούτε εχει βγαλει στο παρελθον) δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι δεν απογοητεύουν ΠΟΤΕ το πιστό κοινό τους. ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ , αξιοπιστία μέχρι αηδίας και από ότι ακούω απο κατόχους και τρομερό after sales.
Ο πρόλογος για να δικαιολογήσω την επιλογή των αγοραστών σε κάτι που θεωρούν σιγουρακι. Με αυτήν την εταιρεία παίζουν ψιλοsafe δεν ρισκαρουν. Ε βλεπουν κανα review online και βουρ στον πατσα. Ετσι και αλλιως θα φυγουν σαν ζεστα ψωμακια.
-
Καλησπέρα....
Ενδιαφέρομαι για το yaris cross και εγω...
Ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος φιλος...
Διαθέτει κ ηλιοροφή; -
Καλησπέρα....
Ενδιαφέρομαι για το yaris cross και εγω...
Ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος φιλος...
Διαθέτει κ ηλιοροφή;Σε videos εχω δει πανοραμικη ηλιοροφη πολυ καλη, πιανει ολη την οροφη. Αλλα το Ελλαντα ειναι αλλη υποθεση. Σε μια toyota στο τηλ μου ειπαν 750€ αλλα δεν ηξεραν αν θα ειναι διαθεσιμη σε ολα τα επιπεδα εξοπλισμου (στο απλο yaris πχ μπαινει μονο στο chic σαν extra). Σε αλλη toyota μου ειπαν ενα ξερο οχι...
-
Dublin wrote:
Δεν θα θέλετε να το κάνετε και ένα τεστ ντραιβ τουλάχιστον; Κατανοώ ότι έχει σίγουρες λύσεις, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι αρκετά διαφορετικό από το Yaris σε μέγεθος και ύψος, λογικά βαρύτερο (θα χωράει και περισσότερα πράγματα) και με τον ίδιο κινητήρα (μιλάω πάντα για υβριδικό). Μπορεί κάτι απ' όλα να είναι διαφορετικό από αυτό που περιμένεις.
Δεν είναι ένα gadgetακι από το Alibaba που αν έκανες χαζομάρα θα το πετάξεις σε κάνα συρτάρι για πάντα, αυτοκίνητο είναι!
Συμφωνω μαζι σου απολυτα. Δεν θα επαιρνα αμαξι χωρις να το δω και να το οδηγησω αλλα..............
Οσο και να μη μου αρέσει εμφανισιακά ούτε ενα Toyta, έστω και αν πιστεύω προσωπικά ότι δεν βγάζει ούτε ένα ενδιαφέρον (για εμενα) αυτοκίνητο (ούτε εχει βγαλει στο παρελθον) δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι δεν απογοητεύουν ΠΟΤΕ το πιστό κοινό τους. ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ , αξιοπιστία μέχρι αηδίας και από ότι ακούω απο κατόχους και τρομερό after sales.
Ο πρόλογος για να δικαιολογήσω την επιλογή των αγοραστών σε κάτι που θεωρούν σιγουρακι. Με αυτήν την εταιρεία παίζουν ψιλοsafe δεν ρισκαρουν. Ε βλεπουν κανα review online και βουρ στον πατσα. Ετσι και αλλιως θα φυγουν σαν ζεστα ψωμακια.
Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου και γω αν με κάλυπτε σε κάποια θέματα πάλι σε toyota θα πήγαινα θα το πω άλλη μια φορά corolla 2006 1.4 430000χλμ μοναδικές ζημιές, δίσκο πλατό στα 400χιλ και μίζα στα 430.Απεναντιας και να μου χάριζαν ροβερ θα τους έδινα μίζα να το κρατησουν
-
Για εμένα τα ξέρετε. Τογιοτακιας εδώ και 20+ χρονια. Πάντα υπάρχει ένα Τογιότα στο στόλο και το κρος φαίνεται ιδανικό για αλλαγή του υβριδικού γιαρις της γυναίκας ή ακόμα και για μοναδικό αμάξι της οικογένειας όταν φύγει η Χ1. Το παρακολουθούμε οικογενειακώς από πέρυσι το καλοκαίρι. Ποιοτικα μέσα βέβαια δείχνει φτωχό (αν και έχουμε κακομάθει από τη bmw, αλλά νομίζω ότι ποιοτικα είναι πιο πλαστικό και από το προηγούμενο γιαρις που έχουμε).
Εννοείται πως τογιοτα αγοράζεις χωρίς καν τεστ drive και συνηθως κανεις και ανταλλαγή. Δεν αγοράζω μόνο όταν δεν έχει κάτι του γούστου μου ή σε μη συμφέρουσα φορολογική κλίμακαΤα επόμενα του mk3 rav ήταν και ογκώδη και φυσικά πάντα δίλιτρα, οποτε εχοντας χάσει ένα αμάξι ήδη λόγω τελών και φόρου πολυτελείας δεν θα το επιχειρούσα (παρα μόνο για διλιτρο diesel αλλά δεν κάνω πολλά χλμ/ετος)
Η νέα κορολα πολύ χαμηλή και λάθος σχεδιαστικά για τα γούστα μου (λάθος υπό την έννοια ότι έχει μεγάλο μήκος χωρίς ανάλογους χώρους με έναν προφυλακτήρα να εξέχει πίσω χωρίς λόγο) ενώ και το Chr απορρίφθηκε λόγω του πίσω μέρους (άβολο, σκοτεινό και ανεπάρκης έλεγχος του πίσω μέρους)
Ειδάλλως πάλι σε Τογιότα θα είμασταν
Με το κρος πάντως βλέπω πρόοδο και είναι στο ραντάρ μας εδώ και ενα χρόνο
-
Η νέα κορολα πολύ χαμηλή και λάθος σχεδιαστικά για τα γούστα μου (λάθος υπό την έννοια ότι έχει μεγάλο μήκος χωρίς ανάλογους χώρους με έναν προφυλακτήρα να εξέχει πίσω χωρίς λόγο)
Λίγο off topic, απλά να σημειώσω ότι το πίσω μέρος της Corolla είναι έτσι (και το 'εξόγκομα' στο χώρο αποσκευών) για λόγους αεροδυναμικής.
-
iceman7 wrote:
Η νέα κορολα πολύ χαμηλή και λάθος σχεδιαστικά για τα γούστα μου (λάθος υπό την έννοια ότι έχει μεγάλο μήκος χωρίς ανάλογους χώρους με έναν προφυλακτήρα να εξέχει πίσω χωρίς λόγο)
Λίγο off topic, απλά να σημειώσω ότι το πίσω μέρος της Corolla είναι έτσι (και το 'εξόγκομα' στο χώρο αποσκευών) για λόγους αεροδυναμικής.
Προφανώς κάποιο λόγο θα εχει αλλά είναι αχρείαστο μήκος μέσα στην πόλη και χωρίς κέρδος χωροταξικά.
Από την έκθεση όπως την είδα εκεί είχε πέσει το μάτι μου. -
Ναι αλλά φαίνεται και πιο όμορφο με αυτόν τον προφυλακτήρα!
-
Όλα τα αμάξια χαλάνε. Κάποια λιγότερο, κάποια περισσότερο και είναι και θέμα χρήσης και τύχης. Επίσης δεν γίνεται σε όλα τα αμάξια test drive πρίν αγορασθούν. Ειδικά στα πολλαπλάσιας αξίας σπόρ και premium ψωνίζεις κατά βάση από το φυλλάδιο..
-
Το καλυτερο χρωμα που ταιριαζει στο Yaris Cross ειναι το Ασπρο με μαυρη οροφη.
-
Δυστυχως ομως θα το υπομεινουμε και αυτο εξαιτιας ολων των αλλων θετικων που εχει. Μαλιστα θα πονουν τα ματια μας για χρονια βλεποντας το γιατι οντως τα Τουοτα ειναι ασπαστα.
-
Δυστυχως ομως θα το υπομεινουμε και αυτο εξαιτιας ολων των αλλων θετικων που εχει. Μαλιστα θα πονουν τα ματια μας για χρονια βλεποντας το γιατι οντως τα Τουοτα ειναι ασπαστα.
Χαχα! Γιατί βρε συ, τι σου έκανε το Yarisακι;!
Νομίζω κάνει περισσότερο νόημα από Yaris/Corolla/C-HR για λόγους που έχω παραθέσει (κυρίως πρακτικούς) και θα πάρει πωλήσεις από όλα αυτά τα Toyota.
Άσε που θα είναι επικίνδυνο το 'αόρατο', θα πέφτεις πάνω του και δεν θα ξέρεις τι έγινε!
-
Μελεταω τις εξοπλιστικες εκδοσεις και ολο και περισσοτερο διαπιστωνω οτι εχει πολυ καλη βασικη τιμη, αλλα πανακριβες επομενες εκδοσεις.
Δηλαδη, μιλωντας μονο για hybrid, η Active ειναι κομπλε για αρχη (αφου δεν εχει και τα βασικα μειονεκτηματα της active του απλου yaris, δηλαδη χειροκινητα παραθυρα πισω και απουσια καμερας οπισθοπορειας) και μπορω να πω οτι βρισκω τα binocular οργανα πιο χαριτωμενα απο την 7' οθονη αλα-corolla της active plus (να ειχε 12αρα οπως το puma πχ ναι οκ θα την προτιμουσα). 20.150, δηλαδη 20.600 με ενα μεταλλικο ειναι πολυθ καλη τιμουλα για αυτην την εκδοση.
Μετα ομως βλεπω + ενα χιλιαρικο για την active plus οπου μονο η 8' infotainment οθονη μου φαινεται χρησιμη (γιατι ειναι λιγο χαλια η 7αρα αν ειναι οπως του απλου yaris)
Μετα αλλα 2 χιλιαρικα πανω η Style (συνολο 3 απο την active) για 9'¨infotainment και wireless android Auto.
Και εν τελει για να παρεις κατι πιο ποιοτικο κατ'εμε πρεπει να πας στην Adventure που δινει ωραια πραγματακια οπως Blind spot, ελεγχο οπισθοπορειας σε διασταυρτωση, ημιδερματινα καθισματα, ασυρματη φορτιση smartphone (σε συνδιασμο με το wireless andoid auto θα ειναι λουκουμι) και ομορφες 18αρες ζαντες. Αλλα εχεις ανεβει στα 26.300 πλεον με ενα μεταλλικο. Τιμη που δε νομιζω πως αρμοζει σε αυτο το αυτοκινητο, αλλα εκτος αυτου ειναι και σχεδον 6 χιλιαρικα πανω απο την Active.
Δε μπορω με τιποτα να δικαιολογησω τα παραπανω extras σε αυτες τις τιμες. ΟΚ εχω αγνοησει τα full led σε οτι γραφω, αλλα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο δε τα θεωρω τοσο ξεχωριστα/ομορφα και ανεβαζουν και επικυνδινα το κοστος ενος τρακαρισματος.
-
Μελεταω τις εξοπλιστικες εκδοσεις και ολο και περισσοτερο διαπιστωνω οτι εχει πολυ καλη βασικη τιμη, αλλα πανακριβες επομενες εκδοσεις.
Δηλαδη, μιλωντας μονο για hybrid, η Active ειναι κομπλε για αρχη (αφου δεν εχει και τα βασικα μειονεκτηματα της active του απλου yaris, δηλαδη χειροκινητα παραθυρα πισω και απουσια καμερας οπισθοπορειας) και μπορω να πω οτι βρισκω τα binocular οργανα πιο χαριτωμενα απο την 7' οθονη αλα-corolla της active plus (να ειχε 12αρα οπως το puma πχ ναι οκ θα την προτιμουσα). 20.150, δηλαδη 20.600 με ενα μεταλλικο ειναι πολυθ καλη τιμουλα για αυτην την εκδοση.
Μετα ομως βλεπω + ενα χιλιαρικο για την active plus οπου μονο η 8' infotainment οθονη μου φαινεται χρησιμη (γιατι ειναι λιγο χαλια η 7αρα αν ειναι οπως του απλου yaris)
Μετα αλλα 2 χιλιαρικα πανω η Style (συνολο 3 απο την active) για 9'¨infotainment και wireless android Auto.
Και εν τελει για να παρεις κατι πιο ποιοτικο κατ'εμε πρεπει να πας στην Adventure που δινει ωραια πραγματακια οπως Blind spot, ελεγχο οπισθοπορειας σε διασταυρτωση, ημιδερματινα καθισματα, ασυρματη φορτιση smartphone (σε συνδιασμο με το wireless andoid auto θα ειναι λουκουμι) και ομορφες 18αρες ζαντες. Αλλα εχεις ανεβει στα 26.300 πλεον με ενα μεταλλικο. Τιμη που δε νομιζω πως αρμοζει σε αυτο το αυτοκινητο, αλλα εκτος αυτου ειναι και σχεδον 6 χιλιαρικα πανω απο την Active.
Δε μπορω με τιποτα να δικαιολογησω τα παραπανω extras σε αυτες τις τιμες. ΟΚ εχω αγνοησει τα full led σε οτι γραφω, αλλα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο δε τα θεωρω τοσο ξεχωριστα/ομορφα και ανεβαζουν και επικυνδινα το κοστος ενος τρακαρισματος.
αυτο με τα λεντ χαμηλα το εχω δει και σε αλλα μοντελα, για καποιο λογο μου προξενει ενα αγχος να ειναι τοσο χαμηλα.
Ενω στην αρχη ημουν υπερhyped, απο τα βιντεακια παρατηρω καποιες λεπτομερειες που με χαλανε
Πληρης απουσια τεμπελη απο ολες τις εκδοσεις
Στο Hybrid, 314lt χωρος αποσκευων απο τα 390 της βενζινης - πολυ μικρος
-
Ενω στην αρχη ημουν υπερhyped, απο τα βιντεακια παρατηρω καποιες λεπτομερειες που με χαλανε
Πληρης απουσια τεμπελη απο ολες τις εκδοσεις
Στο Hybrid, 314lt χωρος αποσκευων απο τα 390 της βενζινης - πολυ μικρος
Προσεχε τα videακια που βλεπεις γιατι τα πιο πολλα ειναι αυστραλεζικα οπου κυκλοφορει εδω και 9 μηνες. Ομως το ευρωπαικο εχει διαφορες, πχ τεμπελης υπαρχει στο ευρωπαικο οπως και αλλα οργανα και αλλοες οθονες.
Ο χωρος αποσκευων ειναι 390 στο hybrid, και μαλλιστα και με 'μικρη' ρεζερβα. Το 4κινητο ειναι αυτο που εχει 314
-
Τα led είναι must για αυτοκίνητο του 2021, εγώ θα ξεκίναγα να το κοιτώ από την Style και νομίζω ότι είναι τρελά ανταγωνιστικά τιμολογημενο, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να παίξει το 'μικρό' πόλης και να είναι και το μοναδικό οικογενειακό, δηλαδή δεν θες να έχεις ΚΑΙ Yaris για πόλη ΚΑΙ C-HR, μάλιστα bonus παίρνεις μεγαλύτερη πρακτικότητα από το C-HR!
Oι τιμές που υπολόγιζα είναι από 1.000 - 2.000 λιγότερο ανά έκδοση, αλλά θέλω να δω το Ελληνικό σάιτ για τις διάφορες με τις εκδόσεις του μικρού Yaris.
-
Αξιόπιστα είναι, αλλά δεν ισχύει ότι δεν σπάνε ποτέ. Όλα χαλάνε, απλά τα Toyota είναι από τα καλύτερα, αν και υπάρχουν και ακόμα καλύτερα. Το θέμα όμως είναι ότι όταν αγοράζεις κάτι, πρέπει να σε ικανοποιεί και στην χρήση. Έχει τύχει να πως για αυτοκίνητο (όχι δικό μου): 'μακάρι να χαλάσει, να το ξεφορτωθούμε...'.
Εννοειται ότι οτιδηπωτε εχει κινουμενα μερη χαλαει. Δεν υπάρχει τετοιο οχημα απλά τα χαρακτηρισα ετσι γιατι είναι πολύ ψηλα σε καταταξεις αξιοπιστιας.
Λεω απλά ότι εχει βγάλει (και όχι αδικα) πολύ καλή φημη η εν λόγω εταιρεια απο παλιά (εγω θυμαμαι πχ τα starlet και τα corolla της εποχης μου) που απλά συμπλήρωνες λάδια και δεν παθαινανε τίποτα. Συμφωνω ότι υπάρχουν σε κορεα ειδικά μερια κατα την ταπεινη μου αποψη ακόμα ποιο αξιοπιστα αυτοκίνητα αλλα τα TOYOTA εχουν αποδειχθει σκυλια μαύρα στο χρονο και τα συνοδεύει η φήμη τους.
-
Αξιόπιστα είναι, αλλά δεν ισχύει ότι δεν σπάνε ποτέ. Όλα χαλάνε, απλά τα Toyota είναι από τα καλύτερα, αν και υπάρχουν και ακόμα καλύτερα. Το θέμα όμως είναι ότι όταν αγοράζεις κάτι, πρέπει να σε ικανοποιεί και στην χρήση. Έχει τύχει να πω για αυτοκίνητο (όχι δικό μου): 'μακάρι να χαλάσει, να το ξεφορτωθούμε...'.
-
Συμφωνω ότι υπάρχουν σε κορεα ειδικά μερια κατα την ταπεινη μου αποψη ακόμα ποιο αξιοπιστα αυτοκίνητα αλλα τα TOYOTA εχουν αποδειχθει σκυλια μαύρα στο χρονο και τα συνοδεύει η φήμη τους.
Mazda και Honda.
Toyota Yaris Cross