-
C5X λέγεται ότι θα είναι το όνομα του τελικά για το κροσοβερίζον στύλ , αλλά και αναφορές στην CX και CXperience .
Θα φτιάχνεται στην Κίνα και εκεί θα είναι η μεγάλη του αγορά , αφού εμείς εδώ σουβίζουμε ασυστόλως....
Και μάλλον η πρώτη φωτό είναι αυτή
[/url]
-
C5X λέγεται ότι θα είναι το όνομα του τελικά για το κροσοβερίζον στύλ , αλλά και αναφορές στην CX και CXperience .
Θα φτιάχνεται στην Κίνα και εκεί θα είναι η μεγάλη του αγορά , αφού εμείς εδώ σουβίζουμε ασυστόλως....
Και μάλλον η πρώτη φωτό είναι αυτή
[/url]
-
Έγινε η παρουσίαση. Ένα μεγάλο C4 είναι με ωραίο εσωτερικό. Χωρίς ντίζελ μόνο βενζίνη και υβριδικό. Μπροστά είναι πιο όμορφη από την 4
-
Όντως,ένα τεντωμένο C4 είναι (και σχεδιαστικά και το εσωτερικό μοιάζει -εκτός από το καντράν-,αλλά πιο ποιοτικό)
Θηρίο! 4,82μ. μήκος..
-
Ήρθε η ώρα που θα πω τις παρακάτω λέξεις:
Πάρα πολύ όμορφο και στυλάτο!
Δεν περίμενα να το πω αυτό για Citroen! Στα δικά μου μάτια πολύ πιο αρμονικό από το C4 τόσο έξω όσο και μέσα! Περιμένω να δω περισσότερο υλικό!
Γνωρίζουμε μηχανικά σύνολα;
-
Πραγματικά όμως!Δεν έχω λόγια!
Μου φαίνεται πως σιγά-σιγά Γάλλοι και Ιταλοί επιστρέφουν στις παλιές καλές δόξες.Γιατί ενώ έφτιαχναν αξιόλογα οχήματα από πλευράς σχεδίασης και οδήγησης,άσχετα αν είχαν κάποια θέματα,από τα τέλη της δεκαετίας του 1990-αρχές δεκαετίας 2000 και μετά πήραν την κάτω βόλτα(πλην ελάχιστων εξαιρέσεων)...
Τα τελευταία 2-3 χρόνια όμως επανέρχονται δυναμικά! -
Το 4,82 που τελικά είναι 4,805 δεν είναι τόσο μεγάλο , αφού 4,78 ήταν η προηγούμενη που είχα.
Πλάγια και πίσω είναι ωραία . Μέσα καλή είναι . Μπροστά απλά πιο αρμονική από την νέα 4.
-
Πάρα πολύ όμορφη μέσα-έξω. Αρχοντικό αυτοκίνητο. Τι κινητήρες θα φοράει, ξέρουμε? Ελπίζω όχι τον 1.2...αχαχα!! Κάτι διάβασα για υβριδικά και ηλεκτρικό φυσικά.
-
Ακολουθεί τις τάσεις όπως στις bmw Mercedes. Δηλαδη μοιάζουν πολύ τα αυτοκινητα μεταξύ τους σε καθε κατηγορία αλλά όσο ανεβαίνεις τόσο πιο σοβαρό μοιαζει.
Ο χωρίς αππσκευων μοιάζει με sw.
-
Ακολουθεί τις τάσεις όπως στις bmw Mercedes. Δηλαδη μοιάζουν πολύ τα αυτοκινητα μεταξύ τους σε καθε κατηγορία αλλά όσο ανεβαίνεις τόσο πιο σοβαρό μοιαζει.
Ο χωρίς αππσκευων μοιάζει με sw.
Μα για station wagon/shooting brake πρόκειται ξεκάθαρα.
-
Υπέροχο! Σε αυτό το μέγεθος απογειώνεται η σχεδιαστική φιλοσοφία που εισήγαγε το C4. Αυτό το τελείωμα σε τύπου shooting brake μαζί με τα crossover στοιχεία και το λίγο μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος το κάνουν να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο.
Πραγματική γαλλική αρχοντιά τύπου XM. Μου βγάζει μια έντονη συναισθηματική χροιά. Το παίρνεις στα 40 σου , ζεις μαζί του με την οικογένεια σου , το φορτώνεις ταξίδια , εικόνες, εμπειρίες σε κάθε είδους διαδρομή , πατάς λιγο χώμα , άμμο , πέτρες σε βουνό και θάλασσα (όπως με τις hydraulic ρυθμιζόμενες Xantia) και φτάνεις μαζί του ως τα βαθιά γεράματα ,κληρονομιά ως future classic για τα εγγόνια σου σε μια εποχή που η αυτοκίνηση θα είναι πολύ πιο διαφορετική σε σχέση με το σήμερα.
Ιδανική έκδοση κατά την άποψη μου η hybrid με τα 300 άλογα και την τετρακίνηση.
Μπράβο στους ανθρώπους της Citroen που μέσα σε αυτό το περίπλοκο οικοδόμημα της stellantis ξέφυγαν από τα ηλίθια κουτάκια του μάρκετινγκ περί low και medium και upper class και premium και τρίχες κατσαρές και έκαναν του κεφαλιού τους. Όπως και με το C4 που δεν μπορούμε να το κατηγοριοποιήσουμε έτσι και εδώ συμβαίνει το ίδιο και με ακόμη πιο εμφατικό τρόπο. Μπορεί να μου πει κάποιος ποιος είναι ο ανταγωνισμός του C5; Το ... Skoda Octavia ;;;;!!!!
-
Όμορφο πολύ στα μάτια μου και μπράβο στη citroen που δεν εγκαταλείπει την κατηγορία και ας μην πουλήσει. Δεν περίμενα ότι θα έβλεπα πάλι μεγάλη citroen, από τη στιγμή κιόλας που υπάρχει και η Ds , μπράβο που το τόλμησαν.
-
Πραγματική γαλλική αρχοντιά τύπου XM.
Μπράβο!! Και έλεγα τι μου θυμίζει...μεγάλος έρωτας η ΧΜ, ακόμα θέλω μια!
-
Υπέροχο! Σε αυτό το μέγεθος απογειώνεται η σχεδιαστική φιλοσοφία που εισήγαγε το C4. Αυτό το τελείωμα σε τύπου shooting brake μαζί με τα crossover στοιχεία και το λίγο μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος το κάνουν να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο.
Πραγματική γαλλική αρχοντιά τύπου XM. Μου βγάζει μια έντονη συναισθηματική χροιά. Το παίρνεις στα 40 σου , ζεις μαζί του με την οικογένεια σου , το φορτώνεις ταξίδια , εικόνες, εμπειρίες σε κάθε είδους διαδρομή , πατάς λιγο χώμα , άμμο , πέτρες σε βουνό και θάλασσα (όπως με τις hydraulic ρυθμιζόμενες Xantia) και φτάνεις μαζί του ως τα βαθιά γεράματα ,κληρονομιά ως future classic για τα εγγόνια σου σε μια εποχή που η αυτοκίνηση θα είναι πολύ πιο διαφορετική σε σχέση με το σήμερα.
Ιδανική έκδοση κατά την άποψη μου η hybrid με τα 300 άλογα και την τετρακίνηση.
Μπράβο στους ανθρώπους της Citroen που μέσα σε αυτό το περίπλοκο οικοδόμημα της stellantis ξέφυγαν από τα ηλίθια κουτάκια του μάρκετινγκ περί low και medium και upper class και premium και τρίχες κατσαρές και έκαναν του κεφαλιού τους. Όπως και με το C4 που δεν μπορούμε να το κατηγοριοποιήσουμε έτσι και εδώ συμβαίνει το ίδιο και με ακόμη πιο εμφατικό τρόπο. Μπορεί να μου πει κάποιος ποιος είναι ο ανταγωνισμός του C5; Το ... Skoda Octavia ;;;;!!!!
Από Skoda που αναφέρεις είναι το Superb.
-
Στα δικά μου μάτια πάντως, δεν υπάρχει Skoda που να είναι ανταγωνιστής τής Citroën. Όχι ότι δεν είναι καλά, μπορεί κάποια να είναι και καλύτερα, απλά απέναντι στη Citroën, ΔΕΝ!
Υπόψιν ότι δεν είμαι καν Citroënάκιας, το μόνο που είχα ήταν ένα 2CV κάπου στο 1989-90
-
Χαίρομαι που σας αρέσει .
Για μένα που προέρχομαι από την προηγούμενη 5 , τα φώτα μπροστά αν και καλύτερα από τις 4 και οι αεραγωγοί στο ταμπλό που μοιάζουν με τις αντίστοιχες αηδίες της μπεμβέ , με ενοχλούν.
Οσο για τον ανταγωνισμό , ναι το σουπέρμπ που επίσης έχει χώρους , αλλά δεν έχουν σχήμα...
Σκεφτείτε την νέα 5 και ως Αλφα Σπορτβάγκον ή Λάντσια Ακα πι ε με μικρές τροποποιήσεις στην μάσκα.
-
Την Octavia (ή το superb όπως σωστά με διόρθωσε ο φίλος ) εγώ την ανέφερα πιο πολύ ειρωνικά με την έννοια πως αυτή η C5 είναι κάτι το μοναδικό στην κατηγορία λόγω του crossover χαρακτήρα της και πως ουσιαστικά δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Παρόμοια συζήτηση είχε γίνει και για το C4 και σε ποια κατηγορία ανήκει καθώς για εμενα συγκρίνεται άμεσα μονο με focus active και xceed και έμμεσα με τα δικινητα B SUV (B SUV κατά την άποψη μου είναι μόνο το AWD Vitara και το Duster με τον 1.3 150 άλογα το οποίο όμως το σταμάτησαν)
Ένας λόγος που μου αρέσει πολύ η C5 είναι δηλαδή πως αποφάσισαν να την βγάλουν σε crossover και με αυτό το περίπου shooting brake σχήμα το απογείωσαν σχεδιαστικά.
Και για να εξηγήσω καλύτερα το προσωπικό μου σκεπτικό υποστηρίζω εδώ και χρόνια πως η απάντηση στην λαίλαπα των SUV είναι ακριβώς αυτού του είδους τα crossover. Πιο όμορφα από τα χαμηλά και καλύτερα οδηγικα από τα ψηλά , με πρακτικότητα πολύ κοντά στα ψηλά. Πχ το Xceed για εμένα ήταν μια πάρα πολύ καλή πρόταση καθώς δεν ήταν απλά ένα υπερυψωμένο Ceed όπως πχ το focus active ή το V40 cross-country . Για να καταλάβετε ακόμη καλύτερα καταπληκτική επιλογή για εμένα με λιγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ θα ήταν ένα crossover proceed ή ακόμη ιδανικότερα στην επόμενη κατηγορία ένα Α4 allroad , insignia country tourer , 508 RXH .
Ε, αυτό εδώ το C5 το πήγε ένα βήμα παραπέρα , είναι ψηλουτσικο , δεν είναι περίπτερο , λογικά έχει καλή αεροδυναμική , επίσης λογικά θα είναι πιο άνετο από οποιοδήποτε SUV και είναι απίστευτα φινετσατο καθώς δεν είναι καθαρό Station wagon και με το hybrid AWD της Peugeot θα μπορείς και να το παίξεις και λίγο πιο περιπετειώδης από οποιοδήποτε δικινητο SUV ( εδώ περιμένουμε με τεράστια αγωνία τις σχετικές εντυπώσεις του γάτου από το 3008 που περιμένει)
-
Παρεμπιπτόντως το superb βγαίνει και σε scout πιο ψηλό με 4κινηση.
Δεν το αναφέρω ως πιο όμορφο. Απλά επειδή είπες ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός.
Παρόμοια πρόταση θα αποτελεί και το καινούριο Mondeo αν και βλέπω να αργεί λίγο.
-
Δεν θα βγεί καινούργιο Μοντέο είπαν . Το μοντέλο καταργείται .
-
Κι όμως θα βγει μοντέλο αντικαταστάτης σε μορφή crossover. Θα παρουσιαστεί σε λίγο καιρό. Δεν είναι σίγουρο αν θα κρατήσει το ίδιο όνομα, αλλά θα είναι ο αντικαταστάτης του Mondeo στην γκάμα.
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/ford/mondeo/
https://www.newsauto.gr/news/to-ford-mondeo-epistrefi-os-crossover/
CITROEN C5X 2021