-
Το στροφόμετρο όπως έγραψα έχω αφήσει να αποφασίζει και όχι το ρολόι (αναφέρω για το swift). Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν εξαρτάται μόνο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί δεν είναι στάνταρ. Το μισό ως ένα λεπτό που έγραψα, χωρίς να είναι ...χρονομετρημένο πλησιάζει την αλήθεια-χωρίς χιόνι!
Σίγουρα πάντως τα 10¨ δεν είναι αρκετά για να ομαλοποιηθεί το ρελαντί. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου πω με χρονομετρο!
-
Το στροφόμετρο όπως έγραψα έχω αφήσει να αποφασίζει και όχι το ρολόι (αναφέρω για το swift). Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν εξαρτάται μόνο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί δεν είναι στάνταρ. Το μισό ως ένα λεπτό που έγραψα, χωρίς να είναι ...χρονομετρημένο πλησιάζει την αλήθεια-χωρίς χιόνι!
Σίγουρα πάντως τα 10¨ δεν είναι αρκετά για να ομαλοποιηθεί το ρελαντί. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου πω με χρονομετρο!
OK δες το πες μας. ποιου έτους εχεις?
ναι δεν ομαλοποιείται το ρελαντί όπως σωστά λες αλλά είναι σωστό να μην ξεκινάμε πριν τα 10'' για να μη γινεται ζημιά
-
Το στροφόμετρο όπως έγραψα έχω αφήσει να αποφασίζει και όχι το ρολόι (αναφέρω για το swift). Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν εξαρτάται μόνο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί δεν είναι στάνταρ. Το μισό ως ένα λεπτό που έγραψα, χωρίς να είναι ...χρονομετρημένο πλησιάζει την αλήθεια-χωρίς χιόνι!
Σίγουρα πάντως τα 10¨ δεν είναι αρκετά για να ομαλοποιηθεί το ρελαντί. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου πω με χρονομετρο!
Λοιπόν. Οσο και αν μου μοιάζει ψυχαναγκασμός το χρονομέτρησα. 1΄04¨ με θερμόμετρο στους 16οC. Στροφές από 1450 σε 900 (σκαλοπάτι όχι σταδιακά). Εντυπωσιάστικα κι εγώ, για λιγότερο το΄χα.
-
Το στροφόμετρο όπως έγραψα έχω αφήσει να αποφασίζει και όχι το ρολόι (αναφέρω για το swift). Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν εξαρτάται μόνο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί δεν είναι στάνταρ. Το μισό ως ένα λεπτό που έγραψα, χωρίς να είναι ...χρονομετρημένο πλησιάζει την αλήθεια-χωρίς χιόνι!
Σίγουρα πάντως τα 10¨ δεν είναι αρκετά για να ομαλοποιηθεί το ρελαντί. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου πω με χρονομετρο!
Λοιπόν. Οσο και αν μου μοιάζει ψυχαναγκασμός το χρονομέτρησα. 1΄04¨ με θερμόμετρο στους 16οC. Στροφές από 1450 σε 900 (σκαλοπάτι όχι σταδιακά). Εντυπωσιάστικα κι εγώ, για λιγότερο το΄χα.
-
_petros wrote:
Eμείς έχουμε το μοντελο με το facelift , ναι αυτο που ηρθε το περασμενο φθινωπορο Glx με cvt
καλορίζικο Πέτρο! και καλοτάξιδο όταν επιτρέψουν τα εκτός νομού
το CVT πώς το βλέπεις? σε ικανοποίησε? δεν ξέρω αν είχες πάντα αυτόματο ή 1η φορα
έχω το manual
έχεις δει το mail σχετικά με το word που είχες αναφέρει?
1)Και εγώ περιμένω να ανοίξουν οι νομοί... αν και προλαβα να κατεβω επαρχια οποτε οδηγω αρκετα εδω
2)ειμαι νεος οδηγος , ειναι για εμενα το πρωτο μου αμαξι....απτην οικογενεια δεν το οδηγει κανενας αλλος μεχρι στιγμης
3)Θα γραψω ενα ωραιο κειμενο για το swift σαν review οταν καταλαβω ορισμενα πραγματακια
4)Επειδη το 90% των μετακινησεων μου θα ειναι στην πολη το αυτοματο για εμενα ηταν μονοδρομος, το χειροκινητο κιβωτιο δεν με τρελαινει( οδηγω που και που ενα subaru forester του μπαμπα) αλλα δεν το θεωρω πρακτικο σαν μηχανημα. Φανταζομαι στην ζωη μου ο μονος λογος που θα επαιρνα χειροκινητο θα ηταν αν μιλαγαμε για πολυ συγκεκριμενα αυτοκινητα και πολυ συγκεκριμενες συνθηκες πχ αν για την δουλεια μου επρεπε να πηγαινω σε αυτοκινητοδρομους(αθηνα-θεσσαλονικη) εε και εκει να παιζω με τις ταχυτητες....Μεσα στην Πολη που συχνα κινουμε σε Πειραια, παραλιακη ,Συγγρου, Λεωφορος Κηφισου ,Αλιμος ,και κηφησια για την σχολη μου, το χειροκινητο με τετοια κινηση ειναι απλα μαζοχισμος....
- εχω σει το μειλλ για το word οταν θα ερθει η ωρα θα ανεβασω εκθεσουλα με την γνωμη μου για το αμαξι και τα + -
-
manast wrote:
Το στροφόμετρο όπως έγραψα έχω αφήσει να αποφασίζει και όχι το ρολόι (αναφέρω για το swift). Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν εξαρτάται μόνο από την θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί δεν είναι στάνταρ. Το μισό ως ένα λεπτό που έγραψα, χωρίς να είναι ...χρονομετρημένο πλησιάζει την αλήθεια-χωρίς χιόνι!
Σίγουρα πάντως τα 10¨ δεν είναι αρκετά για να ομαλοποιηθεί το ρελαντί. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου πω με χρονομετρο!
Λοιπόν. Οσο και αν μου μοιάζει ψυχαναγκασμός το χρονομέτρησα. 1΄04¨ με θερμόμετρο στους 16οC. Στροφές από 1450 σε 900 (σκαλοπάτι όχι σταδιακά). Εντυπωσιάστικα κι εγώ, για λιγότερο το΄χα.
Ετσι και σε εμένα. Βαζω μπροστά, βλέπω για κάποια emails και μηνύματα, μπαίνω εδώ στο forum να βρίσω κανέναν, συνδέω το κινητό με το USB..και ως τοτε εχοθν πέσει η στεοφες, μπαίνει και η οπισθεν άνετα και φεύγω.
-
Το λάδι θέλει 5-10'' για να κυκλοφορήσει. Οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή και κάνει κακό διότι όσο πιο γρήγορα ανεβάσει θερμοκρασία ο κινητήρας, τόσο λιγότερες είναι οι φθορές. Δεν θα χαλάσει βέβαια ένα μοτέρ είτε το αφήσεις να δουλέψει στο ρελαντί 2 λεπτά, είτε αν φύγεις αμέσως, αλλά καλύτερο είναι να φύγεις αμέσως.
-
Για μια φορα ακομη ο Διας ξεχωριζει γραφοντας το αυτονοητο. Σχεδον αμεσα μετα την εκκινηση του κινητηρα πρεπει να κινουμε και το οχημα μας. Ειναι επισης στα πρεπει... και αν φυσικα το επιτρεπει η διαδρομη, να κινουμαστε με σχετικα χαμηλες στροφες εως να ζεσταθει ο κινητηρας. Τα 1 και 2 λεπτα στο ρελαντι μονο ασκοπη καταναλωση καυσιμου και οικολογικη επιβαρυνση αποφερουν.
-
Προφανώς ισχύουν αυτά που γράφτηκαν στα δύο παραπάνω post. Το σχόλιο από μένα είναι στο τι γίνεται μέχρι να πέσουν στο ρελαντί. Οι 1450σαλ. δεν είναι ρελαντί!
-
Φεύγεις άμεσα όπως προτείνουν οι κατασκευαστές και οδηγείς ήπια χωρίς απότομες επιταχύνσεις και υψηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί όπως λένε οι προλαλήσαντες. Σε κάποιες χώρες απαγορεύεται μάλιστα το ζέσταμα του αυτοκινήτου σε ακινησία και σε κοιτάνε με μισό μάτι αν το κάνεις.
Το υψηλόστροφο ρελαντί δε λέει κάτι. Μάλιστα βολεύει στο ξεκίνημα που απλά αποσυμπλέκεις ομαλά και κινείσαι χωρίς γκάζι στις πρώτες μανούβρες. Τέλος παρατηρώ ότι αν κρατάει ρελαντί για ώρα με μια μικρή γκαζιά οι στροφές θα πέσουν στις φυσιολογικές πιο σύντομα από το να περιμένεις. Την τεχνική εξήγηση δε τη γνωρίζω αλλά βλέπω αυτή τη συμπεριφορά σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Το υψηλό ρελαντι είναι διοτι ψεκαζεται μεγάλο ποσό πόσο βενζινης για να ζεσταθεί ο καταλύτης ώστε να πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του. Αν πατήσεις εξτρα γκαζι θα υπάρχει απότομη αύξησης θερμοκρασίας στον καταλύτη.
Εγω το αφήνω να πεσει ρελαντι 800-900 σαλ και τότε φεύγω. Όταν στην διάρκεια της ημέρας το ξαναβαζεις μπροστά δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις, αλλά στην πρώτη φορά τη ημέρας με κρυο τον καταλυτη, περιμένεις λιγάκι.
-
Το υψηλό ρελαντι είναι διοτι ψεκαζεται μεγάλο ποσό πόσο βενζινης για να ζεσταθεί ο καταλύτης ώστε να πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του. Αν πατήσεις εξτρα γκαζι θα υπάρχει απότομη αύξησης θερμοκρασίας στον καταλύτη.
Εγω το αφήνω να πεσει ρελαντι 800-900 σαλ και τότε φεύγω. Όταν στην διάρκεια της ημέρας το ξαναβαζεις μπροστά δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις, αλλά στην πρώτη φορά τη ημέρας με κρυο τον καταλυτη, περιμένεις λιγάκι.
Αυτό που κάνεις δεν έχει κανένα νόημα, γιατί τα μέταλλα του καταλύτη είναι προορισμένα για πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες. Βάζεις μπροστά και φεύγεις, αυτό γράφουν και τα manuals όλων των αυτοκινήτων.
-
Επειδή είστε παραπάνω άτομα που γράφετε για το swift πλέον μπορείτε να μου πείτε πόση απόσταση είναι διαγωνίως αν ρίξουμε τα πίσω καθίσματα μέχρι το κάθισμα του συνοδηγού;Σκεφτείτε πως θέλετε να βολέψετε ένα κοντάρι όπως αυτά στις σημαίες.
-
Επειδή είστε παραπάνω άτομα που γράφετε για το swift πλέον μπορείτε να μου πείτε πόση απόσταση είναι διαγωνίως αν ρίξουμε τα πίσω καθίσματα μέχρι το κάθισμα του συνοδηγού;Σκεφτείτε πως θέλετε να βολέψετε ένα κοντάρι όπως αυτά στις σημαίες.
στο GLX τελευταίο μοντέλο που έχω
αν ρίξεις το πίσω αριστερό κάθισμα
βάλεις το κάθισμα του συνοδηγού μπροστά μπροστά τέρμα (κάθεται ενα μεγάλο παιδί ή μια αδύνατη κοπέλα....αναφέρομαι στα γόνατα για να μη χτυπανε στο ντουλαπάκι) και το πλατοκάθισμα του συνοδηγού από μπρος προς στα πισω στο 1ο κλικ που το αφήνει σχεδον 90μοίρες κάθετα
η απόσταση διαγώνια από μέσα από το πίσω αριστερό φανάρι διαγώνια έως να βρει τη πίσω μεριά του καθίσματος του συνοδηγού (δίπλα από τη ζώνη) είναι γύρω στα 175 εκατοστά
βέβαια καταλαβαίνεις ότι αν δεν είναι φαρδύ ή βαρύ το αντικείμενο που θες να βάζεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη διαγώνιο προς τα επάνω έως το προσκέφαλο του συνοδηγού και να κερδίσεις ακόμα εκατοστά!
αν δεν έχεις συνοδηγό ρίχνεις το πλατοκάθισμα ολο μπροστα & βάζεις και τσολιά ξαπλωτό
αν όμως είναι στενόμακρο και το τυλίξεις με φυσαλίδες προστασίας μπορείς να το ξεκινήσεις από πίσω αριστερά περνώντας πάνω από το χειρόφρενο έως το ταμπλό να ακουμπήσει. για να μπορουν να κάτσουν 2 άτομα στη δεξιά μεριά μπρος - πίσω
τι αντικείμενο θες να βάζεις;;
-
Χορτοκοπτικό, τσάπες και τέτοια.Όχι συνέχεια όμως.Ικανοποιητική απόσταση τα 1.75 πάντως
-
Φαντάσου ένα αντικείμενο σχήματος πτυσσόμενης σκάλας αλουμινίου και 2 μέτρα μήκος, το χωράει αν ρίξεις το πίσω δεξί κάθισμα μπροστά και την πλάτη από το κάθισμα του συνοδηγού προς τα πίσω. Προφανώς τότε χωράει μόνο ένα επιβάτη πίσω από τον οδηγό.
-
Συμφωνώ. Ισως το πίο έυκολο μπες/βγες στη κατηγορία του όταν άλλα το πάιζουν 'ζμπορ' και ξεχνάνε οτι ειναι ΚΑΙ χρηστικά οχήματα πόλης. Εκτός βέβαια αν απευθύνονται μόνο σε 22χρονους.
Πάντως εμένα στην εθνική στα Μέγαρα (Πάχη) με τους αέρηδες με παίρνει και με σηκώνει και όλη την ώρα θέλει διόρθωση για να μείνεις στη λωρίδα.
για παράδειγμα θα μπορούσαν εφόσον το έχουν κάνει με σπορ χαρακτήρα (το μόνο suTzuki που δεν δέχεται παράλληλες μπάρες) να έχουν βάλει στάνταρ ΑΕΡΟΤΟΜΗ όπως έχει το YARIS
λεπτομέρεια αλλά η SUZUKI σε κανένα όχημα ούτε καν σε ακριβή έκδοση δεν βάζει κεραία SHARK FIN
λες & είναι αυτοκίνητα προηγούμενης 10ετίας
όταν πλέον τα αυτοκίνητα σε λίγο δεν θα έχουν καθόλου κεραία https://www.autogreeknews.gr/nea/tehnologies-autokinitwn/xechaste-tis-keraies-poy-xerate
σε αξιοπιστία όμως υπερτερούν τα ιαπωνικά όσο και να χτυπιέστε φιλοι της γερμανική υπερτεχνολογίας των ζημιών. είμαστε μαζ0χες ως λαός δεν είναι καινούριο αλλά διαχρονικό
-
Απο τη στιγμή που σου απαντάω σημαίνει ότι δεν είμαι τρολ και προφανώς και είμαι ο Κωνσταντίνος δε θελει και πολύ για να το μαντέψεις.
Εννοείται πως ήθελα να σου κάνω χεράκι αλλά με το μωρό που τσιρίζει καποια πράγματα τα ξεχνάς.
Από την άλλη γράφουμε γιατί θέλουμε να βοηθήσουμε και όχι για να παίρνουμε ευχαριστώ.Το κανουμε γιατι μας αρεσει και οχι για τις επιβραβευσεις.Κανε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.
Αναγνώστης πάντως δεν είμαι και ούτε μπήκα πήρα γνώμες απόψεις και αντίο μετά την αγορά του αμαξιού.Ειμαστε εδώ να βοηθάμε και να λέμε τη γνώμη μας.Καποιες φορές λέμε και τη χολή μας (βλέπε puma ST Ο άνθρωπος παρολίγον να μείνει στον τόπο περαστικά του).
-
Πολλά νεύρα μαζεμένα βρε Γιάννη. Η κατάσταση μας έχει φτάσει στα όρια μας δε διαφωνώ, εδώ ο άλλος πήγε και σκότωσε τον υπάλληλο για ένα λογαριασμό τηλεφώνου και λέει ήταν θέμα τιμής.
Τα like πάντως δε τα κοιτάω σε κανένα post και νομίζω ειναι αχρείαστα.
Όταν ηρεμήσεις έλα και γράψε πάλι. Προφανώς και το αγαπάς το swift σου.
-
Εγω παιδιά το βλεπω το νημα ως ένα μέρος που πέρα από τα άλλα βάζουμε συγκεντρωμενα διάφορες δοκιμές στο ιντερνετ και στο youtube, που κάποιες μάλιστα χρειάζεται αρκετή ώρα για να τις ψάξει κανείς. Έτσι οποίος θέλει μπορεί να δει και να διαβάσει πολλες απόψεις του ειδικού τύπου και άλλων για να σχηματίσει μια σωστη άποψη περί τίνος πρόκειται. Έτσι λειτουργούν και τα ξένα forums έτσι κάνω και εγώ. Φυσικά το να ανταλλάσουμε λύσεις και εμπειρίες είναι κάτι το θεμιτό αλλά όπως είπα τρεις και ο κουκος έχουν αυτό το αυτοκινητο, οπότε αντιστοίχως λίγα θα είναι και αυτά τα θέματα προς συζήτηση.
Τεσπα, έχασα το ενδιαφέρον μου είναι η αληθεια. Για εμενα καλό ποστ είναι το να αναλύσει κάνεις το αυτοκινητο σε στροφές και σε άλλα δυναμικά του χαρακτηριστικά καθώς και την κατανάλωση του σε καθημερινή χρήση, για άλλους οι ζαντες, για άλλους ο χωρος αποσκευών, για άλλους η απόδοση του air-condition, για άλλους το πως να αλλάζουμε λάμπες. Οκ, κανένα πρόβλημα εκ μέρους μου και κανενα θέμα. Αλλωστε θεωρώ πολύ καλό πράγμα τον πλουραλισμο. Με ευγένεια και σεβασμό φυσικά. Αλλα μάλλον η συζήτηση δεν τα έχει αυτά και ξέφυγε, οπότε και το thread με τη σειρά του χάλασε.
Νέο Suzuki Swift 2017