-
To sirion στα τελευταία του πριν καταργηθεί το γλυκοκοίταζα για την πολη με τον 1.3. 880 κιλα και δυνατό μοτερ Daihatsu. Μια χαρα συνδιασμις.
Ειχε όμως εκείνο το πλαστικό κάτω από το τιμονι και χτυπούσα τα γονατα μου, ενώ το τιμονι δεν ρυθμιζοταν τηλεσκοπικα. Κατά τα άλλα με κάλυπτε ως αυτοκινητο και νεο παιδί στα παντα. Είχε στοιχεία από kei car για αυτο και αρέσει σε πολλούς, που ενώ παραδόξως του σχεδιασμού αλα κουτι είχε αρκςτα καλή οδική συμπεριφορά. Το κιβωτιο του όμως ήταν μέτριο συγκριτικά με του swift που ειναι ανωτερο σε κούμπωμα.
Και πιάνουν και δεν πιάνουν τα χέρια μου .... Αν κάνω γρατζουνιά θα βρίζω για έναν μήνα.... Για αυτο το αφηνα αλλά θα το ψάξω όπως λες.... Ίσως με κάποιο tutorial.
Υποψιν τα πλαστικα μέσα γρατζουνιουνται εύκολα. Προσοχή στις χειρολαβές των πορτών... Κάνει εύκολα νυχιες. Είχα αγριεψει τα θηλυκά να μην γρατζουνησουν τις χειρολαβές και τελικά εγω τις γρατζουνησα. Τις κοιτάω και θυμώνω.
Δεν φαίνεται νικ η φώτο..
Edit ναι φαίνεται τώρα, αυτό όπως είπε ο νικ είναι αεροδυναμικό βοήθημα.
Ρε νικ βάλε καμιά πλούσια έκδοση... Φουλ βασικη έβαλες, θα το πούνε φτωχομπινεδικο αυτοκίνητο.
-
αυτό λες?
αν ναι, είναι αυτό που σου περιέγραψα
εντάξει τώρα η φώτο. ωραίος ο Νικ
αυτό λέω ναι. δεν ξέρω αεροδιαστημική αλλά αεροδυναμικό που να ΕΞΕΧΕΙ ξαναλέω αλλά & να στέκεται κόντρα αυτό αντιβαίνει όσα ξέρω από φυσική. γιατί δεν κοιτάει καν προς τα πίσω ή κάτω αν με πιάνεις...
μιλώντας για αεροδυναμική κλπ ήθελα να βάλω ΑεροΤομή της suzuki ή κάποια που να ταιριάζει κι όσες έχουν εδώ για τα μοντέλα μετά του 2017+ έχουν κενό (οπή) δηλαδή δεν είναι όπως αυτή που έχει το YARIS σαν σκέπαστη να το πω έτσι για να γίνω αντιληπτός
ενώ στο sport είναι ωραία η κλασική! αλλά δεν μπαίνει λένε στο απλό
βρήκα από εξωτερικό τύπου sport χωρίς κενό (μονοκόμματη να το πω έτσι) αλλά μόνο από Ασία με τελωνείο! αν ενδιαφέρεται κάποιος το αναρτώ...
-
Ναι αεροδυναμικό είναι για τον αέρα των πισω τροχών καθώς γυριζουν.
Βαλτην την αεροτομή.. Φυσικά! Να έχει ενημέρωση το thread για πολλά θεματα
-
To sirion στα τελευταία του πριν καταργηθεί το γλυκοκοίταζα για την πολη με τον 1.3. 880 κιλα και δυνατό μοτερ Daihatsu. Μια χαρα συνδιασμις.
Ειχε όμως εκείνο το πλαστικό κάτω από το τιμονι και χτυπούσα τα γονατα μου, ενώ το τιμονι δεν ρυθμιζοταν τηλεσκοπικα. Κατά τα άλλα με κάλυπτε ως αυτοκινητο και νεο παιδί στα παντα. Είχε στοιχεία από kei car για αυτο και αρέσει σε πολλούς, που ενώ παραδόξως του σχεδιασμού αλα κουτι είχε αρκςτα καλή οδική συμπεριφορά. Το κιβωτιο του όμως ήταν μέτριο συγκριτικά με του swift που ειναι ανωτερο σε κούμπωμα.
Και πιάνουν και δεν πιάνουν τα χέρια μου .... Αν κάνω γρατζουνιά θα βρίζω για έναν μήνα.... Για αυτο το αφηνα αλλά θα το ψάξω όπως λες.... Ίσως με κάποιο tutorial.
Υποψιν τα πλαστικα μέσα γρατζουνιουνται εύκολα. Προσοχή στις χειρολαβές των πορτών... Κάνει εύκολα νυχιες. Είχα αγριεψει τα θηλυκά να μην γρατζουνησουν τις χειρολαβές και τελικά εγω τις γρατζουνησα. Τις κοιτάω και θυμώνω.
Δεν φαίνεται νικ η φώτο..
Edit ναι φαίνεται τώρα, αυτό όπως είπε ο νικ είναι αεροδυναμικό βοήθημα.
Ρε νικ βάλε καμιά πλούσια έκδοση... Φουλ βασικη έβαλες, θα το πούνε φτωχομπινεδικο αυτοκίνητο.
καταρχήν δεν ξέρω έχουμε δυνατότητα από το φορουμ να στείλουμε Προσωπικό Μήνυμα? δεν βλέπω κάτι....για να σου έστελνα να δεις
πάντως μη σκας όταν τα σινιάρω θα τα αναρτήσω θα βάλω & οδηγό tutorial που είπες, απλώς προσπαθώ να αποφεύγω τα ξενικά ονόματα όσο είναι εφικτό.
SIRION τα πρώτα 5-6 έτη ούτε λαμπάκι ή ασφάλεια δεν καιγόταν. χωρίς προβλήματα για 8 έτη μετά βγάζει θέμα με τη κρεμαγιέρα πανακριβότατη αλλά βρήκα τη λύση επισκευή σε εργαστήριο κατά πάρα πολύ φτηνότερα.
κι όπως σωστά είπες σασμαν κιβώτιο κλπ πολύ ανώτερο το σύγχρονο SWIFT!! πολύ καλό οδηγικά το SIRION αν και δεν έπιανα από ΤΟΟΟΟΣΟ χαμηλά όπως το SWIFT. όμως μιλάμε για σκυλί του πολέμου σε αντοχή ανθεκτικότητα. μακάρι να βγει το ίδιο & το SWIFT γιατί όσο πάει τα φτιάχνουν & πιο χάρτινα το ξέρετε...
του SIRION ήταν ημι-τηλεσκοπικό να το πω έτσι. έκανε πάνω-κάτω αλλά του SWIFT να ενημερώσουμε όποιον ενδιαφέρεται ότι στη GLX που έχω εγώ κάνει μέσα-έξω το τιμόνι αλλά & πάνω-κάτω. ενώ έχει & ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα
προφανώς είσαι αρκετά ψηλός έεε; καρφώθηκες μόνος σου χεχεχ
ποτέ δεν έσκαγα για τις γρατσουνιές αυτό όμως είπα να το προσέξω. δυστυχώς δεν ξέρω καμία λυση για γρατσουνιές πλαστικών. αυτό που μου άρεσε είναι ότι μέσα στα χερούλια τις βίδες τις έχουν καλύψει με καλυμματάκι.
έχω βρει πατάκια αντιολισθητικά για ΟΛΟ το αυτοκίνητο αν σε ενδιαφέρει!!!
όσο για να μη το γρατσουνισεις θα σου πω το κολπάκι μαζί με το ΗΟW TO
-
Πολύ ενδιαφέροντα...
Πολυ ωριαα φαίνεται αυτή με τα σχεδόν 150 ευρω... Ωραία σχεδίαση. Δεν βρίσκω κάποιο λόγο να μην μπαίνει του sport... Απλα ίσως λένε απλά ένα όχι για να ξεμπερδευουν...
Οχι εντάξει φυσιολογικός ανθρωπας είμαι αλλά έχω καπως πιο ψηλά πόδια. Ίσως είναι και παραξενιά οτο θέλω να έχω χώρο γύρω από τα πόδια μου. Δεν μπορώ να τα έχω μονίμως σταθερά. Θέλω να κουνιούνται καπως.
Προσωπικό μήνυμα το εχω απενεργοποιησει διοτι δεν μπαίνω ποτέ στο email του λογαριασμού. Έχω μαζέψει από την νεα πλατφόρμα του forun κάτι χιλιάδες emails οπότε το αφήνω έτσι. Παλιά μου έστελναν πάρα πολλοί αυμfroumιτες συνεχώς προσωπικά μηνύματα, τα περισσότερα αγάπης και λίγα με κακίες είναι η αλήθεια, και τα εβλεπα μετά κανα χρόνο...και θα νόμιζαν τους σνομπάρω.
Μακαρι να βγει αξιόπιστο και το swift. Πάντως και η suzuki έχει ακριβα ανταλλακτικά. Αλλα τεσπα αν βγει καλό μια χαρά.
Εδω, για όποιον ενδιαφέρεται να δει τους χωρους. Μιλάμε για 3.84 μ μήκος και χωροι καλύτεροι από π.x toyota corolla. Ο ψηλός είναι σχεδόν 2 μετρα!!
-
Πολύ ενδιαφέροντα...
Οχι εντάξει φυσιολογικός ανθρωπας είμαι αλλά έχω καπως πιο ψηλά πόδια. Ίσως είναι και παραξενιά οτο θέλω να έχω χώρο γύρω από τα πόδια μου. Δεν μπορώ να τα έχω μονίμως σταθερά. Θέλω να κουνιούνται καπως.
Προσωπικό μήνυμα το εχω απενεργοποιησει διοτι δεν μπαίνω ποτέ στο email του λογαριασμού. Έχω μαζέψει από την νεα πλατφόρμα του forun κάτι χιλιάδες emails οπότε το αφήνω έτσι. Παλιά μου έστελναν πάρα πολλοί αυμfroumιτες συνεχώς προσωπικά μηνύματα, τα περισσότερα αγάπης και λίγα με κακίες είναι η αλήθεια, και τα εβλεπα μετά κανα χρόνο...και θα νόμιζαν τους σνομπάρω.
Μακαρι να βγει αξιόπιστο και το swift. Πάντως και η suzuki έχει ακριβα ανταλλακτικά. Αλλα τεσπα αν βγει καλό μια χαρά.
Εδω, για όποιον ενδιαφέρεται να δει τους χωρους. Μιλάμε για 3.84 μ μήκος και χωροι καλύτεροι από π.x toyota corolla. Ο ψηλός είναι σχεδόν 2 μετρα!!
@lap αν βλέπεις το δικό μου να δίνει επιλογή για αποστολή email τότε στείλε μου για να σου στείλω υλικό ως απάντηση. δεν έχω θέμα στείλε όποτε θες. τα λέμε
δώσε και κανα like στον νεόφερτο αφού σου άρεσε. newbie που θα λεγες εσύ ξενιστί που βλέπω σ' αρέσουν χεχεχ
πάντως δεν βλέπω ούτε σε άλλους να μπορώ να στείλω ΡΜ
μήπως λες αυτό που βλέπω send email? πάει κατευθείαν στο mail μας δηλαδή ξέρεις να μου πεις?
ντάξει ο καθένας αν μπορεί αν ξέρει & κάθε όποτε μπορεί απαντάει εγώ δεν παρεξηγώ αδελφέ
υπάρχουν άλλα πιο σημαντικό κι αυτό εδώ είναι χόμπυ αλλά & να βρίσκουμε καμιά λύση σε ό,τι μας απασχολεί!
ναι σε καταλαβαίνω τι λες για το θέμα με τα πόδια! σε πείραζα για το ψηλός
ανταλλακτικά δεν ξέρω κατά πόσο ακριβά είναι καθώς δεν χρειάζομαι ακόμα
όμως φίλτρο καμπίνας γύρης που κοίταξα το αυθεντικό που είναι αρκετα ποιοτικό από ότι άνοιξα να δω.....λογική τιμή έχει:
κάπου τόσο λένε & οι αντιπροσωπείες χωρίς τοποθέτηση με ΦΠΑ
-
Δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί η πλατφόρμα. Νομίζω λειτουργεί και το chat από κάτω για προσωπικά μηνύματα. Η πλατφόρμα δεν είναι καλή, αν παλιότερα ήταν καλύτερη. Γενικοτερα όμως όπως έχουν πει και συμφωνώ εφοσων δεν πληρώνουμε, έχουμε και addblock, ευχαριστώ να λεμε που έχουμε ένα forum. Λίγο τις αποβολές και εύκολες τιμωρίες να πρόσεχαν αλλά όπως είπαμε δικό τους μαγαζί δικοί τους κανόνες, και στο λεω εγω που έχω τιμωρηθεί πιο πολύ από όλους. (άδικα τις περισσότερες φορές)
Ωραία εσύ τα ψάχνεις σε πρακτικό επίπεδο και με τιμές και ολες τις λεπτομέρειες. Μπράβο, βοηθάς πολύ όλους μας. (τρεις, τέσσερις είμαστε... Χαχαχα)
Εγώ είμαι πιο πολύ στην γενικότερη ιδέα του αυτοκινήτου και να εξηγώ σε όσους ρωτούν κάποια τεχνικά θέματα της τεχνολογίας τους.
-
Γύρε, εσύ ποτέ δεν έχεις τιμωρηθει άδικα. Σε σένα ταιριάζει ακριβως η παράφραση της γνωστής κινέζικης παροιμίας: 'Τιμώρησε το γύρο κάθε μέρα! Εσύ μπορεί να μην ξέρεις γιατί, αλλά αυτός ξέρει...'
-
Μμμμμ εξυπνάδες.... Μη πω τίποτα άλλο και φάω ξανά ban... (Πλάκα θα χε )
-
1 πίτα γύρο & γρήγορα σαν swift παρακαλώ
το LAP αλήθεια συμβολίζει κάτι? ή τρέχεις σε αγώνες που μετράμε χρόνους LAP των γύρων;;
-
Χαχα... Ναι συμβολίζει τους γυρους σε πιστες καρτ, gran Turismo ψηφιακό, και πανω απο ολα...νόστιμα πιτογυρα
Χαχαχα
-
-
Δε μετράς όμως.Περιμένω απάντηση στον πόντο..
Μια μέρα που θα κατέβεις να το χαζεψεις ρίξε τα καθίσματα πάρε τη μεζούρα της γυναίκας και δώσε στον parikon το νούμερο που ζητά.
-
Χεχε ναι, δεν το ξεχασα. Δεν έχουμε ρε γαμωτοουτε μεζούρα. Την ρώτησα. Πήγα να πάρω σε ένα σούπερ και δεν έχουν. Θα ψάξω αλλού και μόλις βρω θα σου πω.
-
Χεχε ναι, δεν το ξεχασα. Δεν έχουμε ρε γαμωτοουτε μεζούρα. Την ρώτησα. Πήγα να πάρω σε ένα σούπερ και δεν έχουν. Θα ψάξω αλλού και μόλις βρω θα σου πω.
λογικά από σήμερα που ανοιξαν τα καταστήματα λιανικής με αγορά εκτός......θα έχουν βγάλει τις απαγορευτικές κορδέλες από τα super & mini markets
-
Aikibill η suzuki αναφέρει 20%μειωση σε αστικο κύκλο και 3-4% σε μικτη.
Οπως γράφει ο swiftαχυ από πάνω το σύστημα συνεργάζεται και με την μπαταρία του αυτοκινήτου και δίνει την απαραίτητη ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτερ ποκαι αυτό με την σειρά του δίνει ροπη που ισούται με 5,3 κιλα ροπης. Όσο δηλαδή και τα άλλα 48v της αγορας
Επισης δεν έχει τον μετατροπεα τασης 48v/12v κάτι που βγάζει απ εξω ένα σύστημα που προσθέτει κόστος και βαρος. Το αντιστάθμισε με το υπερβολικά ελαφρύ αμάξωμα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό με τα 48v mild hybrid.
Στα προ facefilt τελειώνει πιο γρήγορα η αποθηκευμένη ενέργεια, ενω στο facelift πιο αργά. Τι να κάνουμε γίναμε beta testers και το φάγαμε στη μάπα πρώτοι.
Επισης το facelift έχει blind spot monitor και rear traffic alert. Δηλαδη τα εχει ολα!
Τωρα είναι ολοκληρωμένο το σύστημα και πραγματικά κάνει ότι λέει.
Εγω δεν βάζω κάτι άλλο δίπλα από την μπαταρια γιατι δεν ξέρω αν έχει αεραγωγούς από εκείνη την πλευρά.
-
Aikibill η suzuki αναφέρει 20%μειωση σε αστικο κύκλο και 3-4% σε μικτη.
Οπως γράφει ο swiftαχυ από πάνω το σύστημα συνεργάζεται και με την μπαταρία του αυτοκινήτου και δίνει την απαραίτητη ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτερ ποκαι αυτό με την σειρά του δίνει ροπη που ισούται με 5,3 κιλα ροπης. Όσο δηλαδή και τα άλλα 48v της αγορας
Επισης δεν έχει τον μετατροπεα τασης 48v/12v κάτι που βγάζει απ εξω ένα σύστημα που προσθέτει κόστος και βαρος. Το αντιστάθμισε με το υπερβολικά ελαφρύ αμάξωμα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό με τα 48v mild hybrid.
Στα προ facefilt τελειώνει πιο γρήγορα η αποθηκευμένη ενέργεια, ενω στο facelift πιο αργά. Τι να κάνουμε γίναμε beta testers και το φάγαμε στη μάπα πρώτοι.
Επισης το facelift έχει blind spot monitor και rear traffic alert. Δηλαδη τα εχει ολα!
Τωρα είναι ολοκληρωμένο το σύστημα και πραγματικά κάνει ότι λέει.
Εγω δεν βάζω κάτι άλλο δίπλα από την μπαταρια γιατι δεν ξέρω αν έχει αεραγωγούς από εκείνη την πλευρά.
@lap σου χω στείλει στο CHAT που είπες κάτω δεξιά το βρήκα. δες αν θες.....
εδώ όλα τα συστήματα του πακέτου Suzuki Safety Support σε λίγα δευτερόλεπτα video
δεν ξέρω τι λέει για το μεικτό ή υπεραστικό κύκλο πάντως διασχίζοντας όλο τον Κηφισσό από Πειραιά έως αττική οδό σε ώρα χωρίς κίνηση (σταματα-ξεκινα) είδα υπέροχη κύλιση στο facelift μοντελο & range που αγγιξε τα 650+ χιλιόμετρα!! απίστευτο
νομίζω εξαίρεση στα SUZUKI αποτελεί το σύστημα του swift SPORT που δίνει 13+ ροπή.
ενώ σε άλλες μάρκες νομίζω υπάρχει κάποιο MAZDA 2 που είχε 24V αντί για 12 ή 48? για ψαχτο εσύ που ξέρεις καλύτερα να μας πεις...
προσωπικά πήρα το GLX γιατί ήθελα να κάνω ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ σε σχέση με το παλιό που είχα. έχασα μόνο τα κωλοκαθίσματα των πίσω που δεν πέφτουν έτσι δεν επιπεδοποιείται ο πίσω χώρος όταν ρίχνεις τα πλατοκαθίσματα. έχασα επίσης το touch light στη πλαφονιέρα των μπροστα καθώς είναι αρνητικό που ΔΕΝ εχει πλαφονιέρα για το κέντρο ή τους πίσω αλλά νομίζω έχω βρει λύση θα την αναρτήσω όταν το έχω έτοιμο...
λεπτομέρειες βέβαια στα τόσα πολλά που έχω επιπλέον στο νέο μου αυτοκίνητο.
lap LED τα έβαλα και φώτισε όλο το αυτοκίνητο!!! θα κάνεις τίποτα να σου πω πως?
κάτω από το κάθισμα του συνοδηγου δεν έχει αεραγωγούς. πχ αν θες να βάλεις κάτι που έχει ύψος αθλητικών παπουτσιών βάλτο άφοβα.
όσο για το μοντέλο που έχεις νομίζω αν είναι σε καλή κατασταση μπορείς να πας σε αντιπρόσωπο που να κάνει & αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων για να παρει αυτό & να σου δώσει το νεο με το facelift πληρώνοντας μόνο τη διαφορά, είναι θέμα διαπραγμάτευσης αν τελικώς σε ψήνει
το σύστημα για το τυφλό σημείο που σε προειδοποιεί στους καθρέπτες είναι εξαιρετικά βοηθητικό αν θες να προσέχεις τους γύρω σου αλλα & να μην τρακάρεις.
μου κανε εξαιρετική εντύπωση τα τόσο δυνατά LED που είναι έντονα πορτοκαλί & πάει το μάτι σου εύκολα όταν ανάψουν ακόμα & με το φως της ΗΜΕΡΑΣ!
το rear traffic επίσης εξαιρετικό όταν βγαίνεις από παρκινγκ με την όπισθεν!
εδώ τα περιγράφει & τα 2 που είπες πολύ παραστατικά
το νέο GLX έχει & Hill Hold συγκράτηση που & αρχάριος να μην είσαι......ξεχνας το κόλπο χειρόφρενο!
κι έχει πολλά που περιλαμβάνονται στο: Suzuki Safety Support
-
Καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. ΜΑ ΚΑΜΙΑ
Αν δεις σε forum της suzuki όσοι είχαν αυτό που λες και οδήγησαν το νέο (αυτο που λεω) εντυπωσιάστηκαν από την οδική του συμπεριφορά, τους χώρους, την ηχομόνωση κτλ
Μακρά πολύ καλυτερο
Το αυτοκίνητο ήταν φιναλίστ ως world car awarded............
Και στον αυστρελεζικο τύπο το έβγαλαν ως το καλύτερο.
στο video που χες παραθέσει στο 01':52'' μιλάει ελληνικής καταγωγής....... Βύρων Μαθιουδάκης
-
Ναι Πετραν τι νόμιζες;; πολύ μικρή είναι και είναι κάτω από το κάθισμα του οδηγου.
Παρεμπιπτόντως, όταν ταξιδεύεις με το ACC ψηλοφουλαρει η μπαταρία διότι το σύστημα αφήνει το γκάζι μόνο του για να διατηρήσει την σταθερή αποσταση όταν υπάρχουν μπροστινά αυτοκίνητα και τότε γεμίζει η μπαταρία.
Το turbo swift είναι ακόμα καλύτερο αλλά δεν εισάγεται πλέον.
..................
Η λογική είναι ότι στην πόλη συνεχώς πατάς φρένο και αφήνεις το γκάζι άπειρες φορές, που ούτε που το καταλαβαίνεις, οπότε έχεις πάντα αποθέματα ενέργειας στην μπαταρία.
Άλλη φιλοσοφια από τα πλήρως υβριδικά.
εδώ να προσθέσουμε οτί εκτός από τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου (υπό κάθισμα οδηγού) κατά το ταξίδι με ενεργό το Adaptive Cruise Control ή κατά το φρενάρισμα, φορτίζει & κατά την ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ κάνοντας το λεγόμενο cruising!
σε κατηφόρες ειδικά σε αυτοκινητόδρομο χωρίς κίνηση με σχέση στο κιβώτιο (προτιμούμε μεγαλύτερη) και χωρίς να έχουμε το πετάλι στο γκάζι! φυσικά κάποια στιγμή θα πέσουν πολύ οι στροφές & το αυτοκίνητο θα 'κόψει' όμως μπορεί να φορτίσει πλήρως αν εξοικειωθείς με αυτό. στο facelift μάλλον λόγω αυξημένης χωρητικότητας από τα 3 στα 10Ah χρειάζεται αρκετή κατηφόρα για να πάει στις 5 από τις 5 γραμμές η φόρτιση Li-iON
-
Οχο ακόμα δεν θα το αλλάξω το led φωτάκι αλλά οτνα θα το κάνω θα ζητήσω tuturial.. Το εχω παρατημένο λόγω covid.
Οταν το μαθεις και χρησιμοποιείς σωστά την ροπη του θα πάθεις πλάκα με το ποσό οικονομικό είναι. Κοντράρει στα ισα το yaris hybrid.
Hill holder εχει και εμενα
Αλλα με μπερδευει καπως, δηλαδή πρέπει νομίζω πρώτα να βάλεις ταχύτητα και μετά να σηκώσεις το πόδι από το γκαζι. Εγώ που κάνω γρήγορες αλλαγές πήγα να το δοκιμάσω χωρίς να βάλω πρώτα ταχυτητα και τσουλησε ελαφρώς προς τα πίσω.
Δεν ξέρω, το έχω σκεφτεί παντως να το αλλάξω αλλά από την αλλη σκέφτομαι ίσως το νέο Swift όταν έρθει ή κάτι μεγαλύτερο... Το ότι έχω αυτό με τα 90 αλογα με κρατάει ακόμα.
Τωρα μετά το facelift με αυτα τα δυο εξτρα συστήματα ασφαλείας συν τη μεγαλύτερη μπαταρία σε αντίθεση με το profacelift είναι εξαιρετικό. Έχει όλο το πακετο: χωρους, σπορτιφ αισθηση, κράτημα, φοβερή οικονομία, αποδέκτες επιδόσεις, πολυ όμορφο και φουλ εξοπλισμένο με τα παντα ολα.
Τι αλλο να θέλει κάποιος για αυτοκινητο πολης;
Υ. Γ Για εμενα το blind spot monitor είναι πολύ σημαντικό σύστημα και φυσικά η suzukara στο δίνει στη glx χωρίς έξτρα χρεώσεις και παραγγελίες.
Νέο Suzuki Swift 2017