-
Dublin δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις;;;; Σχεδόν όλοι το εκαναν.. Και η αγαπημένη σου εταιρία και η δική μου και όλες....
-
Παρακολουθώ μόνο τα γεγονότα, φήμες και θεωρίες συνωμοσίας τις αφήνω απ' έξω συνήθως.
Για την FCA ξέρω ότι είχε θέματα, επίσης για τα Γαλλικά ότι έγινε έρευνα και δεν βρέθηκε κάτι. Δεν πιστεύω σε Αγγέλους και Δαίμονες, αλλά δεν είναι όλοι ίσοι σε όλα. Εταιρείες με βάση τους το κέρδος είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Το ντοκυμαντέρ αυτό το έχω σε wish list πάντως, όταν έρθει η ώρα του θα το δω.
Και το Rotten είναι πολύ καλό, για τη βιομηχανία τροφίμων, αλλά καλύτερα και περισσότερο σημαντικά - επειδή μιλούν για πολύ σύγχρονες καταστάσεις - είναι τα 2 για τα social media και την δυναμική χειραγώγησης που προσφέρουν. Must watch.
-
To Tesla Model 3 έχει αστεία τιμή στην Αμερική, 30.000 ευρώ είναι τσάμπα για το τι προσφέρει και για το πόσα χρήματα σου εξοικονομεί. Θα ήταν τσάμπα ακόμα και με τις δικούς μας μισθούς, φανταστείτε με τους αμερικάνικους.
https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-model-3-available-now?redirect=no
Στην Αμερική που ένα δίλιτρο αμάξι κοστίζει σχεδόν τα μισά από δω (π.χ. το RAV το αγοράζουν σα δεύτερο για τη σύζυγο) και η βενζινη έχει μέση τιμή 0.7€/λτ πόσα είναι τα χρήματα που τους εξοικονομεί το Tesla?
Αμερική δεν είναι μόνο η Καλιφόρνια, είναι και η Αλάσκα και το Τέξας...
-
Στην Αμερική που ένα δίλιτρο αμάξι κοστίζει σχεδόν τα μισά από δω (π.χ. το RAV το αγοράζουν σα δεύτερο για τη σύζυγο) και η βενζινη έχει μέση τιμή 0.7€/λτ πόσα είναι τα χρήματα που τους εξοικονομεί το Tesla?
Μα δεν αγοράζει κανείς το Τέσλα (στην Αμερική) για οικονομία, αστείο είναι. Το αγοράζει γιατί:
-
Προσφέρει επιδόσεις Supercar με πολύ λιγότερα χρήματα.
-
Προσφέρει design, τεχνολογία, novelty κλπ.
-
Είναι trendy, 'οικολογικό' κλπ.
-
Είναι γαμάτο να το οδηγείς και μάλλον πιο ωραίο/ευχάριστο από άλλα αντίστοιχης τιμής και έχει και το κάτι διαφορετικό ως ηλεκτρικό.
-
-
Παρακολουθώ μόνο τα γεγονότα, φήμες και θεωρίες συνωμοσίας τις αφήνω απ' έξω συνήθως.
Για την FCA ξέρω ότι είχε θέματα, επίσης για τα Γαλλικά ότι έγινε έρευνα και δεν βρέθηκε κάτι. Δεν πιστεύω σε Αγγέλους και Δαίμονες, αλλά δεν είναι όλοι ίσοι σε όλα. Εταιρείες με βάση τους το κέρδος είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Το ντοκυμαντέρ αυτό το έχω σε wish list πάντως, όταν έρθει η ώρα του θα το δω.
Και το Rotten είναι πολύ καλό, για τη βιομηχανία τροφίμων, αλλά καλύτερα και περισσότερο σημαντικά - επειδή μιλούν για πολύ σύγχρονες καταστάσεις - είναι τα 2 για τα social media και την δυναμική χειραγώγησης που προσφέρουν. Must watch.
.
Και για αλλες είχαν βρει θυμάμαι... Υπήρχε και πίνακας που έδειχνε το ποσοστό απόκλισης.
Αυτη την στιγμή οι deiselατοι που ξεφεύγουν όχι μόνο λίγο αλλά πολλαπλασιες φορες από τα όρια των πρωτοκόλλων είναι 50εκ αυτοκινητα σε όλη την Ευρώπη!
Κινούνται φθηνα, μολύνουν τις πόλεις, πληρώνουμε όλοι μαζί το σύστημα υγείας. Χεχε
Εdit :εδώ δημοσίευμα που αναφέρει πως βρήκαν και για τα αγαπημένα σου.
https://www.reuters.com/article/us-peugeot-diesel-idUSKBN17Q1S0
-
Dublin wroteFCA ξέρω ότι είχε θέματα, επίσης για τα Γαλλικά ότι έγινε έρευνα και δεν βρέθηκε κάτι. Δεν πιστεύω σε Αγγέλους και Δαίμονες, αλλά δεν είναι όλοι ίσοι σε όλα. Εταιρείες με βάση τους το κέρδος είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Το ντοκυμαντέρ αυτό το έχω σε wish list πάντως, όταν έρθει η ώρα του θα το δω.
Και το Rotten είναι πολύ καλό, για τη βιομηχανία τροφίμων, αλλά καλύτερα και περισσότερο σημαντικά - επειδή μιλούν για πολύ σύγχρονες καταστάσεις - είναι τα 2 για τα social media και την δυναμική χειραγώγησης που προσφέρουν. Must watch.
Και για αλλες είχαν βρει θυμάμαι... Υπήρχε και πίνακας που έδειχνε το ποσοστό απόκλισης.
Αυτη την στιγμή οι deiselατοι που ξεφεύγουν όχι μόνο λίγο αλλά πολλαπλασιες φορες από τα όρια των πρωτοκόλλων είναι 50εκ αυτοκινητα σε όλη την Ευρώπη!
Κινούνται φθηνα, μολύνουν τις πόλεις, πληρώνουμε όλοι μαζί το σύστημα υγείας. Χεχε
Εdit :εδώ δημοσίευμα που αναφέρει πως βρήκαν και για τα αγαπημένα σου.
https://www.reuters.com/article/us-peugeot-diesel-idUSKBN17Q1S0
Διαβάζεις τι ποσταρεις; Ανοίγει είπε έρευνα, δεν είπε ότι βρήκαν κάτι, και επίσης αναφέρει ότι είναι ο μόνος όμιλος που δεν υπήρξαν στοιχεία μέχρι εκείνη τη στιγμή (2-3 χρόνια μετά το diesel gate).
-
Ξανά διάβασε το δεύτερο λινκ. Βιάζεσαι.
Και για να δεις ότι δεν σνομπάρω την αγαπημένη σου να πω πως πρώτη η psa χρησιμοποιούσε dpf και έπειτα ουρια στα diesel της.
Είχε οικολογικό προφίλ και πολύ καλύτερο από σχεδόν όλους τους αλλους. Το πρόβλημα δεν είναι η psa το πρόβλημα είναι το ότι κλείνουμε τα μάτια σε σοβαρούς ρυπους που προκαλεί το diesel τουλαχιστον μέχρι σήμερα, για το μέλλον δεν ξέρω, διοτι έχει μια φορολογική ελάφρυνση στον τόνο. Δηλαδη αν υπήρχε το ιδιο φθηνή βενζινη δεν θα είχαμε τόσα πολλά Diesel πάρα μόνο επαγγελματικά οχήματα και τα διαφυγόντα έσοδα από τους φόρους θα τα ισοσκελιζαμε από τα λιγότερα κονδύλια για την υγεία που δαπανονται σε φάρμακα που καταπολεμούν ασθένειες του αναπνευστικου και οχι μονο στις οποίες συμβάλει και προκαλεί το... Diesel.
-
Ρε συ, πραγματικά, είσαι πάνω από 18; Μερικές φορές πιστεύω ότι μία παρέα 12χρονα κάθεται και μας τρολαρει και γελάνε με τους γέρους που ασχολούνται ακόμη με αυτοκίνητα.
-
Να κάνω αναφορά για flame posting ή να του απαντήσω στο ιδιο επιπεδο;
Είδατε εγκράτεια;;; ε;;;;
Διάβασε μου καλέ μου dublin εκεί που λέει πως δημόσια αρχή δοκίμασε euro5 diesle που περνούσαν τα όρια.. Μα τισ το καλο έχω δώσει λάθος λινκ;
-
το άρθρο μιλάει για OPEN INVESTIGATION, για καμία καταδίκη ή παρανομία.
Following VW’s exposure in 2015 for U.S. diesel test-cheating, several European countries launched their own investigative test programs.
They found on-road nitrogen oxide (NOx) emissions more than 10 times above regulatory limits - for some GM GM.N, Renault and Fiat models - and widespread use of devices that reduce exhaust treatment in some conditions.
Αναφέρει εδώ ότι οι έχουν βρει για τους παραπάνω, και αναφέρει για τη νέα γενιά των PSA ΓΙΑΤΙ έχει cleaner emissions,
PSA diesels under the current Euro 6 standard have cleaner emissions than many mass-market rivals, thanks to their standard deployment of costly selective catalytic reduction (SCR).
εδώ λέει αυτό που αναφέρεις, και παρακάτω δίνει και την εξήγηση της εταιρίας
But in a government-backed testing program last year, five PSA vehicles of the last Euro 5 diesel generation emitted significantly higher NOx in motorway driving conditions when engine temperatures were increased.
By design, the cars’ so-called EGR emissions treatment is deliberately reduced at higher temperatures to improve fuel efficiency and carbon dioxide (CO2) emissions in out-of-town driving, where NOx and particle output is less critical, PSA engineering chief Gilles Le Borgne said in February.
και επίσης αναφέρει το παρακάτω,
The company last year began an independently certified real-world CO2 emissions-testing program and began publishing results measured for all its vehicles on the road.
τα οποία διάβασα και από άλλες πηγές ότι μπορεί κάποιος να τα βρει στο ίντερνετ.
Από ότι φαίνεται η VW το παραέκανε και δεν μπορούσαν πλέον να την καλύψουν, οι άλλοι ήταν πολύ παρακάτω σε κλεψιά, και μάλλον η PSA ακόμη παρακάτω και δεν εκτέθηκε ιδιαιέτερα. Εγώ αυτό το συμπέρασμα βγάζω 5 χρόνια μετά το diesel gate.
-
Πάντως εμένα ακόμη δεν μου έχει απαντήσει ειλικρινά κανένας πολέμιος των Euro 6 diesel με όλα τα updates οπως της PSA, αν καίει το τζάκι έτσι για το χουζούρι (ή για ...οικονομία) , αν ανάβει το μπάρμπεκιου αντί για τον ηλεκτρικό φούρνο, ή καίει ακόμη καυστήρα πετρελαίου κατασκευής της εποχής που τα σακάκια είχαν βάτες και τα παντελόνια καμπάνα, εντός πόλης εκατοντάδων χιλιάδων ή και εκατομμυρίων κατοίκων...
ή ακόμη αν σε πόλεις όπως για παράδειγμα ο Βόλος που σε ακτίνα 5-10 χλμ από το κέντρο, υπάρχουν βιομηχανίες που καίνε σκράπ, λάστιχα και σκουπίδια και έχουν τσιμεντόφουρνους και ανοιχτούς ταινιοδρόμους αδρανών υλικών, κάνει κι εκεί ενέργειες κι ακτιβισμό υπέρ της δημόσιας υγείας...
-
Πάλι την μπάλα στην εξέδρα.. λέει πουθενά ότι είναι παράνομο ή ότι πληρώθηκε κανένα πρόστιμο ή αποζημίωση όπως η VW;
Όπως βλέπεις ξέρω να διαβάζω πολύ καλά.
-
Μηχανικός είπες είσαι.. Για κάνε μια εξήγηση.
Δηλαδή να έρθεις από Αττική οδό να μπεις σε κάποιον δήμο, να έχει ανεβάσει θερμοκρασίες ο κινητήρας στην Αττική οδό και μετά μέσα στην πόλη να υπολειτουργεί η egr. Ωραίο σενάριο.
Και παλι στα Euro 6 έχουμε θέματα με άλλους σημαντικός ρύπους που οι οικολογικές Οργανωσεις Πολυτεχνεία και οι ίδιες οι επιτροπές της Ε.Ε τα αναφέρουν.
Τα αλλά είναι άσχετα διότι εδώ συγκρίνουμε για το ίδιο παραγωμενο έργο τι εκπομπές έχουμε. Οχι για εργοστάσια κτλ.
Τα Euro 6 με ουρία είναι εξαιρετικά αλλά ΜΟΝΟ για τα σημερινά προτυπα τα οποία αφήνουν έξω άλλους ρυπους τους οποίους τα σημερινά mh βενζίνης δεν παραγουν ή παραγουν λιγότερο.
Φυσικά δεν μένουν απ εξω ουτε οι turbo βενζίνης άμεσου ψεκασμου. Γενικώς τα υβριδικά θα κυριαρχήσουν και στα φθηνοτερα αυτοκίνητα τα mh.
Υπαρχουν τεχνολογικές λύσεις που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε diesel κινητήρες όπως τα διαφορετικά μπεκ ψεκασμου ή και στα βενζίνης οι ανάφλεξη πλασμα κτλ. Όποτε δεν ξέρουμε αν βγουν στην παραγωγη τι θα γίνει. Σήμερα όμως κρυβόμαστε πισω απο τον δάχτυλο μας σχετικά με κάποιους ρυπους και φορολογουμε λιγότερο το diesel. Την στιγμή που ο μόνος 'ρυπος' Co2 στον οποιο είναι/ηταν ανώτερα πλεον έχει καλυφθεί από τα mh και hybrids.
-
Ποια εξέδρα βρε Dublin... Σου έδωσε μια εξήγηση ο τεχνικός και ρωτώ ως μηχανικος αν την βρίσκεις λογική και ρεαλιστική ;
Πιάστηκαν και αυτοί όπωςκαι όλοι με την γίδα στην πλάτη και εσύ ως οικολόγος και πολιτης δεν σε ενδιαφέρει τι γίνεται με την ατμόσφαιρα που παίζουν τα παιδιά στις πόλεις, αλλά σε ενδιαφέρει σε εναν άτυπο αγώνα υπέρ ατου εδώ στο forum υποστηριζοντας μια πολυεθνική εταιρια που δεν εχεις ΚΑΝ μετοχές της με σοβαρό portfolio, αν πλήρωσε προστημο ή όχι.
Μακαρι να μην πληρώσει και να τα κάνει νέα μοντέλα. Ούτε που με νοιάζει. Γιατί εδώ που τα λέμε είχαν αφήσει τόσο χαλαρά τα προτυπα που λογικό ειναι να ξεφεύγουν κάποιες εταιρίες σε πραγματικές συνθηκες και μετά τους ζητούν δις και δις σε προστημα. Είδες βλέπω και την άλλη πλευρά των γεγονότων.
Εγώ πιο πολύ ποσταρω στις ανακρίβειες που λες πιο πάνω για μύθους και συνομωσιες πως όντως ακόμα και αυτή η οικολογική εταιρία είχε κάποιες παραφωνιες
Οποτε αντε να πουμε κάτι να χαρεί η αφεντιά σου.... Ναι ήταν λιγότερα από το μεγάλο σκάνδαλο της εποχης αλλά οντως υπήρχε σε εκείνη την δοκιμή του κρατικου φορέα ή που δημοσιεύτηκε μια παραφωνία μεταξύ πραγματικών δοκιμών και επίσημων στοιχείων.
-
Δείτε στην σελίδα 4 σύγκριση με το προηγούμενο πρότυπο ρύπων. Μιλάμε για Euro 6...Σκεφτείτε με τα Euro 5!!!
-
Lap έχεις δίκιο στους ρύπους αλλά και οι υπόλοιποι έχουν δίκιο υπάρχουν δραστηριότητες που προκαλούν και αυτές προβλήματα στο περιβάλλον και δεν λέει κανείς τίποτα , θα είχε ενδιαφέρον να έχουν πάρει μετρήσεις ρύπων από τις μεγάλες πόλεις τώρα που είχε απαγόρευση κυκλοφορίας να δούμε τελικά τι βρωμάει το βράδυ τα τζάκια και τα πελετ ή τα euro5 ντίζελ;
Σε άλλο θέμα τώρα σου έχω πει και άλλη φορά η Toyota έχει ένα Rav-4 σκέτο βενζίνη 175 άλογα ούτε τουρμπίνες ούτε μπαταρίες απλό αθάνατο και δεν καίει πολλά , βλέπω ότι κάνουν σε τέτοια δίλιτρα και σπρώξιμο με προσφορές . Επίσης το καινούργιο Yaris έχει ατμοσφαιρικό 1500 125 άλογα , ρε λες να το βάλουν σε κάνα μελλοντικό swift τώρα που αντάλλαξαν μετοχές , πιο ελαφρύ πύραυλος θα είναι! Το Aygo το καινούργιο θα έχει μάλλον βασικό κινητήρα τον αειθαλή 1000άρι ατμόσφαιρα και αυτό δεν πάει να έχει 70 άλογα με τέτοιο σχέδιο (WOW) ανάρπαστο θα γίνει !
Οσο και να θες από την κ@λ@ Toyota δεν μπορείς να ξεφύγεις , δεν με ενδιαφέρουν τα αυτόματα και τα υβρίδια αλλά δεν μπορώ να βρω άλλη εταιρεία που να εξελίσσει και να έχει ποικιλία από ατμοσφαιρικά βενζίνης γιατί αν αλλάξω ποτέ το ντίζελ μου μάλλον κάτι τέτοιο θα ήθελα. Με το μπλα μπλα σας αρχίζω να πιστεύω ότι θα κυνηγήσουν τα ντίζελ και προετοιμάζομαι ψυχολογικά
-
Τα υβριδικά της Toyota υπάρχουν χρόνια στο παιχνίδι για να πείς ότι κάποιος αποφάσισε να τα πολεμήσει τώρα...
Ο πόλεμος ενάντια στα υβριδικά της Toyota είχε αρχίσει σε αμερικανικό έδαφος αν δεις τις διαφημίσεις της VW 2010-2015 ήταν πολύ επιθετικές υπερτόνιζαν το 'CLEAN diesel' και χτύπαγαν τα prius στο ευαίσθητο σημείο τους , εμείς είμαστε καθαροί αλλά έχουμε και δύναμη ... καλά Αμερική θα πληρώνουν πολλά χρόνια ακόμη ! Τώρα στην Ευρώπη ξεκινά ο δεύτερος γύρος του πολέμου τώρα κάνουν καλές πωλήσεις τα υβριδικά ,έχουν πάρει τα μηνύματα από τα στοιχεία των πωλήσεων αλλά και τις άλλες έρευνες που κάνουν ιδιωτικά και έχουν δει τις τάσεις ,πάω στοίχημα δεν είναι καλές για την VW και γιαυτό η βιασύνη , οι 'εικονικές' πωλήσεις και οι φήμες για χωριστή είσοδο της porsche στο χρηματιστήριο , πως το λένε οι Αγγλοσάξονες smoke and mirrors κάπως έτσι....
-
Toyota και Vag είναι οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως με τις περισσότερες πωλήσεις. Νομοτελειακά και μόνο να το δείς βρίσκονται σε εμπορικό 'πόλεμο' μεταξύ τους. Οι κατασκευαστές προσπαθούνε πάντα να έχουνε το τεχνολογικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού ώστε να τικάρουν selling points και να προσελκύουν καταναλωτές. Στην υπερπροσπάθεια αυτή είναι πιθανό να ψεύδονται και να παρανομούν..
Και τα Τουότα σκούζουν που πάμε σε πλήρη εξηλεκτρισμό πρώιμα λέει, ίσως επειδή θα πληγεί το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα που έχουνε σήμερα με τα υβριδικά. Ο Προέδρος Toyoda ψιλοσφίχτηκε πάντως και δήλωνε τα παρακάτω https://is.gd/EcLJNL
Στο Αμέρικα η φαου βε την πλήρωσε σαν τον Κεντέρη και τη Θάνου. Στο Γιούροπ της χαιδέψανε τα αυτιά και γενικά δύσκολα οι Γιουροπαίοι θα βάλουνε τα χέρια τους να βγάλουνε τα μάτια τους και όχι μόνο οι Γερμανοί. Η 'αλήθεια' βρίσκεται κάπου ανάμεσα στις θεωρίες συνομωσίας (μπρρρ) και τα οπαδικά fanboyσμού γυαλιά... άντε βγάλε άκρη..
-
Νομίζω λέει το λογικό ο ανθρωπάκος,
'The infrastructure needed to support a 100 percent EV fleet would cost Japan between 14 trillion and 37 trillion yen ($135 billion to $358 billion), he estimated. And most of the country’s electricity is generated by burning coal and natural gas, anyway, so it’s not necessarily helping the environment.'
Και μιλάμε για μια χώρα περίπου 7373 φορές πιο εξελιγμένη από εμάς και με τεράστια οικολογική συνείδηση και πολλά πυρηνικά/υδροηλεκτρικά εργοστάσια και φυσικά με οικονομία που μπορεί, και θα, στηρίξει τις αλλαγές αυτές με όλο το χρήμα να μένει στη χώρα.
Νομίζω κανείς δεν έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς χρειάζεται για να αντικατασταθεί ένας στόλος οχημάτων σε 100% ηλεκτρικά σε μία δεκαετία μόλις..Θα τα δούμε, ζούμε σε ενδιαφέροντες καιρούς.
-
Νομίζω κανείς δεν έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς χρειάζεται για να αντικατασταθεί ένας στόλος οχημάτων σε 100% ηλεκτρικά σε μία δεκαετία μόλις..Θα τα δούμε, ζούμε σε ενδιαφέροντες καιρούς.
Πολύ απλό...ΔΕΝ γίνεται, δεν είναι εφικτό ρεαλιστικά.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά