-
Χεχεχε!
Σιγα ρε συ αλήθεια καηκες;
Ενταξει είναι λιιιιγο πιο ζεστά στο χέρι αλλά οκ...και εμενα μου έκανε αρνητική εντύπωση την πρώτη εβδομάδα όταν το πρώτο οδηγούσα και ιδιαιτερα το καλοκαίρι αλλά οκ το συνηθησα.
Να πουμε και ενα θετικό. Επειδή είναι κάθετο το μπροστινό παρμπριζ όταν ταξιδευεις δεν σε χτυπά ο ήλιος έντονα πάνω στο σώμα σου από μπροστά όπως τα υπόλοιπα με μεγάλη κλίση. Το αρνητικό όμως είναι στα φανάρια όταν είσαι το πρώτο αυτοκίνητο... Σκύβεις για να δεις το φανάρι... Δεν φαίνεται από μέσα λόγω του όπως είπαμε είναι μικρό και κάθετο το παρμπριζ
Να πουμε και ενα κουλό!!! Αν δείτε το μπροστινό παρμπριζ πέρα από κάθετο είναι και κυκλικό, ετσι τα σκιαδια από μέσα ακολουθούν αυτήν την καμπύλη αφού είναι βιδωμένα πάνω στην οροφή, που είναι κυκλική. Όταν λοιπόν κατεβάσεις το σακίδιο και ανοίξεις το καθρευτακι για να θαυμάσεις τη μαπα σου, το καθρευτακι δείχνει τα 3/4 του προσώπου. Υπό κλίση δηλαδή. Πρέπει να γυρίσεις το κεφαλι προς τα έξω για να δεις το πρόσωπο. Κουλό τελείως.
Ερώτηση: Σου έβγαλαν την επένδυση της πόρτα για να τις βάλουν;
-
@Lap : συνήθως ξεκουμπώνουν μόνο το πάνω μέρος του πάνελ της πόρτας ίσα ίσα για να απομακρύνουν τις ακαθαρσίες και κολλήσουν την μεμβράνη και κάποιοι άλλοι (λίγοι) δεν ξεκουμπώνουν τίποτα ! Δεν ξεκρεμάν όπως παλιά όλο το πάνελ !
-
https://www.facebook.com/join.fast.club/
Για όσους έχουν f/b Είναι Ταϊβανέζοι και βγάζουν πολλά βελτιωτικά και ειδικά για τα 1000αρια
-
Κατανάλωση στα 170-180;
για το SWIFT 1200cc 83ps HYBRID 2wd MT από 10/2020 & μετά
αναλυτικότατο βίντεο εδώ:
για καταναλώσεις ξεκινάει στο 11':40''
τελική στην ΑutoBahn γερμανίας
top speed : 180km/h (video @ 14':13')
0-100km/h => 10.67'' (video @13':30'') χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων!! παρόλο που γράφουν 13.1'' και οτι με το CVT επιταχύνει γρηγορότερα, αμφιβάλλω! εσείς τι λέτε?;
από παλιότερα ξέραμε στα κλασικά αυτόματα ότι είναι πιο αργή η επιτάχυνση
δεν ξέρω μήπως με τα CVT .... αυτό δεν ισχύει πλέον?
και πάλι όμως κάποιος που ξέρει άριστα οδήγηση (επαγγελματίας) δεν αλλάζει καλύτερα;;
άλλο βίντεο με ανώτατη τελική ταχύτητα στα 190km/h !!!
στο 3':58''
-
Να υποθέσω και άλλος ευτυχισμένος suzukakias;
Βρήκατε την πραγματικη ουσια του αυτοκινήτου που κανεις απλός θνητος του forum δνε μπορεί να εντοπίσει;;;;
Αντε να πιάσετε βάρδια διοτι γέρασα εγώ πια....
-
Στο βιντεο δείχνει στα 120χλμ /ωρα καταναλωση 5.3 με κλιματισμό και 0 (μηδέν) βαθμούς κελιού εξωτερική θερμοκρασία.
Εγω θυμάμαι 4.5 - 4.7 με 25 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και χωρις κλιματισμό. Οπότε όσοι ενδιαφέρεστε (τρεις και ο κουκος δηλαδή) εκεί ενδιάμεσα είναι η πραγματική κατναλωση αναλόγως τις συνθήκες.
Στα αλλα, οχι το cvt ειναι πιο αργό στην επιτάχυνση και ενεργοβόρο. Ειχα ποσταρει κάποιες δοκιμές του cvt προ facelift και εχουν πολυ χοντρικα 1 λιτρο διαφορά υπέρ του χειροκίνητου.
-
Ένας από τους λόγους επιλογής οντως ειναι το απολυτο made in japan. Οχι περίπου αλλά στα παντα made in japan.
Και στο drive το περιοδικό 10,5 νομίζω το χρόνομετρησαν με τηλεμετρία.
Παντως στο ερώτημα σου γιατί και πως αρχίζω να πιστεύω πως βρίσκεται ο λόγος για τα διαφορετικά νουμερα που ανακοινώνει η suzuki. Πρέπει να έχει να κάνει με τον τρόπο επιτάχυνσης. Μάλλον ξεκινά πολύ απαλά όπως ένα cvt και για αυτο και λόγω των αλλαγών σχέσεων που μεσολαβούν στο χειροκίνητο να βρίσκει πιο γρήγορο το cvt, που δεν εχει αλλαγές.
Στην πραγματική ζωή όμως από φανάρι σε φανάρι κολλας το πόδι στο πάτωμα και για αυτο εντοπιζονται αυτά τα σχεδόν 3 δλ διαφορας!
Κατά τα άλλα πως το βρισκεις σε στροφές, σε αίσθηση οδήγησης και σε ταξιδια;
-
Τελικά μέτρησες το μήκος;Θα χωράει χλοοκοπτικό διαγωνίως;
-
Δεν έχω πάει να πάρω μέτρο. Μόνο σούπερ για τα βασικά. Κάτι εργαλεία και τέτοια τα εχουν με ταινία προστασίας.
Παντως 1,80μ πολύ δύσκολα έτσι όπως το βλέπω. Βασικά σίγουρα όχι... Αλλα θα πάρω μέτρο και θα σου πω.
Ωπα κατσε.... Διαγωνίως θέλεις;
-
Ε ναι διαγωνίως αν σπρώξεις και κάθισμα συνοδηγού.Ψάχνω υποψήφια αμάξια για τον πατέρα μου στις βασικότερες εκδόσεις που μπορει να υπάρχουν με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου.Απλά παρατηρώ παντου πως έχουν ατμόσφαιρες απλές με 80κατι άλογα.
Απλά το swiftaki έχει και τον ηλεκτροκινητήρα για υποβοήθηση
-
Καλα ο ηλεκτροκινητηρας όπως έχω γράψει αντικαθιστά την βενζινη. Δεν είμαστε σίγουροι ότι συνδράμει με τα έξτρα 5,5 κιλα ροπης ταυτοχρόνως ως booster, διοτι δεν το αναφέρει πουθενά επισήμως, απλα εγω εχω δει ταυτόχρονα να δείχνει και ηλεκτρική ροπη και φουλ καταναλωση βενζινης όταν πατάς το γκαζι στο πάτωμα. Όταν πας χαλαρά βλεπεις στην οθονη να δίνει ροπη ο ηλεκτροκινητηρας αλλά ταυτόχρονα να πέφτει η ψηφιακή μπάρα που δείχνει την στιγμιαία καταναλωση. Οπότε υποπτεύομαι πως υπάρχει και ένα κρυφό boosting mode . Άλλωστε η suzuki σε αυτα που ανακοινώνει πάντα εχει ενα πολύ ταπεινό προφίλ, δεν γνωρίζω το γιατί... Ίσως ειναι θέμα φιλοσοφίας του marketing.
Παντως να κοιτάς και το βάρος, δηλαδή στην βασικη του έκδοση πρέπει να ζυγιζει 850 κιλα με 15αριδες τροχούς. Ενώ περίπου 940 κιλα με 16 αριδες τροχους είναι το φουλ τα πάντα όλα glx. Δηλαδη το βασικό θα είναι πιο ανετο και στις λακουβες και στις επιταγχυνσεις όπως επίσης και στις καταναλωσεις.
Δηλαδη σχεδόν 10 κιλα ανα ιππο. Δηλαδη αναλόγως με τα παλαιότερα και πιο βαριά b seg οχήματα η ιπποδύναμη ισούται με 120 αλογα σε ένα peugeot 207!!! Δηλαδή αξιοπρεπής λόγος χωρίς turbo και άλλα περιφερειακά και με ένα 5αρι κιβωτιο με πολυ καλη αισθηση και κούμπωμα (από τα γαλλικα αν οδηγήσεις swift θα σου φανει σαν κιβτιο Ferrari) με καλη επιλογή γραναζιων τα οποία πολλαπλασιαζουν αρκετα την ροπη στρέψης του κινητηρα μέσα την πολη. Στα στενα της πόλης και σε διασταύρωσεις στρίβεις ερχόμενος με 3η σχέση στο κιβωτιο (όντας ο μοναδικος επιβάτης και χωρις κλιματισμό) και δεν κατεβάζεις όπως στα υπόλοιπα turbo (συμβάλει βεβαια και το ηλεκτρικο μοτερ που αυτές οι συνθήκες είναι ο λόγος πους επιλέχθηκε προσφέροντας ροπη, αρα εδώ ερχόμαστε στην υποψία μου που αναφέρω πιο πάνω) ) Η 5η σχέση είναι αρκετά μακρυά οι 3 πρωτες ψηλό νορμαλ προς το 'κοντό κιβωτιο'.
Αν είναι για 2 άτομα όπως είπα το αυτοκινητο είναι πολύ καλό και με 110 120 χλμ βλεπεςι 4.5-4.9 λιτρα σε εθνική οδό και 4.6 (τοσο έχω γράψει εγώ που έχω μάθει πως λειτουργεί το σύστημα με 25χλμ/ωρα μέση ωριαία ταχύτητα!!!!) με 5.2 στην πολη.... Αλλα με 4 άτομα και αποσκευές και βουνά.... Οπως ειπα περίμενε το sandero με το turbo και το εργοστασιακό lpg.
Τωρα, μιας και πρόκειται για τον πατέρα σου δεν ξέρω αν πρέπει να πω τα οφέλη του βάρους στην οδική συμπεριφορά. Πολλά τεστ το περνούν έτσι επιδερμικά αλλά πραγματικά αν το οδηγήσεις ιδιαίτερα το βασικό με το μικρός βάρος θα το νιώσεις σαν παιχνίδι. Ψάχνεις στροφιλικια εσσακια να το στρίψεις. Άσε που με σήκωμα ποδιού και αποτομη τιμονια γυρίζει την ουρίτσα του (μη φοβάσαι το κόβει το esp) ενώ το μπροστινό μέρος θεωρείς πως εχει μπλοκε διαφορικό και δεν ξεκόλλα με τίποτα (ψευδαίσθηση φυσικά, αλλά πραγματικά το μπροστινό τμήμα μοιάζει πάρα πολύ πιο σπορτιφ συγκριτικά με τα απλά polo, 208 c3 κτλ) και γενικώς τοποθετείται στα τέσσερα στις εξόδους των στροφών. Θυμίζει πάρα πολύ τα saxo vts που ήταν λίγο πιο μαλακά από τα rallye αλλά και πάλι γυρνούσαν σε στροφές. Δεν ξέρω μπορεί να με περάσεις υπερβολικό αλλά πραγματικά αν έρθεις από ένα βαρύ οχημα θα σου φέρει πολλά χαμόγελα στο στόμα. Και θα νιώσεις βαρεμάρα στο βαρύ οχημα. Θα θες να το οδηγεις πολύ συχνά απλά για να πας σουπερμάρκετ κτλ. Είναι σαν παιδική χαρά, εστω και με καπως πιο μαλακο set up από τα warm hatches.
Εδω ενα test όπως έπρεπε να γίνονται τα tests, το οδηγα ένας παππουλης που ισως ταιριαζει με το θέμα μας. Γενικά το swift δείχνει άψογη συμπεριφορά στα δύσκολα κομματια του test.
Υ. Γ Πόσο όμορφο όμως; Απλές γραμμές που ακομα και σήμερα δείχνει μοντερνο χωρις λεντακια και άλλα ακραια στοιχεία. Αρέσει πολύ και στις γυναικες
-
στο 4'55'' δείχνει σε ανώμαλο έδαφος πως τα πάει
επίσης κάνει και χειρόφρενο για 180° επιτόπια στροφή κάτι σαν τετ-α-κε
-
Ένας από τους λόγους επιλογής οντως ειναι το απολυτο made in japan. Οχι περίπου αλλά στα παντα made in japan.
Και στο drive το περιοδικό 10,5 νομίζω το χρόνομετρησαν με τηλεμετρία.
Παντως στο ερώτημα σου γιατί και πως αρχίζω να πιστεύω πως βρίσκεται ο λόγος για τα διαφορετικά νουμερα που ανακοινώνει η suzuki. Πρέπει να έχει να κάνει με τον τρόπο επιτάχυνσης. Μάλλον ξεκινά πολύ απαλά όπως ένα cvt και για αυτο και λόγω των αλλαγών σχέσεων που μεσολαβούν στο χειροκίνητο να βρίσκει πιο γρήγορο το cvt, που δεν εχει αλλαγές.
Στην πραγματική ζωή όμως από φανάρι σε φανάρι κολλας το πόδι στο πάτωμα και για αυτο εντοπιζονται αυτά τα σχεδόν 3 δλ διαφορας!
Κατά τα άλλα πως το βρισκεις σε στροφές, σε αίσθηση οδήγησης και σε ταξιδια;
σας βλέπω να κλέβετε από καμιά μητέρα θεία γιαγιά τη μεζούρα τους για να μετρήσετε
@lap ταξίδια δεν γίνονται ακόμα. για ελιές πήγα με το προηγούμενο πριν το αφήσω. θα ξαναγράψω όταν καταφέρω να το πάω χιλιόμετρα. πάντως ξεμπέρδεψα με το στρώσιμο (1500)
είναι φοβερά εκπληκτικό που ροπιάζει τσιμπάει άγρια από χαμηλά γύρω στις 2600rpm! για μένα που είμαι μοτοσυκλετιστής από ΚΟΥΝΙΑ μου κανε τρομακτική θετικά εννοείται εντύπωση. αν έχεις οδηγήσει ΜΟΤΟ με 100+ άλογα στο τροχό καταλαβαίνεις πώς νιώθουμε σε αυτοκίνητα που δεν 'ανοίγουν' γρήγορα....
στροφές ~ τιμόνι συνεπώς αίσθηση οδήγησης είναι εξαιρετικό!
ευτυχώς πήρα το GLX με το clima (auto a/c) , όντως τα τζάμια τρίζουν λες & είναι 10++ετίας αυτοκίνητο που είχα πριν
από τα λίγα απαράδεκτα του αυτοκινήτου!
νομίζω ευθύνεται το μεγάλο μήκος του τζαμιού από πίσω έως εμπρός. το ότι είναι λεπτό δεν πειράζει αφού έχει καλή πυκνότητα θεωρώ.
όπως το κοιτάς από πίσω προς τα μπρος δεν το λες ωραίο, όλο το υπόλοιπο θεωρώ είναι όμορφο!
αλλά αυτό που είναι επίσης απαράδεκτο οπτικά για όσους είναι ψείρες ή το βλέπουν αισθητικά το θέμα....είναι ότι πίσω από τους οπίσθιους τροχούς στο προφυλακτήρα περισσεύει πλαστικό μαύρο λες και έχει στραβώσει ή χτυπήσει!!
ένω τα έχεις σχεδόν ΟΛΑ με το παραπάνω έχουν τσιγγουνευτεί όπως & σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα....να βάλουν LED λάμπες στους εσωτερικούς χώρους, δυσκολεύεσαι να δεις στο πορτ μπαγκάζ αλλά & μπροστά αδύναμο φως (αν και TOSHIBA λάμπες μέσα) & δεν υπάρχει φως για τους πίσω αφού δεν έχει πλαφονιέρα στο κέντρο της οροφής, μόνο μπροστά.
αφήστε που ψάχνεις το συρταρωτό κουμπάκι ενώ του SIRION ήταν πατητό (σαν touch) δεν το ψαχνες και είχε ξέχωρο για οδηγό ή συνοδηγό ήταν 2πλό
αυτό που έχασα από το προηγούμενο (daihatsu sirion / toyota passo / subaru justy) είναι ότι δεν πέφτουν τα καθίσματα των πίσω έτσι ώστε να οριζοποιείται το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ μαζί με τα πλατοκαθίσματα των πίσω επιβατών
τέλος μεταξύ της εταζιέρας & των πίσω πλατοκαθισμάτων δεν υπάρχει πανί. στο SIRION το είχαν μεριμνήσει κι έβαζες μικρές ομπρέλες χωρίς να πέφτουν ή 1 μεγάλη ομπρέλα!
λεπτομέρειες αλλά δεν έχει δοθεί βάση. & φανταστείτε ότι το προηγούμενο έκανε πολύ φτηνότερα
έχουν ρίξει όλο το βάρος στα ηλεκτρονικά συστήμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. βέβαια αυτό αν τα παρατηρείς & προσέχεις σου εξοικονομεί μακροπρόθεσμα αφού δύσκολα θα τρακάρεις και να μπαίνεις σε έξοδα επισκευής. όχι ότι δεν θα τη πατήσεις αλλά περιορίζονται οι πιθανότητες να φταίς εσύ
-
αλλά αυτό που είναι επίσης απαράδεκτο οπτικά για όσους είναι ψείρες ή το βλέπουν αισθητικά το θέμα....είναι ότι πίσω από τους οπίσθιους τροχούς στο προφυλακτήρα περισσεύει πλαστικό μαύρο λες και έχει στραβώσει ή χτυπήσει!!
Αυτό το έχουν σχεδόν όλα τα hatchback της τελευταίας δεκαετίας, παίζει ρόλο στην διαμόρφωση του αέρα (στροβιλισμοί ακριβώς πίσω από το όχημα) που γυρίζουν νερά και σκόνες έτσι που κολλάει στην πίσω πόρτα του αμαξιού! Τα έχουν βάλει αντί για λασπωτήρες δλδ! Σε άλλα μοντέλα είναι συνέχεια του προφηλακτήρα και όχι του θόλου, οπότε είναι στο χρώμα του αμαξώματος και δεν είναι τόσο άσχημα. Πάντως κάνουν καλή δουλειά!!! Δεν θες να δεις την πίσω πόρτα του άουρις του 2007 μετά από ταξίδι Αθήνα - Άρτα με βροχή!!! Σαν το τζι βι του gatoz μετά από βόλτα στα βουνα είναι!!!
-
Χεχε καλό να έχουμε την οπτική των μηχανοβιων.
Στα παράθυρα που τρίζουν αν ψεκασεις υγρή σιλικόνη στα λάστιχα γύρω γύρω σταματά το οποίο θέμα τργμου. Το ίδιο όπου ακούσεις κάτι στο ταμπλο. Εγγυημένα εγώ με wd4 σιλικόνης πλέον δεν μου τριζει πουθενά το αυτοκινητο.
Στους εσωτερικους φωτισμούς έχεις απόλυτο δίκιο. Βάλτε καμία Led λαμπα να πάρουμε οι υπόλοιποι. Προς το παρόν δεν το πειραζω καθόλου.
Το πλαστικό που λες πίσω, αν κατάλαβα σωστα ποιο εννοείς, είναι αεροδυναμικό βοήθημα,
Το sirion γενικά ήταν ένα πολύ έξυπνο οχημα. Σε αυτό έδωσαν βάση στην οδική συμπεριφορά, στα συστήματα ασφαλείας και στον κινητήρα/mild hybrid σύστημα.
-
SWIFTαχυ wrote:
αλλά αυτό που είναι επίσης απαράδεκτο οπτικά για όσους είναι ψείρες ή το βλέπουν αισθητικά το θέμα....είναι ότι πίσω από τους οπίσθιους τροχούς στο προφυλακτήρα περισσεύει πλαστικό μαύρο λες και έχει στραβώσει ή χτυπήσει!!
Αυτό το έχουν σχεδόν όλα τα hatchback της τελευταίας δεκαετίας, παίζει ρόλο στην διαμόρφωση του αέρα (στροβιλισμοί ακριβώς πίσω από το όχημα) που γυρίζουν νερά και σκόνες έτσι που κολλάει στην πίσω πόρτα του αμαξιού! Τα έχουν βάλει αντί για λασπωτήρες δλδ! Σε άλλα μοντέλα είναι συνέχεια του προφηλακτήρα και όχι του θόλου, οπότε είναι στο χρώμα του αμαξώματος και δεν είναι τόσο άσχημα. Πάντως κάνουν καλή δουλειά!!! Δεν θες να δεις την πίσω πόρτα του άουρις του 2007 μετά από ταξίδι Αθήνα - Άρτα με βροχή!!! Σαν το τζι βι του gatoz μετά από βόλτα στα βουνα είναι!!!
δεν ξέρω αν λέμε για ακριβώς το ίδιο ίσως καλύτερα να σου κάνω φώτο.....
λέω για αυτό το κομμάτι που περισσεύει ΕΚΤΟΣ του αμαξώματος να το πω έτσι
λασπωτήρες έχει μπροστά από τους τροχούς. έβαλα & τους πίσω όμως & είναι super wow!
-
Χεχε καλό να έχουμε την οπτική των μηχανοβιων.
Στα παράθυρα που τρίζουν αν ψεκασεις υγρή σιλικόνη στα λάστιχα γύρω γύρω σταματά το οποίο θέμα τργμου. Το ίδιο όπου ακούσεις κάτι στο ταμπλο. Εγγυημένα εγώ με wd4 σιλικόνης πλέον δεν μου τριζει πουθενά το αυτοκινητο.
Στους εσωτερικους φωτισμούς έχεις απόλυτο δίκιο. Βάλτε καμία Led λαμπα να πάρουμε οι υπόλοιποι. Προς το παρόν δεν το πειραζω καθόλου.
Το πλαστικό που λες πίσω, αν κατάλαβα σωστα ποιο εννοείς, είναι αεροδυναμικό βοήθημα,
Το sirion γενικά ήταν ένα πολύ έξυπνο οχημα. Σε αυτό έδωσαν βάση στην οδική συμπεριφορά, στα συστήματα ασφαλείας και στον κινητήρα/mild hybrid σύστημα.
έγραψα μοτοσυκλετιστής από κούνια γιατί οδηγάω 2τροχο (ποδήλατο) από όταν περπάτησα....δεν λέω μηχανόβιος γιατί δεν ζω πάνω στη ΜΟΤΟ πλακίτσα κάνω.....ενώ σε αυτοκίνητο κοιμάσαι για μια βραδιά σε εκδρομή αν αντέχεις χεχεχ σωστά?;
αδελφέ σε αυτοκίνητο του 2007 όταν το αγόρασα καινούριο για ΕΤΗ πολλά δεν έτριζε κανένα τζάμι. ήταν πιο μικρό το μήκος των τζαμιων όμως στο SIRION. γι'αυτό κι επιμένω
θα δοκιμάσω αυτό που λες αν και δεν είναι ότι πιο ευχάριστο σε νέο αυτοκίνητο να ρίχνεις από τώρα ψεκαστικά......αλλά θα μου πεις ψεκασμένους μας λέει & ο πρωθυπουργός & μας αρέσει δεν αντιμιλάμε
θα το δοκιμάσω αυτό που λες σε 1 παράθυρο........μόνο που με μπέρδεψες.......να βρω υγρή σιλικόνη υπάρχει σε spray
ή εννοείς το WD-40? προσωπικά χρησιμοποιώ το AC-90 (Action Can)
έχω βγάλει ήδη μπροστινή πλαφονιέρα & του χώρου αποσκευών ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΑ θα σου πω το κολπάκι & που πρέπει έχει 'οδηγούς'.
αν θέλετε βάζω ΗΟW TO με φώτο. καλύτερες LED => PHILIPS GloboStar OSRAM
προτιμώ τις 2 πρώτες γιατί δεν στηρίζω τους γερμανούς μόνο 1 φίλτρο έχω πάρει τα τελευταία χρόνια
PHILIPS δεν έχουν CanBus δεν ξέρω αν χρειάζεται αλλά με βλέπω για GloboStar έχει ποικιλία με Cree Led ή και chip από Samsung.
πιάνουν καθόλου τα χέρια σου? εργαλεία τα βασικά τα διαθέτεις? γιατί τώρα ξέρεις μόνο με κούριερ τσούξιμο έρχονται ή αν έχεις επαγγελματικό ΑΦΜ χοντρική. δεν αφήνουν όπως είπες ούτε στις υπεραγορες.
αεροδυναμικό βοήθημα δεν νομίζω γιατί αν το δεις προσθιοπίσθια ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΕΞΕΧΕΙ.
ναι αδελφέ το SIRION ήταν πολύ SERIOUS σχεδιασμένο......να θυμηθώ ακόμα & οι πλάτες των πίσω είχαν 2 επιλογές κλίσης!
και μιλάμε τα είχε ακόμα & στο 1000άρι. μόνο το φίλτρο καμπίνας με το καπάκι δεν υπήρχε που το χρυσοπλήρωνες άπαξ.
-
αυτό λες?
αν ναι, είναι αυτό που σου περιέγραψα
λυπάμαι Nick αλλά δεν εμφανίζεται η φώτο αν δεις
αν μπορείς ανέβασε τη εδώ: https://pixhost.to/
τικάρεις Family Safe & παίρνεις καλύτερα το 2o link που γράφει:
Forum Τhumbnail
-
αυτό λες?
αν ναι, είναι αυτό που σου περιέγραψα
-
το έφτιαξα, για δες. Αυτό είναι?
Νέο Suzuki Swift 2017