-
Δεν με εκφράζει κανένας κατασκευαστής και κανένα απολύτως αυτοκίνητο. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν με συγκινούν καθόλου. Τα σημερινά αυτοκίνητα τα βλέπω σαν αγγαρεία. Για αυτό και δεν ασχολούμαι καθόλου ούτε με εκθέσεις, ούτε με μοντέλα, ούτε με τίποτα.
Προτιμώ να χαζεύω στο car.gr αυτοκίνητα της εποχής 2000-2010.
Θα ήθελα καινούριο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής ή και ποιο παλιό.
π.χ. ένα Ford Fiesta XR2 του 1989, κόκκινο με προβόλια Hella μπροστά.
-
- Smart
- Ssangyong
Δεν παρακολουθώ πλέον ποια μοντέλα κυκλοφορούν. Αραιά και που, αν δω κανένα συγκριτικό άρθρο. Από όσο ξέρω οι δύο παραπάνω αυτοκινητοβιομηχανίες δεν βγάζουν και πολλά μοντέλα. Αυτά πάντως που έβγαζαν μου ήταν και εμένα εντελώς αδιάφορα. Το 'αδιάφορα' έχει να κάνει για εμένα με το σχεδιαστικό κομμάτι. Αδιάφορα ως προς το σχεδιαστικό μου ήταν και τα Toyota, όμως το νέο corolla μου έχει αρέσει (σχεδιαστικά).
- Smart
-
Σωστή παρατήρηση Dublin.Πρέπει να πω ότι τα γαλλικά πάντοτε μη συγκινούσαν , τα θεωρώ ( τα παλιά γαλλικά) απλά πανέμορφα !! Τι να πρωτοπεί κανείς; renault 4 , 5, 16 ? peugeot 404,504.... Ειδικά η citroen δεν έχει παραδώσει μαθήματα με την gs, bx, ds?
Απλά τα τελευταία χρόνια , μετά το '10, η citroen απώλεσε τον χαρακτήρα της.Νομίζω ότι τον ξαναβρίσκει με το νέο ds4.....
Απο κει και μετά, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι και λίγο άνευρα και χωρίς χαρακτήρα......καλές κατασκευές αλλά χωρίς προσωπικότητα.....
-
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι βασικό, ο ΠΟ κατά ΚΚ πλέον δεν υπάρχει, είτε αν υπάρχει είναι μικρή μειοψηφία. Αυτό το τρεντ φαίνεται και στην γκάμα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο τότε ΠΟ τώρα είναι κοντά στην πέμπτη ή έκτη δεκαετία της ζωής του και υπόκειται φυσιολογικής φθοράς και φιλοσοφικής έκπτωσης ως προς τα θέλω του. Ως ο κύριος κάτοχος πλούτου δεν είναι πλέον διατεθειμένος να δώσει, ποσοστιαία, ένα μεγαλύτερο ποσό απ΄ ότι όταν ήταν νεότερος για να ζήσει την εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης. Ο σημερινός 30-40άρης δεν είναι διατεθειμένος να δώσει κατά γενική ομολογία μισθούς μερικών ετών για να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, μισθοί που προτιμά να διαθέσει με άλλους τρόπους και κυρίως για ψηφιακά αγαθά. Άρα λοιπόν οι εταιρείες προσαρμόζονται στις 'ανάγκες' του σήμερα που είναι μια γενικότερη έκπτωση του συναισθήματος και η κάλυψη μιας ολότητας σαν προσπάθεια να κάνουμε τα πάντα, που όμως τίποτα δεν γίνεται στον απόλυτο βαθμό.
Αυτό μπορεί να είναι κακό, μπορεί όμως να είναι καλό γιατί όπως πολύ σωστά είπες Αλέξανδρε πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν είναι άσχημα. Για την ακρίβεια ακόμα και το φθηνότερο όλων sandero δεν είναι κακό αυτοκίνητο σε κάποιον τομέα. Ξεχωρίζει κάπου; Όχι φυσικά, όμως δεν ενδιαφέρει πολύ κόσμο αυτό.
Πιο ειδικά η αυτοκινητοβιομηχανία που δεν θα αγόραζα ποτέ προϊόν της είναι η VW όχι γιατί δεν έχει κάποιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο, αλλά λόγω προσωπικής αντιπάθειας πολιτικής της και αυτό που πρεσβεύει σαν brand. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι κάθε εταιρεία έχει κάποιο αυτοκίνητο που θα αγόραζα αν τα χρήματα δεν ήταν θέμα, και όχι πάντοτε γιατί μιλάει με την οδηγική συμπεριφορά του στην καρδιά του ΠΟ, αλλά ίσως και με άλλους τομείς όπως άνεση, οικονομία κτλ.
Συμπερασματικά το αυτοκίνητο σαν μέσο έχει σκοπό να σε βοηθήσει να βιώσεις κάτι, αν αυτό στο προσφέρει το ford transit του 95 που μπορεί να γυρίσεις την Ελλάδα με την παρέα/οικογενειά σου ή Carrera κάνοντας grand touring με την κοπέλα σου, δεν θα έπρεπε να αποτελεί αυτοσκοπό.
-
'...Προχθές που λέτε είχα αϋπνίες και σκεφτόμουν περί αυτοκινήτων,...'
'..ΥΓ: Μάλλον σε πείραξε το ότι τα Citroen μου προκαλούν υπνηλία... '
Αρα πάρε citroen!
βρέθηκε η λύση, το τοπικό μπορεί να κλειδωθεί
Υ.Γ. πόσο άθλια αυτή η πλατφόρμα που μας φιλοξενεί
-
Δεν με πείραξε τίποτα .
Απλά έπρεπε να δείξω ότι ο Π.Ο. του 70 και του 80 είναι πλέον Ιστορία , σε μία Ευρώπη με όρια 100-130 και κάμερες παντού.
Και αν πας σε επαρχιακό στριφτερό , εκεί τα 50 και οι κάμερες τι συγκίνηση να σου δώσουν ?
Οσο για τους δικούς μας δρόμους , το τι μπορεί να σου σκάσει μετά από μία στροφή που έρχεσαι με πολλά , από τρακτέρ , μέχρι ποδηλάτη και το ΚΤΕΛ στο αντίθετο ρεύμα , όλα αυτά κάνουν τον Π.Ο. να μην θέλει να πιάσει τιμόνι .
Την εποχή εκείνη , ανέβαινες Πάρνηθα και Διόνυσο και ήσουν συχνά μόνος σου , να δοκιμάσεις τον εαυτό σου και το αμάξι.
Πάντως αν αγόραζα αμάξι σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων , θα έπαιρνα μία Μάσταγκ , κατά προτίμηση την μεγάλη και το νέο Λάντ Ρόβερ Ντιφέντερ ...
Την πρώτη γιατί μου άρεσε από παιδί που την είχα σε Μatchbox και γιατί σε σπόρ , μόνο τα Αμερικάνικα μου αρέσουν που είναι πληθωρικά σαν και μένα . Και το Ντιφέντερ γιατί είναι πανέμορφο...
Στην Δ. Ευρώπη όντως υπάρχουν πολλές κάμερες, αλλά όχι παντού. Στην Autobahn μπορείς να τελικιάσεις, στην επαρχία της Ιταλίας, Γαλλίας, Αγγλίας-Ουαλίας κλπ δεν υπάρχουν κάμερες και γενικά υπάρχουν ακόμα περιοχές που μπορείς να χαρείς οδήγηση. Στην Ελλάδα ακόμα περισσότερο!
Για να μην αναφέρεις όμως ποια βιομηχανία δεν σου ταιριάζει, μάλλον όλες σου ταιριάζουν από λίγο...
-
Από αυτήν την λίστα λοιπόν, ποιος κατασκευαστής δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο, στην τωρινή του γκάμα, που να σας εξάπτει την φαντασία για να το θέλετε ως petrolheads, στο υποθετικό γκαράζ σας; Δεν μιλάω για αυτοκίνητα που μπορεί τελικά να ΜΗΝ αγοράζατε, αλλά για αυτοκίνητα που δεν θα θέλατε καν να πάτε να δείτε προτού να αποφασίσετε.
- VW
- Audi
- Skoda
- Smart
- Ssangyong
Συμφωνώ (ξανά και είναι επικύνδυνο...αχαχα!) με Κρούζερ (2ο ποστ), ειδικά για τα Αμερικάνικά Muscle Cars. Θα ήθελα πολύ μια Mustang (V8 φυσικά), μια Corvette (την καλή με τον 7λιτρο μπροστά) και μια 911 (οποιαδήποτε). Ποτέ δεν με συγκινούσαν οι Ferrari, εκτός από τις παλιές (πρό 1990) με ομορφότερη την Testarossa για εμένα. Επίσης συμφωνώ με Kyr80.
-
REALZEUS wrote:
'...Προχθές που λέτε είχα αϋπνίες και σκεφτόμουν περί αυτοκινήτων,...'
'..ΥΓ: Μάλλον σε πείραξε το ότι τα Citroen μου προκαλούν υπνηλία... '
Αρα πάρε citroen!
βρέθηκε η λύση, το τοπικό μπορεί να κλειδωθεί
Υ.Γ. πόσο άθλια αυτή η πλατφόρμα που μας φιλοξενεί
Η υπερκατανάλωση Citroen μπορεί να επιφέρει θάνατο ή άλλες μόνιμες βλάβες Μανώλη.
-
O κατά ΚΚ ΠΟ διανύει την 8η και πάνω 10ετία της ζωής του .
Δία δεν υπάρχει εταιρεία που θα την κατηγορήσω όπως εσύ , γιατί οι εταιρείες προσαρμόζονται στην σημερινή κατάσταση , όπως ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές .
-
O KK είναι 80+, άρα διανύει την 9η δεκαετία, όχι την 8η (η 1η δεκαετία είναι τα 0-9 έτη). Από εκεί και πέρα, κάποιοι από εμάς, ξέρουμε να περνάμε καλά και σήμερα, οδηγικά και άρα να κρίνουμε τις εταιρείες που μας προσφέρουν αυτοκίνητα για ΚΑΠΗ...
-
Ξέρω πόσο είνσι ο ΚΚ . Για αυτό είπα ότι ο Π.Ο διανύει την 8η ΚΑΙ ΠΑΝΩ... Ακριβώς γιατί ήξερα ότι 80+ είναι η 9η...
-
O κατά ΚΚ ΠΟ διανύει την 8η και πάνω 10ετία της ζωής του .
Δία δεν υπάρχει εταιρεία που θα την κατηγορήσω όπως εσύ , γιατί οι εταιρείες προσαρμόζονται στην σημερινή κατάσταση , όπως ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές .
Αν βγάλουμε στην απέξω το κομμάτι των ρύπων όπου εκεί αναγκαστικά προσαρμόζονται στις νομοθεσίες, από και πέρα οι εταιρίες δεν προσαρμόζονται στην σημερινή κατάσταση, αντίθετα προσπαθούν να προσαρμόσουν τον καταναλωτή στην κατάσταση που αυτές θέλουν.
-
Πιο πάνω έγραψα πως θα μπορούσα να αγοράσω αυτοκίνητο από όλες τις εταιρίες κολλήματα δεν έχω .
ΑΛΛΑ τον τελευταίο καιρό η κατάσταση είναι διαφορετική ,πλέον ένα χρόνο σχεδόν σε καραντίνα , η οικονομία δεν πάει καλά ,η ψυχολογία γενικά πεσμένη , αγορά καινούργιου θα αργήσει παρά πολύ, παρατηρώ ότι οι αναζητήσεις στα σαιτ των μεταχειρισμένων που έχουν μείνει στα αγαπημένα -μετά από άπειρες προσθαφαιρέσεις- είναι :
Mazda MX-5 NC
Mercedes SLK , και περίεργο CLC ,Sportscoupe πάντα με πανοραμικές ηλιοροφές
HONDA ότι γράφει type R και ας μην έχουν ηλιοροφές δεν πειράζει
Toyota μόνο celica T-Sport πάλι μόνο με ηλιοροφή
Opel μόνο το GT
Πραγματικά δεν μου αρέσει δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο γιατί άραγε; ... και ποτέ των ποτών δεν έχω επιθυμήσει SUV , περίεργο....
-
Πολύ ενδιαφέρον θέμα Δία! Δυστυχώς κάποια ποστ πήγαν να ξεφύγουν off-topic, στην προσπάθεια κάποιων να αναιρέσουν την αρνητική κριτική κάποιων άλλων. Το topic εμπεριέχει μεγάλη υποκειμενικότητα και σίγουρα δίνει 'βήμα' στις προκαταλήψεις πολλών, αλλά αυτό είναι το νόημα του! Οπότε δεν έχει νόημα να προσπαθείτε να επιχειρηματολογήσετε προς αναίρεση αρνητικών κριτικών σε μάρκες που συμπαθείτε.
Σε προσωπικό επίπεδο δεν αποκλείω εκ προοιμίου καμία εταιρία (από τις γνωστές και μεγάλες). Υπάρχουν μοντέλα που δεν μου αρέσουν καθόλου, αλλά όχι εταιρίες. Γενικά έχω την τάση να βλέπω τα θετικά όλων των αυτοκινήτων που οδηγώ (νοικιασμένα, φίλων κτλ).
-
γατοζ αναφερει ευπειθως: ποτες δεν θα επαιρνα, ακομη και οταν το σκεφτηκα ηξερα οτι θα κανω πισω
-
σιτροεν, φρου-φρου και φρρρρρρρρρ απο gsa χιλια εκατο αεροψυκτη
-
φορντ, δεν πα να εχουν οτι μηχανολογια ναναι, εμπνευση θυρωρου υπουργειου και μουντιλα ανεραστη
-
αστερι, αουντι. δεν συναντιωμαστε, δεν χαιρετιομαστε
-
τογιοτα. οπως λεμε λεωφορειο.
-
σκοντα. σαν σιδερενιο γραφειο προισταμενου τροχαιας
πολυ, παρα πολυ δυσκολα
-
προπελλα. φτου κακα.
-
φαου. προκαταληψη. δικη μου εστω.
-
μιτσουμπι_τσια. μυριζουν μουχλα. οκ, εβο αλλα μετα?
-
οπελ. σαν τη φορντ σε πιο βαυαρικη βαρετιλα
-
ντατσια. βαρτμπουργκ συχρονα
-
-
γατοζ αναφερει ευπειθως: ποτες δεν θα επαιρνα, ακομη και οταν το σκεφτηκα ηξερα οτι θα κανω πισω
-
σιτροεν, φρου-φρου και φρρρρρρρρρ απο gsa χιλια εκατο αεροψυκτη
-
φορντ, δεν πα να εχουν οτι μηχανολογια ναναι, εμπνευση θυρωρου υπουργειου και μουντιλα ανεραστη
-
αστερι, αουντι. δεν συναντιωμαστε, δεν χαιρετιομαστε
-
τογιοτα. οπως λεμε λεωφορειο.
-
σκοντα. σαν σιδερενιο γραφειο προισταμενου τροχαιας
πολυ, παρα πολυ δυσκολα
-
προπελλα. φτου κακα.
-
φαου. προκαταληψη. δικη μου εστω.
-
μιτσουμπι_τσια. μυριζουν μουχλα. οκ, εβο αλλα μετα?
-
οπελ. σαν τη φορντ σε πιο βαυαρικη βαρετιλα
-
ντατσια. βαρτμπουργκ συχρονα
Πιστεύω πριν μερικούς μήνες θα είχες και την Πουγκ στη λίστα σου!
-
-
Δεν έμεινε και τίποτα για να αγοράσεις...
-
Γατε γιατί δεν έγραφες απλά Παίρνω Σουζούκι να γλιτώσεις το γράψιμο...
-
gatoz wrote:
γατοζ αναφερει ευπειθως: ποτες δεν θα επαιρνα, ακομη και οταν το σκεφτηκα ηξερα οτι θα κανω πισω
- σιτροεν, φρου-φρου και φρρρρρρρρρ απο gsa χιλια εκατο αεροψυκτη
- φορντ, δεν πα να εχουν οτι μηχανολογια ναναι, εμπνευση θυρωρου υπουργειου και μουντιλα ανεραστη
- αστερι, αουντι. δεν συναντιωμαστε, δεν χαιρετιομαστε
- τογιοτα. οπως λεμε λεωφορειο.
- σκοντα. σαν σιδερενιο γραφειο προισταμενου τροχαιας
πολυ, παρα πολυ δυσκολα
- προπελλα. φτου κακα.
- φαου. προκαταληψη. δικη μου εστω.
- μιτσουμπι_τσια. μυριζουν μουχλα. οκ, εβο αλλα μετα?
- οπελ. σαν τη φορντ σε πιο βαυαρικη βαρετιλα
- ντατσια. βαρτμπουργκ συχρονα
Πιστεύω πριν μερικούς μήνες θα είχες και την Πουγκ στη λίστα σου!
δικιο εχεις, αλλα την ξεχασα - μου ξεφυγε, βασικα στη σιτροεν τη μετραω. μην λησμονεις οτι πριν το κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ο βιταρα ειχα πεντε μηδεν οχτω, αμαξι που σου εδινε σοβαρο λογο να αγορασεις κομπολόι. δεν περναγε η ωρα σπιτι-δουλεια και πισω. ειχα παει και σε γιατρο για σηκωμαρες, ειχα θεμα και δεν ηξερα τι. με το σουζ στρωσανε ολα.
...και μεινανε μερικες που άι λαβ, ματσουντα, αλφα, χοντα, σεατ, βολβο, πολλες αμερικανιες, καποιο κορεατες, κλασικ σουζια, σουμπαρα, νταιχατσια, με λιγη προσπαθεια και ρενο, νισαν, τζιπ (οκ ενα ρανκλερ γουσταρω τρελλα), ροβερ, φιατ. και αυτες τις παλιοιταλικες με τα ζπορ και λιγαααααααακι αυτα που μοιαζουν με σκαραβαιο
-
Εμενα δεν μ άρεσαν παλιά τα Ford και τα opel..... Τα Ford λόγω σχεδιασης και τα opel... Δεν θελει και ερώτημα. Σαν καφέ παπουδιατικος καναπές. Κοτλέ σε υφή. Βαρεμάρα σκέτη δηλαδή.
Τωρα πάλι μια βαρεμάρα την έχουν, αλλά οκ τα αγοραζα!
ΟΛΕΣ οι άλλες κάτι έχουν..... Αααα θεωρούσα κουτιά τα παλιά σουζουκια... Ουτε που ήξερα τα μοντέλα τους, μέχρι που με κέρδισαν και είδα την αξια τους ακόμα και κάποιων παλαιότερων όπως το 1.8 baleno του 90.
Αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν μας εκφράζουν