-
Διαφωνώ με την Ισμήνη για το κιβώτιο! Πάρα πολύ καλό είναι και ταιριάζει γάντι με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Απλά είναι πολύ ακριβό, εκεί χάνει γιατί συγκρίνεται αναγκαστικά με το Γιάρις και όπως και να το κάνουμε το γιάρις είναι καλύτερο παντού. Στα 15Κ θα ήταν μια χαρά το Σουήφτ.
-
Συμφωνω! για τα 15000 ευρώ ειναι η πραγματική του αξια και 16.000 με το cvt
Αλλα οπως όλοι θα μαντέψετε τι θα πω....... Εχει δασμους
-
Καταπληκτικό review , νομίζω ότι έμαθα ακριβώς ότι χρειάζεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς!
Εξαιρετική!
Διάβασα μετά και για το proceed και η περιγραφή της στο οδηγικό κομμάτι δεν μπορούσε να είναι πιο εύστοχη και ουσιαστική , σου δίνει ρε παιδί μου να καταλάβεις ακριβώς τι να περιμένεις χωρίς γενικότητες με σωστές συγκρίσεις και πληροφορίες.
-
Τόσα ποστ έχω γράψει στο νημα αυτό.... η fabiatou σου έδειξε το αυτοκινητο;
Μα τι άλλο να κάνω;..
Χαχαχα... Ειναι εξαιρετική οντως, διοτι δεν εχει την αυταρέσκεια των αντρών και μαλιστα σε καθε πράγμα που αναφέρει το ερμηνεύει και μαθαίνεις και πολλες λεπτομερείες εξτρα απο τα απλα.
-
Σημαντικό για τη συγκεκριμένη είναι ότι δεν διαβάζει απλώς το δελτίο τύπου της εκάστοτε εταιρίας. Έχει και μία θηλυκή ματιά που αντικειμενικά λείπει από το χώρο της αυτοκίνησης.
Όπως έχει πει και η ίδια, τα παίρνει με σοβαρή καθυστέρηση τα αυτοκίνητα, αφού την έχουν περίπου τελευταία στη λίστα αναμονής!
-
Τόσα ποστ έχω γράψει στο νημα αυτό.... η fabiatou σου έδειξε το αυτοκινητο;
Μα τι άλλο να κάνω;..
H Φαμπιάτου είναι αντικειμενική, εσύ είσαι οπαδός!!
-
Υ. Γ Την φωτογραφία του εσωτερικού την έβαλα για να δείξω πως βαζεις το νεράκι σου και τον καφέ σου... Τα γαλλικα αυτοκινητα θα σοκαριστουν με το ποσό εύκολο ηταν
Ναι βρε γμτ ... εκεί κάπου έχω ξεβολευτεί λίγο με το captur ...Από την μία ο τεμπέλης 'τρώει' λίγο χώρο από την μέση μετά έχει και την υπερυψωμένη κονσόλα για τον επιλογέα (πολύ βολική για manual) και αντί να βάλουν εκεί την ποτηροθήκη την έβαλαν στην μέση , όπου πρακτικά είναι εύχρηστο μόνο για την εμπρός θήκη !
Σε αντίθεση με το φόκους που τα είχε εκεί που τα έχει και το swift πολύ βολικά!
-
Dublin, Καλα ναι η γυναίκα ξέρει από αυτοκινητα. Ένα διαβάζει, δέκα καταλαβαίνει.
Γενικως ειναι σχεδον άριστη στο τεστ με την διαφορά σε ένα σημείο που αναφέρει πως το πισω μέρος είναι βιδωμένο. Ίσως στοcvtδεν ξέρω...
Αλλα στο χειροκινητο αν έχει υψηλές rpm στρίψεις απότομα και σηκώσεις το πόδι απότομα από το γκαζι ή πίσω ουρά πλασάρεται όπως τα παλιά γαλλικα saxo, 106,zx,306, τα ξέρεις οπότε καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Ακομα και οταν τρέχεις με αρκετα πάνω σε στροφές αν σηκώσεις έστω ελαφρά το αποδι από το γκαζι νιώθεις το μπροστά μέρος να βιδωνει προς το εσωτερικό της στροφής, σαν να είχε μπλοκε(σαν λέω, αλλά οχι ακριβώς) ενώ το πισω σαν να ανοίγει τροχιά και ετσι πλασάρεται καπως σπορτιφ. Βέβαια την πρώτη μέρα ψηλό φοβηθηκα να πω την αλήθεια, δεν ωχ θα μου βγάλει κωλο σκέφτηκα αλλά εντάξει δεν γυριζει... πλέον το εμπιστεύομαι.
Ενα από τα σημεία που μ αρεσαν πολύ... Εχει αυτήν την αισθηση όπως εκείνα τα παλιά γαλλικα.. Σαν απόγονος τους είναι.
@yem, πολυ ωραία καθίσματα το capture... Εντυπωσιακά... Αλλα ο καφές και το νερό είναι απόλαυση το πρωί. Πιο μέσα έχει θέση για το κινητό αλλά δεν φαίνεται στην φώτο. Μπαίνεις τα βάζεις όλα σε τάξη και ομορφα και απολαμβάνεις εργονομία.
Το πιο ωραίο είναι στο jazz... Ποτηροθηκη μπροστά στον αερογωγο!
@Φανης.... Δεν είμαι οπαδος,.... Ειναι τρελοοοοοος
-
Φίλε Λαπ
να κεράσω μια πολύ ωραία παρουσίαση του αμαξιού, να κάνουμε ειρήνη να μην διατηρηθεί κάποια ένταση μεταξύ μας;
δεν έχει σημασία αν καταλαβαίνουμε τί λέει...
-
πωπωπω.... και δεν τους τωχα στις κιτρινιαρες.... εμενα με επεισε, να μου τυλιξουν 2.
σουιφτ.
-
Ωραίο κόκκινο αυτό!! Δεν μου φαίνεται ίδιο με αυτό που φέρνει ο Σ. Ελλάδα.
-
Ωραίο κόκκινο αυτό!! Δεν μου φαίνεται ίδιο με αυτό που φέρνει ο Σ. Ελλάδα.
αυτο ειδες? αυτο? αμεσως πηγαινε για psa, free testo, d3 και ουρικο.
-
Καλα ενταξει, βάλτε το στιγμιότυπο που δείχνει το ταμπλο. Δεν λέω τίποτα άλλο διοτι μας διαβαζουν και γυναικες και ισως τις προσβάλω με τα γραφομενα μου και επειδή το forum ειναι δημόσιο και δεν μπορεις να εκφράζεις αυτά που σκέφτεσαι τελείως ελεύθερα θα πω αυτα που λέει ο Φάνης: Και αυτοί εκεί έχουν μεγαλες οθόνες μόνο εμείς δεν έχουμε.
-
Να προσθέσω (γιατί δεν είχα δει τον χαιρετισμό), ή κυρία είναι Ταϋλανδή....εξηγεί πολλά!
Edit: Ελα Λάπη, άνοιξε θέση!!!
https://www.drive.gr/news/kosmos/suzuki-meta-apo-shedon-miso-aiona-o-91hronos-proedros-tis-etaireias-paraiteitai -
Ναι Φάνη , η 'κυρία' είναι Thay , lady boy ένα πράγμα .... εεε ρε στρίμωγμα χααχαχχαχχ
-
Προσωπικά μου άρεσε το review της,πάρα πολύ αναλυτικό και με λεπτομέριες κάτι που δεν βλέπεις στα περισσότερα άρθρα δημοσιογράφων ειδικού τύπου....
Να επιβεβαιώσω, καποια σχολια που διαβασα
**1)**Όντως τα φρένα είναι πολύ δυνατά,εγώ ακόμη τα μαθαινω...
ΚΑΙ μιας και μιλάω για φρενάρισμα χθες (ακολουθει ιστορια-εμπειρια)
ανέβαινα απότομη ανηφόρα με περίπου 25km/h-30km/h στους καρόδρομους του Πειραιά,στην κορυφή , ήταν η πρώτη φορά που όχι μόνο βάρεσε το ραντάρ αλλά για 3 δευτερολεπτα το αμάξι φρέναρε.Γιατί έγινε αυτό?Γιατί χωροταξικά είναι μια μεγάλη ανηφόρα που χωράει μόνο ένα αμάξι σε πλάτος( 1λωρίδα),επίσης υπάρχουν παρκαρισμένα δεξια και αλλοτε αριστερα,όταν φτάσεις στην κορυφή είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ελιγμο γιατι ο δρομος ειναι στραβος και υπαρχει και μια σειρα απο παρκαρισμενα.Συνηθως στον ελιγμο μου βαραει το ρανταρ αλλα δεν φρεναρει επειδη προλαβαινω κ στριβω αριστερα το τιμονι αρκετα νωρις ,, εεε χθες το βραδάκι ενω ειχα στριψει το τιμονι βαραει το ρανταρ και η αισθηση ηταν σαν να χτυπησα και να έσυρα κατι ,επισης τα φρένα έκαναν ένα κραχχχχ(καπως έτσι το κατάλαβα εγώ).Ως νέος οδηγος ,Τρομαξα μεχρι να καταλάβω τι έγινε γιατι νομιζα οτι χτυπησα ξερω εγω κανενα ζωο ή ποδι ανθρωπου.....και ενοειτε οτι σταματησα αμεσως μετα το κραχ των φρενων(ευτυχως δεν ειχα πισω μου αμαξι που να ανεβαινε με ταχυτητα).Τελικα Δεν ήταν κάτι μια τυπισα χαλαρη κατέβαινε την κατηφορα που για εμενα ηταν ανηφορα, εε και κλασικα δεν επέλεξε να είναι στο πεζοδρόμιο αλλά εκανε αυτο το σπαστικο που περπατανε παράλληλα μετα παρκαρκαρισμενα απο την μερια του δρόμου. ε και το αμαξι την θεωρησε εμποδιο στιγμιαια,παιζει να μιλουσε και στο κινητο.(**Σας παρακαλω οσοι το κανετε αυτο,απλα να μην το κανετε,δεν χαθεικε ο κοσμος να πατε απο το πεζοδρομιο,δεν θα χασετε και τοσο χρονο ,εχω να πω οτι ειναι μια πολυ κακη και ακρως επικινδυνη συνηθεια)**δηλάδη αν παραπατήσετε και πεσετε απο την μερια του δρομου η συγκρουση με αμαξι που θα ερχεται ειναι αναποφευκτη.Ειχα και εγω αυτην την συνηθεια μεχρι το λυκειο γιατι νομιζα οτι στο πεζοδρομιο παω πιο αργα λογω εμποδιων,μεχρι που μια μερα εννοειτε με τα ακουστικα στα αυτια, σε εναν στενο δρομο στον Πειραια περπατωντας πηγα λιγο προς τα αριστερα μου απο την μερια του δρομου και σκουπισα τα παραθυρα του λεωφορειου με τον αριστερο ωμο μου που δεν ειχα καν καταλαβει οτι περνουσε παράλληλα με εμενα............
Γενικα τωρα που οδηγω βλεπω πολλες κακες συνηθειες πεζων και δικες μου που δεν μπορουσα να καταλαβω ποσο επικινδινες ηταν.....
(τελος ιστοριας)
συνεχισουμε με το review
2) ο πινακας οργανων το βραδακι ειναι χαρμα οφθαλμων με αυτα τα χρωματα και φωτα .Στο φαναρι απλα τον χαζευω.
3)Για τους χωρους αψογο στην κατηγορια του,
μπροστα χωρεσα ανετα με 1.92 υψος και στα πισω καθισματα χωρανε ανετα 2 ενηλικες
4) συμφωνω οτι με τα διακοσμητικα πλαστικα προσθετεις λιγο χρωμματακι(αλλα εμενα δεν με νοιαζει και τοσο αυτο),σχεδιαστηκα με ενδιαφερει η κονσολα(τιμονι, πινακας οργανων) η οποια ειναι και πολυ ωραια,μοιαζει με σπορτ κονσολα οπως σωστα εχουν πει και αλλοι φιλοι στο φορουμ.
5)Οκ Καταλαβαμε οτι το cvt δεν το συμπαθει καθολου,
Θα ελεγα πως δεν κλαιει σε υψηλες ταχυτητες, αλλα μουγκριζει ωραια
,οκ τι να πω,θεωρω οτι για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι μια χαρα..... η subaru αν δεν κανω λαθος πλεον μονο cvt εχει στα αυτοκινητα της,θεωρω για να επιμενουν οι Ιαπωνες κατι θα ξερουν περισσοτερο απο εμας....
Για να λεμε την αληθεια δεν ειναι και τοσο γρηγορο για αυτοκινητοδρομο και σε προσπερασεις ειδικα αν το φορτωσεις,οπως ολα τα αμαξια πολης υποθετω.Το περιβαλλον που προωρίζεται το αμαξι ειναι η πολη και εκει παιρνει αριστα.Γενικα αμα δεν το οδηγησεις δεν καταλαβαινεις.Προδικαζεις επειδη βλεπεις χαμηλο νουμερο στους ιππους.
6)Αρκετα ρεαλιστικες τιμες μεσης καταναλωσης
Εγω δεν εχω πεσει κατω απο 4.9 μεσα στην πολη, και δενε χω ξεπερασει υα 6.5 περιπου...........μεχρι στιγμης
Αυτα απο εμενα ,την συμπαθησα την δημοσιογραφο,μου αρεσει που τα αναλυει ολα(θελουμε κι αλλη αναλυση,λεπτομεριες πανω στην λεπτομερια.Εχετε δικιο καποιοι,χρειαζομαστε μια γυναικια ματια στα αυτοκινητα,θελω να πω πως κατι θα προσεξει που μπορει να μην το εχουμε δει εμεις...
Γενικα ειναι σπανιο να βλεπεις γυναικες που να ασχολουνται με αμαξια,εγω τις γουσταρω πολυ αυτες....που ασχολουνται με μηχανολογια.Στο Πανεπιστημιο για να καταλαβαιτε στο τμημα Μηχανολογων Μηχανικων ,στην δικη μου χρονια ειμαστε 120 ανδρες και μονο 6 γυναικες...
Οταν ανοιξουν οι νομοι(για καλοκαιρι το κοβω) και μπορουμε να παμε βολτες και το οδηγησω και σε αλλες συνθηκες, θα καταλαβω πολλα περισσοτερα και αργοτερα θα σας γραψω εκθεση για το swift,οργανωμενη και ευχομαι στο μελλον να μπορω να αξιολογησω και τα μηχανικα του μερη....
Δεν γραφω αλλα για σημερα.... ** :p**
-
Αψογος, ολοκληρωμένο post... άριστα 10.
Εύχομαι καλά χιλιόμετρα....
Οντως όταν φρενάρει το αυτοματο φρενάρισμα νιώθεις σαν να πέφτεις σε τοίχο. Σου πετάγονται τα μάτια όξω!
-
Το swift mild hybrid έχει ηλεκτροκινητήρα και γενικά τα mild hybrid έχουν;
-
Το swift mild hybrid έχει ηλεκτροκινητήρα και γενικά τα mild hybrid έχουν;
Ναι και τις 2 ερωτήσεις. Υπάρχει ένας μικρός (10-15 άλογα) ηλεκτροκινητήρας που συνδέεται με ιμάντα με τον θερμικό κινητήρα. Εκτός από τον ρόλο της μίζας, δίνει ένα boost - κυρίως στην εκκίνηση (στα Φόρντ συνέχεια στα σουτζούκια δνε ξέρω) - οποτε ο θερμικός καταναλώνει λιγότερο ειδικά στην φάση που ζορίζεται για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Επίσης, επειδή η μπαταρία έχει αρκετή ισχύει για να λειτουργεί το τιμόνι και τα φρένα χωρίς να δουλεύει ο θερμικός, μπορεί και σβήνει ο κινητήρας σε ταχύτητες κάτω από τα 15χαω (περίπου) όταν είναι εφικτό, οπότε μειώνει και άλλο την κατανάλωση.
-
Και στα suzuki δίνει συνέχεια αρκεί να έχεις χαμηλές rpm. Ακόμα και στην εθνική οδό συνδράμει το σύστημα. Όχι όμως όταν πλησιάζεις τον κοφτη του στροφόμετρο. Δηλαδη αν κινησε με μια σχέση πάνω και βυθισεις το πόδι στο γκάζι ή γενικώς το πατήσεις λίγο πιο έντονα, τοτε συνδράμει το μικρό ηλ. μοτερ και αντικαθιστά καυσιμο που θα ψεκαζοταν στον θάλαμο καύσης. Το ηλ. μοτερ προσφέρει έως 5.5 κιλα ροπης. Δηλαδη αφαιρεί 5.5 κιλα ροπης από βενζίνη και τά δίνει σε ρεύμα.
Δες στη φωτογραφία το γράφημα. Το κόκκινο είναι όπου συμβάλει το μοτερ σε ένα παράδειγμα μετακίνησης
Νέο Suzuki Swift 2017