-
βλεπεις αδερφε ο γατος? βλεπεις? ποτες δεν θα βγει, ποτες.
-
33 wrote:
SPI_duster wrote:
Αξιζει να αναφερω πως το νταστερακι μου επειτα απο 175000 χλμ. Δεν εχει κανει τσικ.
Κατάλαβες τώρα Σπύρο;
Η ακοή σου φταίει. Προτείνω επίσκεψη σε ωρλ.
Ή αλλιώς αγόρασε bmw, θα βελτιωθεί αυτόματα και η ακοή σου.
επειδή καποιοι γνωριζόμαστε εδω μεσα το post του iceman δεν έχει ιχνος ειρωνίας απλά είναι η οπτική που βλέπει και αφουγκράζεται κάποιος την απτή ποιότητα των γερμανών σε σχέση με άλλους, χωρίς αυτο βεβαια να σημαίνει ότι στην ουσία τους είναι πιο ποιοτικά (είμαι και παθών ως γνωστόν)
φίλε συνονόματε χαιρόμαστε που σε βλέπουμε πάλι, να σαι παντα καλά!
Να σαι καλά Σπύρο!
Εχει λίγο και την πλάκα του που από άρρωστος τογιοτακιας μου φορτώθηκε η ταμπέλα του γερμανόφιλου αλλά συνηθίζονται οι ταμπέλες την εποχή των social media.
Όπως έγραψα και παραπάνω βοηθάνε να βαλεις εξαρχης τον 'αντίπαλο' σε θέση άμυνας και να αποδομήσεις την άποψη του τσουβαλιάζοντας την στην ευρύτερη αρνητική ιδέα που κουβαλάει η κάθε ταμπέλα.
Εγώ θα μείνω στην ανάμνηση των ωραίων κοψιδιών στο kozis μαζί σου και με τους Σπύρο, Φανη, Άγη και Αντώνη και στην άνευ παρεξηγήσεων ανοιχτή κουβέντα που μπορείς να κανεις από κοντά. -
Εγώ θα μείνω στην ανάμνηση των ωραίων κοψιδιών στο kozis μαζί σου και με τους Σπύρο, Φανη, Άγη και Αντώνη και στην άνευ παρεξηγήσεων ανοιχτή κουβέντα που μπορείς να κανεις από κοντά.
Ωραία είχαμε περάσει, όντως!!....πείνασα τώρα!
-
Κάτσε να κατέβει ξανά ο ψηλός από Γιάννενα και θα τις ταράξουμε .... τις κόκα κόλες
-
Είπαμε δεν γράφω αρνητικά στα θέματα των αυτοκινήτων που δεν μου αρέσουν για κάποιο λόγο .
Αντε να το γράψω εδώ .
Στις βόλτες στις αντιπροσωπείες είδα και το νέο Τουσόν...
Αμερικανιά , απ΄ έξω έχει κάποια κίτς σημεία στο πλάι , μπροστά όμορφο , μέσα εκεί που έκραζαν την δική μου C5 για τα πολλά κουμπιά στο τιμόνι , τώρα αυτό έχει 30-40 κουμπιά αφής στην κεντρική κονσόλα . Συνολικά με αμερικάνικη αισθητική δεν είναι άσχημο...
Του έκαναν και το τέστ οι Ισπανοί ... Μόλις στα 71 χαω και προβληματικό το αμάξι ...
Για σύγκριση το κουνιστό κα μη σπορ C5 αιρκρός πέρασε με 79 και μέχρι τα 84 έριχνε μία δύο κορίνες και έδινε ασφάλεια στον οδηγό ...
-
Δεν θα αναφερθώ στα τεστ, γιατί είναι λίγο μουφα γενικά. Αλλά αισθητικά το αυτοκίνητο δεν μου αρέσει...μοιάζει με κολά διάφορων αυτοκινήτων. Μπροστά παραείναι κιτς (πολύ Ασιατικό) και πίσω με τα φλασ που είχαν ξεχάσει να τα βάλουν, επίσης χαλάει την αισθητική. Γενικά είναι αλλοπρόσαλο σχήμα...δεν θα το αγόραζα.
-
Και εγώ όσο περνάει ο καιρός νομίζω ότι παραενθουσιαστηκαμε, ειδικά μέσα αυτό το ανέφερα και εγώ, 500 ΜΗ φυσικά κουμπιά είναι παράνοια, εδώ το Β Max μου έχει πολλά και φυσικά, και πάλι με τρελαίνει. Δεν μπορούσαν να βάλουν 10 βασικά shortcuts να ξέρεις τι πατάς;
Επίσης το clima χωρίς περιστροφικά δεν λέει τίποτα. Αυτό κάνει ουσιαστικά τη διαφορά, αλλά το χειρότερο από όλα είναι να μην έχεις dial για το ηχοσύστημα! Το θεωρώ τραγικό να μην υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης για την ένταση. Είναι το απολύτως must για μένα.
Σε κάθε review που βλέπω όταν χειρίζονται την κονσόλα στο κέντρο δεν βλέπουν ΚΑΘΟΛΟΥ δρόμο έχω προσέξει, οπότε θα επιμείνω ότι η θέση είναι λάθος και επικίνδυνη ουσιαστικά.
Μετά από πολλά review, μάλλον τείνω προς το review του Matt, you should CONSIDER it (2η επιλογή από τις 4) αλλά υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω.
Εδώ το βρήκαν πολύ καλό το αποτέλεσμα! Και αναφέρουν ότι υπήρξε και ανθρώπινο λάθος σε μια προσπάθεια.
Σε άλλα μέσο διάβασα το αντίθετο, ότι προβλημάτισε και χρειάστηκαν 10 προσπάθειες για να επιτύχει τα 71χλμ ανά ώρα.
-
Μάλιστα. Αφιερωμένα τα ανωτέρω post σε όλους αυτούς που μου την έπεσαν για άλλη μια φορά όταν δεν είχα ενθουσιαστεί και τόνιζα συγκεκριμένα ότι το όχημα θα είναι απλά μικρή βελτίωση του προηγούμενου όταν ακόμα είχε πρωτοπαρουσιαστεί και έβγαινε στα πρώτα reviews/φωτογραφίες....
-
Μάλιστα. Αφιερωμένα τα ανωτέρω post σε όλους αυτούς που μου την έπεσαν για άλλη μια φορά όταν δεν είχα ενθουσιαστεί και τόνιζα συγκεκριμένα ότι το όχημα θα είναι απλά μικρή βελτίωση του προηγούμενου όταν ακόμα είχε πρωτοπαρουσιαστεί και έβγαινε στα πρώτα reviews/φωτογραφίες....
Ωχ ωχ, θα μας βάλουν στο ίδιο τσουβαλι και άντε να χωρέσουμε και οι 3 μας!
Χαχα!
Σοβαρά τώρα, νομίζω το αυτοκίνητο δημιούργησε αίσθηση επειδή είναι ένα τεράστιο άλμα από την συντηρητική προσέγγιση των προηγούμενων Κορεάτικων, και επίσης μην ξεχνάμε ότι βελτίωσε (εξευγενισαν) κινητήρες, που είχαν θέμα πριν και ότι και τα 2 μοντέλα ήταν πάρα πολύ καλά και στην προηγούμενη εκδοχή τους.
Απλά κόπασε κάπως ο ενθουσιασμός, υπάρχουν πολλές επιλογές, δεν είναι κάπου ξεκάθαρα καλύτερο το αυτοκίνητο, και δεν τοπαρει μάλλον πολλές κατηγορίες, δεν έχει φθηνές εκδόσεις πετρελαίου, που στην Ευρώπη είναι πολύ δημοφιλείς, ακόμη και για έλλειψη άνεσης αναρτήσεων είδαμε σε κάποιες εκδόσεις και reviews (κάτι που ήταν τυπικά χαρακτηριστικό της Hyundai, ενώ σκληρότερη η ΚΙΑ), τιμόνι ασαφές και ελαφρύ (αν θυμάμαι καλά) και γενικά ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο αλλά χωρίς τρελά selling points.
Γενικά καλό, αλλά πιο είναι κακό από τα καινούργια; Μόνο το Kuga θα έβαζα σαν αδύναμο κρίκο, λόγω μεγέθους, φανταστείτε τι ανταγωνισμός υπάρχει αν μία τέτοια αυτοκινηταρα την βάζω λίγο πιο πίσω στη λίστα. Ακόμη και τα παλιότερα VAG, περιμένουμε facelift και πουλάνε καλά, ενώ τα PSA είδαμε ένα τρελά επιτυχημένο facelift (3008) και φθηνές τιμές diesel στα άλλα 2 για να κρατήσουν λίγο τις πωλήσεις (το Grandland προσωπικά το βλέπω σαν τον φτωχό συγγενή της κατηγορίας πλέον..).
Περιμένω κ το review του Thomas που κοιτάει κάποιες λεπτομέρειες και μιλάει ψύχραιμα και ακομπλεξαριστα, καθώς και τους πρώτους κατόχους.
-
Ούτε και εγώ ξετρελάθηκα αλλά πιστεύω ότι είναι καλό αυτοκίνητο για να μη το αδικούμε. Γενικά υπάρχει ένας ενθουσιασμός κάθε φορά που παρουσιάζεται νέο μοντέλο πρίν καλά καλά ανακοινωθούν οι τιμές, τα δούμε ζωντανά και διαβάσουμε ένα review δοκιμής..
-
Είπαμε δεν γράφω αρνητικά στα θέματα των αυτοκινήτων που δεν μου αρέσουν για κάποιο λόγο .
Αντε να το γράψω εδώ .
Στις βόλτες στις αντιπροσωπείες είδα και το νέο Τουσόν...
Αμερικανιά , απ΄ έξω έχει κάποια κίτς σημεία στο πλάι , μπροστά όμορφο , μέσα εκεί που έκραζαν την δική μου C5 για τα πολλά κουμπιά στο τιμόνι , τώρα αυτό έχει 30-40 κουμπιά αφής στην κεντρική κονσόλα . Συνολικά με αμερικάνικη αισθητική δεν είναι άσχημο...
Του έκαναν και το τέστ οι Ισπανοί ... Μόλις στα 71 χαω και προβληματικό το αμάξι ...
Για σύγκριση το κουνιστό κα μη σπορ C5 αιρκρός πέρασε με 79 και μέχρι τα 84 έριχνε μία δύο κορίνες και έδινε ασφάλεια στον οδηγό ...
Χαχα cruiser έκατσα και τα μέτρησα επιτηδες, 28 κουμπιά αφής έχει στην κονσόλα που η οθονη και έχει άλλα 8 οριζόντια εκεί που οι ποτηροθηκες συνολο 36 χωρίς του τιμονιού.
-
To αμάξι είχε κάποιες φτηνές εκδόσεις σε βενζίνη και θεωρήθηκε ευκαιρία . Σε ντίζελ δεν ήταν ποτέ .
-
Το βάζω εδώ γιατί δεν αφορά το Puma ουσιαστικά, αλλά γενικά τα SUV/Crossover και είναι ενδιαφέρον με ποια κριτήρια αγοράζει ένα 'κανονικός' άνθρωπος και όχι σαν εμάς. π.χ. ενδεικτικό 'δεν ξέρω τι είναι τα δισκόφρενα, αλλά το αυτοκίνητο φρενάρει πολύ καλύτερο από το παλιό μου Golf' ....απλά πράγματα. Και δείτε τελικά τα κριτήρια με τα οποία επέλεξε, ό,τι και να λέμε εμείς.
-
Ωραίο εύρημα και πολύ επιμορφωτικό !
-
Νομίζω όλη η ουσία είναι εδώ
'Ε. Δεν ξέρω τι είναι τα δισκόφρενα, όμως όλα τα αυτοκίνητα που οδήγησα φρενάρουν και οδηγούνται καλύτερα από το Golf μου- και κυρίως δεν με άγχωναν στις λακκούβες.'
Συμπέρασμα; Τα Β suv του τώρα είναι πολύ καλύτερα από Golf προηγούμενης γενιάς.
Puma/2008 και Kamiq λογικά της είχε προτείνει, αυτά θεωρεί καλύτερα.
-
Αίολο συμπέρασμα dublin. Πώς το έβγαλες;
Ως προς τι είναι ανώτερα θα έπρεπε να ρωτήσεις καλυτερα.
Για να απαντήσω:
Ως προς την απόσταση από το έδαφος.... Ναι φυσικά. Ως προς τους χωρους... Σχεδον ναι..
Ως προς τα αλλα... Χμμμ εξεταζεται
Υ. Γ Δεν μ αρεσε που στεναχωρηθηκε η Φαμπιατου επειδή κάποιος είπε κάτι στερεότυπο, και έκατσε να γράψει ολόκληρο θέμα. Όλοι ξέρουμε την αξια της και για αυο την διαβάζουμε, και μαλιστα επιλέγουμε να δουμε αυτήν την γυναικεία πλευρά των δοκιμών από ένα άτομο που γνωρίζει περισσότερα από όλους μας σε οδηγηση και αυτοκινητα. Μου φανηκε δηλαδή ότι κάτι την πείραξε. Αλλα οπως και να χει... Δεν ζούμε χωρίς τις γυναίκες... Δεν θέλουμε να είναι ίδιες με εμάς και καλά κάνουν που ειναι διαφορετικές.
Υ. Γ. 2 Ειμαι από αυτούς που λένε μικρό στερεότυπα για το ωραιο φύλλο, αλλά και ταυτόχρονως τις θέλω να κατέχουν μεγάλες θέσεις ευθύνης και τις εμπιστεύομαι στα δύσκολα να προταξουν τις ιδέες τους και εγω να ακολουθήσω.
-
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Erxetai-Eyrwph-to-VW-Nivus_214570.asp?a=6
3o B suv για την VW..σας το έχω πει εδώ και καιρό ότι τα B suv έχουν τρομερή δυναμική είτε σαν μεγαλύτερα/βολικοτερα/πρακτικότερα εισαγωγικά, ή μικρότερα/βολικοτερα/οικονομικότερα οικογενειακά, δηλαδή τις 2 μεγαλύτερες κατηγορίες αγοραστών (Β και C κατηγορίες).
-
υπεροχο χωσιμο στη μοδα των περιπτερων
ΑρΕς
κλεμμενο απο φατσοβιβλιον, γκρουπ κλασσικων αυτοκινητων. απο αυτα που δεν περνατε υμεις με τις οθονες και τα χαλαρα τιμονια
-
Αυτοί με τα χαλαρά τιμόνια έχουν τους προγόνους των αυτοκινήτων τους σε αυτά τα βιβλία....
Κάτι σουζούκια παίζει να μην υπάρχουν ....
-
SUV/Crossovers Forum