-
Καλησπέρα. Ψάχνω για αγορά μικρού suv και μετά από ερεύνα αγοράς (έχω οδηγήσει Arona, Juke, Vitara,Ecosport,Renegade,Kona, Stonic) είμαι ανάμεσα σε Kamiq και Puma. Παρακαλώ αν έχει κάποιος άποψη για βοήθεια. Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα. Ψάχνω για αγορά μικρού suv και μετά από ερεύνα αγοράς (έχω οδηγήσει Arona, Juke, Vitara,Ecosport,Renegade,Kona, Stonic) είμαι ανάμεσα σε Kamiq και Puma. Παρακαλώ αν έχει κάποιος άποψη για βοήθεια. Ευχαριστώ.
-
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μπορείς να ρίξεις αδιανόητα το κόστος κίνησής σου (υπολόγισε κάτω από 4 **ευρώ **στα 100 χιλιόμετρα, ναι σαν παπί δηλαδή) αν επιλέξεις την έκδοση του Kamiq με φυσικό αέριο.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/skoda-kamiq-g-tec-odigoyme-tin-ekdosi-fysikoy-aerioy
Αυτό δεν στο προσφέρει κανένα άλλο της κατηγορίας (εκτός του ομόσταυλου Arona), αλλά προϋποθέτει να σε βολεύουν τα πρατήρια και να δεχτείς να χάσεις σε επιδόσεις σε σχέση με τις εκδόσεις που κοιτάς.
-
Αρχικα μου κανει εντυπωση που εχεις κανει 7 αυτοκινητα της κατηγοριας test drive και τα 2 αναμεσα στα οποια εισαι ΔΕΝ τα εχεις κανει.
Σε αυτο που ρωτας τωρα, οι περισσοτεροι εδω μεσα θα σου πουν Puma επειδη ειναι πιο οδηγοκεντρικο. Το kamiq προτεινεται συχνα σε περιπτωση που καποιος θελει φυσικο αεριο, αλλα αποτι φαινεται δεν ενδιαφερεσαι για αυτον τον κινητηρα.
Στα χοντρα +- ειναι οι χωροι οπου το kamiq υπερεχει αρκετα. Ενφανησιακα υποκειμενικα το puma πολυ μπροστα.
Επισης σε τιμη πρεπει να ειναι αισθητα φτηνοτερο το kamiq αλλα καμια σχεση και η εγγυηση που δινουν σε διαρκεια.
Οσιν αφορα το puma, επειδη λες εκδοση titanium, επισημως εχει καταργηθει. Στο ford marketplace online βλεπω ενα ολο και ολο σε λευκο, για αυτο μιλας?
-
Προσωπικά θα πήγαινα στο vitara που έχεις απορρίψει.
Μεταξύ των 2 που θέτεις, αν σου αρέσει εμφανισιακά, πας σε puma. Καλύτερο αυτοκίνητο, μεγαλύτερη εγγύηση αλλά μικρότεροι χώροι πίσω.
Εγω λόγω εμφάνισης θα διάλεγα το πιο συντηρητικό kamiq, δε ξέρω το puma το βρίσκω απαράδεκτο εμφανισιακά. Το kamiq μου κάθεται καλύτερα.
Edit. Αν ήθελα εναλλακτικό καύσιμο θα κοιτούσα captur lpg, και σε καμία περίπτωση το ψοφιο kamiq των 90 αλόγων και των 5 πρατηρίων πανελλαδικά.
-
Εξαρτάται τι ζητάς. To Puma συνολικά είναι καλύτερο αυτοκίνητο (και το ομορφότερο της κατηγορίας του, επίστευτη σχεδίαση!) αλλά υστερεί σε χώρους. Εαν λοιπόν οι χώροι είναι η 1η σου προτεραιότητα πάς στο Καμίκ. Εαν δεν είναι, τότε Puma αφού είναι καλύτερο στον δρόμο (σε άνεση και οδική συμπεριφορά), πιο οικονομικό, πιο δυνατό και γρήγορο, έχει έστω Mild Hybrid για να μπορεί να πουληθεί σχετικά εύκολα σε μερικά χρόνια, έχει καλύτεορ εξοπλισμό, μεγαλύτερη εγγύηση και καλύτερη αντιπροσωπεία. Όπως είπα, μόνο σε χώρους χάνει από το Καμίκ (που για κάποιους είναι πολύ σημαντικό, προσωπικά μου είναι αδιάφορο).
-
Yπ'όψιν πως στο Kamiq φυσ. αέριο χάνεις και ~100 λίτρα χώρο αποσκευών (αν σε ενδιαφέρει).
Ανάμεσα στα δύο κι εγώ προτείνω Puma. Το Fiat 500x και Captur, 2008 τα είδες;
-
Προσωπικά θα πήγαινα στο vitara που έχεις απορρίψει.
το αυτο ακριβως. ενα τετρακουνητο βιταρα δεν συγκρινεται καν με τα δηθεν, εκτος απο τις γκομενες που βαζουν στη διαφημιση. αμα σωνει και καλα αυτα τα δυο παραλιγο σουβια, τοτε τουλαχιστον πουμα να μην εχεις αισθητικη γκουσταφ χουζακ.
-
Καταρχάς, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
test drive έχω κάνει και σε Puma και σε Κamiq.
Οι εντυπώσεις εξαιρετικές γ' αυτό και τα ξεχώρισα.
Captur δεν οδήγησα, δεν το είχε για test drive. Οδηγώντας όμως το clio με τον ίδιο κινητήρα, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα.
2008 δεν οδήγησα, το άφησα εκτός γιατί σε ανάλογη έκδοσα με αυτη του kamiq (ambition) και puma titanium ανεβαίνει πολύ.
Puma titanium πολύ σωστά, έχει καταργηθεί. Μιλάμε για το τελευταίο λευκό.
Φυσικό αέριο δεν εξυπηρετεί στην περιοχή μου.
Ο πρόβληματισμός μου για το kamiq έχει να κάνει κυρίως με την κατανάλωση και πιθανά προβλήματα, καθώς η εγγύηση είναι τετραετής.
Το puma σαφως υπερτερεί σε εγγύηση (οκταετής) και σαν εταιρεία εμπιστεύομαι τη ford περισσότερο. Επίσης έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Σημαντικό, καθώς υπάρχει μικρό παιδί. Ωστόσο, ο χώρος στις πίσω θέσεις αποτελεί πρόβλημα.
Αν έχει κάποιος εικόνα για πιθανά προβλήματα στα skoda και αν γνωρίζει για την κατανάλωση του kamiq θα βοηθούσε πολύ.
Ευχαριστώ πολύ.
-
Το Captur έρχεται και σε έκδοση με εργοστασιακό υγραέριο.
-
όντως το puma έχει άπλα στο πορτ μπαγκάζ , όπως και το captur και το kamiq , το Captur το έχω σε υγραέριο σε συνθήκες μόνο πόλης είμαι στα 8λ/100χλμ (0,68/λίτρο) , έχει αρκετή άπλα για τους πίσω -ποιο πολύ από το puma ποιο λίγη από το kamiq- και καλό τετράγωνο πορτ μπαγκάζ ! Το Kamiq έχει άριστη εργονομία μέσα στην καμπίνα αλλά βαρετό design ,όχι άσχημο αλλά βαρετό , κατανάλωση στην βενζίνα περίπου στα 6,5-7/100χλμ σε πόλη !
Μια διαπίστωση : όσο έχουμε τα παιδιά μαζί μας ο χώρος για τους πίσω είναι λίγο αδιάφορος ( τουλάχιστον για μένα) αφού όπου και να πας ταξίδι θα έχεις τα παιδιά μαζί , τώρα αν πας καμιά βόλτα εδώ κοντά με παρέα έ ας στριμωχτή μια φορά και ο παρέας σου !
EDIT:
Αν ψάχνεις για επιδόσεις πάρε το Vitara όπως λέει και ο gatoz και ας μην πάρεις και το 4χ4
αν δεν έκαιγε 8-9/100
αν δεν είχε το ποιο μικρό πορτ μπαγκάζ στην κατηγορία
αν δεν είχε το ποιο παλιακό design μέσα -έξω
αν άρεσε στην κυρά
αν αν αν ίσως να το έπερνα
-
Δεν είναι τυχαίο οτι το capture ειναι το αυτοκινήτο της χρονιάς για την Ελλαδα.
Ειναι γενικά παρα πολυ καλο σε πάρα πολλούς τομείς
-
αν άρεσε στην κυρά
Από όλα όσα είπες, μόνο αυτό μετράει....τα άλλα είναι δικαιολογίες!!
-
Yem wrote:
αν άρεσε στην κυρά
Από όλα όσα είπες, μόνο αυτό μετράει....τα άλλα είναι δικαιολογίες!!
Είμαι περήφανος παντοφλάκιας , έχω κάνει αγώνες για τα δικαιώματα των ανδρών... ζεστό νερό στο πλύσιμο των πιάτων , υποαλλεργικά καθαριστικά , ζεστό πιάτο με φαγητό , το πέταγμα των σκουπιδιών να μην γίνετε με βροχή , διαλείματα κατα την διάρκεια της μέρας κ.α πολλά !
-
Στεναχώρια με αυτά που διαβάζω...
-
Γιατί φίλε;
Βασικά, για ποιο από όλα μιλάς;
Και από εμένα puma στο δίλημμα του θέματος. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και ναι ήταν καλά και τα δύο, αλλά το puma είναι το κλασσικό ωραίο Ford στο δρόμο που δε συγκρίνεται με το σχετικά καλό αλλά βαρετό kamiq. Επίσης προσωπικά φοβάμαι τον όμιλο VAG για βλάβες και συντήρηση ενώ τη Ford καθόλου.
Skoda Kamiq 1.0 110ps vs Ford Puma 125ps Titanium