-
Μα αυτη ακριβως ειναι η ενσταση μου στα γραφομενα σου. Βαζεις το 'οδηγικα' οταν τον περισσοτερο κοσμο δεν τον ενδιαφερει αυτο το πραγμα ή τουλαχιστον δεν τον ενδιαφερει με τον τροπο που εσυ το εννοεις. Για εσενα (αν εχω καταλαβει καλα) το 'οδηγικα' σημαινει 'οδηγικη συμπεριφορα', κατι το οποιο σημαινει πολυ συγκεκριμενα πραγματα, π.χ. κλιση στις στροφες, κρατημα, φρενα, επιδοσεις κτλπ κτλπ. Οι περισσοτεροι ομως (ακομα και αν λενε οτι τους ενδιαφερει) δεν νοιαζονται για αυτο το πραγμα.
Το 'οδηγικα' για αυτους (βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτους) σημαινει 'οδηγικη εμπειρια'. Ανετοι χωροι, ωραια αισθηση τιμονιου, καλη ηχομονωση, μαλακα πλαστικα, μαλακα/ανετα καθισματα, αναρτησεις ρυθμισμενες με στοχο την ανεση και οχι την οδηγικη συμπεριφορα, τιμονι ελαφρυ, ευκολο σε χρηση και με πολλες λειτουργιες infotainment κτλπ κτλπ.
Μαλιστα, ακομα και σημαντικες πλευρες ενος αυτοκινητου, οπως η ενεργητικη ασφαλεια, θεωρω οτι δεν ειναι πλεον τοσο καθοριστιες στην επιλογη οσο παλαιοτερα. Οταν το μεγαλυτερο κομματι ενος ταξιδιου γινεται σε εθνικο δικτυο με 2+ λωριδες και διαχωριστικο, τοτε τι σημασια εχει να 'προσπερασεις γρηγορα'; Πιο σημαντικο ειναι (αποψη μου) να εχει adaptive cruise control ωστε να πας στον προορισμο σου ξεκουραστα και με ασφαλεια.
Ε τοτε και εγω τα αυτοκινητα τα ονομαζω διαστημόπλοια. Και την ανεση την μεφραζω σε ευοδια δηλαδη οτι μυριζει ομορφα.
Δεν βγαινει νοημα στη συζητηση με αυτα που λες, αν δεν έχουμε καποιες κοινες παραδοχες για τους ορισμους και τις ερμηνείες των ουσιαστικών.
Οι λεξεις εχουν ενα περιεχομενο. Οταν λεμε 'οδηγικα,' εννοούμε το ρημα οδηγω. Ποια η διαδικασια της οδήγησης ;;; στριβω, φρεναρω, ταξιδευω σε ευθεία.ΔΕΝ ειναι τα μαλακα πλαστικα, ο χωρος για τα γονατα,η ηχομονωση κτλ
Οσοι χρησιμοποιουν λαθος αυτες τις ερμηνιες των λεξεων κακο στον εαυτο τους κανουν διοτι δεν μπορουν να διαβασουν ενα απλο κειμενο, γραμμενο στα ελληνικά, καποια δοκιμης του ειδικου τυπου. Θα διαβαζουν οδικη συμπεριφορα και θα καταλαβαινουν μαλακα πλαστικα.....
Και ερωτω;;;
Ειναι κριτήριο αυτοι οι ανθρωποι για να συζητουμε την αξια ενος αυτοκινήτου. Ειμαστε ομαδα υποστήριξης των 'ερμηνειωμπερδευτων' ωστε να ακουμε πως βλεπουν τον κόσμο οσοι μπερδεουν τις αυτοκινητιστικες εννοιες;;;
Αρα Φανη συμφωνα με το σκεπτικο σου, να αρχισουμε να αναλυουμε πωλησεις αυτοκινητων, και να σταματησουκε να αναλυουμε την οδικη συμπεριφορά καθε μοντελου ασχετως αν αυτη ειναι εν γενη χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου οπως και η ανεση αναρτησης που ειναι χειροτερη στα suv
Οποτε καταλήγουμε. 1 Ποσα λιτρα πορτπαγκαζ έχουμε (το σημαντικοτερο ολων) 2 πόσο καταναλωνει 3. Ποσο ομορφο ειναι 4 ποσες πωλήσεις κάνει;
Αυτα μας ενδιαφέρουν οταν κρινουμε ενα αυτοκινητο για να εξαγουμε το συμπερασμα του αν ειναι καλο αυτοκινητο. Τιποτα αλλο.
Μαλιστα.dublinismos
Γενικα η ανθρωποτητα περνα τη φαση της
-
Παραληρείς Λαπ....κάνες το ίδιο όπως με τα οικονομικά. Λές κάτι και όταν βλέπεις ότι δεν σου βγαίνει ή ότι τελικά έχεις άδικο, αρχιζεις και λες ένα σωρό ασυναρτησίες για να υποστηρίξει το αρχικό σου λάθος!!
Τίποτα από όσα λες δεν έχει νόημα ή συνοχή! Πιάνεσαι από 1-2 λέξεις για να στοιχειοθετήσεις κάποια άκυρα επιχειρήματα.
Και ναι, το ρήμα 'οδηγώ' έχει διαφορετικές ερμηνείες, ανάλογα με τις συνθήκες. Άλλα οδηγικά χαρακτηριστικά ψάχνω όταν κάνω ανάβαση Πάρνηθας, άλλα όταν οδηγώ στην πόλη και άλλα όταν μεταφέρω την οικογένεια ή/και τα μωρά στην Εθν. Οδό.
-
Οι κοινες παραδοχες αλλαζουν παρεα με τις αναγκες. Ο ειδικος τυπος, με την κλασσικη του εννοια (περιοδικα) ισως να εχει μεινει στα 'παλια', αλλα αν δεις youtube reviews KANENAΣ δεν ξεκιναει την παρουσιαση με το ποσο κοφτερο τιμονι εχει ενα αμαξι και ποσο καλα στριβει. Ξεκινουν απο εμφανιση, μπαινουν μεσα και ζουπανε τα πλαστικα, δειχνουν τι ωραιο που ειναι το ψηφιακο καντραν, μιλανε για το infotainment, ποσο καλη αναλυση εχουν οι καμερες, μετα πανε στους χωρους και τελος στο πορτμπαγαζ. ΙΣΩΣ να αφιερωσουν μερικα δευτερολεπτα σα οδηγικα χαρακτηριστικα και στην συμπεριφορα στο στροφιλικι.
Αναφερω τα youtube reviews, διοτι ειναι πιο νεο σε ηλικια 'μεσο' και δεν πασχει απο τις αγκυλωσεις και συνηθειες του παρελθοντος, επομενως ειναι πιο ευκολο να παρακολουθησει τις αναγκες του κοινου του.
Lap, σου αρεσει , δεν σου αρεσει, αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Στο λεω χωρις ιχνος αντιπαραθεσης, αλλωστε ξερεις οτι εισαι απο τα συμπαθη μου μελη αυτου του φορουμ!
Το μονο που δεν εχω καταλαβει, ειναι αυτο που αναφερει ο Φανης οτι 'αρεσουν στις γυναικες'. Προφανως και θα εχει δικιο, αλλα δεν ειναι κατι που ειχα συνειδητοποιησει. Τα θεωρω (γενικα) πιο ασχημα απο τα τα sedan/hatch. Εκτος αν επεισερχονται οι αλλοι παραγοντες (αισθηση ασφαλειας κτλπ), οποτε για αυτο τα προτιμουν οι γυναικες. Παντως η γυναικα μου, οποτε της δινω αναγκαστικα το tiguan δυσανασχετει και νιωθει πολυ πιο ανετα με το polo της.
-
Το μονο που δεν εχω καταλαβει, ειναι αυτο που αναφερει ο Φανης οτι 'αρεσουν στις γυναικες'. Προφανως και θα εχει δικιο, αλλα δεν ειναι κατι που ειχα συνειδητοποιησει. Τα θεωρω (γενικα) πιο ασχημα απο τα τα sedan/hatch. Εκτος αν επεισερχονται οι αλλοι παραγοντες (αισθηση ασφαλειας κτλπ), οποτε για αυτο τα προτιμουν οι γυναικες. Παντως η γυναικα μου, οποτε της δινω αναγκαστικα το tiguan δυσανασχετει και νιωθει πολυ πιο ανετα με το polo της.
Το εξήγησα λίγο στα σημεία 2, 3 και 6. Δίνουν ψευδαίσθηση ασφάλειας. 9 στις 10 γυναίκες πρτοιμούν τα SUV, έχει σχέση με ασφάλεια, αίσθηση περιπέτειας κλπ. Όχι αναγκαστικά να τα αοδηγούν, αλλά να υπάρχουν ως οικογενειακό όχημα. Στο σχολείο που κάνω παρέα με γονείς, το 95% έχουν SUV, γιατί 'αυτό ήθελελη γυναίκα οπότε μόνο έτσι συμφώνησε να αλλάξουμε αυτοκίνητο'...γενικά σπάια γυναίκα είναι petrohead, οπότε κοιτάει άλλα πράγματα. Και το αυτοκίνητο (η αλλαγή του βασικά) είναι από τις τελευταίες προτεραιότητες.
-
Γιατί ψευδαίσθηση ασφάλειας; τι είναι πιο ασφαλές (παθητικά), το Kuga ή το Focus;
Επίσης, να πω από την πλευρά μου ότι πλέον τα οχήματα είναι πολυσύνθετα μηχανήματα, υπάρχουν πολύ περισσότερες κατηγορίες/τύποι απότι υπήρχαν κάποτε και εξυπηρετούν πολύ περισσότερες ανάγκες αποτι εξυπηρετούσαν κάποτε. Τα 'οδηγικά χαρακτηριστικά' είναι ένα υποσύνολο των χαρακτηριστικών, σαφώς σημαντικότατο. Αλλά πλέον όλα τα αυτοκίνητα πληρούν τέτοιες προδιαγραφές στο οδηγικό που ξεπερνούν εύκολα τις ανάγκες του 95% των οδηγών. Συνεπώς κοιτάμε πως θα καλύψουμε πλέον και τις υπόλοιπες ανάγκες μας (όσα ανέφερε ο Fanis και άλλοι περι οικογενειακών αναγκών πχ) βάση των υπόλοιπων χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου (χώροι, κατανάλωση, ταξιδιάρικο κτλ).
Και η 911 είναι κορυφαία οδηγικα αλλά εμένα δε μου κάνει... αν μου τη χαρίσεις θα την κρατήσω μια βδομάδα (αντε 2 γιατι ειναι η 911...) να την απολαύσω και μετά θα την πουλήσω να πάρω ένα καλό οικογενειακό SUV να κάνω τη δουλεία μου με άνεση και ασφάλεια. Και με τα ρεστα θα πάω ταξίδια με την οικογένεια.
-
Δεν πειραζει ειμαι ο τρελος του χωριου.
δενεισαι ο τρελος του χωριου, αλλα εισαι ομως ο κολλημενος του χωριου
Δεν εχει καν σημασια το αν εχεις δικιο ή αδικο με την στενα σημειολογικη εννοια. Το βασικο ειναι να μπορεις να καταλαβεις τι λενε οι αλλοι, ωστε να συζητησεις μαζι τους. Ισως ειναι στραβος ο γυαλος, ισως στραβα αρμενιζουμε, αλλα σιγουρα δεν μπορεις να τους πεισεις ολους τους υπολοιπους οτι εσυ εχεις δικιο.
Ας πουμε απλα οτι δινεις εμφαση σε πλευρες ενος αυτοκινητου που τον μεσο αγοραστη τον αφηνουν παγερα αδιαφορο. Σκεψου μαλιστα οτι βρισκομαστε σε ενα φορουμ αφιερωμενο σε αυτοκινητα. Φαντασου τι γινεται 'εκει εξω' οπου λειπουν εντελως οι enthusiasts
-
Δεν κρινουμε εσας ουτε τις πωλήσεις σε ενα τμημα του πληθυσμού με παρομοια 'θελω'.
Σκεφτείτε το λιγο.
Κρινουμε την αντικειμενική ικανοτητα ενος δικίνητου suv συγκριτικα με ενα αλλο πιο χαμηλο δικινητο οχημα.
Ακριβως, οπως τα suv εχουν υποδεεστερη οδηγικη ικανοτητα εχουν ομως και ανωτερη διαχειρηση των εσωτερικων χωρων. Αρκει ομως το ενα ή το αλλο μονο του να το βγακει νικητη;;;;
Οχι!!!!!!
Αρα, λεμε οδηγικα ειναι υποδεεστερο, πρακτικα ανωτερο.
Το τι αγοραζουν οι αγοραστεςς ειναι θεμα των τμηματων πωλησεων καθε εταιρίας. Δεν ειναι μετρο συγκρισης των αυτοκινητων.
1+1=2
-
εγω δεν ξευρω περι αυτων που ομιλειτε να σας πω. αυτο που ξευρω ειναι οτι το εντελως προσωπικο μου κριτηριο ειναι το ποσο βαριεμαι ή οχι ενα οχημα. πουχου. το νιβι το επαιρνα καθμερινα και κατεβαινα δουλεια. το τζιβι αραγμενο και μονο για βουνα. καπου στα 10 λεπτα πριν, εδινα εφιξη στο μεγκουστα να στειλουν τον καφε μου στη γραμματευς, να τον βρω σερβιρισμενο. περιπου 1.5 χιλιομετρακι πιο πριν, εχει λιγο μπλεξιμο η προσβασις. επηρα το τιγκ. 2-3 μερουλες το χρησιμοποιησα. αλλα ξεχναγα να παραγγειλω φρεντο, βυθιζομουνα στις σκεψεις για την επιστρεπτεα προκαταβολη. δεν με τραβηξε ρε συ ντετ-ολε, ασυμφωνια χαρακτηρων που λεν. αν και με εκανε - ειδε σε νηματα αλλα - να υπερασπιστω τη ποιοτις, τη πρεμιά και τη πραχτικοτις των φαουβιωνε - ωιμε. ετσι το αραξα μονιμα και ανεβοκατεβαινω με το τζιβι. που βρονταν τα εργαλεια σε καθε φρεατιο, που και να χτυπησει το κινητο δεν το ακους. αλλα παραγγελνω το φρεντο παλι 10 λεπτα πριν την αφιξης, 500 μετρα μολις πριν, σερνεται το εργαλειο με τα εργαλεια - ασχετο, κοπαναει πολυ το αλυσοπριονο - αλλα βαριεμαι νοτ. περιπου καταλαβαινω τον γυρο - κατορθωμα αυτο - να παω να κανω γενικη αιματος.
-
εγω δεν ξευρω περι αυτων που ομιλειτε να σας πω. αυτο που ξευρω ειναι οτι το εντελως προσωπικο μου κριτηριο ειναι το ποσο βαριεμαι ή οχι ενα οχημα. πουχου. το νιβι το επαιρνα καθμερινα και κατεβαινα δουλεια. το τζιβι αραγμενο και μονο για βουνα. καπου στα 10 λεπτα πριν, εδινα εφιξη στο μεγκουστα να στειλουν τον καφε μου στη γραμματευς, να τον βρω σερβιρισμενο. περιπου 1.5 χιλιομετρακι πιο πριν, εχει λιγο μπλεξιμο η προσβασις. επηρα το τιγκ. 2-3 μερουλες το χρησιμοποιησα. αλλα ξεχναγα να παραγγειλω φρεντο, βυθιζομουνα στις σκεψεις για την επιστρεπτεα προκαταβολη. δεν με τραβηξε ρε συ ντετ-ολε, ασυμφωνια χαρακτηρων που λεν. αν και με εκανε - ειδε σε νηματα αλλα - να υπερασπιστω τη ποιοτις, τη πρεμιά και τη πραχτικοτις των φαουβιωνε - ωιμε. ετσι το αραξα μονιμα και ανεβοκατεβαινω με το τζιβι. που βρονταν τα εργαλεια σε καθε φρεατιο, που και να χτυπησει το κινητο δεν το ακους. αλλα παραγγελνω το φρεντο παλι 10 λεπτα πριν την αφιξης, 500 μετρα μολις πριν, σερνεται το εργαλειο με τα εργαλεια - ασχετο, κοπαναει πολυ το αλυσοπριονο - αλλα βαριεμαι νοτ. περιπου καταλαβαινω τον γυρο - κατορθωμα αυτο - να παω να κανω γενικη αιματος.
τα λογια που ειχες γραψει στο νημα του tig ηταν απο τα πιο σωστα που εχουν ειπωθει. Καταληγεις ομως στο οτι 'δεν ειναι για εμενα', το οποιο ειναι απολυτως λογικο, ανθρωπινο και θεμιτο! Εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να το λεω και γραφω, το βασικο οταν επιλεγουμε ενα προϊον ειναι να εχουμε αποφασισει δυο πραγματα, α. ποσα χρηματα διαθετουμε, β. ποιες αναγκες μας θελουμε να καλυψουμε. Οταν δεν εχουμε κατασταλαξει σε αυτα τα δυο μετα μας φταιει το αυτοκκινητο, κινητο, τηλεοραση, πατινι, ποδηλατο, σκουπα που αγορασαμε, ενω στην πραγματικοτητα μας φταιει το κεφαλι μας.
-
Στην περιπτωση μας το οτι τα suv ειναι υποδεεστερα οδηγικα απο τα hatchbacks.
Δεν εξεταζουμε τις επιλογες σας.....ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΎΕΤΕ τις επιλογες σας με την αντικειμενικοτητα;;;;
Συμφωνώ σε αυτά που λές, έτσι όπως τα γράφεις τώρα. Να σταθώ σε 2 σημεία:
-
Σαφώς και είναι υποδεέστερα τα SUV από τα αντίστοιχα Hatch οδηγικά, εφόσον μιλάμε για στρίψιμο ή γρήγορη οδήγηση. Αλλά και αυτό σχετικό είναι, γιατί π.χ. σε ένα χωματόδρομο είναι ανώτερα. Άρα πρέπει να προσδιορίσουμε αναφορικά σε ποιού είδους οδήγησης είναι καλύτερα τα hatch.
-
Δεν υπάρχει μπέρδεμα, γιατί ακριβώς αυτό είναι κάτι υποκειμενικό...δεν είναι αντικειμενικό. Γιατί δεν μπορεί να μετρηθεί η οδική συμπεριφορά, είναι απλά αναφορά από τον εκάστοτε δοκιμάστη (ο οποίος είναι υποκειμενικός).
Ως κανόνας, ναι ένα SUV είναι υποδεέστερο στον δρόμο από το αντίστοιχο hatchback, άσχετα εαν αυτό δεν ενδιαφέρει το 99% των αγοραστών. Και φυσικά όταν συγκρίνουμε ίδια αυτοκίνητα, αλλίως π.χ. μια BMW X1 είναι καλύτερη στον δρόμο από ένα Peugeot 308 και ας είναι hatchback το 2ο.
-
-
Ερωτηση:
Πως 'θα καλυψεις τις αναγκες σου' αν δεν μπορεις να τις ερμηνευσεις με ενα αντικειμενικο τροπο;
Πως θα καταλαβεις και πως θα συνεννοηθείς με καποιον που του ρωτας την αποψη του για να παρεις ιδεες προκειμενου να καλθψεις την αναγκη σου; Για παραδειγμα τον ρωτας πως ειναι οδηγικα το ταδε suv;;;; Τι περιμενεις ως απαντηση;;;;
Να σου απαντησει ποιες ειναι οι αναγκες του;;;;
ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ τις αναγκες του...
Ειναι δυνατον να αγορασεις κατι επειδη το αγοραζουν οι γείτονες ;;;
Ναι θα μου πεις.....
Ειναι κρητηριο αυτο της ικανοτητας ενος αυτοκινήτου;;;;
Και αν επιλεξεις κατι εσυ αυτο αμεσως επηρεαζει τις αντικειμενικες ικανοτητες του οχηματος, επειδη το επελεξες συμγωνα με τις αναγκες σου.;;;;
Δηλαδη το επιχειρημα οτι το επιλεγουν το 40+++% σημαινει οτι δια μαγειας εχουν ισαξια οδικη συμπεριφορα με τα hatchbacks;;;; και αυτο επειδή 'κατι' θα ξερουν ολοι αυτοι;;;
Συγνωμη, μπορει να ειμαι τρελος του χωριου αλλα τετοια χοντροκομμενη σκεψη δεν τη μπορω.
Λογια χωρις ουσια τα βλεπω ολα αυτα (π.χ το επιχειρημα 'ειναι επιλογη μου') που προσπαθουν να καλυψουν το απλο και ειλικρινές οταν συζητουμε για την ικανοτητα ενος δικινητου suv σε καποιον τομεα.
Στην περιπτωση μας το οτι τα suv ειναι υποδεεστερα οδηγικα απο τα hatchbacks. Το οτι ειναι 'κουλος' καποιος ιδιοκτητης τους και δεν εχει πολλες πρπσλαμβανουσες εικονες για να κρίνει, δεν αναιρει το γεγονός οτι ειναι υποδεεστερα. Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογίες για να πεισουμε για τις επιλογες μας. Ασχετο δηλαδη με την αντικειμενικοτητα που συζητουμε τοσα ποστ.
Δεν εξεταζουμε τις επιλογες σας.....ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΎΕΤΕ τις επιλογες σας με την αντικειμενικοτητα;;;;
Υ. Γ Να δωσω παράδειγμα με το ακατανομαστο. Εχει θορυβο κυλισης σε μεσαιες προς υψηλες ταχύτητες. Πως το βρηκαμε;;; το συγκριναμε με τα υπολοιπα και οντως εχει καποια κλικ παραπάνω θορυβο, οχι κατι το φοβερο, αλλα οντως εχει.
Αυτο ειναι μια αντικειμενικοτητα, μια πραγματικοτητα
Οταν με ρωτησεις 'πως ειναι απο θορυβο τροχασμου;' και σου απαντησω πως οι 'αναγκες μου' ειναι μεσα ατην πολη και πως εγω βλεπω την ανεση και οτι γυριζουν τα κεφαλια οταν περναω και ειναι οικονομικό στη χρηση... Δεν θα με μουτζωσεις λεγοντας μου οτι αλλο με ρώτησες ;;;
-
Βρηκες παραδειγμα ρε Φανη!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ .. Πες peugpet 206...διοτι το νεο 308 ηταν ανωτερο της x1 οδηγικα.
Την ειχα το καλοκαίρι την x1...
Σε χώρους η bmw φυσικα ηταν πολυ ανώτερη οπως και σε ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικού.
Υ. Γ Σχετικό-άσχετο, το 308 στην τιμη που το δίνουν ειναι κλεψια.... Σας το εχω ξαναπει.... Οσοι θελετε πατε παρτε το.... Συμβουλή σας δινω.
Εχω οδηγησει σχεδόν ολα τα peugoet, πρωτη φορα το νεο 308 ξεχωρισε απο τα αλλα τοσο εντονα και σε απόσβεση και σε ελεγχο αμαξωματος σε στροφες. Ειχα μεινει αφωνος. ΚΑΜΙΑ σχεση με τα αλλα peugeot.
Εχω ενα φρεατιο που περναω απο πανω του... Φλαπα φλουπα που λεει ο γατος. Λες δεν μπορει δεν θα στρίβει.... Κανονικο λιονταρι ειναι...ασε οροσμος του vfm ειναι.
Τεσπα
-
Δηλαδή οδήγησες την Χ1 με τα 240 αλόγατα, το εξαιρετικό 8αρι και την 4κίνηση και σου φάνηκε καλύτερο το 308?? Γιατί για τέτοια μιλάω, επίτηδες τόσο ακραίο παράδειγμα για να δείξω οτι μιλάμε πάντα για ίδια κατηγορία. Γιατί ένα γενικό 'τα suv είναι υποδεέστερα οδηγικά από τα hatch' δεν λέει και πολλά.
Επίσης, για τον θόρυβο τροχασμού (αυτό που αλλάζει μετά τα ποστο είναι ενοχλητικό btw!) είναι κάτι αντικειμενικό, υπάρχει ντεσιμπελόμετρο. Για την οδική συμπεριφορά υπάρχει μόνο η κρίση του εκάστοτε οδηγού / δοκιμαστή.
-
Ερωτηση:
Πως 'θα καλυψεις τις αναγκες σου' αν δεν μπορεις να τις ερμηνευσεις με ενα αντικειμενικο τροπο;
Πως θα καταλαβεις και πως θα συνεννοηθείς με καποιον που του ρωτας την αποψη του για να παρεις ιδεες προκειμενου να καλθψεις την αναγκη σου; Για παραδειγμα τον ρωτας πως ειναι οδηγικα το ταδε suv;;;; Τι περιμενεις ως απαντηση;;;;
Να σου απαντησει ποιες ειναι οι αναγκες του;;;;
ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ τις αναγκες του...
Ειναι δυνατον να αγορασεις κατι επειδη το αγοραζουν οι γείτονες ;;;
Ναι θα μου πεις.....
Ειναι κρητηριο αυτο της ικανοτητας ενος αυτοκινήτου;;;;
Και αν επιλεξεις κατι εσυ αυτο αμεσως επηρεαζει τις αντικειμενικες ικανοτητες του οχηματος, επειδη το επελεξες συμγωνα με τις αναγκες σου.;;;;
Δηλαδη το επιχειρημα οτι το επιλεγουν το 40+++% σημαινει οτι δια μαγειας εχουν ισαξια οδικη συμπεριφορα με τα hatchbacks;;;; και αυτο επειδή 'κατι' θα ξερουν ολοι αυτοι;;;
Συγνωμη, μπορει να ειμαι τρελος του χωριου αλλα τετοια χοντροκομμενη σκεψη δεν τη μπορω.
Λογια χωρις ουσια τα βλεπω ολα αυτα (π.χ το επιχειρημα 'ειναι επιλογη μου') που προσπαθουν να καλυψουν το απλο και ειλικρινές οταν συζητουμε για την ικανοτητα ενος δικινητου suv σε καποιον τομεα.
Στην περιπτωση μας το οτι τα suv ειναι υποδεεστερα οδηγικα απο τα hatchbacks. Το οτι ειναι 'κουλος' καποιος ιδιοκτητης τους και δεν εχει πολλες πρπσλαμβανουσες εικονες για να κρίνει, δεν αναιρει το γεγονός οτι ειναι υποδεεστερα. Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογίες για να πεισουμε για τις επιλογες μας. Ασχετο δηλαδη με την αντικειμενικοτητα που συζητουμε τοσα ποστ.
Δεν εξεταζουμε τις επιλογες σας.....ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΎΕΤΕ τις επιλογες σας με την αντικειμενικοτητα;;;;
Υ. Γ Να δωσω παράδειγμα με το ακατανομαστο. Εχει θορυβο κυλισης σε μεσαιες προς υψηλες ταχύτητες. Πως το βρηκαμε;;; το συγκριναμε με τα υπολοιπα και οντως εχει καποια κλικ παραπάνω θορυβο, οχι κατι το φοβερο, αλλα οντως εχει.
Αυτο ειναι μια αντικειμενικοτητα, μια πραγματικοτητα
Οταν με ρωτησεις 'πως ειναι απο θορυβο τροχασμου;' και σου απαντησω πως οι 'αναγκες μου' ειναι μεσα ατην πολη και πως εγω βλεπω την ανεση και οτι γυριζουν τα κεφαλια οταν περναω και ειναι οικονομικό στη χρηση... Δεν θα με μουτζωσεις λεγοντας μου οτι αλλο με ρώτησες ;;;
εδω γινεσαι επιθετικος χωρις λογο
-
Δηλαδή οδήγησες την Χ1 με τα 240 αλόγατα, το εξαιρετικό 8αρι και την 4κίνηση και σου φάνηκε καλύτερο το 308?? Γιατί για τέτοια μιλάω, επίτηδες τόσο ακραίο παράδειγμα για να δείξω οτι μιλάμε πάντα για ίδια κατηγορία. Γιατί ένα γενικό 'τα suv είναι υποδεέστερα οδηγικά από τα hatch' δεν λέει και πολλά.
Επίσης, για τον θόρυβο τροχασμού (αυτό που αλλάζει μετά τα ποστο είναι ενοχλητικό btw!) είναι κάτι αντικειμενικό, υπάρχει ντεσιμπελόμετρο. Για την οδική συμπεριφορά υπάρχει μόνο η κρίση του εκάστοτε οδηγού / δοκιμαστή.
Tώρα αυτή είναι σοβαρή σύγκριση το χειρότερο χατς στη κατηγορία με 1 από τα πιο ακριβά csuv και μάλιστα στη καλύτερη έκδοσή του. Ας συγκρίνουμε την χ1 που αναφέρεις με την μ135ι των 306hp με το ίδιο αυτόματο και τετρακίνηση επίσης ή την 128τι των 265hp με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εκεί ποιό είναι καλύτερο;
Σωστή σύγκριση είναι να συγκρίνεις το φόκους ή το σιβικ ή το γκολφ με τα αντίστοιχα suv τροκ 2008 καρογκ ,ατεκα εκεί είναι ή δεν είναι πολύ καλύτερα τα χατς;
-
Οχι την diesel χ1, δικινητη.
Σε πληροφορω οτι ειναι σκληρη χωρις λόγο συγκριτικα με το ταπεινο 308 που κοροιδευετε. Και σε στροφιλικια που γνωριζω και οδηγω συχνα εβγαζε το αντιαπιν της υπο πιεση. Και σε εθνικες ειχες μεγαλες διαδρομες και οι πισω ενιωθαν πιο εντονα το φαινομενο της πλεύσης παρα τις σκληρες αναρτησεις!!!!
Σαφως καλυτερο το νεο 308 σε ιδιες συνθηκες και πιο ομαλο ελεγχο του αμαξωματος.
Οσο για το αντικειμενικο του πράγματος εκτος απο ακραιες εξαιρέσεις... Βαλε σε πιστα ενα suv και ενα ταπεονο hatch να μετρησεις χρονους. Εκει θα φανει η ικανοτητα να διαχειρίζεται στροφες.
Αλει πανε οδηγησε το 308....θα εκπλαγείς
.. Σε καμια περιπτωση το χειρότερο
@ dettol αν προσβλήθηκες απο καποια εκφραση στο ποστ σου ζητω συγνώμη.
-
Tώρα αυτή είναι σοβαρή σύγκριση το χειρότερο χατς στη κατηγορία με 1 από τα πιο ακριβά csuv και μάλιστα στη καλύτερη έκδοσή του. Ας συγκρίνουμε την χ1 που αναφέρεις με την μ135ι των 306hp με το ίδιο αυτόματο και τετρακίνηση επίσης ή την 128τι των 265hp με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εκεί ποιό είναι καλύτερο;
Σωστή σύγκριση είναι να συγκρίνεις το φόκους ή το σιβικ ή το γκολφ με τα αντίστοιχα suv τροκ 2008 καρογκ ,ατεκα εκεί είναι ή δεν είναι πολύ καλύτερα τα χατς;
Άλεξ, τελευταία δεν συνενοούμαστε!
ΔΕΝ έκανα σύγκριση με τον τρόπο που λές εσύ...διάβασε προσεκτικά. Είπα ξεκάθαρα ότι είναι καλύτερο το hatch εφόσον συγκρίνουμε ίδια κατηγορία. Και έγραψα οτι υπό συγκεκριμένες συνθήκες/περιπτώσεις κάποιο SUV είναι καλύτερο από ένα Hatch και το είπα αυτό για να μην έχουμε ώς θέσφατο ότι τα hatch είναι πάντα καλύτερα από τα SUV σε καθαρά οδηγοκεντρικό κομμάτι.
Εν γένει (δεν απαντώ σε εσένα Άλεξ), έγραψα γιατί πιστεύω ότι τα σουβλάκια πουλάνε πολύ και είναι μόδα.
-
Απο τα πιο ολοκληρωμενα προιοντα τα SUV, το τελειο allarounder, φοβερη εμπνευση
Οπως πολυ ευστοχα εγραψε ο Fanis πιο πανω, κάνουν πολλά πράγματα καλά αλλά τίποτα εξαιρετικά. Και δεν τους νοιαζει να κανουν κατι εξαιρετικα. Δεν τους νοιαζει να ανεβουν Ριτσωνα. Δεν τους νοιαζει να ανεβουν Δρακολιμνες. People carrier απο το μερος Α στο μερος Β με ανεση και ασφαλεια.
Καποτε επρεπε να δωσεις μια περιουσια. Πλεον σε μια σχετικα προσιτη τιμη, εχεις ενα μεγαλο αυτοκινητο χωρις να ειναι μαουνα. Εχει καλη ασφαλεια. Εχει υψηλη θεση οδηγησης. Εχει απλετους χωρους. Εχει ικανοποιητικες επιδοσεις. Εχει νεες τεχνολογιες. Εχει ευκολια στην προσβαση. Εχει ενα mild offroading, τοσο οσο θα χρειαστει μια οικογενεια, χωρις τον φοβο να κοπανησει.Εχει αναρτηση και ελαστικα ωστε να καταπινει τις κακοτεχνιες των ελληνικων δρομων.
Γιατι πουλανε περισσοτερο? Γιατι ο καταναλωτης νοιωθει οτι αγοραζει περισσοτερο αμαξι με τα λεφτα του
-
ALEX19 wrote:
Tώρα αυτή είναι σοβαρή σύγκριση το χειρότερο χατς στη κατηγορία με 1 από τα πιο ακριβά csuv και μάλιστα στη καλύτερη έκδοσή του. Ας συγκρίνουμε την χ1 που αναφέρεις με την μ135ι των 306hp με το ίδιο αυτόματο και τετρακίνηση επίσης ή την 128τι των 265hp με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εκεί ποιό είναι καλύτερο;
Σωστή σύγκριση είναι να συγκρίνεις το φόκους ή το σιβικ ή το γκολφ με τα αντίστοιχα suv τροκ 2008 καρογκ ,ατεκα εκεί είναι ή δεν είναι πολύ καλύτερα τα χατς;
Άλεξ, τελευταία δεν συνενοούμαστε!
ΔΕΝ έκανα σύγκριση με τον τρόπο που λές εσύ...διάβασε προσεκτικά. Είπα ξεκάθαρα ότι είναι καλύτερο το hatch εφόσον συγκρίνουμε ίδια κατηγορία. Και έγραψα οτι υπό συγκεκριμένες συνθήκες/περιπτώσεις κάποιο SUV είναι καλύτερο από ένα Hatch και το είπα αυτό για να μην έχουμε ώς θέσφατο ότι τα hatch είναι πάντα καλύτερα από τα SUV σε καθαρά οδηγοκεντρικό κομμάτι.
Εν γένει (δεν απαντώ σε εσένα Άλεξ), έγραψα γιατί πιστεύω ότι τα σουβλάκια πουλάνε πολύ και είναι μόδα.
H ένσταση μου για τα σουβ δεν είναι γενική αλλά περιορίζεται στα προσθιοκίνητα μοντέλα πέριξ των 30000€ ,εκεί στέκομαι και γράφω ότι δεν έχει νόημα η απόκτησή τους έναντι ενός χατς/σενταν. Αν συγκρίνουμε οχήματα ίδιων τιμών και εταιρειών πάντα ένα χατς/κουπε/σενταν θα είναι καλύτερο οδηγικά από ένα σουβ απλά στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα αυτές οι διαφορές αμβλύνονται και δεν είναι το ίδιο ορατές. Επίσης τα ακριβά σουβ έχουν τη δυνατότητα να βγούν και εκτός δρόμου λόγω τετρακίνησης και μεγάλου κυβισμού. Εκεί δικαιολογείται η προτίμηση κάποιου σε ένα σουβ
-
.... Συν τις αεραναρτησεις κτλ
SUV/Crossovers Forum