-
Γιατί βλέπω το SCe 65 στο τιμοκατάλογο τους.
-
https://www.today24.news/en/2021/02/it-is-the-best-selling-car-in-france-in-january.html
Ξεκίνησε πολυ δυνατά. 1ο σε πωλησεις για τον Ιανουάριο στη Γαλλία στην κατηγορία του.
-
https://www.today24.news/en/2021/02/it-is-the-best-selling-car-in-france-in-january.html
Ξεκίνησε πολυ δυνατά. 1ο σε πωλησεις για τον Ιανουάριο στη Γαλλία στην κατηγορία του.
'The low-cost brand has sold 9,000 copies of its city car and is thus ahead of the Peugeot 208, the best-selling car in France. It totals 7,249 registrations alone, just behind the 208 with 7,915 units sold over the same period.'
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι γράφει!
Μήπως εννοεί Sandero+Stepway;
-
Ισως εβαλαν αναποδα τα νουμερα
Edit
Μαλλον χαθηκαν στη μεταφραση. Μετρουν μαζι και το sandero 2 διοτι πωλουνται ταυτόχρονα.
Πρωτο το 208 αλλα σε αποσταση αναπνοης το sandero 3
Τελευταίο το xceed!!!
Το 208 εχασε ενα 16% που μαλλον μερος του το πειρε το clio και το sandero. H renault μαζι με τα δυο (clio, sandero) φαινεται να τραβα αγοραστές.
Πρεπει να τελειωσει γρηγορα το c3 η citroen... Θα χασει απο τη dacia!!!
-
Το ότι η Ντάτσια θα ανέβει είναι δεδομένο . Από την άλλη το 3 θα τελειώσει σε 2 χρόνια ως παραγωγή σε 2,5 χρόνια ως πωλήσεις.
Αρα δεν πρόκειται να αλλάξει τώρα . Θα πουλήσει καλά φέτος , λιγότερο του χρόνου και λιγότερο τον τελευταίο χρόνο .
Η ουσία όμως είναι τι θα είναι το επόμενο αμάξι .
Εδώ να κάνω μία πρόβλεψη . Το νέο 3 θα είναι ένα κροσόβερ στην λογική ενός νέου κάκτου , αλλά με μήκος στα 4,00-4,10 μ. ίσως και λιγότερο . Υπάρχει ένα θέμα τι θα είναι ο διάδοχος του 1 , ενώ έχει γραφτεί ότι ετοιμάζεται νέο 3 που θα είναι για την Ασία και την Νότιο Αμερική .
Εχουν πει ότι για το 1 θα είναι ηλεκτρικό . Μπορεί να έχει και διπλές εκδόσεις όπως το Σάντερο .
Πάντως όλη η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο και οι εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η Ντάτσια έχουν πλεονέκτημα .
Γιατί για να πηγαίνεις με αυτόνομη οδήγηση και με 100-120 , με τις κάμερες παντού και με ηλεκτροκινητήρα , άλλα πράγματα χρειάζονται και έχουν σημασία.
-
Ελα, ερχεται η λυπητερη...
Βλεπω τον samatistas μεσα...
-
Ελα, ερχεται η λυπητερη...
Βλεπω τον samatistas μεσα...
Για το δελτίο τύπου ?
-
Μαλλον φάγαμε ακυρο!
Αντε καλο f/l...
-
Και αν υπήρχε μια πιθανότητα να βγούν τις επόμενες μέρες, πάει, με το lockdown. Καλό Μάρτη να έχουμε
-
-
ακραίο θάψιμο του κανε ο Πολωνός
-
Εντάξει κρατα μικρο καλαθι σε ότι λέει.
Γενικα δεν το εθαψε
Παρατηρήσεις
-
Όλα τα περιοδικα λένε πως θυμίζει το clio αλλά όχι ακριβώς. Το ίδιο είπε και αυτός. Απλα η σύγκριση με το 306 την βρίσκω υπερβολική. Τα αυτοκινητα στις αρχές του 90 ήταν τσιχλοφουσκες σε αίσθηση πλατφόρμας και με χάλια κιβωτια ταχυτητων. Ιδιαιτερα τα απλα 306, (εκτός αν είχε το διλιτρο), γενικά... άτοπη σύγκριση δηλαδή.
-
Δοκίμασε το stepway που απο οτι λενε τα υπόλοιπα τεστς έχει σκληρότερο setup αναρτήσεων λογω του υψηλότερου κέντρου βάρους. Το απλο λένε κάποιες δοκιμές είναι αισθητά πιο ανετο. Και πιο ανετο και από το clio.
3.Η εκδοση που δοκίμασε δεν υπαρχει στο clio οπότε η αντίστοιχη έκδοση του sandero είναι κάπου στα 1200 ευρώ φθηνότερα από την stepway και συνεπώς με ακόμα μεγαλύτερη διαφορά από το clio.
- Γενικά μας επριξε πόσα λεπτά με το πως θα βάλει το κινητό του.
Ουτε την νέα πλατφόρμα ανέφερε, ούτε το 6αρι σαζμαν έναντι του 5αρι του clio.... Κτλ
Γενικα ότι λέει αυτός εγώ κρατω τα μισά.
Οι τιμές στην Ιταλία είναι 13500 ευρώ το απλο (όχι το stepway) με ολα μεσα και εργοστασιακό σύστημα υγραερίου
-
-
Κατά την άποψή μου, το θέμα της Dacia δεν είναι τόσο αν θα έχει οδική συμπεριφορά αντίστοιχη με τα σημερινά σύγχρονα αυτοκίνητα ή με ένα peugeot 306. Το θέμα είναι αν η ποιότητα έχει βελτιωθεί. Αν έχει βελτιώσει θέματα με σκουριές, προβλήματα στεγανότητας, λάμπες που καίγονται συχνά και άλλα μικρά ή μεγάλα προβλήματα.
-
Κατά την άποψή μου, το θέμα της Dacia δεν είναι τόσο αν θα έχει οδική συμπεριφορά αντίστοιχη με τα σημερινά σύγχρονα αυτοκίνητα ή με ένα peugeot 306. Το θέμα είναι αν η ποιότητα έχει βελτιωθεί. Αν έχει βελτιώσει θέματα με σκουριές, προβλήματα στεγανότητας, λάμπες που καίγονται συχνά και άλλα μικρά ή μεγάλα προβλήματα.
-
Δεν γνωριζω αν έχουν θέματα με σκουριές; Πρωτη φορα το ακουω να πω την αλήθεια. Αν πρόκειται για το duster, το οτι χρησιμοποιείται εκτός δρόμου όπου γδερνονται οι λαμαρινες φυσικό είναι να εμφανίσει σκουριά.
-
Δυστυχώς πρόβληματα σκουριάς και κακοτεχνίες στη βαφή και τα λάστιχα στεγανοποίησης είναι συνηθισμένα στο duster και έχουν αναδειχθεί σε αρκετά forum στο εξωτερικό. Επίσης μικρές λεπτομέρειες, όπως περίεργοι ήχοι από τη μηχανή ή είσοδος αέρα στο χώρο επιβατών από τις πόρτες. Όλα αυτά είναι λογικά και αποδεκτά όταν η τιμή είναι πολύ χαμηλή. Όταν όμως είναι συγκρίσιμη με αλλά μοντέλα, όπως το vitara (όταν πρόκειται για το duster), το πράγμα δυσκολεύει για τη Dacia.
-
Ναι σε αυτό συμφωνώ ανέβασαν υπερβολικά την τιμη του.
Γενικα πάντως αν δεις την πλατφόρμα του duster θα δεις σημεία που ειναι βγαλμένα από το 90 λόγω σχεδιασης πλατφόρμας. Για παράδειγμα γύρω από τις πορτες δεν υπάρχει εξωτερικό πλαίσιο αλλά η ίδια η πόρτα ειναι και το πλαίσιο που έρχεται εξωτερικά σε επαφή με την οροφη. Από μέσα φυσικά έχει λάστιχα και τσιμουχες, αλλά γενικά αυτή η σχεδιαση προκαλεί έντονους αεροδυναμικους θορύβους. Για αυτο και το duster ακόμα και σήμερα αφηνει τέτοια αισθηση καπως παλαιού αυτοκινήτου. Είναι σχεδιασμένο σε κάποιες λεπτομέρειες ωσάν να ήταν το 1990.
Πλεον το νέο sandero καθεται σε σύγχρονη πλατφόρμα με πολλές μικρές λεπτομερείες όπως το πλαίσιο στις πόρτες που δεν τα εντοπίζεις με την πρώτη ματιά. Αυτό τουλάχιστον στα χαρτιά του δίνει προβάδισμα έναντι του duster.
Παντως και τα psa σε κάποια μοντέλα τους παρουσιάζουν μικρές σκουριές και κοστίζουν πολλαπλάσια. Γενικά παίζουν πολλά ρόλο φυσικά και η παραγωγη.
-
Κάπως εκτός θέματος, αφορά το Duster. Eίχα της πρώτης σειράς 6 χρόνια, προβλήματα σκουριάς είχε (και έχουν και τα νέα) μόνο επιφανειακής στο κάτω μέρος του αμαξώματος και μόνο στα χοντρά μεταλλικά κομμάτια (άξονας μετάδοσης,ταμπούρα, κλπ.).Αλάχτηκαν τα λάστιχα στεγανοποίησης στις πόρτες εντός εγγύησης και κάηκε και μια λάμπα στο μπροστινό φανάρι.
Είχα μετά από αυτό και το f/l για άλλα δυο χρόνια, μόνο επιφανειακές σκουριές στο κάτω μέρος,τίποτε άλλο. Τα νέα για ένα διάστημα είχαν ένα πρόβλημα θορύβου στο σασμάν,αλλά στις μεταγενέστερες σειρές μάλλον διορθώθηκε.
Βαφή μετριότατης ποιότητας,ναι,πάντα υπήρχε.
-
Τα duster ιδιαίτερα της πρωτησ γενιάς (2010-2017) έχουν βγει πολύ αξιόπιστα, ειδικά μηχανικά και ηλεκτρολογικά. Θεματάκια είχαν σε ποιότητα βαφής, σπασίματα σε κάποια σημεία η βαφή σε ακρες στην οροφή από την πρώτη μέρα χωρισ να συνεχιστεί το πρόβλημα. Σκουριά από κάτω σε μέρη αλλά ήταν μόνο εμφανισιακά λόγω της ποιότητας του κράματος του μετάλλου, χωρίς να περνάει σε βάθος και να δημιουργείται περαιτέρω πρόβλημα. Καμένες λάμπες ναι και εσωτερικά και εξωτερικά. Επίσης σε κάποιους όπως και σε μένα μπήκε νερό από τις πίσω πόρτες που με ενίσχυση της κολλάς στα πλαστικά των πορτών λύθηκε (με 30ευρω σε φανοποίο). Τρίξιμο στα 8 χρόνια κανένα πραγματικά, κάποια λίγα σταματησαν με απλό σπρέι σιλικόνης. Τέτοια θεματάκια σίγουρα έχουν λυθεί και στο νέο duster και προφανώς στα νέα sandero.
-
Τα duster ιδιαίτερα της πρωτησ γενιάς (2010-2017) έχουν βγει πολύ αξιόπιστα, ειδικά μηχανικά και ηλεκτρολογικά. Θεματάκια είχαν σε ποιότητα βαφής, σπασίματα σε κάποια σημεία η βαφή σε ακρες στην οροφή από την πρώτη μέρα χωρισ να συνεχιστεί το πρόβλημα. Σκουριά από κάτω σε μέρη αλλά ήταν μόνο εμφανισιακά λόγω της ποιότητας του κράματος του μετάλλου, χωρίς να περνάει σε βάθος και να δημιουργείται περαιτέρω πρόβλημα. Καμένες λάμπες ναι και εσωτερικά και εξωτερικά. Επίσης σε κάποιους όπως και σε μένα μπήκε νερό από τις πίσω πόρτες που με ενίσχυση της κολλάς στα πλαστικά των πορτών λύθηκε (με 30ευρω σε φανοποίο). Τρίξιμο στα 8 χρόνια κανένα πραγματικά, κάποια λίγα σταματησαν με απλό σπρέι σιλικόνης. Τέτοια θεματάκια σίγουρα έχουν λυθεί και στο νέο duster και προφανώς στα νέα sandero.
Τα νέα Sandero θα τα δούμε, δεν τα έχει δει κανείς ακόμη, αλλά τα Duster περίπου με τον ίδιο τρόπο και υλικά είναι κατασκευασμένα όπως και το προηγούμενο μοντέλο. Περιμένω το επόμενο για να έχει σημαντική κατασκευαστική εξέλιξη.
Γενικά πάντως από φίλους μηχανικούς που ξέρω και οδηγούν συνέχεια τέτοια, είναι αξιόπιστα για την ΠΑΛΙΑ τιμή τους, δεν παρουσίαζαν τίποτα μεγάλες βλάβες. Σκουριές/λάμπες, απλά πράγματα και σχεδόν ασήμαντα (και τρώνε καταπόνηση εκεί στα βουνά και τα εργοτάξια).
Για τα πλαστικά πάντως, η μόνιμη λέξη περιγραφής είναι 'κουδουνιστρα'.
Εντάξει, κάπου έπρεπε να κάνουν περικοπές, υφάσματα/πλαστικά/μοκέτες/σχεδίαση μέσα/καθίσματα είναι οι μεγάλοι ηττημένοι.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III