-
παρε 1.6 ...και δε θα σου χρειαστει το turbo.
-
Εδέησε και βγήκε ένας μάστορας το 2021 και εξηγεί γιατί τα ΤΟΥΟΤΑ καίνε λαδια. Όσα λέμε τόσα χρόνια μέσα σε αυτό το θέμα, τα είπε όλα. Για όποιον ενδιαφέρεται, είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό:
-
Εδέησε και βγήκε ένας μάστορας το 2021 και εξηγεί γιατί τα ΤΟΥΟΤΑ καίνε λαδια. Όσα λέμε τόσα χρόνια μέσα σε αυτό το θέμα, τα είπε όλα. Για όποιον ενδιαφέρεται, είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό:
και η λύση στο πρόβλημα απλή
-αλλάζεις λάδια στα 7500 χλμ ή στους 6 μήνες
-το γκαζώνεις που και που
-δεν βάζεις σε καμία περίπτωση πιο 'χοντρά' λάδια
-
sphinxgr wrote:
Εδέησε και βγήκε ένας μάστορας το 2021 και εξηγεί γιατί τα ΤΟΥΟΤΑ καίνε λαδια. Όσα λέμε τόσα χρόνια μέσα σε αυτό το θέμα, τα είπε όλα. Για όποιον ενδιαφέρεται, είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό:
και η λύση στο πρόβλημα απλή
-αλλάζεις λάδια στα 7500 χλμ ή στους 6 μήνες
-το γκαζώνεις που και που
-δεν βάζεις σε καμία περίπτωση πιο 'χοντρά' λάδια
Προσωπικά το 6 μήνες θεωρώ σε καμία περίπτωση δεν κάνει κακό, αλλά δεν ξέρω και πόση θετική επίδραση θα έχει αντί για 12 μήνες. Για να το λέει ο μάστορας όμως, κάτι θα ξέρει. Αφού έχει δίκιο σε όλα τα άλλα, ίσως να έχει και σε αυτό.
*Επίσης ένα μεγάλο θέμα που ανοίγει, πόσο καλύτερο να είναι το μαμά φίλτρο λαδιού σε σχέση με ένα **επώνυμο **after market?!
-
Εμένα, έχοντας κάνει όσα λέμε εδώ και καιρό στο forum, με προβληματίζει λίγο το ότι πήγα σε 0w-20 λάδι.
-
Εμένα, έχοντας κάνει όσα λέμε εδώ και καιρό στο forum, με προβληματίζει λίγο το ότι πήγα σε 0w-20 λάδι.
Γιατι σε προβληματιζει, το σωστο λαδι για το αμαξι/κινητηρα ειναι το 0w-20.
-
nstasinop wrote:
Εμένα, έχοντας κάνει όσα λέμε εδώ και καιρό στο forum, με προβληματίζει λίγο το ότι πήγα σε 0w-20 λάδι.
Γιατι σε προβληματιζει, το σωστο λαδι για το αμαξι/κινητηρα ειναι το 0w-20.
Καλημέρα,
Υπάρχει μία παρανόηση εδώ:
-
Το έντυπο manual όντως λέει ότι το σωστό λάδι είναι το 0w-20 (και μόνο αν δε βρίσκεις βάζεις 5w-30, μετά το γυρίζεις στο 20).
-
Το online manual (toyota) λεει 5w-30.
-
Στον επίσημο dealer μου έβαζαν πάντα 5w-30.
Εγώ καταλαβαίνω ότι το σωστό είναι 0w-20.
-
-
4tgfg wrote:
nstasinop wrote:
Εμένα, έχοντας κάνει όσα λέμε εδώ και καιρό στο forum, με προβληματίζει λίγο το ότι πήγα σε 0w-20 λάδι.Γιατι σε προβληματιζει, το σωστο λαδι για το αμαξι/κινητηρα ειναι το 0w-20.
Καλημέρα,
Υπάρχει μία παρανόηση εδώ:
- Το έντυπο manual όντως λέει ότι το σωστό λάδι είναι το 0w-20 (και μόνο αν δε βρίσκεις βάζεις 5w-30, μετά το γυρίζεις στο 20).
- Το online manual (toyota) λεει 5w-30.
- Στον επίσημο dealer μου έβαζαν πάντα 5w-30.
Εγώ καταλαβαίνω ότι το σωστό είναι 0w-20.
Το σωστό είναι ξεκάθαρα το 0-20.
Σε 5-30 όμως, πότε γυρνάμε?
Όταν δεν έχουμε κάνει καλή χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου και αυτό έχει ξεκινήσει να καίει λάδια. Έχουμε κάνει λοιπόν καθαρισμό και αυτό εξακολουθεί και καίει μικρές ποσότητες.
Σε αυτή την περίπτωση γυρνάμε σε 5-30 και το αλλάζουμε κάθε 7500χμ μέγιστο. Εγώ προσωπικά αλλάζω τα λάδια κάθε 5000 που θεωρώ ειναι το ιδανικό.
-
nstasinop wrote:
4tgfg wrote:
nstasinop wrote:
Εμένα, έχοντας κάνει όσα λέμε εδώ και καιρό στο forum, με προβληματίζει λίγο το ότι πήγα σε 0w-20 λάδι.Γιατι σε προβληματιζει, το σωστο λαδι για το αμαξι/κινητηρα ειναι το 0w-20.
Καλημέρα,
Υπάρχει μία παρανόηση εδώ:
- Το έντυπο manual όντως λέει ότι το σωστό λάδι είναι το 0w-20 (και μόνο αν δε βρίσκεις βάζεις 5w-30, μετά το γυρίζεις στο 20).
- Το online manual (toyota) λεει 5w-30.
- Στον επίσημο dealer μου έβαζαν πάντα 5w-30.
Εγώ καταλαβαίνω ότι το σωστό είναι 0w-20.
Το σωστό είναι ξεκάθαρα το 0-20.
Σε 5-30 όμως, πότε γυρνάμε?
Όταν δεν έχουμε κάνει καλή χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου και αυτό έχει ξεκινήσει να καίει λάδια. Έχουμε κάνει λοιπόν καθαρισμό και αυτό εξακολουθεί και καίει μικρές ποσότητες.
Σε αυτή την περίπτωση γυρνάμε σε 5-30 και το αλλάζουμε κάθε 7500χμ μέγιστο. Εγώ προσωπικά αλλάζω τα λάδια κάθε 5000 που θεωρώ ειναι το ιδανικό.
Οκ, εγώ πλέον δεν καίω και χρησιμοποιώ 0-20.
Θα κάνω ακόμη μία αλλαγή σε 0-20 (~6500 - έχω αργήσει), και αν εξακολουθήσει να μην καίει θα το κρατήσω,
αλλιώς το γυρνάω σε 5-30. -
Οκ, εγώ πλέον δεν καίω και χρησιμοποιώ 0-20.
Θα κάνω ακόμη μία αλλαγή σε 0-20 (~6500 - έχω αργήσει), και αν εξακολουθήσει να μην καίει θα το κρατήσω,
αλλιώς το γυρνάω σε 5-30.Όπως τα λες.
Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:
-
Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
-
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
-
Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
-
-
sphinxgr wrote:
Όπως τα λες.
Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:
- Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
- Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
- Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
- Έκαιγα 600-700 ml / 1000 km από τα ~90000-100000 (τέλοσπαντων, τότε το κατάλαβα)
- έχω 125,000 km
- έκανα xado, έβαλα 0-20 mobil1 στα ~118000. Είμαι εκεί τώρα
Παίζει να είσαι ο μόνος που έβαλε 0-20 μετά τον καθαρισμό και έχει ιδιαίτερη βαρύτητα η μαρτυρία σου. Να εξηγήσω γιατί:
-
Είχες μεγάλη κατανάλωση. Τα 700μλ/1000χμ δεν τα λες λίγα
-
Σου μηδενίστηκε η κατανάλωση μετά τον καθαρισμό. Πόσο μάλλον όταν αναφέρεις οτι μετά τον καθαρισμό έχεις κάνει 6500χμ με 0-20
<li>Αυτό σημαίνει ότι βοήθησε στο μηδενικό κάψιμο μετά τον καθαρισμό το 0-20 **ή**
-
Σε εσένα δεν έχουν πρόβλημα τα τοιχώματα των κυλίνδρων και για αυτό δεν καις, ενώ σε όλους τους άλλους η μικρή κατανάλωση υπάρχει λόγω της φθοράς των τοιχωμάτων.
</li>
Αυτά τα 2 τα τελευταία είναι να ξεκαθαρίσουμε μελλοντικά.
-
Γιατί υπάρχει μικρή κατανάλωση σε κάποιους μετά τον καθαρισμό?
-
Αν σωστή τακτική είναι μετά τον καθαρισμό να ξεκινάς με 5-30 ή 0-20
Μια τελευταία ερώτηση. ¨Έκανες μαζί με τον καθαρισμό και engine flush με αυτό? https://www.xado-shop.eu/en/engine/cleaner-and-conditioner/total-flush.html
-
nstasinop wrote:
sphinxgr wrote:
Όπως τα λες.
Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:
- Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
- Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
- Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
- Έκαιγα 600-700 ml / 1000 km από τα ~90000-100000 (τέλοσπαντων, τότε το κατάλαβα)
- έχω 125,000 km
- έκανα xado, έκανα flush με xado flush, έβαλα 0-20 mobil1 στα ~118000. Είμαι εκεί τώρα
Παίζει να είσαι ο μόνος που έβαλε 0-20 μετά τον καθαρισμό και έχει ιδιαίτερη βαρύτητα η μαρτυρία σου. Να εξηγήσω γιατί:
- Είχες μεγάλη κατανάλωση. Τα 700μλ/1000χμ δεν τα λες λίγα
- Σου μηδενίστηκε η κατανάλωση μετά τον καθαρισμό. Πόσο μάλλον όταν αναφέρεις οτι μετά τον καθαρισμό έχεις κάνει 6500χμ με 0-20
<li>Αυτό σημαίνει ότι βοήθησε στο μηδενικό κάψιμο μετά τον καθαρισμό το 0-20 **ή**
- Σε εσένα δεν έχουν πρόβλημα τα τοιχώματα των κυλίνδρων και για αυτό δεν καις, ενώ σε όλους τους άλλους η μικρή κατανάλωση υπάρχει λόγω της φθοράς των τοιχωμάτων.
</li>
Αυτά τα 2 τα τελευταία είναι να ξεκαθαρίσουμε μελλοντικά.
- Γιατί υπάρχει μικρή κατανάλωση σε κάποιους μετά τον καθαρισμό?
- Αν σωστή τακτική είναι μετά τον καθαρισμό να ξεκινάς με 5-30 ή 0-20
Μια τελευταία ερώτηση. ¨Έκανες μαζί με τον καθαρισμό και engine flush με αυτό? https://www.xado-shop.eu/en/engine/cleaner-and-conditioner/total-flush.html
Σωστά, το ξέχασα το flush και διορθώνω και παραπάνω το post μου
-
Όπως τα λες.
Για να μην ψάχνουμε το ιστορικό όμως, πες μας ξανά σύντομα σύντομα:
- Πόσο έκαιγες / 1000χμ?
- Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
- Τι έκανες και σταμάτησε να καίει?
-
Έκαιγα 600-700 ml / 1000 km από τα ~90000-100000 (τέλοσπαντων, τότε το κατάλαβα)
-
έχω 125,000 km
-
έκανα xado, έκανα flush με xado flush, έβαλα 0-20 mobil1 στα ~118000. Είμαι εκεί τώρα
-
Εχω κανει και εγω καθαρισμο με xado οχι το flush , μετα εβαλα 0-20. Αυριο θα κανω ελεγχω και θα αναφερω.
-
Είναι σίγουρο οτι η TOYOTA μετά το 2013 έλυσε το πρόβλημα?Στο δικό μου yaris τελος του 2014 υπάρχει στο πλάι ο κωδικός 0756164 και το μοντέλο είναι NSP 130L CHFRKW 5.
-
Είναι σίγουρο οτι η TOYOTA μετά το 2013 έλυσε το πρόβλημα?Στο δικό μου yaris τελος του 2014 υπάρχει στο πλάι ο κωδικός 0756164 και το μοντέλο είναι NSP 130L CHFRKW 5.
Ναι. Αν το serial number είναι μεγαλύτερο του ακόλουθου πίνακα, έχουν γίνει διορθώσεις.
Οι αλλαγές λαδιών με μέγιστο τις 7500χμ όμως, σαφέστατα παραμένουν
-
Καλησπερα, ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου Auris πιθανον τον 1,4 κινητηρα ή τον 1,6 για μεγαλυτερη αποδοση μιας και το αμαξι θα κινειται κυριως εκτος πολης. Τι πρεπει να προσεξω ; Επισης επειδη βλεπω για μεγαλη καταναλωση λαδιου και ειμαι ηδη κατοχος αυτοκινητου που καιει λαδι, και θελω να το αποφυγω αυτο, αυτοι οι κινητηρες χρηζουν επισκευη μετα απο καποια χιλιομετρα; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις πληροφοριες που μπορειτε να με δωσετε.
Καλησπέρα φίλε μου!
Επειδή ήμουν κάτοχος 3 Corolla (1.3lt XL'88μτχ, 1.3lt XLi'90 μτχ καi 1,4 VVti hatchback του 2006 καινούριο) έχω να σου πώ το εξής.
Ο VVti που φορούσε το δικό μου το οποίο είχα αγοράσει καινούριο το 2006, ήταν ΑΣΤΕΡΙ.
Είχε βέβαια μόνο 98 ίππους που φορτωμένο (αρκετά) την άκουγε αλλά...δεν έβγαλέ κίχ μέχρι τις 220.000 που το πούλησα.
Λαδάκι 10W-40 semisynthetic της μαμάς ΤΟΥΟΤΑ απο το πρώτο χιλιόμετρο με την κάθε αλλαγή να έρχεται αυστηρά ως τις 7.000 χλμ. και πάντα στην ΤΟΥΟΤΑ οπου και δέν έψαχναν να βρούν το -πως γίνεται-τι, στην μηχανή.ΔΕΝ τσίμπησε ΠΟΤΕ σταγόνα λαδάκι.
Βέβαια είχε καλή μεταχείριση απο μέρους μου όπως για παράδειγμα δεν το έσκιζα ποτέ κρύο.
Γενικά δεν το έσκιζα ποτέ με τις αλλαγές να έρχονται το πολύ στις 4,800-5.000 στροφές σε προσπέραση μόνο.
Το μυστικό της μηδενικής κατανάλωσης λαδιού (απο πληροφορίες πάντα απο το τεχνικό τμήμα της ΤΟΥΟΤΑ όπου μιλούσα με φίλο) ήταν το εξής:
Εώς το 2004-2005, οι κινητήρες 4ZZFE (1,4VVTi) , είχαν πιστόνια με 3 ή 4 τρύπες και έκαιγαν λάδι κάργα.
Τέλη του 2005 (συγχωρέστε με για τις ημερομηνίες και τα μεγέθη αν υπάρχουν λάθη, πέρασε αρκετός καιρός απο τότε που ασχολήθηκα ξανά) άλλαξαν απλά τα πιστόνια με 8 (?) τρύπες. Και η κατανάλωση λαδιού έλαβε οριστικά τέλος.
Θέλω να καταλήξω πως αν πάρεις το πρώτο Auris που βγήκε το 2007 θα έχεις τον ίδιο ακριβώς βελτιωμένο κινητήρα.
Αν πέσεις σε καλό και συνετό -στην συντήρηση- οδηγό/ιδιοκτήτη θα έχεις καλό αυτοκίνητο.
Αυτοί οι κινητήρες είναι καδενάτοι με διπλό εκκεντροφόρο και υδραυλική μετατόπιση για αλλαγή χρονισμού των βαλβίδων.
Πονούν σε κάτι knock sensors (πυρράκια σε βαθμό κακουργήματος το καλοκαίρι) οπου και η μαμά ΤΟΥΟΤΑ τους χρεώνει (έκαστο) ένα νεφρό ή ένα συκώτι.
Για τον 1.600 κινητήρα δεν γνωρίζω να σου πώ.
Πάντως αξίζει σαν αγορά το Auris εαν βρείς κανένα σε ευκαιρία με λίγα και απείραχτα χιλιόμετρα.
Καλό απόγευμα!
-
Kαλημερα σε όλους, έχω ενα Yaris του 2011 1329 κυβικα και του φοράω 10 - 40 motul ecoclean (στην πρωτη αλλαγη) και 10-40x clean στις επομενες. Το αμαξι ειναι σε ενα γκαραζ και δουλευει μονο σε ταξιδι. Εχει 98000χιλ και μεχρι στιγμης δεν καιει σταγονα. Του εκανα στρωσιμο κινητηρα μεχρι τα 8000 χιλ και το οδηγαω συνετα.(πρωτο αυτοκινητο). Πλεον σαν οικογενειαρχης και με περιορισμενα μισθολογικα δεδομενα χρησιμοποιω το αμαξι που μου παρεχει η εργασια μου. Ειμαι αναμεσα στο να δωσω το αυτοκινητο και να παρω 5000 - 6000Ε με το σκεπτικο ότι δεν θα μου βγαλει προβληματα και θα μπω σε μια διαδικασια να το τρεxω στην toyota για να κανω το κιτ επιδιορθωσης(ενα χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας) και ποιος ξερει και τι άλλο. Όλα τα σερβις τα κανω σε εξωτερικο συνεργειο το οποίο μου ειπε πως αν ξεκινησει να καιει λαδι παει toyota!(δεν αναλαμβανει) Σε ερωτηση μου στην αντιπροσωπειεα μου ειπαν το κιτ επισκευης ειναι στα 2100Ε αναλογα με τον αριθμο του κινητηρα και οτι μετα την επισκευη δεν καιει (???)
Αλλαγες εκανα καθε 15000χιλ.
Επιλογες
α)το σκοτωνω παιρνω 5500 - 6000Ε για ενα αμαξι καινουργιο και ξενοιαζω. Με τα παραπανω λεφτα δεν αγοραζω τιποτα.
β)το παω στην toyota κανω την επιδιωρθωση και αναμενω ποτε θα ξανακαψει. Ερωτηση έχει κανει καποιος το κιτ επισκευης της Toyota και εκανε πολλά χιλιόμετρα;
γ) μου συστεινεται καποιον για να κανει τους καθαρισμους με xado κτλ και ο θεος φυλαξει.
Παρακαλω να απαντησει καποιος που ειτε εκανε το κιτ αλλαγης της αντιπροσωπειας και εχει πολλα χιλιόμετρα η εκανε καθαρισμο συστήνοντας μου και που θα παω... έχοντας κανει πολλα χιλιομετρα (>30000χιλ) Η λογική των πολλών χιλιομετρων ειναι ότι τελικα λογω των οικονομικών συνθηκων μενω με το ιδιο αυτοκινητο και λουζομαι ότι βγαλει.
-
στο μέλλον ,ένα λίτρο 10w40 στο Λιτλ τεσσεράμισι ευρώ έχει,δε βλέπω που είναι το πρόβλημα.
-
Kαλημερα σε όλους, έχω ενα Yaris του 2011 1329 κυβικα και του φοράω 10 - 40 motul ecoclean (στην πρωτη αλλαγη) και 10-40x clean στις επομενες. Το αμαξι ειναι σε ενα γκαραζ και δουλευει μονο σε ταξιδι. Εχει 98000χιλ και μεχρι στιγμης δεν καιει σταγονα. Του εκανα στρωσιμο κινητηρα μεχρι τα 8000 χιλ και το οδηγαω συνετα.(πρωτο αυτοκινητο). Πλεον σαν οικογενειαρχης και με περιορισμενα μισθολογικα δεδομενα χρησιμοποιω το αμαξι που μου παρεχει η εργασια μου. Ειμαι αναμεσα στο να δωσω το αυτοκινητο και να παρω 5000 - 6000Ε με το σκεπτικο ότι δεν θα μου βγαλει προβληματα και θα μπω σε μια διαδικασια να το τρεxω στην toyota για να κανω το κιτ επιδιορθωσης(ενα χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας) και ποιος ξερει και τι άλλο. Όλα τα σερβις τα κανω σε εξωτερικο συνεργειο το οποίο μου ειπε πως αν ξεκινησει να καιει λαδι παει toyota!(δεν αναλαμβανει) Σε ερωτηση μου στην αντιπροσωπειεα μου ειπαν το κιτ επισκευης ειναι στα 2100Ε αναλογα με τον αριθμο του κινητηρα και οτι μετα την επισκευη δεν καιει (???)
Αλλαγες εκανα καθε 15000χιλ.
Επιλογες
α)το σκοτωνω παιρνω 5500 - 6000Ε για ενα αμαξι καινουργιο και ξενοιαζω. Με τα παραπανω λεφτα δεν αγοραζω τιποτα.
β)το παω στην toyota κανω την επιδιωρθωση και αναμενω ποτε θα ξανακαψει. Ερωτηση έχει κανει καποιος το κιτ επισκευης της Toyota και εκανε πολλά χιλιόμετρα;
γ) μου συστεινεται καποιον για να κανει τους καθαρισμους με xado κτλ και ο θεος φυλαξει.
Παρακαλω να απαντησει καποιος που ειτε εκανε το κιτ αλλαγης της αντιπροσωπειας και εχει πολλα χιλιόμετρα η εκανε καθαρισμο συστήνοντας μου και που θα παω... έχοντας κανει πολλα χιλιομετρα (>30000χιλ) Η λογική των πολλών χιλιομετρων ειναι ότι τελικα λογω των οικονομικών συνθηκων μενω με το ιδιο αυτοκινητο και λουζομαι ότι βγαλει.
θα τα γράψω όσο πιο σύντομα μπορώ γιατι έχουν γραφεί άπειρες φορές. Για αρχή το 10-40 είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ. Απορώ με ποια λογική βάζει κάποιος σε αυτό το αμάξι 10-40 και πόσο μάλλον, χωρίς να έχει πρόβλημα το αμάξι? Είναι ο σίγουρος τρόπος για να καταστρέψεις αυτό το αμάξι, αυτό το ιξωδες λαδιου. Επίσης πως μπορείς να κάνεις ακόμα χειρότερη αυτή την επιλογή? Να το αλλάζεις κάθε 15.000χμ!!!! Ένα λάδι που δεν είναι ούτε για 5000χμ - μιας και το >90% των 10-40 δεν είναι full synthetic ενω παράλληλα ο κινητήρας δεν μπορεί να διαχειριστεί τόσο χοντρό λάδι.
Πάμε παρακάτω. Εφόσον δεν σου καίει (τουλάχιστον με αυτό το ιξώδες), είσαι τυχερός και μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά για το τι να κάνεις.
-
να πας να κάνεις καθαρισμό με xado και χωρίς να καις λάδια. Ειδικά αν είσαι Αττική. Το κόστος είναι ελάχιστο και θα στο επαναφέρει σε καλό σημείο, μετά απο τόση χρήση με 10-40. Κανονίζεις μέσω τηλεφώνου εδώ http://www.motorlube.gr/ Αν πιάνουν τα χέρια σου, το κάνεις και μόνος σου. Έχουν γραφεί οδηγίες σε προηγούμενες σελίδες
-
Πλέον βάζεις 0-20 λάδι και συνεχίζεις για πάντα. (για πάντα = μέχρι να αρχίσει να καίει λάδια)
-
Αλλαγές λαδιών και φίλτρου, ΠΟΤΕ πάνω απο 7500χμ
-
Αλλάζεις τον τρόπο οδήγησης σου. Αυτό σημαίνει πως ΣΕ ΚΑΘΕ ευκαιρία το πατάς πάνω απο 4000 στροφές. Αν είναι δυνατόν, κάθε φορά που το κινείς, να το λειτουργείς μερικές φορές πάνω απο 4000 στροφές.
Αν κάνεις τα παραπάνω, **ίσως **σου βγάλει άλλες 150.000χμ χωρίς προβλήματα. Αυτό σημαίνει πως αν κάνεις 15.000χμ το έτος θα σου βγάλει 10 χρόνια τουλάχιστον.
Τέλος η επισκευή ξεκινάει από 2100€ και φτάνει μέχρι και πάνω από 4000€. Αυτό φαίνεται μόνο εφόσον κατέβει το μοτέρ. Αν κατέβει, είναι ήδη αργά όμως. Ούτως ή άλλως δεν συζητάμε για επισκευή, γιατί η επισκευή γίνεται μόνο όταν υπάρχει κατανάλωση >1λ/1000χμ και όχι προληπτικά (εκτός και αν την πληρώσεις από την τσέπη σου).
Οπότε αν είσαι σίγουρος ότι δεν καις λάδια, τότε κάνεις τα παραπάνω και έχεις τελειώσει.
*τώρα πως γίνεται να έχεις εγγύηση σε αυτοκίνητο 10 ετών, αλλά να κάνεις τι αλλαγές ανά 15.000χμ που σημαίνει το έχεις από καινούργιο, γιατί εγγύηση θα είχε μόνο αν ήταν μεταχειρισμένο, αλλά αν ήταν μεταχειρισμένο δεν θα προλάβαινες να κάνεις αλλαγές ανά 15.000χμ και να έχεις και την εγγύηση 1 έτους που δίνουν, αλλά ακόμα και αν το έχεις από καινούργιο και δεν έχει εγγύηση, πως έκανες αλλαγές ανά 15.000χμ αφού βγαίνουν λιγότερα ανά 10.000χμ/έτος με τα χιλιόμετρα που έχεις, εκτός και αν άλλαζες λάδια κάθε 2 χρόνια, μόνο εσύ ξέρεις!!!
-
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού