-
Σοβαρά? Έτσι οδηγάω χρόνια...θυμάμαι που μου χε πει κάποιος αρκετά πίσω, ότι πατώντας έστω και με μικρή κίνηση του αυτοκινήτου, συμπλέκτη ενώ υπάρχει μέσα ταχύτητα, φθείρεται ο δίσκος...Δεν ισχύει?
Και νόμιζα ότι γι αυτό άλλαξα δίσκο μετά από 18 χρόνια στο seat....
-
Λαπ το 1.0 turbo hybrid θα ήταν ακόμα πιο σφεντόνα με τα έξτρα κιλακια ροπής ε; και με λιγότερο λαγκ
-
Λαπ το 1.0 turbo hybrid θα ήταν ακόμα πιο σφεντόνα με τα έξτρα κιλακια ροπής ε; και με λιγότερο λαγκ
Λογικα.... Ναι.
Μαλλον δεν θα ειχε σχεδον καθολου lag. Απο 1100 σ.α.λ δύναμη...Απλα τέλειο και με καταναλωση στην πολη κοντα με yarιs hybrid.
Σταμάτα
-
Gomi αυτο που εννουσαν ειναι τα ελατηριακια του συμπλεκτη πως οταν τα πατας συνεχως χανουν την ιδιοτητα επανοφορας στην αρχικη τους κατασταση με την ιδια ταχύτητα, Χουκ νομος. Οταν συμβαινει αυτο θα μπορει να εχεις ακομα υλικο για τριβη στο συμπλεκτη και να μην γινεται σωστη αποσυμπλεξη και να τρεμει το αυτοκινητο.
Ο.κ στην πραξη μπορει να συμβει μετα π. Χ μια δεκαετία χρησης αλλα θα κερδισεις την ανακτηση ενεργειας και γενικως ειναι επικίνδυνο να μενει το αυτοκινητο χωρις ταχύτητα.
Προσεξε... Αυτο που σου ειπαν ηταν λαθος. Οταν δεν πατας ταυτόχρονα γκαζι ΔΕΝ φθηρεται ο συπλεκτης
Οταν καποτε αλλάξεις συμπλεκτη θα εχει πανω του ολοκαινουργια ελατηριακια.
-
https://www.netcarshow.com/suzuki/2021-swift/
Βγηκαν νεες φωτογραφίες του f/l.
-
Baleno - - >το πιο συμβατικό σε εμφάνιση και value for money alter ego του jazz.
Σου έχω κάτι ακόμη πιο βφμ, το Νισσάν Νότε ΜΚ2. Μάλιστα σε συνδυασμό με το σκυλί μαύρο, τον 1.5dci, απλά θέριζε. Τοπ επιλογή για όποιον ήθελε χώρους, οικονομία και πρακτικότητα, σε βφμ συσκευασία.
-
Αυτό είναι τσιπαρισμένο. Χαλαρό 8 για 0-100. Και είναι και το αυτόματο. Σφεντόνα γίνεται κοντά στα 130 άλογα!
-
6.5 με 7... Ποιο 8. Βαλε χρονόμετρο.
Με το αυτοματο ειναι τελειο
-
6.5 με 7... Ποιο 8. Βαλε χρονόμετρο.
Με το αυτοματο ειναι τελειο
Σιγά μην έχει και σε 3''.
-
Οχι μονο σιγα.... Αλλα εννοείται.... Μα που ζειτε;
Και μαλιστα οι επιδοσεις αυτες ειναι με μια μονο αλλαγη της τουρμπίνας, κολαρα, intercooler και λογισμικό.
Τα περοσσοτερα φτιαγμενα sporπου γυριζουν σε πίστες ανα ον κοσμο εκει κοντα ειναι σε επιδόσεις
Για παραδειγμα:
Η hks για παραδειγμα εχει ολοκληρομενο πακετο με αλλαγή των απαραιτητων μηχανικων μερων μελετημενο μονο για το swift sport. Και μαλιστα δεν πουσαρουν σε πολλα bar την νεα τουρμπινα για λογους αξιοπιστιας οπως τονίζουν.
https://www.hks-power.co.jp/en/search/vehicle/480
Στην ασια ειναι κατι το αναμενόμενο οτι θα εχει τετοιες επιδόσεις. Εμεις εδω απλα δεν το γνωρίζουμε.
-
Λαπ στο 1000αρι αναφερόμαστε.
-
Ααα σορρυ, δεν το καταλαβα. Τεσπα το sport εχει πολυ ψωμί αλλα.... Λεφτα δεν έχουμε
-
O poliviosfp πάντως πόσταρε βίντεο με 1000άρι όπου μέχρι να πιάσει τα 120 κινείται σε κατηφόρα. Γι' αυτό και η αντίδραση του Δία.
-
950 κιλά με 130 άλογα είναι 7,3 κιλά ανά ίππο. Μια χαρά μπορεί να είναι στα 8αρια για 0-100.
-
Δεν ειμαι και τοσο σθγουρος οτι ειναι κατηφορα
Απλα μετα εχει ανηφόρα και ισως μπερδευει
Εδω το απλο 1.2 εχει 10.5 ' με 90 αλογα
-
Ααα σορρυ, δεν το καταλαβα. Τεσπα το sport εχει πολυ ψωμί αλλα.... Λεφτα δεν έχουμε
Αυτά παθαίνεις αμα εισαι οπαδός Λαπ μου... Να πιάσει 6,5' το χιλιάρι με ένα πρόγραμμα; Λυπήσου μας κάπου.
-
Για το sport καταλαβα οτι ηταν το video.
-
Εντάξει ρε Lap, χαλάρωσε λίγο με το swift, σε λίγο θα παρακαλάμε να το αποσύρουν από την αγορά μπας και γλιτώσουμε!
-
Γιατι τι εκανα;
-
Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς, όσο το αγαπώ το swift τόσο θα με κάνεις να το μισήσω στο τέλος!
Νέο Suzuki Swift 2017