-
Παίδες, ο γύρος έχει δίκιο! Στην αποτίμηση των κερδών που φέρνει μια επένδυση, μπορούν να συνυπολογιστούν πολλά πράγματα. Το return on investment (έτσι δεν το λέτε εσείς οι οικονομολόγοι;) δεν είναι το ίδιο με μια επιχείρηση, όταν μιλάμε για ένα ιδιώτη...
-
Δεδομένα προ καραντίνας:
Με το Corolla Verso LPG διανύουμε περί τις 17.000 χιλιόμετρα ετησίως με κόστος 7 ευρώ στα 100.
Ο φάδερ μάς παραχωρεί ένα Grand Vitara 2.5 κι εγώ του κάνω 3-3.500 χιλιόμετρα με κόστος 20 ευρώ στα 100. Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι πήγαινε-έλα στη δουλειά, σπάνια καμιά τζιπάδα. Αν έχω να πάω κάπου, θα πάω με το υγραέριο, ακόμα κι αν περιμένω να μου το φέρει η σύζυγος. Να ξεκαθαρίσω ότι τα τέλη κυκλοφορίας τού τζιπ πληρώνονται από τον φάδερ, όπως κι η συντήρησή του. Εγώ δίνω ασφάλεια και ΚΤΕΟ, ας πούμε ένα 225άρι τον χρόνο.
Σκέφτομαι να κάνω την παρακάτω κίνηση με ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ κριτήρια:
Αγοράζω μικρό ηλεκτρικό για τα αστικά χιλιόμετρα. Κάνει 12.000 χιλιόμετρα με κόστος 1 ευρώ στα 100.
Το Verso κάνει 8.000 χιλιόμετρα. Η αναλογία χιλιομέτρων αλλάζει, αφού το Verso θα παραμείνει για το δικό μου κομιούτ (η σύζυγος εργάζεται σε υπερδιπλάσια απόσταση) αλλά ΚΑΙ για τα ταξίδια μας.
Θα κάνω και καμιά τζιπάδα μια στο τόσο, αλλά δεν υπολογίζω το καύσιμο. Θα τρώω ό,τι έχει μέσα, μιλάμε για 15-20 χιλιόμετρα το μήνα, κλάιν. Επίσης, θα σταματήσω να πληρώνω ασφάλεια και ΚΤΕΟ, αλλά θα τα δίνω στο ηλεκτρικό. Ας θεωρήσουμε ότι η διαφορά στο κόστος των παγίων εξόδων είναι μηδενική, αφού το χαμηλότερο κόστος ασφάλισης του ηλεκτρικού θα εξισώσει την αλλαγή ελαστικών κάθε τετραετία. Άλλη συντήρηση ΔΕ χρειάζεται. Μιλάμε για μεταχειρισμένο που δε χρειάζεται να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για να ισχύει η εγγύηση.
Αν υποθέσουμε ότι το κουβαδάκι C-Zero αγοράζεται προς 7.500 ευρώ, τότε η απόσβεση θα γίνει σε έξι χρόνια και κάτι ψιλά.
Όμως, υπάρχουν ένα σωρό παράγοντες που δεν μπορούμε να ξέρουμε πώς θα εξελιχθούν:
-
Το κόστος των καυσίμων ενδέχεται να έχει αυξηθεί σε βάθος εξαετίας, οπότε η απόσβεση να χρειαστεί λιγότερο.
-
Είναι λίγο γαϊδουριά να πεις του φάδερ ότι του φορτώνεις ΚΑΙ το κόστος τής ασφάλισης (ήδη πληρώνει 800τόσα για τα τέλη κυκλοφορίας τόσα χρόνια), επειδή δε χρειάζεσαι πια το αυτοκίνητό του. Που ουσιαστικά στο πλήρωνε τόσα χρόνια για να μην έχεις δεύτερο δικό σου. Αυτός κάνει 1-2 ταξίδια ετησίως αλλά επωμίζεται τα πολλά έξοδα. Γαϊδουριά... Πόσο κοστολογείται η γαϊδουριά, για να μας πουν οι ειδικοί τού φόρουμ.
3) Χωρίς τον φάδερ, έχω ξεφορτωθεί το τζιπ την επόμενη μέρα. Μα θα το πουλήσω, μα θα το έχω στο εξοχικό και θα παίρνω πινακίδες για τις δύο εβδομάδες τής άδειας; Πάντως, θα πάρει πόδι. Ο φάδερ δεν είναι μικρός, δεν αποκλείεται λοιπόν να μας χαιρετήσει πριν την εξαετία, χτυπήστε ξύλο. Αν, ας πούμε, αυτό γίνει στα πέντε χρόνια, έχω πληρώσει παραπάνω χρήματα, έχω αργήσει την έναρξη της επένδυσης κι έχω χασούρα.
-
Πώς κοστολογείται η επιπλέον ασφάλεια που σου παρέχει ένα GV σε σχέση με το κουβαδάκι; Πώς κοστολογείται η ταχύτερη επισκευή σε φαναρτζοδουλειά; Στο ένα βρίσκεις ανταλλακτικά στα περίπτερα, ενώ το άλλο δεν έχει εισαχθεί και δεν υπάρχει τίποτα.
-
Πώς κοστολογείται η peace of mind ενός ιαπωνικού καθαρόαιμου, που ξέρεις ότι δεν πρόκειται να κάψει ούτε λάμπα στην επόμενη δεκαετία; Σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που δεν ξέρει να επισκευάσει ΟΥΔΕΙΣ στην πατρίδα μας;
-
Οπότε μήπως αξίζει να περιμένεις κάνα εξάμηνο, να δώσεις τα 7.500 για προκαταβολή κι άλλα τόσα σε δόσεις (υπολογίζω μαζί και τους τόκους) για καινούριο Dacia Spring; Που θα έχει 8 χρόνια εγγύηση και θα το υποστηρίζει η εγχώρια αντιπροσωπεία; Αλλά τότε δε μιλάμε για απόσβεση σε 6 χρόνια αλλά σε 12! Που τότε, το Verso θα είναι 27 ετών, οπότε μήπως αξίζει να μην ασχοληθείς με το μικρό vs τζιπ αλλά να αντικαταστήσεις το Verso; Ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό Kona με 25 χιλιάρικα από τη Γερμανία θα διανύει 17.000 χιλιόμετρα αντί για 12 τού κουβά, με κόστος 1,5 ευρώ στα 100. Αλλά τότε αυξάνει πολύ ο χρόνος απόσβεσης. Αλλά πώς κοστολογείται το να κυκλοφορείς με αυτοκίνητο διετίας (με όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης) σε σχέση με ένα 15ετίας με 255.000 χιλιόμετρα;
Μπάχαλο, έτσι; Άντε βγάλε άκρη, αγαπητοί οικονομολόγοι. Για αυτό κάθομαι στα αυγά μου και δεν κάνω τίποτα. Έτσι κι αλλιώς, με την καραντίνα, ούτε χιλιόμετρα κάνουμε, ούτε ταξίδια, ούτε αξίζει να τα χώνεις στα αυτοκίνητα.
-
-
Ξεκίνησα να γράφω σεντόνι, αλλά γμσε το...
Lap με τον τρόπο σου όλες οι δαπάνες μας είναι επένδυση. Ακόμα και το ρεύμα που πληρώνω, το έχω για να βλέπω τηλεόραση, να κρατάω κρύα την μπύρα μου και για να έχω θέρμαση και φως. Όλα αυτά με κάνουν να αιθάνομαι και να ζω καλύτερα. Δεν είναι όμως επένδυση.
Ειδικά στο ΙΧ αυτοκίνητο. Στις περιπτώσεις υποχρεωτικής ύπαρξης λόγο εργασίας δεν είναι επένδυση για να υπάρχει η δουλιά. Είναι ΑΝΑΓΚΗ όπως το φαγητό που τρώμε, γιατί χωρίς αυτό δεν υπάρχουμε.
Μείωση εξόδων μετακίνησης είναι και το μετρό και το λεωφορείο δεν είναι μόνο το ταξί. Και τα παιδιά μπορούν να πάνε με τα πόδια στο σχολείο. Και τα s/m σου φέρνουν πλεόν τα πράγματα στην πόρτα...
-
-
Αρα, kyr80 το ειπες μονος σου. Η επενδυση στην παράδοση των προιοντων (εστω και αν ειναι ακριβοτερα) στο σπιτι απο το supermarket ειναι πιο συμφερουσα συγκριτικα με την αγορα αυτοκινήτου. Αρα, ΔΕΝ αγοραζουμε αυτοκινητο.
Πως το βρηκες;;;
Εβαλες στην ισότητα μερος της αξιας του αυτοκινητου, οχι ολο για να μην το φτασουμε σε μηδενικη αξια, και τα κοστη του καθως εξεταζες ΜΟΝΟ την υποθεση του οτι θα το χρησιμοποιείς για το supermarket. Διαπίστωσες πως τα προιοντα του delivery supermarket ειναι μεν ακριβοτερα αλλα η αγορα ενος toyota yaris hybrid θα απαιτουσε 50 ετη για να κανεις αποσβεση μερος της τιμης κτησης (που θα οριζες εσυ για να μεινει μια υπολειπόμενη αξια μεταπώλησης, εστω σκραπ) του καθως θα το χρησιμοποιουσες για να πας σε φθηνοτερο supermarket. Παντα εξεταζοντας ΜΟΝΟ τα ψωνια του supermarket.
Αρα εξετασες το κοστος ευκαιριας μεταξυ ενος φθηνοτερου supermarket που χρηζει ομως να πας με το yaris και ενος delivery supermarket. Για τα επομενα 50 ετη υπολόγισες πως θα εχεις κερδος/οφελος αν δεν επιλέξεις σημερα το yaris. Μετα τα 50 ετη θα εχεις κερδος αν επιλέξεις σημερα το yaris.
Αρα επελεξες να ΜΗΝ αγοράσεις.
Αρα ακομα και ως ιδιωτης εκανες αξιολογηση μιας επένδυσης (επενδυσες στις υπηρεσιες του delivery supermarket καποια απο τα χρηματα του yaris, ειπαμε οχι ολα για να μην εχουμε μηδενικη αξια στο yaros) η οποια σου προσεφερε μικροτερα συνολικα εξοδα/δαπανες για τα επομενα 50 ετη. Μικροτερα συνολικα εξοδα/δαπανες σημαινει πως θα αφαιρεσεις λιγοτερα χρηματα απο τα εσοδα που θα φερνεις σπιτι τα επομενα 50 ετη. Αρα θα εχεις κερδος για 50 ετη.
Ωπ! Τι εγινε;;;;
το καταλαβες;
-
Αρα, kyr80 το ειπες μονος σου. Η επενδυση στην παράδοση των προιοντων (εστω και αν ειναι ακριβοτερα) στο σπιτι απο το supermarket ειναι πιο συμφερουσα συγκριτικα με την αγορα αυτοκινήτου. Αρα, ΔΕΝ αγοραζουμε αυτοκινητο.
Πως το βρηκες;;;
Εβαλες στην ισότητα μερος της αξιας του αυτοκινητου, οχι ολο για να μην το φτασουμε σε μηδενικη αξια, και τα κοστη του καθως εξεταζες ΜΟΝΟ την υποθεση του οτι θα το χρησιμοποιείς για το supermarket. Διαπίστωσες πως τα προιοντα του delivery supermarket ειναι μεν ακριβοτερα αλλα η αγορα ενος toyota yaris hybrid θα απαιτουσε 50 ετη για να κανεις αποσβεση μερος της τιμης κτησης (που θα οριζες εσυ για να μεινει μια υπολειπόμενη αξια μεταπώλησης, εστω σκραπ) του καθως θα το χρησιμοποιουσες για να πας σε φθηνοτερο supermarket. Παντα εξεταζοντας ΜΟΝΟ τα ψωνια του supermarket.
Αρα εξετασες το κοστος ευκαιριας μεταξυ ενος φθηνοτερου supermarket που χρηζει ομως να πας με το yaris και ενος delivery supermarket. Για τα επομενα 50 ετη υπολόγισες πως θα εχεις κερδος/οφελος αν δεν επιλέξεις σημερα το yaris. Μετα τα 50 ετη θα εχεις κερδος αν επιλέξεις σημερα το yaris.
Αρα επελεξες να ΜΗΝ αγοράσεις.
Αρα ακομα και ως ιδιωτης εκανες αξιολογηση μιας επένδυσης (επενδυσες στις υπηρεσιες του delivery supermarket καποια απο τα χρηματα του yaris, ειπαμε οχι ολα για να μην εχουμε μηδενικη αξια στο yaros) η οποια σου προσεφερε μικροτερα συνολικα εξοδα/δαπανες για τα επομενα 50 ετη. Μικροτερα συνολικα εξοδα/δαπανες σημαινει πως θα αφαιρεσεις λιγοτερα χρηματα απο τα εσοδα που θα φερνεις σπιτι τα επομενα 50 ετη. Αρα θα εχεις κερδος για 50 ετη.
Ωπ! Τι εγινε;;;;
το καταλαβες;
Δηλαδή από ΟΛΑ όσα έγραψα, εσύ πιάστηκες στο s/m.... Δεν έχω πάρει ποτέ delivery s/m. Τώρα με την καραντίνα το έχω και για βόλτα. Και τις μισές φορές πάω με τα πόδια και τσάντες στα χέρια.
Δεν έχω ποσόστοση, και μάλλον δεν είμαι και ο ίδιος αντιπροσωπευτικό δείγμα καταναλωτή.... Αλλά δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ που να αγόρασε αυτοκίνητο με τη λογική της επένδυσης. Δηλαδή τα οικονομικά κριτήρια μπήκαν στη μέση, αφού κατέληξαν σε 2-3 αυτοκίνητα που αρέσουν χωρίς οικονομικά κριτήρια.
Αν τα αυτοκίνητα ήταν επένδυση, δε θα υπήρχαν μάρκες ferrari, porsche, lambo ή και πιο ταπεινές mercedes,bmw,audi,lexus κλπ
-
Κάποιοι λένε ότι τα Οικονομικά ΔΕΝ είναι Επιστήμη ....
Αραγε άμα διαβάσει αυτό το θέμα , τι θα πεί ?
Τέλος οι διακοπές είναι επένδυση ?
-
Χαχαχαχαχαχ, ωραίος!
-
Δύσκολο ο ορισμός της επιστήμης Cruiser! Με την στενή έννοια, δεν είναι γιατί δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα στις ίδιες συνθήκες (όπως π.χ. η Φυσική). Με την ευρύτερη έννοια είναι, όπως είναι και οι κοινωνιολογία.
Για την επένδυση δεν συζητάω άλλο, γιατί έχουμε πάει στα όρια του παραλόγου για να το τεκμηριώσουμε. Ως επιστήμη τα οικονομικά δεν δέχονται τα περιουσιακά στοιχεία (Assets στα Αγγλικά όπως είναι σωστότερα, και από την άλλη Liabilities) ως επένδυση. Τώρα ο καθένας φυσικά το ονομάζει όπως θέλει και με ένα σωρό άκυρα επιχειρήματα.
Και ο κύριος λόγος της ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου δεν είναι η μείωση των εξόδων (αυξάνει τα έξοδα δεν τα μειώνει), αλλά η μείωση του χρόνου και η αίσθηση της ελευθερίας και της επιλογής...πράγματα μη υλικά τα οποία δεν αποτιμώνται εύκολα με οικονομικούς όρους. Οπότε ΟΧΙ δεν είναι επένδυση το αυτοκίνητο με όποιο τρόπο και αν το δει κάποιος.
-
Με το αυτοκίνητο αγοράζεις /επενδύεις στον χρόνο
αν επιλέξεις το κατάλληλο- οδηγοκεντρικό ,γρήγορο -αγοράζεις / επενδύεις και στην απόλαυση
αν έχει και το κατάλληλο status αγοράζεις /επενδύεις και στην απόκτηση όμορφων δυνατών και έξυπνων απογόνων .
Αυτά εξακολουθούν να ισχύουν στα χρόνια της επιδημίας και στα μετά ακόμα πιο πολύ ,τώρα επενδύστε σε οπτικές ίνες και γρήγορο ιντερνετ ,τηλεργασία, τηλεκπαίδευση , αγορές από το σπίτι ,διασκέδαση στο σπίτι ... οι παντρεμένοι
και σε υβριδικά της TOYOTA είναι οικονομικά και θα σας μένουν € για να πληρώνετε τους λογαριασμούς του σπιτιού /γυναίκας
ΑΛΛΑ οι ελεύθεροι αγοράστε και επενδύστε σε ένα κάμπριο αυτοκίνητο γιατί αν δεν γνωρίσεις πραγματικούς ανθρώπους και τους πας βόλτα με το κάμπριο ο κερδισμένος χρόνος δεν έχει αξία .
ΑΡΑ μετά από την παραπάνω εμπεριστατωμένη ανάλυση τα μόνα αυτοκίνητα που αξίζει να επενδύσεις είναι
Τα ΥΒΡΙΔΙΚΑ της ΤΟΥΟΤΑ
Τα ΚΑΜΠΡΙΟ
-
Εγώ ξέρω ότι όλοι το παίζετε επιστήμονες και γνωστές αλλά ουδείς έχει εκφέρει μια εμπεριστατωμένη γνώμη για το πραγματικό επενδυτικό πρόβλημα που έθεσα.
Στους παραπάνω προβληματισμούς μου, να προσθέσω και τους εξής:
-
Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι θα επανέλθουμε στην κανονικότητα κι ότι θα συνεχίσουμε να γράφουμε χιλιόμετρα όπως μέχρι το 2019; Γιατί αν τα ετήσια χιλιόμετρα πέσουν στα μισά ή στο 1/3, προφανώς η απόσβεση θα αργήσει πάρα πολύ.
-
Πώς μπορεί κάποιος να κοστολογήσει την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση που προσφέρει ένα μικρό ηλεκτρικό; Αυτόματο, μηδενικών κραδασμών και θορύβων, άμεσης επιτάχυνσης, μικρών διαστάσεων (κυρίως πλάτους, κάτι που σπανίζει όλο και περισσότερο στα νεότερα μοντέλα). Ειδικά για τη σύζυγο, που θα κάνει τα πολλά χιλιόμετρα, αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πριν πάρουμε το Verso, κυκλοφορούσε με ένα Fiesta 1.4, που το είχε πάρει καινούριο. Το είχε καταβολευτεί και με κατηγορεί ακόμα, που δεν μπορεί να 'φορέσει' το πιο ογκώδες Verso σε σχέση με το μικρότερο Fiesta.
-
-
Στα δύο τελευταία να σου απαντήσω άμεσα:
Αν δεν επανέλθουμε ποτέ (ή επανέλθουμε μετά από 5-10 χρόνια) στην κανονικότητα, η αγορά νέου αυτοκινήτου (και η 'απόσβεση' του) θα είναι το μικρότερο από τα προβλήματα σου. Η ζωή μας θα έχει γίνει πολύ δύσκολη, η οικονομία θα έχει σχεδόν καταστραφεί και η κοινωνία θα έχει αλλάξει σε τέτοιο βαθμό, που οποιαδήποτε επιλογή κάνουμε τώρα θα είναι με κριτήρια που δεν θα ισχύουν. Οπότε επιλέγουμε το πολύ πιο πιθανό σενάριο να έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα σε μισό - ένα ενάμιση χρόνο και κάνουμε τις επιλογές μας βάσει αυτού.
Η ευκολία στη χρήση ενός μικρού αυτόματου αυτοκίνητου πόλης αξιολογείται από τον καθένα με βάσει τα προσωπικά του κριτήρια, προτιμήσεις, εμπειρίες και βεβαίως βάσει της χρήσης που κάνει. Οπότε τι νόημα έχει να σου πω πως το αξιολογώ εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος, πέραν της φιλολογικής συζήτησης; Εσύ μόνο είσαι ο αρμόδιος να το απαντησεις...
-
ΑΡΑ μετά από την παραπάνω εμπεριστατωμένη ανάλυση τα μόνα αυτοκίνητα που αξίζει να επενδύσεις είναι
Τα ΥΒΡΙΔΙΚΑ της ΤΟΥΟΤΑ
Τα ΚΑΜΠΡΙΟ
Στο ίντερνετ ο Doug de Muro (https://www.youtube.com/channel/UCsqjHFMB_JYTaEnf_vmTNqg) έφτιαξε ένα νέο site για αγγελίες μεταχειρισμένων και ανέβασε για αρχή το AMG στέισιον του στα 60τόσα χιλιάρικα. Και μετά από μερικές εβδομάδες έβγαλε βίντεο για το αυτοκίνητο που αντικατέστησε το AMG: ένα KIA Stinger GT με 40 χιλιάρικα. Τον πήραν όλοι στο ψηλό 'ο Doug που έχει Ford GT δεν έχει αρκετά λεφτά για να αγοράσει ξανά Mercedes'. Η απάντηση ήταν αποστομωτική:
Όχι, δεν έχω λεφτά να δώσω 100 χιλιάρικα για το νέο AMG για να το πουλήσω 60 μετά από 3 χρόνια. Δεν έχω καν ανάγκη το AMG για να φορτώνω τις κάμερες και να πηγαίνω στα διάφορα μέρη για τις λήψεις. Το KIA κάνει αυτή τη δουλειά μια χαρά. Έχω λεφτά να δώσω 150 χιλιάρικα για το Ford GT που ξέρω ότι όποτε και να το πουλήσω θα πάρω τα λεφτά πίσω!
Παρεπιπτώντος, η τιμή του KIA Stinger GT στην Ελλάδα (υποθέτω χάρη στους φόρους) είναι πρακτικά η διπλάσια.
-
Οποτε φιλτατοι ο σωστος ορισμος ειναι να δουμε το αυτοκινητο ως επεγδυση και να κρινουμε πιο αυτοκινητο σε γδερνει λιγοτερο.
-
Ρε συ kyr80 το οτι υπαρχουν ferrari και πολυτελη οχηματα εχει να κανει μς την ελαστικοτητα ζητησης ως προς την τιμη.
Δηλαδη αυτοκινητα με εξαιρςτικες επιδοσεις σε διαφορους τομεις τα κοστολογουν πολυ ακριβα και περιμενουν να κερδισουν περισσοτερα χρηματα υπολογιζοντας στο ποσο ελαστικος θα ησουν για να τους δωσεις ενα τσουβαλι λεφτα ωστε να γινουν πλουσιότεροι.
Το οτι εσυ εισαι ελαστικος εχει να κανει με το οτι γουσταρεις να οδηγεις, σε αρεσει η επιδειξη κτλ.
Αυτο ομως το γεγονος δεν αναιρει τον ορο επενδυση (ατομικη, προσωπικη) απο ενα αυτοκίνητο.
Μα για τον ferrari, μια χαρά επένδυση είναι. Για τον αγοραστή δεν είναι. Και ίσως μια ferrari συλλεκτική, μπορεί τελικά και να είναι επένδυση.
Σήμερα πήγα στο εμπορικό και αγόρασα κάτι φόρμες για εμένα και την οικογένεια. Και γ@μώ τις επενδύσεις έκανα.... Μισή τιμή όλα....
-
Παρεπιπτώντος, η τιμή του KIA Stinger GT στην Ελλάδα (υποθέτω χάρη στους φόρους) είναι πρακτικά η διπλάσια.
Ε ναι οι φοροι ειναι. Προτιμαται να μην πωλειται τιποτα, παρα να πωλουνται λιγα και να εισπραττουν εμμεσως
-
Ρε συ kyr80 το οτι υπαρχουν ferrari και πολυτελη οχηματα εχει να κανει μς την ελαστικοτητα ζητησης ως προς την τιμη.
Δηλαδη αυτοκινητα με εξαιρςτικες επιδοσεις σε διαφορους τομεις τα κοστολογουν πολυ ακριβα και περιμενουν να κερδισουν περισσοτερα χρηματα υπολογιζοντας στο ποσο ελαστικος θα ησουν για να τους δωσεις ενα τσουβαλι λεφτα ωστε να γινουν πλουσιότεροι.,
Το οτι εσυ εισαι ελαστικος εχει να κανει με το οτι γουσταρεις να οδηγεις, σ'αρεσει η επιδειξη κτλ.
Αυτο ομως το γεγονος δεν αναιρει τον ορο επενδυση (ατομικη, προσωπικη) απο ενα αυτοκίνητο.
-
Έλειψα 2 μέρες λόγω ρεπό και βλέπω 'οικονομοτεχνικά' και μπαίνω να δω, και βλέπω ανάλυση του πόσοι άγγελοι χωράνε στη μύτη της καρφίτσας...
Αν το Ιδιωτικής Χρήσης είναι επένδυση, θα είναι απλό να κάνετε τις πράξεις και να δουμε πόσο κέρδος είχε η επένδυση αυτή... οπότε θα είστε κερδισμένοι και σεις που φαγωθήκατε να το ονομάστε 'επένδυση',κερδισμένοι και μεις που στο 99% των περιπτώσεων θα είναι 'επένδυση' με αρνητική απόδοση...
-
Lap γουστάρω να γράφω 3 λέξεις και να γράφονται 30 σχόλια ...
Από την άλλη τελικά οι διακοπές είναι επένδυση ?
-
Lap γουστάρω να γράφω 3 λέξεις και να γράφονται 30 σχόλια ...
Από την άλλη τελικά οι διακοπές είναι επένδυση ?
Ειδες; φταρνιζεσαι και φυσαει σε ολη τη χώρα.... Αμαν πια!
Με τον ορο διακοπές μηπως εννοεις:
Ολο το forum να ερθει διπλα σου (κολλητα στην ομπρελα σου) στην παραλια που θα αραζεις και να παιζει ρακέτες τακα τουκα και να μαλωνει με φωνασκιες και με 'επιχειρήματα' ;
Ή μηπως εννοείς :
Με τη Μπελουτσι σε ενα εξωτικο νησι μονοι σας εσυ και αυτη;
Οικονομοτεχνική συζήτηση για τα αυτοκίνητα