-
Τιμοκατάλογος , γιατί διαβάζω άσχετα .
H shine έχει τα πάντα . 24800 η βενζίνη , 26350 το πετρέλαιο , ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ .
Τι τουσόν μου λέτε και μπαρμπούτσαλα ...
https://www.citroen.gr/wp-content/uploads/2021/01/pricelistAC_012021-2.pdf
Πως έχει τα πάντα δλδ?
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έχει μέχρι τα 80 και όχι τα 140 που έχει η πακ
Δεν έχει εκτεταμένο σύστημα αναγνώρισης σημάτων
Δεν έχει τυφλό σημείο
Acc
Δεν είναι keyless
Δεν έχει μπροστινούς και πλαϊνούς αισθητήρες
Δεν έχει φιμε τζάμια , η πακ αναφέρει δερμάτινο τιμόνι μαλακής αφής , στην απλή δεν γράφει τπτ ίσως δεν έχει καν δερμάτινο .
-
-
Χρώμα που δεν χρεώνεται, σύμφωνα με το φυλλάδιο της citroen (οδηγός μοντέλου) το standart χρώμα είναι το γκρι (gris acier) ενώ τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά άρα χρεώνονται.Τι ισχύει άραγε?
-
Ενώ παντού σε όλα τα site που έχουν πάρει τις τιμές απο την επίσημη αντιπροσωπεία αναφερουν οτι η shine pack ξεκινάει απο 23850 ευρώ (1,2κεκ 130 ιπποι μηχανικό), στην επίσημη ιστοσελίδα αναγράφει τιμή εκκίνησης απο 26.600 ευρώ η οποία αντιτοιχει στο shne pack 130 με eat 8. Τι ισχύει και τι δεν ισχύει άραγε και εδώ...
Τελικά το πιο πιθανό είναι τα γραπτά να είναι αξιόπιστα,όπως λέει κι ο criuser.
-
Στο επίσημο φυλλάδιο εξοπλισμού λέει πως το ασημί μεταλλικό (gris acier) είναι στάνταρ.Ακόμη δεν έχουν βάλει confiqurator για να δούμε πόσο χρεώνει τα υπόλοιπα (αν κι αυτό το ασημί σε βιντεάκια καλό φαίνεται).
-
Ο επίσημος τιμοκατάλογος λέει 23.850 για shine pack manual βενζίνη,άρα αυτό και ισχύει.Προφανώς κάποιος έστησε βιαστικά στο site τις εκδόσεις του C4 (τέλος εβδομάδας,στην τούρλα του Σαββάτου) κι έκανε λάθος (δε θα είναι ούτε η 1η,ούτε η τελευταία φορά).
-
-
500 κάτι ευρώ έχει το μεταλλικό
-
criuser wrote:
Τιμοκατάλογος , γιατί διαβάζω άσχετα .
H shine έχει τα πάντα . 24800 η βενζίνη , 26350 το πετρέλαιο , ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ .
Τι τουσόν μου λέτε και μπαρμπούτσαλα ...
https://www.citroen.gr/wp-content/uploads/2021/01/pricelistAC_012021-2.pdf
Πως έχει τα πάντα δλδ?
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έχει μέχρι τα 80 και όχι τα 140 που έχει η πακ
Δεν έχει εκτεταμένο σύστημα αναγνώρισης σημάτων
Δεν έχει τυφλό σημείο
Acc
Δεν είναι keyless
Δεν έχει μπροστινούς και πλαϊνούς αισθητήρες
Δεν έχει φιμε τζάμια , η πακ αναφέρει δερμάτινο τιμόνι μαλακής αφής , στην απλή δεν γράφει τπτ ίσως δεν έχει καν δερμάτινο
Ναι, όντως έτσι είναι όπως τα λες Tkin73 τα ξανακοίταξα κι εγώ.
Δερμάτινο τιμόνι όμως έχει,απλά δεν είναι μαλακής υφής όπως στη shine pack (τι εννοεί δεν γνωρίζω).Κι επειδή υπάρχει από την feel pack, δεν το ξανά αναφέρει στη shine,γράφει μόνο ότι επιλέον έχει κάθε έκδοση από την προηγούμενη.
To keyless,προσωπική άποψη, αν και βολικό το θεωρώ ευάλωτο για κλοπή,οπότε προτιμώ να χάσω αυτή την ευκολία για χάρη της ασφάλειας.
-
Τα αμάξια της τελευταίας 3ετιας έχουν φορτωθεί με εξοπλισμούς και εν μέρει δικαιολογείται η αυξημένη τιμή από γενιά σε γενιά. Θυμάμαι ότι φίλος είχε πάρει το 2013 το προηγούμενο ντίζελ c4 των 90 ίππων τότε νομίζω με 13000!
Αυτό βέβαια είναι ένα άλλο αμάξι που ψηλωσε και αφού ψηλωσε και έγινε μοδάτο μπορεί να ανεβάσει και τιμές.
Γενικά βλέπω οριζόντιες αυξήσεις σε όλα τα αμάξια! Όλα τα bsuv, crossover, hatch όταν καλοεξοπλιζονται ξεκινούν από τα 26Κ τα μη πριμιουμ πάντα!
-
-
Καλά, υπάρχει και πληθωρισμός, ένας φίλος πήρε μία τρύπα το 1991 για γραφείο (24τετραγωνικα) με 2.75.000 (περίπου 8.000€) δραχμές και τώρα σκέφτεται να το πουλήσει και του δίνουν 35.000 και το σκέφτεται.
Το 2013 είναι 8 χρόνια πριν και τα αυτοκίνητα είναι, τουλάχιστον, πολύ καλύτερα, με λιγότερες καταναλώσεις/μόλυνση και ασφαλέστερα.
-
Λοιπόν αφού τελείωσε η σημερινή εργασία και είδα τον βάζελο με τους πιτσιρικάδες , μπράβο του Μπόλονι που τους βάζει , να πω κάποια πράγματα περισσότερο .
Αρχικά το αμάξι μπροστά στις φωτό φαινόταν άσχημο . Από κοντά θα πω ότι είναι περίεργο . Οχι όμορφο , όχι εύπεπτο . Το πίσω είναι πιο αποδεκτό , έχουμε και το τογιότα που μας έμπασε σε αυτά τα κόλπα , που επίσης μου αρέσει εξωτερικά και το 4 από το πλάι είναι έως και όμορφο .
Ας πάμε στο εσωτερικό . Εδώ να θυμίσω ότι είμαι 1,94 και 130 κιλά , οπότε τα πράγματα τα βλέπω από τις δικές μου διαστάσεις .
Κάθισμα λοιπόν , όσο πιο κάτω πάει και 2 κλικ πριν το τέλος πίσω . Το τιμόνι ήταν κάπως χαμηλά , αλλά εντάξει το άφησα εκεί δεν με ενόχλησε τόσο πολύ . Το κάθισμα άνετο , εγώ έτσι και αλλιώς το γεμίζω , λόγω όγκου , αλλά σε ένα σημείο περίπου στο 1/3 της πλάτης από την βάση του , κάτι με ενόχλησε , αλλά δεν είχα χρόνο να το ψάξω πολύ .
Σημειωτέον ότι μπήκα σχετικά άνετα μέσα , ίσως λίγο πιο άνετα από ότι έμπαινα στην 5 μου , που ήταν πιο χαμηλή . Δυσκολότερα βέβαια από το 3 αιρκρος που λόγω ύψους με βολεύει πολύ .
Τα πλαστικά είναι καλά , το εσωτερικό άνετο σε χώρους , θήκες κλπ . Η οθόνη πιο μεγάλη μεν αλλά θέλει κάποια μικρή εξοικείωση.
Εχει χειριστήρια στο τιμόνι , που μάλλον θα βολέψουν όταν τα μάθεις . Το κρουζ κοντρόλ πήγε στο τιμόνι , όπως το είχα και στην 5.
Ωραίο το λεβιεδάκι του αυτόματου . Ενα θεματάκι ότι για το παπούτσι μου Νο 47 ,τα πεντάλ γκαζιού - φρένου είναι αρκετά κοντά.
Η μικρή οθόνη συνηθίζεται εύκολα , το head up display βολικό . Δίνει και πληροφορίες από το νάβι .
Το τιμόνι μικρό . Πριν 10 μέρες οδήγησα το νέο 3008 με τον ίδιο κινητήρα 130 ΕΑΤ8 βενζίνη .
Ανετο το 3008 , το 4 ακόμα πιο άνετο . Η ανάρτηση είναι κοντά στην υδρό . Πολύ καλύτερη από τον Κάκτο και καλύτερη από το 5 αιρκρος με την ίδια διαμόρφωση . Το κλασσικό περνάμε αέρα γραμμές τρένου ή τράμ , δούλεψε και εδώ .
Ο κινητήρας γνωστός , πήγαινε καλά με το κιβώτιο αυτό , το έβαλα και στο σπορ , αλλά και στο εκο . Μέσα στην πόλη δεν έχουν τόσο σημασία . Το τιμόνι είναι σχετικά σφικτό στις στροφές , μπορώ να πω ότι ίσως θυμίσει παλιές εποχές . Γενικά είναι λίγο προς το πεζό σε κάποια σημεία .
Ενδιαφέρον θα είναι να οδηγήσει κάποιος και το 2008 , αμέσως μετά ώστε να δει διαφορές και ομοιότητες .
Το αμάξι έχει το μονωμένο παρμπριζ , οπότε δεν ακούς τίποτα .
Γενικά για τα 23000 που θα παίξει η έκδοση σάιν , με τις γνωστές εκπτωσούλες , είναι μια χαρά .
Τέλος οι εσωτερικοί χώροι , πρέπει να είναι μακράν οι μεγαλύτεροι στην κατηγορία .
Ηταν ή έκδοση Edision 1 .
Είχε ξεκίνημα με κουμπί .
Πήλιου ο Στόρμ έκανε σχολή ?
Εδώ που τα λέμε , έχει καιρό να γράψει ο Στόρμ . Ελπίζω να κάνει βόλτες με το Λεόν ...
-
Πάντως για τα πλαστικά μην κολλάτε τόσο στα μαλακά. Και εμένα μου το έλεγαν όταν ξεκίνησα να ψάχνομαι πριν πάρω της γυναίκας το αμάξι αλλά δεν τους πίστευα. Τα μαλακά πλαστικά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχουν σωστή στιβαρή συναρμογή. Τρανό παράδειγμα το QQ που πήρα td με 6500χλμ είχε πολύ μαλακά πλαστικά αλλά ήταν κουδούνι....
-
https://www.latestcarnews.net/opel-astra-2021/
πάντως αν αληθεύουν οι φώτο, πολύ κοντά το βλέπω με το νέο Astra εμφανισιακά, και αυτό σαν c-cross φαίνεται!
Μάλλον όταν βγει και αυτό, και το 308, θα δούμε εκπτώσεις στο C4, οπότε ίσως είναι σοφότερο να περιμένουν οι ενδιαφερόμενοι λίγο, να δούν που θα κάτσει το πράγμα.
Έρχεται και αυτό λογικά, https://www.latestcarnews.net/citroen-c3-aircross-2021/
-
Πραγματικα η psa ή stellantis πλέον ειναι ασταμάτητοι. Οι vag εχουν βγεο στην αφάνεια. Ισως να προαπαθησουν και αυτοί ενα comeback και θα εχει πολυ ενδιαφερον. Το νεο leon ειναι εξαιρετικό αλλα το dsg τρομαζει τον κόσμο. Μα δεν εχουν ερευνα marketing να το καταλαβουν; Διοτι αν το leon εβγαινε με μετατροπεα ροπης θεωρω πως θα αλλαζαν οι ισορροπίες.
-
Πολύ όμορφο το εσωτερικό του Astra. Όπως και του Mokka σε σχέση με το C4. Το πιο ευχάριστο νέο στο άρθρο για το Astra είναι οτι πέρα από τα μηχανικά μέρη του PSA πλέον θα πάρει και την ίδια πλατφόρμα EMP2 με το νέο 308! Όχι την μικρή CMP του C4. Interesting....
-
Δεν ήταν φόρος ήταν φορολογικό σκαλωπατι που άλλαζε κλίμακα/ποσοστό. Πάνε πάρε προσφορά για αυτό που θες ακριβώς. Πλέον και σκαλωπατι να αλλάξεις φορολόγησε έξτρα απο το σκαλωπατι και επάνω όχι για όλο το ποσό.
S/R πάντως στην Ελλάδα με ήλιο 340 ημέρες τον χρόνο δεν έχεις λόγο να βάλεις. Βάλε τα λεφτά σε κάτι πιο χρήσιμο. Blind spot, ACC αν πάρεις αυτόματο, θερμαινόμενα καθίσματα/τιμόνι κάτι τέλος πάντων που δεν θα είναι ουσιαστικά ανούσιο. Μπελά στο κεφάλι σου θα βάλεις με την S/R.
Μελέτησε τον εξοπλισμό να βρεις κάτι που θα χρειαστείς αλλιώς κράτα τα λεφτά και μόλις φύγει το LD πάνε Brotrini με παρέα/οικογένεια και δοκίμασε ένα μενού ταξίδι γεύσεων (οπωσδήποτε καρπατσιο ξιφία, όχι πάπια ειδικά αν έχει αφήσει στη θέση του τον Νίκο και δεν είναι ο ίδιος) να σου μείνει και η εμπειρία, όχι S/R...
-
Το πήρα απόφαση, αύριο θα περάσω απο αντιπροσωπεία να συζητήσω ανταλλαγή της c4 με παραγγελία της νέας c4 σε shine pack με μηχανικό 6άρι σασμάν,σε κόκκινο ή ασημί χρώμα με εξτρα την ηλιοροφή. Βλέπω στο site ότι η τιμή χωρίς τα εξτρα είναι 24.850.Παιδιά εκείνος ο φόρος που έμπαινε κάποτε στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει ακόμα?
-
Δεν ήταν φόρος ήταν φορολογικό σκαλωπατι που άλλαζε κλίμακα/ποσοστό. Πάνε πάρε προσφορά για αυτό που θες ακριβώς. Πλέον και σκαλωπατι να αλλάξεις φορολόγησε έξτρα απο το σκαλωπατι και επάνω όχι για όλο το ποσό.
S/R πάντως στην Ελλάδα με ήλιο 340 ημέρες τον χρόνο δεν έχεις λόγο να βάλεις. Βάλε τα λεφτά σε κάτι πιο χρήσιμο. Blind spot, ACC αν πάρεις αυτόματο, θερμαινόμενα καθίσματα/τιμόνι κάτι τέλος πάντων που δεν θα είναι ουσιαστικά ανούσιο. Μπελά στο κεφάλι σου θα βάλεις με την S/R.
Μελέτησε τον εξοπλισμό να βρεις κάτι που θα χρειαστείς αλλιώς κράτα τα λεφτά και μόλις φύγει το LD πάνε Brotrini με παρέα/οικογένεια και δοκίμασε ένα μενού ταξίδι γεύσεων (οπωσδήποτε καρπατσιο ξιφία, όχι πάπια ειδικά αν έχει αφήσει στη θέση του τον Νίκο και δεν είναι ο ίδιος) να σου μείνει και η εμπειρία, όχι S/R...
χαχααχχαχχαχα, ωραίος!!!Μια χαρά τα λές και ίσως έχεις δίκιο αλλά ηλιοροφή είχα και στα 2 πρωτα μου αυτοκίνητα και τωρα που δεν έχω μου λείπει!
-
Το πήρα απόφαση, αύριο θα περάσω απο αντιπροσωπεία να συζητήσω ανταλλαγή της c4 με παραγγελία της νέας c4 σε shine pack με μηχανικό 6άρι σασμάν,σε κόκκινο ή ασημί χρώμα με εξτρα την ηλιοροφή. Βλέπω στο site ότι η τιμή χωρίς τα εξτρα είναι 24.850.Παιδιά εκείνος ο φόρος που έμπαινε κάποτε στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει ακόμα?
Όχι ότι έχει καμία σημασία, αλλά δαγκωτό elixir red, απίστευτο χρώμα και του πάει γάντι. Το γκρί πολύ μουντό για αυτό το αυτοκίνητο...δεν θα έπρεπε να το δίνουν κάν! Ααα επίσης, οπωσδήποτε αυτόματο...κρίμα τέτοιο αυτοκίνητο χειροκίνητο.
Όπως είπανα για τον φόρο, υπάρχει αλλά δεν αλλάζει φορολογικό σκαλοπάτι, απλά πληρώνεις φόρο στον επιπλέον εξοπλισμό...λίγο πιο δίκαιο.
-
panos pure clio wrote:
Το πήρα απόφαση, αύριο θα περάσω απο αντιπροσωπεία να συζητήσω ανταλλαγή της c4 με παραγγελία της νέας c4 σε shine pack με μηχανικό 6άρι σασμάν,σε κόκκινο ή ασημί χρώμα με εξτρα την ηλιοροφή. Βλέπω στο site ότι η τιμή χωρίς τα εξτρα είναι 24.850.Παιδιά εκείνος ο φόρος που έμπαινε κάποτε στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει ακόμα?
Όχι ότι έχει καμία σημασία, αλλά δαγκωτό elixir red, απίστευτο χρώμα και του πάει γάντι. Το γκρί πολύ μουντό για αυτό το αυτοκίνητο...δεν θα έπρεπε να το δίνουν κάν! Ααα επίσης, οπωσδήποτε αυτόματο...κρίμα τέτοιο αυτοκίνητο χειροκίνητο.
Όπως είπανα για τον φόρο, υπάρχει αλλά δεν αλλάζει φορολογικό σκαλοπάτι, απλά πληρώνεις φόρο στον επιπλέον εξοπλισμό...λίγο πιο δίκαιο.
Eυχαριστώ για την απάντηση, ναι έχεις απόλυτο δίκιο το elixir red είναι φοβερό χρώμα και του ταιριάζει απίστευτα!όσο για τον φόρο ελπίζω να τον βγάζει το σύστημα παραγγελιών αυτόματα κατά την διαδικασία της προσφοράς ή της παραγγελίας.Είδωμεν, εις αύριο τα σπουδαία!
-
panos pure clio, άντε καλορίζικο!
23.850 έχει το manual shine pack, όχι 24.850. Κι έχει blind spot,αυτό που δεν έχει είναι το ACC με stop & go που έχει το ΕΑΤ8 (δεν κατάλαβα αν το χειροκίνητο έχει ACC χωρίς stop & go ή αν δεν έχει καθόλου ACC.Κάνε μια ερώτηση αύριο και πες μας).
Φάνη, και το κόκκινο είναι ωραίο,αλλά και το ασημί μεταλλ. του πάει (κι είναι και χωρίς κόστος). Γενικά του πάνε τα ανοιχτά χρώματα για να τονίσουν τη σχεδίαση του αμαξώματος κι όντως όχι τα σκούρα (γκρι σκούρο ή μαύρο).
-
panos pure clio, άντε καλορίζικο!
23.850 έχει το manual shine pack, όχι 24.850. Κι έχει blind spot,αυτό που δεν έχει είναι το ACC με stop & go που έχει το ΕΑΤ8 (δεν κατάλαβα αν το χειροκίνητο έχει ACC χωρίς stop & go ή αν δεν έχει καθόλου ACC.Κάνε μια ερώτηση αύριο και πες μας).
Φάνη, και το κόκκινο είναι ωραίο,αλλά και το ασημί μεταλλ. του πάει (κι είναι και χωρίς κόστος). Γενικά του πάνε τα ανοιχτά χρώματα για να τονίσουν τη σχεδίαση του αμαξώματος κι όντως όχι τα σκούρα (γκρι σκούρο ή μαύρο).
σε ευχαριστώ πολύ μακάρι να τα βρούμε αύριο, και με τον εξτρα εξοπλισμό που θα ζητήσω να μην εκτοξευτεί η τιμή στον Θεό. Μακάρι να είχες δίκιο για την τιμή αλλά έχοντας κοιτάξει και ξανακοιτάξει τον τιμοκατάλογο βλέπω ότι shine pack manual 1,5 ξεκινάει απο 24850, εκτός αν βλέπω λάθος τιμοκατάλογο....χαχαχαχχαχ!Αdaptive cruise control έχει κανονικά αλλά την λειτουργία stop and go την έχουν μόνο τα αυτόματα όπως και σε άλλες μάρκες απο ότι έχω δει.
-
σε ευχαριστώ πολύ μακάρι να τα βρούμε αύριο, και με τον εξτρα εξοπλισμό που θα ζητήσω να μην εκτοξευτεί η τιμή στον Θεό. Μακάρι να είχες δίκιο για την τιμή αλλά έχοντας κοιτάξει και ξανακοιτάξει τον τιμοκατάλογο βλέπω ότι shine pack manual 1,5 ξεκινάει απο 24850, εκτός αν βλέπω λάθος τιμοκατάλογο....χαχαχαχχαχ!Αdaptive cruise control έχει κανονικά αλλά την λειτουργία stop and go την έχουν μόνο τα αυτόματα όπως και σε άλλες μάρκες απο ότι έχω δει.
https://www.citroen.gr/wp-content/uploads/2021/01/pricelistAC_012021-2.pdf
Μάλλον μπερδεύτηκες με την απλή shine EAT8 που έχει 24.800
Η manual shine pack έχει 23.850 και μηδενικά τέλη κυκλοφ.
CITROEN C4 III mod 2021