-
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
+1
Το είχα γράψει εδώ και μήνες -διαβάζοντας και μαθαίνοντας κάποια νέα κι από Ιταλία που έχω σπουδάσει- πως (για να επιβιώσουν και να μην κανιβαλίσουν) ήταν υπερβολικά πολλές οι μάρκες με την ένωση των group και για το ότι βλέπω να μείνουν στο νέο όμιλο οι μάρκες που λες.
Μάλιστα για μένα η σωστή αντιστοίχιση θα ήταν Opel/Fiat ως οι low budget επιλογές, Citroen-Peugeot ως Lancia-Alfa, Jeep ως τα offroad του ομίλου και Maserati το luxurie/sport. H Citroen με μια ελάχιστη αναβάθμιση ποιότητας μπορεί να καλύψει και το κενό της Lancia/DS (κι ίσως αυτό γίνει τελικά)
Κι εμένα θα μου άρεσε να μείνει η Lancia,αλλά μάλλον το project πια δε βγαίνει. Επίσης αντί να είχαν τους γερμανούς της Opel -που έχoντας τη Fiat τώρα,δεν προσφέρουν και κάτι ουσιαστικό-,θα μπορούσαν να είχαν για κάτι διαφορετικό μια ιαπωνική τύπου Suzuki,Mitsubishi.
-
NoLimit14 wrote:
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
+1
Το είχα γράψει εδώ και μήνες -διαβάζοντας και μαθαίνοντας κάποια νέα κι από Ιταλία που έχω σπουδάσει- πως (για να επιβιώσουν και να μην κανιβαλίσουν) ήταν υπερβολικά πολλές οι μάρκες με την ένωση των group και για το ότι βλέπω να μείνουν στο νέο όμιλο οι μάρκες που λες.
Μάλιστα για μένα η σωστή αντιστοίχιση θα ήταν Opel/Fiat ως οι low budget επιλογές, Citroen-Peugeot ως Lancia-Alfa, Jeep ως τα offroad του ομίλου και Maserati το luxurie/sport. H Citroen με μια ελάχιστη αναβάθμιση ποιότητας μπορεί να καλύψει και το κενό της Lancia/DS (κι ίσως αυτό γίνει τελικά)
Κι εμένα θα μου άρεσε να μείνει η Lancia,αλλά μάλλον το project πια δε βγαίνει. Επίσης αντί να είχαν τους γερμανούς της Opel -που έχoντας τη Fiat τώρα,δεν προσφέρουν και κάτι ουσιαστικό-,θα μπορούσαν να είχαν για κάτι διαφορετικό μια ιαπωνική τύπου Suzuki,Mitsubishi.
Όσον αφορά την Lancia και την Chrysler είχαν δηλώσει ότι είναι πολύ δύσκολο να μείνουν μάρκες που φυτοζωούν με 1-2 μοντέλα.Η μεν Lancia έχει μόνο την Ypsilon η οποία btw διατίθεται μόνο στην Ιταλία(χώρια το ότι είναι 10 χρονών πια),ενώ η δε Chrysler έχει εκτός Ευρώπης το σεντάν 300 που κλείνει 10ετία και αυτό φέτος και πουλάει από ελάχιστα εώς καθόλου και το πολυμορφικό Pacifica που πουλάει ελάχιστα λόγω του ότι τα MPV ουσιαστικά έχουν παραγκωνισθεί απο τα SUV.
Οπότε είναι ασύμφορο οικονομικά να ξεκινήσουν από την αρχή.Η DS και η Dodge από την άλλη δεν σημειώνουν καλές πωλήσεις αλλά έχουν περιθώρια για κάτι καλύτερο.
Η συγχώνευση έγινε σήμερα επίσημα.Θα δείξει τι θα γίνει με όλες αυτές τις μάρκες...
-
Μέχρι στον PSA η Citroen είναι αυτή κάτω από OPEL και η OPEL κάτω από Peugeot, πώς θα αναβαθμιστεί η Citroen, και να πάει που;!
Ελάχιστη αναβάθμιση;! Ούτε ποτηροθηκες δεν έχει και μέχρι πρόσφατα δεν έβαζε πίσω παράθυρα στα Cactus για να κερδίσει κάνα διφραγκο.
Η OPEL με την Fiat πάλι δεν είχαν κοινή πορεία, διαφορετικά χαρακτηριστικά το Punto με το Corsaki, τα Adam κ έτσι δεν πολυεπιασαν της OPEL ενώ τα Panda/500 πουλάνε τρελά. Στην κατηγορία Astra/Insignia δεν έχει καν μοντέλο η Fiat.
Επίσης τι σχέση έχει Citroen/Peugeot με τις Lancia/Alfa; Δεν υπήρξε σχεδόν ποτέ καμία αντιστοιχία, περισσότερο αντίπαλοι ήταν Alfa/Lancia στις χρυσές εποχές της αυτοκίνησης, με σπορτ μοντέλα, και αργότερα η Lancia το πήγε στη φάση ακριβώς (προσιτή πολυτέλεια/άνεση) που είναι η DS τώρα, και η Alfa στην προσιτή - σπορτ απόλαυση που είναι στις τελευταίες δεκαετίες. Πιστεύω με αυτό το B suv που ετοιμάζει θα πάρει λίγο μπρος.
-
Η Fiat δεν έχει αντίστοιχο του Astra; Παλαιότερα το Bravo και τώρα το Tipo σε ποια κατηγορία είναι;
Οι Lancia -με εξαίρεση τη Delta- ηταν πιο εστιασμένες στην άνεση κι òχι σε σπορτιφ χαρακτήρα οπως οι Alfa. Για μένα πανω-κάτω οπως η Citroen - που κι αυτή,κοίτα σύμπτωση έχει αγωνιστικό παρελθόν οπως η Lancia στο WRC- στα καθημερινά μοντέλα της είναι εστιασμένη στην άνεση,ενώ η Peugeot -όπως κι η Alfa- αποπνέει σε όλη τη γκάμα μια πιο σπορτίφ συμπεριφορά. Κι όντως αποδέχομαι πως οι τωρινές Citroen υπολλείπονται λίγο στην ποιότητα,αλλά βλέπω πως η C4 εχει κανει καλό βήμα.ΑΝ στην PSA αποφασίσουν να την προσέξουν λίγο ακόμη,πιστεύω πως δε θα χρειαζονται τη DS.
H Opel προσωπικά, τώρα που ήρθε η Fiat -και θα βγει μάλλον και Punto- δεν τη βλέπω πλέον σα μια χρήσιμη μάρκα στον όμιλο.Δε κατάλαβα κιόλας γιατί οι Γάλλοι πήγαν να σώσουν μια εταιρία στην ουσία του γερμανικού κράτους.(έχω η αλήθεια είναι κι ένα μένος με τους γερμαναράδες).Ισως μόνο για να εισχωρίσουν στη γερμ. και κυρίως τη βρετανική αγορά ως Βώξολ.
Προσωπικά, έχω σε περισσότερη εκτίμηση τη Citroen και τη Fiat απο οποιαδήποτε γερμανική εταιρία.
-
Όλοι έχετε ένα δίκαιο, αναλόγως της εποχής που κοιτάμε. Στα '50, '60 και '70 η Alfa Romeo και η Lancia ήταν άμεσες ανταγωνίστριες. Από το ΄80 και μετά η FIAT αποφάσισε ότι η σπορ μάρκα θα είναι η Alfa και η πολυτελής η Lancia. Σε προσιτά πάντα επίπεδα, γιατί οι πραγματικά σπορ και πολυτελείς μάρκες του Gruppo ήταν η Ferrari και η Maserati, αντίστοιχα. Τώρα με την συνένωση των δύο ομίλων όντως δημιουργούνται επικαλύψεις και συγκρούσεις. Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια. Αλλά νομίζω ότι το ξεσκίσαμε το θέμα με τα off topics και θα πέσει κατραπακιά από τους mods...
-
Όλοι έχετε ένα δίκαιο, αναλόγως της εποχής που κοιτάμε. Στα '50, '60 και '70 η Alfa Romeo και η Lancia ήταν άμεσες ανταγωνίστριες. Από το ΄80 και μετά η FIAT αποφάσισε ότι η σπορ μάρκα θα είναι η Alfa και η πολυτελής η Lancia. Σε προσιτά πάντα επίπεδα, γιατί οι πραγματικά σπορ και πολυτελείς μάρκες του Gruppo ήταν η Ferrari και η Maserati, αντίστοιχα. Τώρα με την συνένωση των δύο ομίλων όντως δημιουργούνται επικαλύψεις και συγκρούσεις. Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια. Αλλά νομίζω ότι το ξεσκίσαμε το θέμα με τα off topics και θα πέσει κατραπακιά από τους mods...
Έχεις απόλυτο δίκιο, εμείς επειδή είχαμε Lancia από τη Fulvia και μέχρι τη Dedra στο τέλος, θυμάμαι λίγο τα ιστορικά δεδομένα (τον απόηχο τουλάχιστον από τα 70'ς, δεν είμαι τόσο παλιός), και τα 80ς τα θυμάμαι πολύ καλά και ήδη η στόχευση που αναφέρεις είχε επιτευχθεί, καθώς πλέον η Lancia δεν ήταν σπορ.
Γενικά οι παρατηρήσεις μου ήταν τις τελευταίες 2 δεκαετίες, και το πως έχουν εξελιχθεί οι μάρκες.
Το καινούργιο C4 από αυτά που βλέπουμε είναι ένα σκαλί κάτω από το Mokka, το C3 επίσης από το Corsa, τa suv είναι λίγο καλύτερα μέσα τα Grandland/Crossland από τα αντίστοιχα Crossland, και Peugeot δεν το συζητάμε, είναι πολύ πάνω από Citroen.
Ξεκάθαρα θα προτιμούσα τη Lancia από την DS, αλλά όπως είπα και πάνω, η DS υπάρχει αυτή τη στιγμή, ενώ η Lancia θέλει χτίσιμο από την αρχή, και δεν ξέρω και τι πηγμή έχουν Ιταλοί/Γάλλοι μέσα στην εταιρία και ποιές θα θελήσουν να σπρώξουν/κρατήσουν.
Θα έχει τρομερό ενδιαφέρον πάντως, για ιστορικούς λόγους περισσότερο, και για εμάς που μεγαλώσαμε με κάποια από τις μάρκες που θα 'πεθάνουν' (Lancia εγώ).
Δεν νομίζω ότι είναι off topic, γενικά συζητάμε για το αν τη γλυτώσει η Lancia ή όχι. Σε άλλα θέματα είναι πολύ χειρότερα!
-
...H Opel προσωπικά, τώρα που ήρθε η Fiat -και θα βγει μάλλον και Punto- δεν τη βλέπω πλέον σα μια χρήσιμη μάρκα στον όμιλο.Δε κατάλαβα κιόλας γιατί οι Γάλλοι πήγαν να σώσουν μια εταιρία στην ουσία του γερμανικού κράτους.(έχω η αλήθεια είναι κι ένα μένος με τους γερμαναράδες).Ισως μόνο για να εισχωρίσουν στη γερμ. και κυρίως τη βρετανική αγορά ως Βώξολ. ...
Γερμανικό κράτος η GM;
-
panormus772 wrote:
...H Opel προσωπικά, τώρα που ήρθε η Fiat -και θα βγει μάλλον και Punto- δεν τη βλέπω πλέον σα μια χρήσιμη μάρκα στον όμιλο.Δε κατάλαβα κιόλας γιατί οι Γάλλοι πήγαν να σώσουν μια εταιρία στην ουσία του γερμανικού κράτους.(έχω η αλήθεια είναι κι ένα μένος με τους γερμαναράδες).Ισως μόνο για να εισχωρίσουν στη γερμ. και κυρίως τη βρετανική αγορά ως Βώξολ. ...
Γερμανικό κράτος η GM;
ναι, ήθελα να το αναφέρω και εγώ, καμία σχέση η Opel, η VW ξεκάθαρα είναι το αγαπημένο παιδί των Γερμανών πολιτικών, και πολιτικών.
-
Ξεχνάτε κάτι βασικό . Η Στελάντις είναι πλέον ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ εταιρεία .
Ενδιαφέρονται πως θα πουλήσουν στην Ινδία , όπου βλέπω να σπρώχνουν την Σιτροέν , όπως και στην Λατινική Αμερική , ενώ θέλουν να βάλουν στην Βόρεια Αμερική την Πεζό . Υπάρχει πάντα η Κίνα και τέλος υπάρχει η μεγάλη αλλαγή στο καταναλωτικό κοινό που η νέα γενιά ενδιαφέρεται για το μέγεθος και της δυνατότες της οθόνης και όχι του κινητήρα που με τους ηλεκτρικούς θα πάψει να έχει και το όποιο ενδιαφέρον έχει σήμερα .
-
Η Opel από ιδρύσεως είναι γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που όντως εξαγοράστηκε πριν πολλά χρόνια από την GM.
Η GM αρχες του 21ου αιώνα ήθελε να την κλείσει ή να την πουλήσει κι η γερμανική κυβέρνηση πριν 11-12 χρόνια είχε κάνει προσπάθεια να έρθει σε συμφωνία με την GM για να την σώσει με χρηματοδότηση της Οpel,αποκτώντας έτσι κι ένα μέρος της.
Νόμιζα ότι το κράτος είχε πετύχει να γίνει μερικός μέτοχος πριν την πάρει η PSA,αλλά τελικά όντως οι τότε διαπραγματεύσεις ναυάγησαν.
-
Η psa είπε ότι θα κρατούσε την όπελ γερμανική και το έκανε . Προφανώς θα κρατήσει και την φίατ ιταλική .
Αλλά επιμένω στο ότι το μάρκετινγκ ξέρει καλύτερα από εμας . Γιατί εμείς κοιτάμε τον εαυτό μας , το παρελθόν μας και το μέλλον μας . Οσο μεγαλύτερο παρελθόν έχουμε , τόσο περισσότερες αναμνήσεις και εμμονές έχουμε .
Ξέρετε πόσα νέα παιδιά , δεν ενδιαφέρονται να οδηγήσουν ? Πολύ μεγάλος αριθμός . Το αυτοκίνητο είναι ακριβό σπορ για αυτές τις εποχές . Κόστος αγοράς , συντήρησης , ασφάλισης , κόστος καυσίμων , φορολογία , αλλά και γεμάτοι αυτοκίνητα δρόμοι , κάμερες , όρια .
Ηλθε το νέο , 25ετίας να μην ξεχνιόμαστε , τρένο . Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,15 . Μαζί με την μετακίνηση από και προς τον σταθμό 4 ώρες , όσες και το αμάξι και πολύ φτηνότερα .
Και άντε στην Ελλάδα έχουμε πολλά μέρη που είναι βολικό το ΙΧ . Στο εξωτερικό το τρένο πάει παντού .
Μου έλεγε ο σαραντάρης ξάδερφος που ζει στο Παρίσι , ότι αρκετοί εκεί δεν αγοράζουν αμάξι πια . Κάθε μέρα στην δουλειά με τα ΜΜΜ και το ΣΚ πάνε εκδρομές είτε με τρένο , είτε στην χειρότερη νοικιάζουν ένα αμάξι .
Αρα το ποιές μάρκες θα επιβιώσουν και το τι θα βγάζουν έχει σχέση με τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν στο παγκόσμιο χωριό και όχι στον μικρόκοσμο μας .
-
Δεν γινεται να σκεφτώ την ζωή χωρίς αυτοκινητο. Βαρετη.
Αντίστοιχα πριν τα αυτοκινητα χωρις άλογο... Και να περιμενω να ερθει μια αμαξα να με παει μαζι με αλλοθς καπου.
Αυτο το όλοι μαζι να παμε καπου, ολοι μαζι να παμε την ιδια ωρα κτλ.... Δεν το μπορώ. Δεν νιωθω ελευθερος.
Γενικα η πολυ νεα γενια ειναι καπως.... Βλαμμένα.... Χαχαχα
-
Δεν γινεται να σκεφτώ την ζωή χωρίς αυτοκινητο. Βαρετη.
Αντίστοιχα πριν τα αυτοκινητα χωρις άλογο... Και να περιμενω να ερθει μια αμαξα να με παει μαζι με αλλοθς καπου.
Αυτο το όλοι μαζι να παμε καπου, ολοι μαζι να παμε την ιδια ωρα κτλ.... Δεν το μπορώ. Δεν νιωθω ελευθερος.
Γενικα η πολυ νεα γενια ειναι καπως.... Βλαμμένα.... Χαχαχα
Άλογο είναι οι μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα είναι τα car-α μην μπερδεύεσαι!
Εξωτερικό όντως ισχύει αυτό, και ειδικά σε πολιτισμένες χώρες που έχουν απίστευτα Μ.Μ.Μ. όλη η Ευρώπη είναι συνδεδεμένη με τρένο, παίρνεις από Γερμανια και πας Άμστερνταμ ή Παρίσι για weekend. Μην κοιτάτε που εμείς είμασταν αποκλεισμένοι μισό αιώνα από το σιδηρούν παραπέτασμα στα βόρεια και την Οθωμανική αυτοκρατορία εξ Ανατολής, η Ευρώπη έχει πραγματική και ουσιαστική ενοποίηση.
Θέλω να πάρω το τρένο να πάω Λουμπλιάνα και Βιέννη, γιατί δεν μπορώ;
-
Ξέρετε πόσα νέα παιδιά , δεν ενδιαφέρονται να οδηγήσουν ? Πολύ μεγάλος αριθμός . Το αυτοκίνητο είναι ακριβό σπορ για αυτές τις εποχές . Κόστος αγοράς , συντήρησης , ασφάλισης , κόστος καυσίμων , φορολογία , αλλά και γεμάτοι αυτοκίνητα δρόμοι , κάμερες , όρια .
Ηλθε το νέο , 25ετίας να μην ξεχνιόμαστε , τρένο . Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,15 . Μαζί με την μετακίνηση από και προς τον σταθμό 4 ώρες , όσες και το αμάξι και πολύ φτηνότερα .
Και άντε στην Ελλάδα έχουμε πολλά μέρη που είναι βολικό το ΙΧ . Στο εξωτερικό το τρένο πάει παντού .
Μου έλεγε ο σαραντάρης ξάδερφος που ζει στο Παρίσι , ότι αρκετοί εκεί δεν αγοράζουν αμάξι πια . Κάθε μέρα στην δουλειά με τα ΜΜΜ και το ΣΚ πάνε εκδρομές είτε με τρένο , είτε στην χειρότερη νοικιάζουν ένα αμάξι .
Μεγάλη αλήθεια αυτό και το βλέπω από φίλους μου εντός και εκτός Ελλάδας:
-
Δεν τους ενδιαφέρει να πάρουν αυτοκίνητο, δεν τους κάνει καμία αίσθηση. Τώρα μόνο λόγω covid τους έλειψε λόγω συμφόρησης στα ΜΜΜ.
-
Ταξίδια με αεροπλάνο/πλοίο/τραίνο. Ποτέ με το αυτοκίνητο, μόνο συνεπιβάτες αν τύχει.
-
Τα έξοδα αυτοκινήτου τα κάνουν ταξίδια με άλλα μέσα.
-
Το 90% του κόσμου που οδηγάει το κάνει για να μετακινηθεί, όχι γιατί απολαμβάνει την οδήγηση. Ξεκάθαρα. Δεν τους νοιάζει το τιμόνι, το κράτημα, οι πολλαπλοί σύνδεσμοι, τα ταμπούρα, δεν ξέρουν καν τι είναι όλα αυτά. Έχω φίλους που δεν κοιτάνε καν τον αέρα στα λάστιχα, θα το καταλάβουν μόνο αν δουν πίτα το ελαστικό.
-
-
Και επίσημα,σώθηκε η Lancia...
Καιρός ήτανε...όπως έχω πει και σε παλιότερα ποστς η Στελλάντις θα κάνει παπάδες αν γίνει καλή διαχείριση της κάθε μάρκας...!
-
Εγώ το έγραψα από την αρχή . Οι Γάλλοι έχουν Ιστορία και σέβονται την Ιστορία που έχουν οι άλλες μάρκες .
Την DS την βλέπω να επιστρέφει ως ειδική σειρά της Citroen , μετά την ονομασία της νέας C4 ως C-cross , έχοντας και το Aircross .
-
Εγώ το έγραψα από την αρχή . Οι Γάλλοι έχουν Ιστορία και σέβονται την Ιστορία που έχουν οι άλλες μάρκες .
Την DS την βλέπω να επιστρέφει ως ειδική σειρά της Citroen , μετά την ονομασία της νέας C4 ως C-cross , έχοντας και το Aircross .
Αν και οφφτόπικ...
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Se-dokimes-h-nayarxida-ths-Citroen_212265.asphttps://www.latestcarnews.net/ds4-2021/
Ετοιμάζονται ωραία πράγματα...
Και ενώ Γάλλοι και Ιταλοί,πλην ελάχιστων εξαιρέσεων από το 2000 και μετά πήραν την κάτω βόλτα,τώρα επανέρχονται δυναμικά!Ρόδα είναι και γυρίζει!
-
Yeahy!! πολύ καλά νέα.
Opel/Peugeot upper mainstream επίσημα, οπότε αυτό που λέμε ότι η Fiat/Citroen θα παίζουν το ρόλο των εισαγωγικών, ισχύει.
Η DS τι θα κάνει δεν ξέρω.
-
Yeahy!! πολύ καλά νέα.
Opel/Peugeot upper mainstream επίσημα, οπότε αυτό που λέμε ότι η Fiat/Citroen θα παίζουν το ρόλο των εισαγωγικών, ισχύει.
Η DS τι θα κάνει δεν ξέρω.
Θα είναι στην premium κατηγορία μαζί με Άλφα,Λάντσια και Μαζεράτι.
-
Μην βλέπετε τις νέες κατηγορίες με την λογική του 90 και του 2000 ακόμα . Αλλά με αυτή του 2030 .
Lancia Ypsilon 2022