-
Καλημέρα,
Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα,
Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?
Ευχαριστώ
-
Το τρίξιμο συνήθως είναι από ελαστικούς συνδέσμους (silent blocks) , μπαράκια όπως σωστά ανέφερες κλπ...από την άλλη οι μετρήσεις των ΚΤΕΟ είναι να έχουμε να λέμε μου έχει τύχει με καινούργια αμορτισέρ να δώσει χαμηλότερη απόσβεση σε σχέση με τελειωμένα
-
Το τρίξιμο συνήθως είναι από ελαστικούς συνδέσμους (silent blocks) , μπαράκια όπως σωστά ανέφερες κλπ...από την άλλη οι μετρήσεις των ΚΤΕΟ είναι να έχουμε να λέμε μου έχει τύχει με καινούργια αμορτισέρ να δώσει χαμηλότερη απόσβεση σε σχέση με τελειωμένα
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Κι εγώ γι αυτό ρωτάω για το ΚΤΕΟ για το πόσο αξιόπιστες είναι οι μετρήσεις τους. Απλά μιας και το κόστος είναι μικρο απ όσο ξέρω για τα μπαράκια και δεν τα έχω αλλάξει πρόσφατα λέω να αλλάξω αυτά πρώτα. Και αλλάζω αμορτισέρ αργότερα. Ποια μάρκα προτείνεται για αμορτισερ?
-
Καλημέρα,
Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?
Ευχαριστώ
Τα αμορτισερομετρα στα ΚΤΕΟ μετράνε τη τυφλα τους. Κοινώς με αυτά τα νούμερα που λες ότι σου έδωσαν σε δική μου περίπτωση τα αμορτισέρ ήταν εντελώς τελειωμενα. Επίσης τέτοιο τρίξιμο είχα από ένα στραβό ψαλίδι πίσω δεξιά που φαινόταν γιατί μου άλλαζε και το καμπερ οπότε κουρδιζε το ελατήριο και είχα έναν τριγμο.
-
Καλησπερα και χρονια πολλα,
Τελικά το τρίξιμο ήταν από την κολόνα τιμονιού είχε κενά η βίδα που είναι για να αλλάζεις την θέση του πάνω κάτω και μεσα έξω. Την έσφιξα με ένα κλειδί και σταμάτησε. Αλλά θέλουν και τα αμορτισέρ αλλαγή γιατι του οδηγου μπροστα είναι πολυ μαλακο.
-
Στο συγκεκριμένο αμάξι τα ΟΕΜ είναι τα Mando και μπορείς να τα προμηθευτείς από γνωστή κάθετη μονάδα της Νέας Χαλκιδόνας για 200 περίπου ευρώ. Δυστυχώς δεν είναι πολύ καλής ποιότητας και θα 'πέσουν' στα 2 χρόνια με οδήγηση εντός πόλης.
Η αμορτισερομέτρηση θα στα βγάζει ΟΚ αλλά το αμάξι θα πλέει.
Αν βάλεις aftermarket να ξέρεις ότι τα KYB Excel G για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι θεόσκληρα.
Τα είχα και τα έβγαλα μετά από 1 μόλις χρόνο επειδή η σύζυγος ήταν έγκυος (αν ενδιαφέρεσαι τα πουλάω κιόλας και τα 4 ένα πενηντάρικο).
Τώρα φοράω τα Sachs που τα φόραγα πριν από το '13 μέχρι το '15. Δεν είναι τόσο άνετα όσο τα OEM, αλλά έχουν αρκετά καλό κράτημα.
Αν αλλάξεις αμορτισέρ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να αλλάξεις προκρουστήρες μπρος-πίσω, καθώς ο εργοστασιακός, από την καταπόνηση συρρικνώνεται κατά 1 εκατοστό και δεν αποδίδει όπως πρέπει.
Παίζει να σου βγάλει και θόρυβο ο σύνδεσμος του τιμονιού. Είναι γνωστό πρόβλημα στο μοντέλο αυτό. Έχω αλλάξει ήδη 2 συνδέσμους και τώρα θα βάλω τον 3ο επειδή πάλι χάλασε. Δεν είναι ζήτημα ασφαλείας αλλά είναι σπαστικό κατά την οδήγηση. -
Οταν λές ο σύνδεσμος εννοείς το λαστιχάκι που συνδέει την υποβοήθηση. Γιατί έχω πάρει το ανταλλακτικό αλλά δεν το έχω αλλάξει ακόμα. Αμορτισερ άλλαξα και έβαλα τα εργοστασιακά sachs. Αυτά φορούσε και από το εργοστάσιο. Είναι κατασκευασμένο στην τσεχία
Hyundai i30 τριξιμο