-
Πολυ καλη επιλογη
-
Να ξεκινήσω λέγοντας για όσους δεν γνωρίζουν ότι προέρχομαι από παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο (Ford Focus MK1 1.6cc 100hp 2003) οπότε και οι απαιτήσεις μου σε γκάζια και τεχνολογία είναι κάτω του μέσου όρου όπως και επειδή το Focus ήταν 3Θ είχα συμβιβαστεί με τους χώρους και την άνεση έχοντας 2 μωρά (μπες – βγες με τα παιδιά , παιδικά καθίσματα , καροτσάκια κτλ)Οπότε και το Captur μου φαίνεται ευρύχωρο με ικανοποιητικό port baggage, σβέλτο με καλή ροπή αν και είμαι ακόμα στο στρώσιμο δεν το έχω γκαζώσει ακόμα , έχει αρκετή καινούρια τεχνολογία με όλα σχεδόν τα συστήματα ασφαλείας !
Κινητήρα διάλεξα τον 1.0tce lpg (έκδοση Dynamic) για τον γνωστό λόγο της οικονομικής χρήσης μιας και υπό νορμάλ συνθήκες κάνω 15.000χλμ/χρόνο με τα 13.000 να είναι μέσα στην Αττική !
Από ηχομόνωση δεν ακούω καθόλου τον κινητήρα , ειδικά στις αρχές περίμενα να τον ακούσω από συνήθειο για να αλλάξω ταχύτητα και έπρεπε να δω τα όργανα ότι έφτανα στις 4.000σαλ , επίσης δεν ακούω καθόλου το τροχασμό , βέβαια αν είσαι απέξω ακούς το λίγο το μοτέρ και αν ανοίξεις καπό ακούς την ραπτομηχανή να δουλεύει φουλ !
Στο θέμα της ανάρτησης το περίμενα λίγο ποιο “απαλό” αλλά δεν με χαλάει καθόλου μιας και δεν έχω βρει ακόμα στα αντιπλημμυρικά ορύγματα της Νίκαιας , μάλιστα σε ένα τεράστιο που έβρισκε το φόκους το ξέχασα και πηγαίνοντας με αρκετά το κατάπιε με άνεση !
Με τα συστήματα ασφαλείας έχω να πω δεν γίνονται καθόλου κουραστικά , το lane assist για παράδειγμα δεν κάνει ηχητικά κάθε φορά που πατάς λωρίδα , σε ενημερώνει στο καντράν και νιώθεις το τιμόνι , το ίδιο και με την αποφυγή πρόσκρουσης , σου αφήνει αρκετό περιθώριο να κινηθείς (ειδικά μέσα στην πόλη) χωρίς τρελές ειδοποιήσεις και ενοχλητικούς ήχους ! Kλείνουμε το κεφάλαιο συστήματα ασφαλείας αφου δεν είμαι ο έμπειρος για να κρίνω την υλοποίηση , απλά να αναφέρω ότι δεν γίνονται κουραστικά είναι απλοποιημένα και μπορούν να απενεργοποιηθούν πολύ εύκολα ( ειδικά το stop-start και το lane assist από ένα κουμπάκι )
Η τεχνολογία του keyless entry – start button το ηλεκτρικό χειρόφρενο με Auto hold ,το Infotainment ,τα ψηφιακά όργανα ,η κάμερα οπισθοπορείας , η απίστευτη αίσθηση του τιμονιού και τα ΘΕΪΚΆ LED φώτα με αυτόματη εναλλαγή μεσαίας – μεγάλης σκάλας- με έχει κάνει χαζό , έχει γίνει η καθημερινότητα μου ποιο εύκολη , ξέρω ότι πολλοί θα πείτε : ρε Yem δεν πήρες και τπτ top premium ένα Renault είναι !. Ναι αλλά εγώ νιώθω πως ήμουν πίσω από τον Ήλιο και τώρα είδα το φως μου … Η χρήση του clima γίνετε εύκολα από φυσικούς περιστροφικούς διακόπτες χωρίς να χρειάζεται να μπαίνεις σε μενού – υπομενού ή να ψάχνεις να βρεις κουμπάκια αφής !
Το ηχοσύστημα είναι σίγουρα πολύ πάνω από τον μέσο όρο με ηχεία πολύ καλής ποιότητας ( ειδικά τα ηχεία στις κολώνες βγάζουν απίστευτα καθαρό ήχο) με equalizer και κάποιες ακόμα ρυθμίσεις έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ειδικά σε αρχεία από mp3 τα σπάει και ακόμα πάνω από το 70% δεν το έχω ανεβάσει!
Στα της κατανάλωσης αν και τα χιλιόμετρα είναι αποκλειστικά πόλη λόγο covid και σε άστρωτο αμάξι και ακόμα μαθαίνω να οδηγώ με τον μικρό τούρμπο κινητήρα με 20ε βγάζω περίπου 400χλμ ,περίπου 7,8lpg/100χλμ με βάση το drivvo & spritmonitor (σε κάθε γέμισμα πέφτω σε κατανάλωση), αν βέβαια μπλέξω σε στενάκια με κοντινές διαδρομές και σταμάτα ξεκίνα τότε το 9άρι είναι σίγουρο
Τα φρένα και τα λάστιχα δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα (ευτυχώς) έτσι και αλλιώς δεν είμαι και κανένας “χέριας” να μπαίνω σε στροφές αλλά νομίζω ότι και το αμάξι δεν προορίζεται και για τέτοια χρήση !
Αυτά για τα πρώτα 1000 , ελπίζω μετά τις γιορτές να πάμε καμιά βόλτα μέχρι το Ναύπλιο που έχει και ευθείες να χαρώ και εγώ με το cruise control και στροφές για να δω και την συμπεριφορά του !
-
Μπράβο ρε φίλε, θυμάμαι που το κουβεντιάζαμε για να το αποφασίσεις. Υγραέριο και ξερό ψωμί! Πολύ σημαντικό να νιώθεις ευχαριστημένος και δικαιωμένος με την επιλογή σου.
-
Μπράβο να το χαίρεσαι .
Στην σημερινή εποχή με τα πολλά αυτοκίνητα έχει μεγάλη σημασία η άνεση στα ταξίδια που σου εξασφαλίζει ένας καλός εξοπλισμός .
-
Μπράβο να το χαίρεσαι .
Στην σημερινή εποχή με τα πολλά αυτοκίνητα έχει μεγάλη σημασία η άνεση στα ταξίδια που σου εξασφαλίζει ένας καλός εξοπλισμός .
Μακάρι να είχα την οικονομική άνεση να το πάρω και αυτόματο αλλά είχα είδη ξεπεράσει το budget μου! Μόνο το aircross μπορούσα να πάρω το καλοκαίρι και φουλ έξτρα και αυτόματο και diesel αλλά έφαγε μια πόρτα ΝΑ από την γυναίκα! Εμένα μου άρεσε και ας ήταν diesel που τα ψιλοφοβαμε!
-
Είναι πραγματικά υπέροχο να διαβάζεις post ανθρώπου που μοιράζεται την χαρά του για το νέο του αυτοκίνητο. Να το χαίρεσαι το κουκλάκι σου. Ξέρω θα ακουστεί κλισέ αλλά μοιράζομαι την χαρά με όποιον διαβάζω για το νέο του αμάξι. Σχεδόν νιώθω την μυρωδιά της 'καινουργίλιας'! Και δεν το λέω για να το λέω, είναι κουκλί στα μούτρα του Captur. Αυτό το Puma αλλά και το 2008, ειδικά δύο φορές που το πέτυχα βράδυ με τους χαυλιόδοντες ανοικτούς, είναι χάρμα ιδεσθαι!!
-
Το μυριζεσαι και εσυ;
Και ενας αλλος ψηλος το μυριζε....
-
Νέος mild hybrid κινητήρας.
Ο νέος κινητήρας των 140 ίππων θα είναι 1.300άρης και θα αποδίδει 20 Nm ροπής περισσότερα από ό,τι ο απερχόμενος (σ.σ. των 130 ίππων). Παράλληλα, θα συνδυάζεται με χειροκίνητο, αλλά και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EDC (διπλού συμπλέκτη), με τις εκπομπές CO2 να κατρακυλούν στα 130 g/km (από 140).:
https://www.newsauto.gr/news/neos-kinitiras-140-ippon-gia-to-renault-captur/
Φαντάζομαι ο ίδιος θα μπει και στο Juke μέσα στην χρονιά;
-
Φοβερός κινητήρας, 2 ερωτηματικά. Δεν πρόλαβε ποτέ να ωριμάσει, και τώρα έρχεται σε νέα έκδοση. Θα είναι ακριβός, αλλά όπως έλεγα και πριν, είναι selling point για τη Renault και όσους δεν προτιμούν 3κυκινδρους 1.0
-
Έτσι να μπαίνουν κι άλλες παράμετροι στην εξίσωση, captur και juke 1.3, αρκεί να έχουν εκδόσεις μέχρι τα 22k.
-
Ακόμα να γράψει ο Yem ή κάνας άλλος, ότι το Captur ψηφίστηκε αμάξι του 2021 στην Ελλάδα;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/renault-captur-aytokinito-toy-2021-gia-tin-ellada
Τς, τς, τς...
-
Και με τη βουλα!
Αφου εχει καλη τιμουλα, χωρους, ποιοτητα, lpg, ανεση, πατημα, πορτπαγκαζ και εμφάνιση. Τι αλλο θετε;
-
Αυτόματο κιβώτιο.
-
Ακόμα να γράψει ο Yem ή κάνας άλλος, ότι το Captur ψηφίστηκε αμάξι του 2021 στην Ελλάδα;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/renault-captur-aytokinito-toy-2021-gia-tin-ellada
Τς, τς, τς...
Με τρώει απο χθες να το ανεβάσω αλλά λέω να μην παινεύομαι , να σου πω περίμενα τον lap να γράψει πρώτος !
Η αλήθεια είναι ότι δεν βρίσκω κάτι ποιο αναλυτικό για αυτό π.χ. βαθμολογίες κ.α.
Το Puma δεύτερο , άψογο αυτοκίνητο .
-
Έλα πες το! Ford puma, άψογο αυτοκίνητο.....αλλά δεύτερο
-
Έλα πες το!
Ford puma, άψογο αυτοκίνητο.....αλλά δεύτερο
Μπά όχι , έτσι σαν σειρά τα είχα και εγώ με το Vitara τέταρτο ! Άψογο και το 2008 αλλά τρίτο ...
-
Καλησπέρα , κατά τον Φλεβάρη μετά τα πρώτα 2κ χλμ θα του κάνω την πρώτη προληπτική αλλαγή λαδιών , αυτά τα λάδια φοράμε ? : CASTROL GTX, RN17 ?Θα πάω σε εξωτερικό συνεργείο ( κουμπάρο - κουμπάρου) που πήγαινα και την φώκια , όταν πάω να πάρω τα λάδια θα πάρω φίλτρο και ροδέλα τάπας σωστά ? Το φίλτρο για να μου δώσει το σωστό το βρίσκουν από την άδεια ή είναι όλα ίδια ( μήπως να πάρω γνήσιο , μην τύχει και ξεχωρίζει απο το γνήσιο και έχω πρόβλημα σε μετέπειτα service)?
-
Καλησπέρα , κατά τον Φλεβάρη μετά τα πρώτα 2κ χλμ θα του κάνω την πρώτη προληπτική αλλαγή λαδιών , αυτά τα λάδια φοράμε ? : CASTROL GTX, RN17 ?Θα πάω σε εξωτερικό συνεργείο ( κουμπάρο - κουμπάρου) που πήγαινα και την φώκια , όταν πάω να πάρω τα λάδια θα πάρω φίλτρο και ροδέλα τάπας σωστά ? Το φίλτρο για να μου δώσει το σωστό το βρίσκουν από την άδεια ή είναι όλα ίδια ( μήπως να πάρω γνήσιο , μην τύχει και ξεχωρίζει απο το γνήσιο και έχω πρόβλημα σε μετέπειτα service)?
Καλημέρα. Ναι αυτά ειναι τα λάδια. Φίλτρο φοράει purflux (δεν έχει logo renault όπως κάνει η vag) σαν πρώτη τοποθέτηση. Εγώ του έβαλα bosh, κανείς δεν θα το καταλάβει. Ναι θα πάρεις και ροδέλα.
Δες εδώ το φίλτρο
-
ok! Ευχαριστώ , δεν μου άνοιγε το link !
Λάδια https://www.antallaktikaonline.gr/castrol/15503440
φίλτρο λαδιού με ροδέλα https://www.antallaktikaonline.gr/bosch/11156570
ροδέλα τάπας λαδιού https://www.antallaktikaonline.gr/elring/204418
-
Οι αντιπρόσωποι έχουν νέο τιμοκατάλογο για το Captur, οι οποίες έχουν ανέβει όσο και στο Clio V πρόσφατα. Δηλαδή 1.000 με 1.500 ευρώ σε τιμές καταλόγου. Ευτυχώς όχι σε επίπεδα Duster. Και εδώ ο 1.0άρης βενζίνη έπεσε στα 90 άλογα ένω το αέριο παραμένει στα 100.
Επίσης έχουν τιμές και εκδόσεις τόσο για το υβριδικό με τα 140 άλογα (το ίδιο σύνολο με το Clio V) όσο και για το plug-in με τα 160.
Όταν έχω τις ακριβείς τιμές θα τις ανεβάσω.
Renault Captur II