-
Καλησπέρα, νέος στο φόρουμ , και γενικά σαν οδηγός ενός έτους. Έχω ένα fiat punto 98 1100cc. Ήμουν μια μέρα για καφέ πριν την καραντίνα σε ένα χωριό έξω από εδώ που είμαι σε νησί απόσταση 5 χλμ περίπου και καθώς γυρνάω σπίτι πάτησα κάπως γκάζι με φρένο και πρώτη ταχύτητα νομίζω και ανέβηκαν οι στροφές. Από εκεί και πέρα μετά ανέβηκε ο δείκτης θερμοκρασίας ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ. το.αφησα μετά από 500 μέτρα στην άκρη ένωση μεγάλου δρόμου με σβηστή μηχανή εννοείται. Ανοίγω καπο και βλέπω σαν να βγαίνει άσπρος καπνός από το καπάκι της μηχανής. Κινοταν κανονικά, μετά από λίγη ώρα η θερμοκρασία ήταν στο κέντρο . Το πάω με οδική εννοείται σε μηχανικό, και μου είπε ότι ήταν το καπάκι στο σασμάν που κρατάει τα νερά. Είχε σαπίσει τα είδε και εγώ( πως είπαμε λέγεται; )
Το θέμα είναι πως φοβάμαι μην έχει θέμα η φλάντζα και πάω για φουντο το πουντο... Από τότε όταν οδηγάω μετά από κάποια λεπτά οδήγησης ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει πιο γρήγορα, δεν έχω δει να περνάει το κέντρο, τι πιστεύετε ότι είναι όσο αφορά την θερμοκρασία που ανεβαίνει πιο γρήγορα πλέον; Παραφλου έχει κανονικά. Φαίνεται να είχε χάσει κάπως τα νερά το ψυγείο . Αν είχε καψει φλάντζα θα το είχαμε καταλάβει; Αυτός είπε δεν έχω θέμα. Λέτε αύριο μεθαύριο ξαφνικά να καει;
Σας ευχαριστώ πολύ για την οποιαδήποτε βοήθεια
-
Καλησπέρα, νέος στο φόρουμ , και γενικά σαν οδηγός ενός έτους. Έχω ένα fiat punto 98 1100cc. Ήμουν μια μέρα για καφέ πριν την καραντίνα σε ένα χωριό έξω από εδώ που είμαι σε νησί απόσταση 5 χλμ περίπου και καθώς γυρνάω σπίτι πάτησα κάπως γκάζι με φρένο και πρώτη ταχύτητα νομίζω και ανέβηκαν οι στροφές. Από εκεί και πέρα μετά ανέβηκε ο δείκτης θερμοκρασίας ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ. το.αφησα μετά από 500 μέτρα στην άκρη ένωση μεγάλου δρόμου με σβηστή μηχανή εννοείται. Ανοίγω καπο και βλέπω σαν να βγαίνει άσπρος καπνός από το καπάκι της μηχανής. Κινοταν κανονικά, μετά από λίγη ώρα η θερμοκρασία ήταν στο κέντρο . Το πάω με οδική εννοείται σε μηχανικό, και μου είπε ότι ήταν το καπάκι στο σασμάν που κρατάει τα νερά. Είχε σαπίσει τα είδε και εγώ( πως είπαμε λέγεται; )
Το θέμα είναι πως φοβάμαι μην έχει θέμα η φλάντζα και πάω για φουντο το πουντο... Από τότε όταν οδηγάω μετά από κάποια λεπτά οδήγησης ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει πιο γρήγορα, δεν έχω δει να περνάει το κέντρο, τι πιστεύετε ότι είναι όσο αφορά την θερμοκρασία που ανεβαίνει πιο γρήγορα πλέον; Παραφλου έχει κανονικά. Φαίνεται να είχε χάσει κάπως τα νερά το ψυγείο . Αν είχε καψει φλάντζα θα το είχαμε καταλάβει; Αυτός είπε δεν έχω θέμα. Λέτε αύριο μεθαύριο ξαφνικά να καει;
Σας ευχαριστώ πολύ για την οποιαδήποτε βοήθεια
-
Γκάζι και φρένο αρχικά γιατί πάτησες?
-
Δεν ξέρω πραγματικά.
-
Γκάζι και φρένο αρχικά γιατί πάτησες?
Μπορεί να ήθελε να βγάλει screenshot....
-
Το θέμα αν είναι αν θα έχει θέμα η φλάντζα η οχι. Και αυτός είναι ο αρχικός λόγος που γράφω εδώ
-
W202 AMG wrote:
Γκάζι και φρένο αρχικά γιατί πάτησες?
Μπορεί να ήθελε να βγάλει screenshot....
Κλαίω..
-
συγκλονιστικη βοηθεια ως στιγμης ....
-
Συμπλέκτη και γκάζι εννοούσα....
-
Το θέμα αν είναι αν θα έχει θέμα η φλάντζα η οχι. Και αυτός είναι ο αρχικός λόγος που γράφω εδώ
Αν εχει καψει φλαντζα θα φανει αργα ή γρηγορα. Ψαξε λιγο στο ιντερνετ ποια ειναι τα συμπτωματα κινητηρα που εχει καψει φλαντζα. Κυριως μπαινουν τα νερα του παραφλου μεσα στα λαδια του μοτερ και το αναποδο. Μην τρελαίνεσαι παντως. Το εχουν παθει πολλοι και επισκευαζεται , ΑΝ οντως εκαψε φλαντζα
-
συγκλονιστικη βοηθεια ως στιγμης ....
Πάλικαλά πουσχολίασες και βρέθηκε άκρη.
Η δική μου προσέγγιση ειναι 'Don't feed the troll'.
-
Η μόνες διαφοράμες που έχω παρατηρήσει είναι :
-
Ανεβάζει θερμοκρασία ο δείκτης διαφορετικά, για παράδειγμα από εκεί που έπαιρνα το αμάξι ανέβαινε η θερμοκρασία μετά από 6 λεπτά για παράδειγμα τώρα πλέον ο δείκτης ανεβαίνει μετά από 2-3 λεπτά. Δεν έχω δει να ξεπερνάει την μεσαία γραμμή ( όπου εκεί θα υπήρχε θεωρώ εγώ. Και με βάση αυτά που έχω ακούσει πρόβλημα )
-
Επίσης σήμερα επειδή έκανα μεγάλο ταξίδι πριν ξεκινήσω τσεκαρα λάδια( είχα αλλάξει καλοκαίρι - Ιουνιο) και τώρα βλέπω έχει χάσει σε μήκος το μισό του ρυζιού. Πράγμα που δεν είχα προσέξει μέσα σε ένα χρόνο να ξανά γίνεται από όσο θυμάμαι, ίσως λέω ίσως να έχει ξανά γίνει. Μα βλέπω ότι θέλει λάδια
Με βάση αυτά θεωρείται ότι έχω πρόβλημα ;
Δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές μετά την φάση που πέρασε το πουντακι.
-
-
Tzony, το πουντάκι έχει φλατζάρει, απλά πράγματα. ή το φτιάχνεις όπως όπως και το αφήνεις στο χωριό να κουβαλάει ξύλα, για 2 χρόνια ακόμα, γιατί και να το φτιάξεις τέλεια, πέρα από το κόστος που δεν συμφέρει λόγω παλαιότητας, θα το ξαναπάθει, ειδικά αν πχ. έβαζε ο προηγούμενος σκέτο νερό βρύσης, ή το στέλνεις να πάρεις κάτι άλλο.
-
Tzony, το πουντάκι έχει φλατζάρει, απλά πράγματα. ή το φτιάχνεις όπως όπως και το αφήνεις στο χωριό να κουβαλάει ξύλα, για 2 χρόνια ακόμα, γιατί και να το φτιάξεις τέλεια, πέρα από το κόστος που δεν συμφέρει λόγω παλαιότητας, θα το ξαναπάθει, ειδικά αν πχ. έβαζε ο προηγούμενος σκέτο νερό βρύσης, ή το στέλνεις να πάρεις κάτι άλλο.
Επειδή ανεβάζει λιγάκι παραπάνω θερμοκρασία πάει να πει ότι είναι φλάντζα ;
Και αν είναι θερμοστάτης; Μιλάμε για μοντέλο του 98 που σημαίνει ότι σαπίζουν, κόβονται καλώδια κλπ .
-
agnwstosx wrote:
συγκλονιστικη βοηθεια ως στιγμης ....
Πάλικαλά πουσχολίασες και βρέθηκε άκρη.
Η δική μου προσέγγιση ειναι 'Don't feed the troll'.
Και δεν μάθαμε κι αν ο κόκος ρυζιού ήταν Ταϊλάνδης ή Καρολίνα...
-
fabil wrote:
agnwstosx wrote:
συγκλονιστικη βοηθεια ως στιγμης ....
Πάλικαλά πουσχολίασες και βρέθηκε άκρη.
Η δική μου προσέγγιση ειναι 'Don't feed the troll'.
Και δεν μάθαμε κι αν ο κόκος ρυζιού ήταν Ταϊλάνδης ή Καρολίνα...
???
-
Μπασμάτι
-
Καλώς τον κοψιαλη με τις ειρωνίες του, μαλλον έφαγε αστειοπιτα
-
Τελικά τι έγινε αδερφέ με το Punto ήταν τελικά φλαντζα;
Τι έγινε; Ανέβασε τέρμα θερμοκρασία και έβγαζε νερά η καπνό άσπρο