-
χα!χα! α ρε φίλε είσαι κορυφαίος!!!
-
Εννοείται ρε Στόρμ....όλοι έχουμε ενημερώσει γνωστούς! Το αυτοκίνητό σου είναι πραγματική ευκαιρία και είναι κρίμα να φύγει σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που αξίζει. Εγώ το είπα και στον κολλητό μου που περιμένει το εταιρικό (εαν το πάρει ποτέ...αχαχα) και άρα θα πουλήσει την DS7, να πάρει το δικό σου που ψάχνει ένα πιο μικρό από την DS για 2ο.
-
Μα είναι πραγνατικα ανήκουστο να πας σε μηχανικούς και συνεργεία για καινούργια αμάξια εντός εγγύησης, ανεξαρτήτως του storm που ξέρουμε τι 'περιεγος' και 'ψειρας' είναι.
Τέτοια αμάξια τα πουλάς εύκολα και τα αγοράζεις χωρίς σκέψη.
Φαίνεται και ο άνθρωπος.
Στο ραβ παρότι 7,5 ετών εγώ επέμενα να πάει ο αγοραστής σε συνεργείο να το δει και τελικά πήγαμε σε ένα εξουσιοδοτημένο στο δρόμο μας πηγαινοντας για τη μεταβίβαση.
Τα επόμενα πουλήθηκαν χωρίς έλεγχο λόγω εγγύησης και κατάστασης. -
αν είχα τα λέφτά θα επαιρνα ή του Storm (με αμεσα κατι να σφιξει η αναρτηση) ή του Tkin73, αλλά no money, no better car. Πάντως τα 15000 είναι μεγιστη ευκαιρία!!! Το έχω αναφέρει σε 2 δικούς μου που περιμένουν νέα μέλη στην οικογένεια και ψαχνουν να φύγουν από seg-b σε κατι μεγαλύτερο αλλά όχι πολύ.
Υ.Γ. Εννοείται εχω πεί οτι δεν τιθεται θέμα να πριξουμε τον Storm με μ@λ@κίες τύπου ελεγχοι κλπ
To aircross είναι μακράν το πιο ευρύχωρο Seg-B και οι αναρτήσεις δεν θέλουν αλλαγή για όλους .
Χτες είχα χρόνο και ξαναπήγα να δω το 2008 , γιατί έτσι και αλλιώς μέσα σε 1,5 χρόνο , θα χρειαστούμε και άλλο αμάξι αυτής της κατηγορίας . Καμία σχέση οι χώροι . Το 2008 είναι κροσόβερ περισσότερο .
-
To aircross είναι μακράν το πιο ευρύχωρο Seg-B .
Βασίλη, κόλλησε η κασέτα,ε; Ξεχνάς το Kamiq, νομίζω...
-
Το kamiq είναι σαφώς το πιο ευρύχωρο από το c3. Αλλά έτσι όπως μεγάλωσε η bsuv και πλησιάζει πλέον τα μικρά c suv θα έλεγα ότι το πιο ευρύχωρο από όλα b-c suv είναι το δικό μου το scross!
-
Το κάμικ είναι κροσόβερ , δεν είναι σουβ...
Αλλά δεν μπορώ να πω ότι τελικά είναι πιο ευρύχωρο , γιατί μια φορά έχω μπει μέσα και μου φάνηκε άνετο , αλλά στο αιρκρός έχουμε μπεί μέσα πολλές φορές 4 και 5 άτομα , με τους δύο μπροστινούς πάνω από 1,90 και είμαστε άνετα .
-
Είναι σίγουρα πιο φαρδύ και σίγουρα πιο πολύ χώρο για τα πόδια των πίσω το καμικ σε σχέση με το αιρκρος.
Το έχουμε πει τα Σκόντα δεν τα νικά κανένας στην εξοικονόμηση χώρου.
-
Μόνο που επειδή είναι χαμηλό πρέπει να πας πιο πίσω το κάθισμα .
Το διαπίστωσα και στο ίδιας φιλοσοφίας 2008 που μπήκα μέσα χτες ...
Αντίθετα στο αιρκρος λόγω του εσωτερικού ύψους , πας πιο μπροστά το κάθισμα , αφού κάθεσαι πιο όρθια ...
-
Το καμικ έχει μάλλον λίγο μικρότερο χώρο αποσκευών και χωρίς Ρεζέρβα, και αρκετά μικρότερο αν υπολογίσεις και τα συρόμενα καθίσματα, στη καμπίνα είναι το ίδιο ευρύχωρο και ίσως λίγο ακόμη πιο ευρύχωρο για πίσω επιβάτες.
Στο μάτι τουλάχιστον φαίνεται αρκετά πιο μακρύ και ογκώδες. Αλλά μηχανολογικά το αυτόματο και κινητήρας που κοιτάζουμε εμείς, είναι αρκετά υποδεέστερο του Aircross, στο χειροκίνητο κιβώτιο αντιστρέφονται τα πράγματα.
-
το θέμα εδώ άλλαξε από τον αρχικό του τίτλο & μετά έμεινε πίσω. ας το ανανέωσω με 1 γεγονός (νέο) που άκουσα στην εκπομπή αυτοκινήτου κλπ του ΑΛΦΑ ραδιοφώνου αλλά επιβεβαιώνεται & από πολλές ιστοσελίδες ή εφημερίδες
βάζω 1 από αυτά: https://www.autoblog.gr/2021/04/09/aykshsh-140-stis-pwlhseis-newn-ix-ton-martio-sthn-ellada/
ή μας λένε παραμύθια ή ο κόσμος που έμεινε με εργασία από αυτές που δεν 'κόπηκαν' πήρε καλές προσφορές εν μέσω πανδημίας & συνάμα μάζεψε οικονομίες πολλών μηνών & μπόρεσε να προβεί σε αγορά.
εσείς τι λέτε;;
βλέπω τα μισά είναι βενζίνη & 1 στα 5 πετρέλαιο σκέτα που θα είναι τα πρώτα που δεν θελει η Ε.Ε. και θα τα φορολογεί ή βαζει υψηλά τέλη κλπ.
υβριδικά 1 στα 5 χαμηλό παρά τα μηδενικά τέλη σε πολλές περιπτώσεις
αμιγώς ηλεκτρικα ΜΟΝΟ 6% παρά τις πριμοδοτήσεις είναι πανάκριβα & που θα το φορτίζει ο Ελληνας που κατά κύριο λόγο σε πόλεις μένει σε πολυκατοικίες που τσακώνονται τόσο για θέματα από τη πυλωτή έως τους εσωτερικούς χώρους ανελκυστήρες έως & τις ταράτσες για ηλιακούς κεραίες κλπ
υπόψη ότι παρόλο που λένε ότι το ηλεκτρικό μπορείς να το φορτίσεις γρήγορα & να κάνει πχ τοσα χιλιόμετρα......αν το κάνεις συνέχεια νομίζω σύντομα θα πάρεις τη μπαταρία στο χέρι. αυτοί θα έχουν υπολογίσει θεωρώ οτιδήποτε πάθει η μπατάρια να γίνει μετά την εγγύηση........
εδώ ακόμα & με πανδημία ή επιδημία whatever.....όλοι τρέχουν ενώ έχουν μισές δραστηριότητες & ούτε σχολεία τρέχουν να πάνε τα παιδιά τους ούτε σε δραστηριότητες άλλες......θα περιμένουν να φορτίσει το όχημα;;!
προσωπικά πιστεύω οι ηλεκτρικές μοτο & ποδήλατα με πριμοδότηση θα είναι πιο ελκυστικές ως 2ο όχημα που δεν σε νοιάζει πότε θα φορτιστεί
εσείς τι λέτε;
-
Το συζητούσαμε με έναν γνωστό που έλεγε να πάρει αυτοκίνητο. Τελικά αποφάσισε να ξεχάσει την επιδότηση και να μείνει με αυτό που έχει μερικά χρόνια ακόμα κια να περιμένει ηλεκτρικά με καλύτερους κύκλους φόρτισης και υποδομές.
Εγώ είδα σήμερα ότι το λίθιο πήρε πάνω από 60% αύξηση στην τιμή του, οπότε οι μπαταρίες θα ακριβύνουν πάρα πολύ και θα παρασύρουν ό,τι θέλει φόρτιση. Κυρίως τα υποβρύχια, αλλά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα πάνε πίσω!
Ξέρετε πώς πάει η πληρωμή της επιδότησης, γιατί ακούω ότι έχουν περάσει μήνες και δεν την έχουν πληρωθεί κάποιοι που πήραν ποδήλατο.
-
Όχι! Και ψηνομουν για ένα υποβρυχιακι μετά τον ένα χρόνο lockdown!
Όλα πάνω πάνε, χάλυβας είναι 20% πάνω, ακόμη και τα μισθώματα κοντέινερ έχουν φτάσει απίστευτα νούμερα (κοντά 9.000, τώρα κάπως σταθεροποιήθηκαν στα 7.800 νομίζω, αλλά και πάλι ήταν 2-3.000 φυσιολογικά).
Πάντως το λίθιο έχει πάρει 90%, όχι 60
https://www.mining.com/lithium-prices-continue-to-soar-up-88-in-2021/
-
Όταν μέσα στην πανδημία παραμένουν ανοιχτές οι εκθέσεις και οι μάντρες αυτοκινήτων σίγουρα κάποιοι 'απέδρασαν' από την κλεισούρα με βόλτες σε εκθέσεις και αγορά αυτοκινήτων. Χαμηλές οι εισαγωγές και ευκαιρία να ξεστοκάρουν οι αντιπρόσωποι.
Τώρα που άνοιξε το λιανεμπόρια οι εκθέσεις αυτοκινήτων θα αδειάσουν πάλι.
α! στην spotawheel μου έλεγαν ότι οι πωλήσεις μέσα στην πανδημία αυξήθηκαν. Ειδικά οι αγορές αυτοκινήτων μέσω ίντερνετ προς επαρχία.
Κλασσική περίπτωση μίας κοινωνίας που έχει εθιστεί στον καταναλωτισμό.
-
Ναι, αλλά η Spotawheel έχει (1) πολύ καλή φήμη και (2) εγγύηση ότι σου στέλνουν το αυτοκίνητο και αν δεν είναι όπως σου είπαν το στέλνεις σε ένα μήνα πίσω. Πώς να μην αυξηθούν οι πωλήσεις τους στην πανδημία;
-
Μπορείς να το επιστρέψεις εντός 7 ημερών και με όριο να έχεις κάνει 300χλμ.
Και υπάρχουν και όροι για την 5ετή εγγύηση κλπ...
Πάντως και εγώ θεωρώ ότι η Spotawheel είναι ίσως η ποιο σοβαρή επιχείριση στο τομέα των μεταχειρισμένων.
Αν και από ότι μου είπε ο ελεγκτής τεχνικός σπάνια κόβουν αυτοκίνητα ιδιωτών γιατί υπάρχει τεράστια έλλειψη. Έχουν βάλει κάποια όρια στην επιλογή αυτοκινήτων (π.χ. έτος κατασκευής, βιβλίο service κλπ...) και κοιτάνε πολύ αν το αυτοκίνητο είναι σε εργοστασιακή κατάσταση.
-
Μάλλον ΔΕ λένε παραμύθια για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Επειδή έτυχε να περιδιαβώ σε κάμποσες αντιπροσωπείες τον τελευταίο μήνα, όντως υπάρχει πολύ μεγάλη κινητικότητα. Ειδικά σήμερα στην Hyundai, λίγο ακόμα και θα έβαζαν πορτιέρη για να μας βάζει λίγους-λίγους. Εννοείται ότι δεν υπήρχε διαθέσιμος πωλητής (ενώ είχε τρεις) κι ότι μόλις τον αποδέσμευσα, πήγε καρφί σε άλλο πελάτη που περίμενε τόση ώρα χωρίς να εξυπηρετείται.
Κι όντως έχει γίνει αποταμίευση για σημαντικό κομμάτι τού πληθυσμού. Πολύς κόσμος ΔΕΝ είδε μείωση στα εισοδήματά του (σχεδόν όλος ο δημόσιος τομέας και μεγάλο ποσοστό τού ιδιωτικού), ενώ τα έξοδα περιορίστηκαν έντονα. Ειδικά για το δεύτερο, δεν αντιλέγει κανείς. Σε συνδυασμό με τη λαχτάρα για να ξαναβγούμε έξω και να ξαναζήσουμε, δε μου φαίνεται παράλογο το να κοιτούν πολλοί για νέο τετράτροχο. Ειδικά όταν έχουν ξεμείνει με το παλιό, που είναι 10-15-20 ετών.
-
Μάλλον ΔΕ λένε παραμύθια για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Επειδή έτυχε να περιδιαβώ σε κάμποσες αντιπροσωπείες τον τελευταίο μήνα, όντως υπάρχει πολύ μεγάλη κινητικότητα. Ειδικά σήμερα στην Hyundai, λίγο ακόμα και θα έβαζαν πορτιέρη για να μας βάζει λίγους-λίγους. Εννοείται ότι δεν υπήρχε διαθέσιμος πωλητής (ενώ είχε τρεις) κι ότι μόλις τον αποδέσμευσα, πήγε καρφί σε άλλο πελάτη που περίμενε τόση ώρα χωρίς να εξυπηρετείται.
Κι όντως έχει γίνει αποταμίευση για σημαντικό κομμάτι τού πληθυσμού. Πολύς κόσμος ΔΕΝ είδε μείωση στα εισοδήματά του (σχεδόν όλος ο δημόσιος τομέας και μεγάλο ποσοστό τού ιδιωτικού), ενώ τα έξοδα περιορίστηκαν έντονα. Ειδικά για το δεύτερο, δεν αντιλέγει κανείς. Σε συνδυασμό με τη λαχτάρα για να ξαναβγούμε έξω και να ξαναζήσουμε, δε μου φαίνεται παράλογο το να κοιτούν πολλοί για νέο τετράτροχο. Ειδικά όταν έχουν ξεμείνει με το παλιό, που είναι 10-15-20 ετών.
Πάνω σε αυτό,
https://www.newsauto.gr/news/anodo-rekor-142-simiosan-i-polisis-neon-ich-ton-martio/
Και ο Μάρτιος δεν ήταν ο χειρότερος μήνας (υπήρχαν ακόμη παραγγελίες, το lockdown έγινε στα μέσα του μήνα, δεν είχαμε καταλάβει ακριβώς τι έπαιζε).
Επίσης υπάρχει και μια 'φιλοσοφική' θεωρώ αλλαγή θεώρησης των πραγμάτων, έστω και ασυνείδητη, πάντως η φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας άλλαξε σε μεγάλο βαθμό, τόσο που δεν μπορούμε ακόμη να το δούμε ξεκάθαρα.
-
Ο λόγος έξοδα προς μισθό βελτιώθηκε.... Οποτε να ενα παραδειγμα για το πως η αύξηση του κατώτου μισθου που θα παρασύρει και τα πιο πάνω κλιμάκια θα αυξήσει τον τζίρο στην αγορα. Τώρα είναι τα αυτοκινητα αργότερα πόσα άλλα.... Και ετσι ο τζίρος φουσκώνει και μεγαλώνει και δημιουργούνται θέσεις εργασίας κτλ, κτλ.
-
Προσπαθώ ενα μήνα να βρώ ετοιμοπαράδοτο και δεν υπάρχει τίποτα. Yaris hybrid απο Νοέμβριο και αν. Ηyundai i20 hybrid Σεπτέμβριο. Χαμός γίνεται στις αντιπροσωπείες παρά τις τσιμπημένες τιμές. Εν τω μεταξύ βλέπω παντού ολοκαίνουργια αυτοκίνητα, και μιλάμε για SUVs των 30+ χιλιάδων, Τesla, ηλεκτρικές Mercedes....
-
Προσπαθώ ενα μήνα να βρώ ετοιμοπαράδοτο και δεν υπάρχει τίποτα. Yaris hybrid απο Νοέμβριο και αν. Ηyundai i20 hybrid Σεπτέμβριο. Χαμός γίνεται στις αντιπροσωπείες παρά τις τσιμπημένες τιμές.
Ετοιμοπαράδοτα δύσκολα, γιατί δεν στοκάρουν εύκολα οι αντιπροσωπείες. Τώρα για τον χρόνο αναμονής, εξαρτάται από την μάρκα και μοντέλο. Π.χ ένα Γιάρις είναι σε 6 μήνες, μια Κορόλα σε 1-2 μήνες και ένα Φιέστα ετοιμοπαράδοτο.
Οι τιμές είναι καλές, με καλές προσφορές. Ο κόσμος έχει μαζέψει λεφτά και αγοράζει καινούργια και 150 δόσεις για΄τι πιστεύει επίσης ότι κάτι θα γίνει και θα του χαριστεί το δάνειο, ενώ τα μεταχειρισμένα έχουν φάει κατραπακιά.
ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ