-
Καλημέρα σε όλους. Ακολουθεί σεντόνι...
Έχω ένα Peugeot 207, 1.4 8v. Το αγόρασα μεταχειρισμένο τον Φεβρουάριο που μας πέρασε και το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή 142.000 χλμ.
Από την αρχή είχα 'πρόβλημα' με τη θερμοκρασία. Σε κίνηση μπορεί να ανέβαζε και μέχρι 97-98, κρατούσε κάποια ώρα εκεί και μετά έπεφτε. Συνηθισμένη από το προγούμενο αυτοκίνητό μου που δεν κουνιόταν ο δείκτης, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι εκεί δουλεύουν αυτά, αλλά αν θέλω να είμαι σίγουρη να αλλάξουμε θερμοστάτη.
Αλλάζω θερμοστάτη (όχι γνήσιο), τα ίδια. Αργότερα άλλαξα και ψυγείο επειδή είχε πρόβλημα, πάλι τα ίδια.
Σε σταθερή πορεία στην εθνική είχα πάντα σταθερή ένδειξη στον δείκτη, κοντά στους 90. Πεπεισμένη λοιπόν ότι έτσι δουλεύει, το άφησα.
Πριν ένα μήνα άρχισε να ρετάρει στην εκκίνηση και να χάνει το γκάζι. Προκειμένου να βρεθεί το πρόβλημα, αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής, καθαρίστηκε και ρυθμίστηκε η πεταλούδα, αλλάχτηκε το δυναμό και ο αισθητήρας θερμοκρασίας εγκεφάλου. Αφού έγιναν αυτά και δεν διορθώθηκε το ρετάρισμα, πήγα αλλού και διέγνωσαν καμμένη φλάντζα. Αλλάζω και τη φλάντζα και φυσικά γίνεται και η απαραίτητη επισκευή. Το ρετάρισμα σταμάτησε. Την επόμενη μέρα παίρνω το αυτοκίνητο και φεύγω ταξίδι Λάρισα-Αθήνα. Εδώ αρχίζουν τα περίεργα.
Σε σταθερή πορεία 120-130 χλμ, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβοκατεβαίνει συνεχώς 97-90. Όταν λέω συνεχώς, εννοώ ότι θα το κάνει όσο διαρκεί το ταξίδι. Στην Αθήνα αλλάζω ξανά θερμοστάτη (γνήσιο αυτή τη φορά), γίνεται εξαέρωση και αρχικοποίηση εγκεφάλου. Στο διαγνωστικό φαίνονταν όλα φυσιολογικά (με θερμοκρασίες, βεντιλατέρ κλπ). Βγαίνω στην εθνική, τα ίδια. 97-90 συνέχεια (η αυξομείωση αυτή γίνεται και αρκετά γρήγορα). Σημειωτέον ότι αυτό το κάνει μόνο σε ανοιχτό δρόμο, στην πόλη συμπεριφέρεται φυσιολογικά.
Ο μηχανικός λέει πως το επόμενο που σκέφτεται είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας, ο οποίος αλλάχτηκε πριν από δύο εβδομάδες βέβαια, αλλά δεν είναι γνήσιος.
Καμιά ιδέα παιδιά; Έτσι, για να σταματήσω να δουλεύω προκειμένου να συντηρώ το αυτοκίνητο;
-
Καλημέρα σε όλους. Ακολουθεί σεντόνι...
Έχω ένα Peugeot 207, 1.4 8v. Το αγόρασα μεταχειρισμένο τον Φεβρουάριο που μας πέρασε και το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή 142.000 χλμ.
Από την αρχή είχα 'πρόβλημα' με τη θερμοκρασία. Σε κίνηση μπορεί να ανέβαζε και μέχρι 97-98, κρατούσε κάποια ώρα εκεί και μετά έπεφτε. Συνηθισμένη από το προγούμενο αυτοκίνητό μου που δεν κουνιόταν ο δείκτης, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι εκεί δουλεύουν αυτά, αλλά αν θέλω να είμαι σίγουρη να αλλάξουμε θερμοστάτη.
Αλλάζω θερμοστάτη (όχι γνήσιο), τα ίδια. Αργότερα άλλαξα και ψυγείο επειδή είχε πρόβλημα, πάλι τα ίδια.
Σε σταθερή πορεία στην εθνική είχα πάντα σταθερή ένδειξη στον δείκτη, κοντά στους 90. Πεπεισμένη λοιπόν ότι έτσι δουλεύει, το άφησα.
Πριν ένα μήνα άρχισε να ρετάρει στην εκκίνηση και να χάνει το γκάζι. Προκειμένου να βρεθεί το πρόβλημα, αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής, καθαρίστηκε και ρυθμίστηκε η πεταλούδα, αλλάχτηκε το δυναμό και ο αισθητήρας θερμοκρασίας εγκεφάλου. Αφού έγιναν αυτά και δεν διορθώθηκε το ρετάρισμα, πήγα αλλού και διέγνωσαν καμμένη φλάντζα. Αλλάζω και τη φλάντζα και φυσικά γίνεται και η απαραίτητη επισκευή. Το ρετάρισμα σταμάτησε. Την επόμενη μέρα παίρνω το αυτοκίνητο και φεύγω ταξίδι Λάρισα-Αθήνα. Εδώ αρχίζουν τα περίεργα.
Σε σταθερή πορεία 120-130 χλμ, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβοκατεβαίνει συνεχώς 97-90. Όταν λέω συνεχώς, εννοώ ότι θα το κάνει όσο διαρκεί το ταξίδι. Στην Αθήνα αλλάζω ξανά θερμοστάτη (γνήσιο αυτή τη φορά), γίνεται εξαέρωση και αρχικοποίηση εγκεφάλου. Στο διαγνωστικό φαίνονταν όλα φυσιολογικά (με θερμοκρασίες, βεντιλατέρ κλπ). Βγαίνω στην εθνική, τα ίδια. 97-90 συνέχεια (η αυξομείωση αυτή γίνεται και αρκετά γρήγορα). Σημειωτέον ότι αυτό το κάνει μόνο σε ανοιχτό δρόμο, στην πόλη συμπεριφέρεται φυσιολογικά.
Ο μηχανικός λέει πως το επόμενο που σκέφτεται είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας, ο οποίος αλλάχτηκε πριν από δύο εβδομάδες βέβαια, αλλά δεν είναι γνήσιος.
Καμιά ιδέα παιδιά; Έτσι, για να σταματήσω να δουλεύω προκειμένου να συντηρώ το αυτοκίνητο;
-
Αρχικά μετρήσατε αν όντως δείχνει σωστή θερμοκρασία το όργανο?
Με 120-130χαω και αυτόν τον καιρό δεν νομίζω ότι χρειάζεται βεντιλατερ.
-
Αρχικά μετρήσατε αν όντως δείχνει σωστή θερμοκρασία το όργανο?
Με 120-130χαω και αυτόν τον καιρό δεν νομίζω ότι χρειάζεται βεντιλατερ.
Δεν έχει γίνει δοκιμή με διαγνωστικό εν κινήσει, όχι. Κι εγώ πιστεύω ότι είναι σχεδόν απαγορευτικό να μπαίνει βεντιλατέρ με τέτοια θερμοκρασία έξω. Για κάποιον λόγο όμως πιστεύω ότι δεν μπαίνει, αλλά ότι ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες ανοίγματος και κλεισίματος του θερμοστάτη. Δεν ξέρω όμως αν εμπλέκεται σε αυτή τη διαδικασία ο αισθητήρας θερμοκρασίας, δηλαδή να φταίει αυτός που ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες.
-
W202 AMG wrote:
Αρχικά μετρήσατε αν όντως δείχνει σωστή θερμοκρασία το όργανο?
Με 120-130χαω και αυτόν τον καιρό δεν νομίζω ότι χρειάζεται βεντιλατερ.
Δεν έχει γίνει δοκιμή με διαγνωστικό εν κινήσει, όχι. Κι εγώ πιστεύω ότι είναι σχεδόν απαγορευτικό να μπαίνει βεντιλατέρ με τέτοια θερμοκρασία έξω. Για κάποιον λόγο όμως πιστεύω ότι δεν μπαίνει, αλλά ότι ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες ανοίγματος και κλεισίματος του θερμοστάτη. Δεν ξέρω όμως αν εμπλέκεται σε αυτή τη διαδικασία ο αισθητήρας θερμοκρασίας, δηλαδή να φταίει αυτός που ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες.
Τι θερμοστάτη σου έχουν βάλει ? γιατί άλλο είναι ο θερμοστάτης να ανοίγει στους 75c, άλλο στους 87 και άλλο στους 90-95 κλπ, υπάρχει και μια αδράνεια, αρχόιζει να ανοίγει πχ στους 87 και το πλήρες άνοιγμα είναι στους 95, δες τι θερμοστάτη φοράς και αν θεωρείς υψηλή θερμοκρασία τους 90/97 βάλε ένα χαμηλότερο κατά πχ 5c, για εμένα οι θερμοκρασίες που αναφέρεις είναι σωστές ( αν λειτουργεί σωστά το όργανο, που μάλλον λειτουργεί αφού στην πόλη δείχνει σωστά όπως λες, ένας έλεγχος δεν θα έκανε κακό )
Στην πόλη λες ότι δεν έχεις πρόβλημα γιατί εκεί λειτουργούν και το / τα βεντιλατέρ
Σε αυτές τις θερμοκρασίες ο κινητήρας δουλεύει οικονομικότερα και το λάδι προστατεύει καλύτερα, δυναμό γιατί άλλαξες ? Φλάτζα γιατί ? Είχες άλλες ενδείξεις ? Μου φαίνεται σε έχουν κάνει μεροκάματο τα μαστόρια, ο αισθητ΄ξρας θερμοκρασίας είναι για την λειτουργία όταν είναι κρύος ο κινητήρας, κραρτάει σταθερό το ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ, μετά βγαίνει εκτός, είναι σαν το παλιό χειροκίνητο τσόκ που είχαν τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, το τραβούσες έξω χειροκίνητα για να εμπλουτίσει το μίγμα και όταν ζεσταινότανε το επανέφερες στη θέση του. Αν δεν είχες αστάθεια στο ρελαντί τσάμπα στον άλλαξαν.
-
Olja1 wrote:
W202 AMG wrote:
Αρχικά μετρήσατε αν όντως δείχνει σωστή θερμοκρασία το όργανο?
Με 120-130χαω και αυτόν τον καιρό δεν νομίζω ότι χρειάζεται βεντιλατερ.
Δεν έχει γίνει δοκιμή με διαγνωστικό εν κινήσει, όχι. Κι εγώ πιστεύω ότι είναι σχεδόν απαγορευτικό να μπαίνει βεντιλατέρ με τέτοια θερμοκρασία έξω. Για κάποιον λόγο όμως πιστεύω ότι δεν μπαίνει, αλλά ότι ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες ανοίγματος και κλεισίματος του θερμοστάτη. Δεν ξέρω όμως αν εμπλέκεται σε αυτή τη διαδικασία ο αισθητήρας θερμοκρασίας, δηλαδή να φταίει αυτός που ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες.
Τι θερμοστάτη σου έχουν βάλει ? γιατί άλλο είναι ο θερμοστάτης να ανοίγει στους 75c, άλλο στους 87 και άλλο στους 90-95 κλπ, υπάρχει και μια αδράνεια, αρχόιζει να ανοίγει πχ στους 87 και το πλήρες άνοιγμα είναι στους 95, δες τι θερμοστάτη φοράς και αν θεωρείς υψηλή θερμοκρασία τους 90/97 βάλε ένα χαμηλότερο κατά πχ 5c, για εμένα οι θερμοκρασίες που αναφέρεις είναι σωστές ( αν λειτουργεί σωστά το όργανο, που μάλλον λειτουργεί αφού στην πόλη δείχνει σωστά όπως λες, ένας έλεγχος δεν θα έκανε κακό )
Στην πόλη λες ότι δεν έχεις πρόβλημα γιατί εκεί λειτουργούν και το / τα βεντιλατέρ
Σε αυτές τις θερμοκρασίες ο κινητήρας δουλεύει οικονομικότερα και το λάδι προστατεύει καλύτερα, δυναμό γιατί άλλαξες ? Φλάτζα γιατί ? Είχες άλλες ενδείξεις ? Μου φαίνεται σε έχουν κάνει μεροκάματο τα μαστόρια, ο αισθητ΄ξρας θερμοκρασίας είναι για την λειτουργία όταν είναι κρύος ο κινητήρας, κραρτάει σταθερό το ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ, μετά βγαίνει εκτός, είναι σαν το παλιό χειροκίνητο τσόκ που είχαν τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, το τραβούσες έξω χειροκίνητα για να εμπλουτίσει το μίγμα και όταν ζεσταινότανε το επανέφερες στη θέση του. Αν δεν είχες αστάθεια στο ρελαντί τσάμπα στον άλλαξαν.
Είχα αστάθεια στο ρελαντί. Πολλές αρρυθμίες. Η φλάντζα αλλάχτηκε για τα ρεταρίσματα και για τις αρρυθμίες που δεν διορθώνονταν με καμία άλλη επισκευή που έκανα.
Το δυναμό θεωρώ ότι το άλλαξα τζάμπα και βερεσέ. Ο θερμοστάτης που μου έβαλαν είναι ο γνήσιος και ανοίγει στους 89 νομίζω. Εσείς δηλαδή θεωρείτε ότι είναι φυσιολογικό το 97-90 συνέχεια στην εθνική;
-
Η ενδειξη ειναι σωστη, ποτε η θερμοκρασια του κινητηρα δεν ειναι ακριβως 95 βαθμους ας πουμε αλλα παντα εχει παιξιμο 2 περιπου βαθμους πανω και κατω απο τη καθοριζμενη (απλα καποια αυτοκινητα αυτη τη μεταβολη δεν τη δειχνουν στο δεικτη θερμοκρασιας και αλλα τη δειχνουν)
-
21 Quadra wrote:
Olja1 wrote:
W202 AMG wrote:
Αρχικά μετρήσατε αν όντως δείχνει σωστή θερμοκρασία το όργανο?
Με 120-130χαω και αυτόν τον καιρό δεν νομίζω ότι χρειάζεταιβεντιλατερ.
Δεν έχει γίνει δοκιμή με διαγνωστικό εν κινήσει, όχι. Κι εγώ πιστεύω ότι είναι σχεδόν απαγορευτικό να μπαίνει βεντιλατέρ με τέτοια θερμοκρασία έξω. Για κάποιον λόγο όμως πιστεύω ότι δεν μπαίνει, αλλά ότι ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες ανοίγματος και κλεισίματος του θερμοστάτη. Δεν ξέρω όμως αν εμπλέκεται σε αυτή τη διαδικασία ο αισθητήρας θερμοκρασίας, δηλαδή να φταίει αυτός που ο εγκέφαλος διαβάζει λάθος τις πληροφορίες.
Τι θερμοστάτη σου έχουν βάλει ? γιατί άλλο είναι ο θερμοστάτης να ανοίγει στους 75c, άλλο στους 87 και άλλο στους 90-95 κλπ, υπάρχει και μια αδράνεια, αρχόιζει να ανοίγει πχ στους 87 και το πλήρες άνοιγμα είναι στους 95, δες τι θερμοστάτη φοράς και αν θεωρείς υψηλή θερμοκρασία τους 90/97 βάλε ένα χαμηλότερο κατά πχ 5c, για εμένα οι θερμοκρασίες που αναφέρεις είναι σωστές ( αν λειτουργεί σωστά το όργανο, που μάλλον λειτουργεί αφού στην πόλη δείχνει σωστά όπως λες, ένας έλεγχος δεν θα έκανε κακό )
Στην πόλη λες ότι δεν έχεις πρόβλημα γιατί εκεί λειτουργούν και το / τα βεντιλατέρ
Σε αυτές τις θερμοκρασίες ο κινητήρας δουλεύει οικονομικότερα και το λάδι προστατεύει καλύτερα, δυναμό γιατί άλλαξες ? Φλάτζα γιατί ? Είχες άλλες ενδείξεις ? Μου φαίνεται σε έχουν κάνει μεροκάματο τα μαστόρια, ο αισθητ΄ξρας θερμοκρασίας είναι για την λειτουργία όταν είναι κρύος ο κινητήρας, κραρτάει σταθερό το ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ, μετά βγαίνει εκτός, είναι σαν το παλιό χειροκίνητο τσόκ που είχαν τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ, το τραβούσες έξω χειροκίνητα για να εμπλουτίσει το μίγμα και όταν ζεσταινότανε το επανέφερες στη θέση του. Αν δεν είχες αστάθεια στο ρελαντί τσάμπα στον άλλαξαν.
Είχα αστάθεια στο ρελαντί. Πολλές αρρυθμίες. Η φλάντζα αλλάχτηκε για τα ρεταρίσματα και για τις αρρυθμίες που δεν διορθώνονταν με καμία άλλη επισκευή που έκανα.
Το δυναμό θεωρώ ότι το άλλαξα τζάμπα και βερεσέ. Ο θερμοστάτης που μου έβαλαν είναι ο γνήσιος και ανοίγει στους 89 νομίζω. Εσείς δηλαδή θεωρείτε ότι είναι φυσιολογικό το 97-90 συνέχεια στην εθνική;
Δες τι σου λέει ο Ηλίας Α, είναι μηχανικός και έχει δικό του συνεργείο, οπότε η γνώμη του είναι πλέον έγκυρη από την δική μας.
-
Η ενδειξη ειναι σωστη, ποτε η θερμοκρασια του κινητηρα δεν ειναι ακριβως 95 βαθμους ας πουμε αλλα παντα εχει παιξιμο 2 περιπου βαθμους πανω και κατω απο τη καθοριζμενη (απλα καποια αυτοκινητα αυτη τη μεταβολη δεν τη δειχνουν στο δεικτη θερμοκρασιας και αλλα τη δειχνουν)
Ωραία. Και γιατί η συμπεριφορά αυτή ξεκίνησε μετά την αλλαγή της φλαντζας; Γιατί πριν ήταν κολλημένη η βελόνα στους 90 στον ανοιχτό δρόμο; Αυτό δεν καταλαβαίνω...
-
Αυτα τα δεμενα που εγραψες ισχυουν ή οχι?
'Από την αρχή είχα 'πρόβλημα' με τη θερμοκρασία. Σε κίνηση μπορεί να ανέβαζε και μέχρι 97-98, κρατούσε κάποια ώρα εκεί και μετά έπεφτε. Συνηθισμένη από το προγούμενο αυτοκίνητό μου που δεν κουνιόταν ο δείκτης, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι εκεί δουλεύουν αυτά, αλλά αν θέλω να είμαι σίγουρη να αλλάξουμε θερμοστάτη.'
-
Για ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ:
Χθες το πρωί βγήκα δοκιμή για να παρατηρήσω όσο γίνεται καλύτερα το τι κάνει ακριβώς το αυτοκίνητο.
Πρώτα διαπίστωσα πως το παίξιμο 97-90 στην εθνική το κάνει μόνο αν τύχει να έχει μπει έστω και μία φορά βεντιλατέρ πριν βγω εθνική.
Επομένως, όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί μέσα στην πόλη, φτάσει γύρω στους 97, μπει το βεντιλατέρ και μετά βγω στην εθνική, αρχίζει τα σκαμπανεβάσματα 97-90 συνεχώς.
Αν το αυτοκίνητο δεν προλάβει να ζεσταθεί αρκετά μέσα στην πόλη και είναι γύρω στους 90-92 πριν βγω εθνική, στον ανοιχτό δρόμο μένει κολλημένο στους 90.
Χθες βράδυ λοιπόν αποφασίζω να το ζεστάνω πριν βγω εθνική για να είμαι βέβαιη για αυτό που λέω. Δεν ζεσταινόταν με τίποτα. Δίνω 2500 στροφές για αρκετή ώρα εν στάσει, δεν ανέβαινε η θερμοκρασία. Στην πραγματικότητα, έφτανε τους 90 και έπεφτε αμέσως. Και τότε κάνω την απίστευτη διαπίστωση:
Στους 90 έμπαινε η ΔΕΥΤΕΡΗ σκάλα του βεντιλατέρ. Η δεύτερη. Και είμαι βέβαιη για αυτό.
Λέω δεν γίνεται, σταματάω να μαρσάρω και το αφήνω να ζεσταθεί μόνο του. Κάποια στιγμή έφτασε τους 98 και τότε μπήκε η ΠΡΩΤΗ σκάλα.
Επομένως: Εν στάσει με 2500 στροφές μπαίνει η δεύτερη στους 90, ενώ πάλι εν στάσει χωρίς να μαρσάρω μπαίνει η πρώτη στους 98.
-
Αυτα τα δεμενα που εγραψες ισχυουν ή οχι?
'Από την αρχή είχα 'πρόβλημα' με τη θερμοκρασία. Σε κίνηση μπορεί να ανέβαζε και μέχρι 97-98, κρατούσε κάποια ώρα εκεί και μετά έπεφτε. Συνηθισμένη από το προγούμενο αυτοκίνητό μου που δεν κουνιόταν ο δείκτης, μίλησα με τον μηχανικό και μου είπε ότι εκεί δουλεύουν αυτά, αλλά αν θέλω να είμαι σίγουρη να αλλάξουμε θερμοστάτη.'
Ισχύουν. Είπα εξ αρχής ότι το θέμα που είχα αφορούσε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη. Ανέβαζε θερμοκρασίες που δεν ήξερα αν είναι φυσιολογικές. Στον ανοιχτό δρόμο ήταν κολλημένο πάντα γύρω στους 90. Αν δείτε λίγο πιο κάτω στην πρώτη μου ανάρτηση, γράφω: 'Σε σταθερή πορεία στην εθνική είχα πάντα σταθερή ένδειξη στον δείκτη, κοντά στους 90. Πεπεισμένη λοιπόν ότι έτσι δουλεύει, το άφησα.'
Μετά την αλλαγή της φλάντζας άρχισαν τα περίεργα.
-
Πιστευω οτι καποιες στιγμες εχει λανθασμενη ενδειξη η βελονα της θερμοκρασιας σου, ισως θα ηταν καλυτερα να μιλησεις με καποιον καλο ηλεκτρολογο και να του αναφερεις ολες τις λεπτομερειες.
-
Νεότερα επί του θέματος.
Το αυτοκίνητο είναι από χθες στο συνεργείο και μάλλον το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό, όπως είπε και ο Ηλίας Α. Ίσως στον εγκέφαλο, ίσως στην εξωτερική ασφαλειοθήκη που έχει ένα εγκεφαλάκι και εκείνη, όπως μου είπαν. Το σύστημα ψύξης φαίνεται να λειτουργεί κανονικά, άλλωστε τα περισσότερα ανταλλακτικά που το απαρτίζουν είναι αλλαγμένα.
Περιέγραψα στον μηχανικό και τις δύο συμπεριφορές του αυτοκινήτου στον ανοιχτό δρόμο. Ότι μένει κοντά στους 90 αν φύγω κρύα, ότι ανεβοκατεβαίνει 97-90 αν φύγω ζεστή. Το περίεργο είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις δουλεύει με βεντιλατέρ. Όταν μένει στους 90 δουλεύει με δεύτερη σκάλα, όταν ανεβοκατεβαίνει 97-90 δουλεύει με πρώτη.
Μου είπε ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι η συμπεριφορά του δεν είναι φυσιολογική. Δεν είναι δυνατόν να δουλεύει βεντιλατέρ στον ανοιχτό δρόμο και δεν μπορεί να αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με το αν προηγουμένως έχει ζεσταθεί ή όχι.
Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι η βελόνα στην εθνική ανεβοκατεβαίνει πιο γρήγορα όσο αναπτύσσω ταχύτητα. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό και αν βοηθά στη διάγνωση.
-
Τα παλιά αυτοκίνητα έχουν το - πλεονέκτημα και τη χαρά - να μας βασανίζουν χωρίς λόγο, μια σοβαρή αιτία είναι οι κακή επαφή στις φύσες και στις γειώσεις όπου μετά τα χρόνια ακίνητες χάνουν την κακή τους επαφή και μεταφέρουν ότι πληροφορία θέλουν στην ECU.
Το λέω γιατί ειδικά τους αισθητήρες τους διαρρέει πολύ χαμηλό ρεύμα 0-5V και 0-20 mΑ, έτσι μια κακή επαφή δεν μπορεί να μεταφέρει το σωστό ρεύμα διαρροή της και οι εντολές είναι κουκουρούκου τρελαίνοντας ιδιοκτήτες και συνεργεία.
Την κυριακή μου έμεινε το παράθυρο του συνοδηγού μισάνοιχτο, ούτε πάνω - ούτε κάτω, το μυαλό μου πήγε σε πρόβλημα στο ρελέ των παραθύρων, οπότε άνοιξα το manual και είδα ότι η ηλεκτρική εγκατάσταση των παραθύρων δεν περιελάμβανε ρελέ παρά μόνο ασφάλειες, άνοιξα την ταπετσαρία και ω! του θαύματος με μερικά βάλε - βγάλε τη φύσα του μοτέρ το παράθυρο ξαναζωντάνεψε, και εδώ δεν είχαμε αισθητήρες χαμηλής τάσης αλλά ολοζώντανα 12v απευθείας από την μπαταρία με όλα τα αμπέρ που μπορεί να δώσει.
Οπότε σκεφτείται τι μπορεί να πάθει μια ECU με - παγωμένες - επαφές εδώ - εκεί, βγάζει προβλήματα, αυξάνει την κατανάλωση, ανεβάζει θερμοκρασίες, αλλάζει τις ενδείξεις στα όργανα και πάει λέγοντας, και ο δυστυχής ιδιοκτήτης γίνεται ένα ωραίο μεροκάματα αν πέσει σε - περίεργο - συνεργείο όπου του αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο σε ανταλλακτικά για να βρούν το τίποτα.
Συμβουλή, για αυτοκίνητα δεκαετίας και πάνω, αν υπάρχει - τρελό - ,πρόβλημα με τις ενδείξεις ή οτι άλλο κουφό, αρχίστε να ξεφισώνεται τις φύσες όπου υπάρχουν και ψεκάστε τις με σπραίυ επαφών, το ίδιο και στις γειώσεις, ξεβιδώστε τις και καθαρίστε τις μαζί με το σημείο της καρότσας ή του κινητήρα που πατάνε.
Όλα αυτά από προσωπικές εμπειρίες με τα μουσειακά μου αυτοκίνητα αλλά δεν πιστεύω ότι έχω την πολυτέλεια να είναι μόνο τα αρχαία μου αυτοκίνητα που παρουσιάζουν αρτηριοσκλήρωση και αθριτικά και τα υπόλοιπα παλαιά των υπολοίπων χαρούμενων ιδιοκτητών είναι στο τσακίρ κέφι μετά από 1-2 δεκαετίες, γιατί δεν μπορούμε όλοι να τα αλλάζουμε κάθε 4-5 χρόνια, ούτε όσοι έχουμε αξιόλογα αυτοκίνητα να τα αλλάζουμε με κατώτερους τενεκέδες γιατί δεν μπορούμε να αγοράσουμε ακριβότερα και καλύτερα από τα ήδη αξιόλογα που έχουμε, κατά την προσωπική μου πάντα άποψη .
Σημ: Τα τρελά με τους αισθητήρες τα παρουσιάζουν και τα λιγότερο παλαιά έως τα καινούργια, οπότε ανασκουμπωθείται όσοι μπορείται και έχετα την απαραίτητη όρεξη, αν αγαπάτε τα ευρουδάκια σας και την ψυχική σας ηρεμία.
-
Κάποιος εδώ στο forum νομίζω με Hyundai Accent είχε παρόμοιο πρόβλημα και ψαχνοταν για καιρό...και τελικά ήταν ο καθαρισμός μιας γείωσης...
Θερμοκρασία και άλλα ευτράπελα