-
Διαστημόπλοιο!!! (Το 1ο βίντεο από έξω - δεν γίνεται ενσωμάτωση επειδή είναι σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο - το 2ο από μέσα.)
-
Διαστημόπλοιο!!! (Το 1ο βίντεο από έξω - δεν γίνεται ενσωμάτωση επειδή είναι σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο - το 2ο από μέσα.)
-
Εντυπωσιακή όντως!!
Βέβαια εγώ ως νεάντερταλ προτιμώ μια Κορβέτα με τον V8 (παλιες με τον κινητήρα μπροστά, όχι τη νεα την κεντρομήχανη...δεν μου αρέσει!) να γουργουρίζει και το πίσω μέρος να μην μαζεύεται...έχει πιο πλάκα, άσχετα εαν είναι πολύ χειρότερο αυτοκίνητο....αχαχα!! Και εννοείται με το αυτόματο κιβώτιο με τον μετατροπέα....δεν ξέρω, βρίσκω κάτι τραβχτικό σε αυτές τις αμερικανίες, ίσως πρέπει να το κοιτάξω! Από Ferrari εχω οδηγήσει μόνο 360 και την παλια 328.
-
Φοβερή! Tέρας!!
Υ.Γ. Λίγο περίεργη εικόνα βέβαια για Ferrari, όταν τη βάζει να φορτίσει και κινείται ηλεκτρικά.
-
Και εννοείται με το αυτόματο κιβώτιο με τον μετατροπέα...
Α ψυχολογικά τραύματα από μικρός με τα καράβια και τους μετατροπείς ροπής...
-
Χαχα
Αμαξάρα όντως!
Το μέσα με ξενιζει λίγο για Ferrari γιατί είχα συνηθίσει τα κόκκινα και κίτρινα. Αυτό είναι σα διαστημόπλοιο από τους 'Avengers'!
-
Α ψυχολογικά τραύματα από μικρός με τα καράβια και τους μετατροπείς ροπής...
Εννοείται!! Ειδικά ο ήχος του Αμερικάνικου V8 με τα άπειρα κυβικά είναι για εμένα ο καλύτερος ήχος μηχανής, το στροφάρισμα στις 10.000σαλ δεν μου λέει κάτι ως ήχος. Είμαι περίεργος κομπλεξικός, το ξέρω! Ααα επίσης το μακρύ καπώ δεν το αλλάζω με τίποτα, για αυτό και δεν μου αρέσουν τα κεντρομήχανα, θέλω τον κινητήρα μπροστά με μούρη τα 2/3 του αυτοκινήτου. Άσε πολλά προβλήματα σου λέω.....!
Δες εδώ αμαξάρα, τέτοιο είχα απωθημένο, μετά φυσικά από την Trans Am (KITT):
https://en.wikipedia.org/wiki/Vector_W8.
390 χαω τελική και 3.9' 0-100, το 1989 και 3τάχυτο (!!!) αυτόματο, αφού δεν υπήρχε τότε χειροκίνητο να αντέξει την ροπή...αχαχα!! -
Εντελώς εκτός topic, αλλά το Vector ήταν κεντρομήχανο και ποτέ δεν έβγαλε τα νούμερα που ευαγγελίζονταν, αν και ήταν πύραυλος. Όπως και να έχει, είσαι για τον γιατρό... Χαχα!!! Σαν το στροφάρισμα ψηλά και τις ακαριαίες αλλαγές του ημιαυτόματου/διπλοσύμπλεκτου δεν έχει!!!
-
Εντελώς εκτός topic, αλλά το Vector ήταν κεντρομήχανο και ποτέ δεν έβγαλε τα νούμερα που ευαγγελίζονταν, αν και ήταν πύραυλος. Όπως και να έχει, είσαι για τον γιατρό... Χαχα!!! Σαν το στροφάρισμα ψηλά και τις ακαριαίες αλλαγές του ημιαυτόματου/διπλοσύμπλεκτου δεν έχει!!!
-
Το ξέρω οτι ήταν κεντρομήχανο. Τα 389 τελικής τα έπιασες (το μέτρησαν) όπως και το 3.9...αλλά είχε πολλά θέματα αξιοπιστίας (ΟΧΙ όμως το κιβώτιο...αχαχα).
-
Απαπαπα μακριά από εμένα αυτά, άκου στροφαρίσματα ψηλά...και με διπλοσύμπλεκτο ακόμα πιο μακριά. Εγώ θέλω πλανητικό, μετατροπέα και γουργουρητό (γατίσιο) V8 με τουλάχιστον 6.000cc. Εναν Hemi πχ. ή ένα 7.2 της Corvette, τον παλιό καλό V8...αχαχα!!
-
-
- Μόνο η ίδια η Vector 'είδε' τέτοια ταχύτητα. Επισήμως του έδινε τελική 350. Όπως και η McLaren F1 που διαφήμιζε ως τελική για τα αυτοκίνητα πελατών τα 350. Τα 390 ήταν με ένα εντελώς πειραγμένο πρωτότυπο, ειδικό μοτέρ, λάστιχα κλπ. Το R&T μέτρησε 4.2 για το Vector, στο 0-60 mph. Οπότε να υπολογίζεις ένα 4.3-4.4 για το 0-100 kph, νούμερο αργότερο της F40, που ήταν παλιότερη και είχε τα μισά κυβικά.
https://www.roadandtrack.com/car-culture/a29216/vector-w8-twin-turbo-first-drive/
- Γιατί βρε μας βγήκες redneck?
-
Είχε ένα πρόγονο, που μετακόμισε σε αναζήτηση καλύτερης ζωής από το Τέξας στην Κάτω Ραχούλα Ευρυτανίας.
-
Το πιστεύω...
-
Γιατί βρε μας βγήκες redneck?
Είχε ένα πρόγονο, που μετακόμισε σε αναζήτηση καλύτερης ζωής από το Τέξας στην Κάτω Ραχούλα Ευρυτανίας.
Κλαίω....!!!
ΥΓ: Μόνο στα αυτοκίνητα Redneck, μου αρέσουν τα πληθωρικά κυβικά, τα γουργουρητά και ο ήχος του V8...κάτι μου ξυπνάει!
-
Τώρα και σε 'καμπριολέ' (targa ουσιαστικά): SF90 Spider
-
Ένα μηχανολογικό και σχεδιαστικό θαύμα. Τι να σχολιάσουμε εμείς....
-
-
-
ασε ρε δια και δουλευουμε.... που να τον παιξεις στη τουαλετα του γραφειου?
-
@gatoz said in Ferrari SF90 Stradale:
ασε ρε δια και δουλευουμε.... που να τον παιξεις στη τουαλετα του γραφειου?
Γάτε δες κι εδώ πως πάει το εργαλείο. Ρεκόρ πίστας για αυτοκίνητα δρόμου:
Ferrari SF90 Stradale