-
Τι ήταν τώρα αυτό φιλαράκι; κάποιου είδους μπηχτη; για εξηγησε το.
Κσι επίσης, για πες τι θεωρείς εσύ καλύτερο από το sprit monitor. -
Δεν ήταν μπηχτή, εμφανέστατα το γράφω όπως βλέπεις. Καλύτερο από το spritmonitor θεωρώ πραγματικές καταναλώσεις σε συνθήκες Ελλάδας όπως του djhoulio, η οποία είναι και οικονομικότατη.
Όπως αναφέρθηκε, το spritmonitor έχει πολλές παραμέτρους για να έχει νόημα. Μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει ώς reference για διαφορά μεταξύ τιμών και όχι απολύτων τιμών αλλά και τότε θα πρέπει το δείγμα να είνα αντίστοιχο και στα 2 οχήματα. Όχι 100 στο ένα μοντέλο και 3000 στο άλλο.
-
Sargus το Civic 1,5 με το αντίστοιχο Focus των 180+ps είναι πάνω ή κάτω σε καταναλώσεις βάση του spritmonitor; Γιατί η λογική λέει ότι με αυτό πρέπει να γίνει σύγκριση και όχι με το 150ps Focus. Ρωτάω γιατί δεν ξέρω αν ανωτέρω αναφέρεσαι στα 1,5 ή στα 1000άρια.
-
Το έχω ποσταρει μερικές φορές στο παρελθόν. Τώρα δεν έχω μπροστά μου πισι να το ξαναδω. Αν θυμάμαι καλά, δίνει 6,6 στο civic και 7,4 στο focus (και τα δύο 182 ps φυσικά για να έχει νόημα η σύγκριση).
-
Είπαμε κατανάλωση civic με περίπου 7.000 8,9. Πραγματική κατανάλωση. Μετρώντας και τα χρήματα που δίνω στο καύσιμο συμφωνεί με το 8,9 λ/100 χλμ.
Κίνιση πόλη και επαρχία. 70% πολη και 30% επαρχία. Ελάχιστα πατήματα. 95% οδήγηση μεχρι 2.500 στροφές.
Τώρα κατά τη γνώμη μου όσο αφορά εμφάνιση focus Vs civic. Κερδίζει το civic αλλά και το focus είναι όμορφο αυτοκίνητο. Επίσης όπως και να έχει το civic είναι Honda και τραβάει πολύ περισσότερη προσοχή. Η αξιοπιστία της Honda είναι επίσης παγκοσμίως γνωστή.
Εσωτερικά είναι περίπου στα ίδια και πίσω από γαλλικά αυτοκίνητα που έχουν μέσα ένα εκατομμύριο φανφάρες.
-
Δημήτρη, ξέρεις ότι σε συμπαθώ, αλλά στο θέμα του spritmonitor στο οποίο λογομαχείτε με το Σαργό, έχεις άδικο. Σαφώς και είναι πολύ πιο αξιόπιστες οι μετρήσεις κατανάλωσης εκατοντάδων χρηστών από όλη την Ευρώπη από τη μέτρηση ενός αγνώστου στην Ελλάδα.
Όσο για τις διαφορετικές συνθήκες που επικαλείσαι, όντως μπορεί να ισχύουν, Eίτε γιατί άλλο ελληνικοί δρόμοι και αποστάσεις και άλλο τα αντίστοιχα στη Γερμανία είτε γιατί κατά τεκμήριο (αλλά όχι και κατ' αποκλειστικότητα) στο spritmonitor ανεβάζουν καταναλώσεις άνθρωποι που τους απασχολεί η κατανάλωση περισσότερο από το μέσο οδηγό και ως εκ τούτου πιθανώς οδηγούν ανάλογα. Όμως ακόμη κι έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολύ αξιόπιστα τις μέσες καταναλώσεις του spritmonitor για συγκριτικούς λόγους. Αν π.χ. σε συνθήκες ευρωπαϊκές το Civic 1.5-182 καίει 10% λιγότερο από το Focus 1.5-182, Οι πιθανότητες είναι ότι κάπου εκεί κοντά θα είναι η διαφορά κατανάλωσης και στις ελληνικές συνθήκες. Δηλαδή εσύ κατά πάσα πιθανότητα με την ίδια χρήση που κάνεις, θα είχες περίπου 10% μικρότερη κατανάλωση, αν είχες το αντίστοιχο Civic.
Υ.Γ.: Έχεις δίκιο ότι οι χαρακτηρισμοί και η ένταση θα μπορούσαν να λείπουν.
-
Κάτσε να ....
edit mod: σβήστηκαν τα άσχετα κ παρακαλούμε για ηρεμία εκατερωθεν. Μην το συνεχισετε!
-
+1 Sargus από εμένα.
Δεν έχω γνωρίσει πιο ειλικρινείς ιδιοκτήτες από αυτούς των Civic. Έχω κάνει βόλτα από πολλά fora συγκεκριμένων club οχημάτων ενώ έχω υπάρξει μέλος σε δύο αυτοκινητιστικά club εκ των οποίων το ένα ίσως το κορυφαίο σε δυναμική στην χώρα τότε. Στα fora σε άλλα άνοιξα διάλογο, σε άλλα όχι και απλά 'αγόραζα'.
Η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα. Οι άνθρωποι πιο αληθινοί δεν γίνονται. Τα λένε όλα, ακόμα και τα στραβά, χωρίς να χρυσωνουν ποτέ το χάπι. 1+1=2. Κάνεις άλλος τόσο ανοικτός.
Δεν συζητώ καν πόσο άψογα συμπεριφέρθηκαν σε εμένα στο forum τους, όντας μη ιδιοκτήτης, αντίθετα με άλλες καταστάσεις που θύμιζαν ρωμαϊκή αρένα με εκνευρισμένο παρόντα Αυτοκράτορα. Και διατηρούν την εξαιρετική στάση τους είτε εδώ που είναι φιλοξενούμενοι, είτε εκεί που είναι 'αφεντικά'. Πολύ σημαντικό αυτό το τελευταίο.
Εκπροσωπούν επάξια αυτό που η μάρκα πρεσβεύει. Τιμιότητα, διαφάνεια και σεβασμός στον πελάτη όσο λίγοι, ίσως κάνεις άλλος. Ότι 'παρατράγουδο' έχει λάβει χώρα (τιμές, καθυστερήσεις ανταλλακτικών κλπ) έχει τον γνωστό αρμόδιο και υπεύθυνο εισαγωγέα. Η Honda ως εταιρεία μέχρι και τον τελευταίο ιδιοκτήτη είναι σαν ένα ποτάμι κρυστάλλινου νερού που τροφοδοτεί με ζωογόνο δύναμη σταθερά την αυτοκίνηση.
Όλα τα ανωτέρω αποτελούν προσωπικές μου απόψεις και τίποτα επιπλέον.-
-
Ρε παιδιά, αν ήξερα ότι θα ανοίξω καβγά θα έγραφα μόνο για το σέρβις.
Τέλος πάντων, ξεκλειδωσα τις φωτό στο Google drive και τώρα φαίνονται. Σε μια φαίνεται η μέση κατανάλωση τις τελευταίες 50 ώρες. Στην πρώτη φωτό οι δύο πρώτες καταναλώσεις είναι από ταξίδι από Γιάννενα προς Βόλο (και λίγο παρακάτω). Η 6.2 είναι η επιστροφή με ταχύτητα στο κουίζ κοντρόλ 130 χαω όπου ήταν δυνατό, αλλά με μέση ταχύτητα βάσει του υπολογιστή 82 χαω και άδειο.
https://drive.google.com/file/d/1-5o3nScTkrPOxm6L7ZNumrimV5HG0OlR/view?usp=drivesdk
Εννοειται στιςδιαδρομές εντός πόλης έχει γράψει και μ.ο. 7.8 λίτρα και πάντα ανάλογα με την οδήγηση. Άλλες μερες ανάλογα το πάτημα γράφει στις ίδιες διαδρομές διαφορετική κατανάλωση.
Επίσης το έχω ξανααναφερει ότι πχ στο πρώτο ταξίδι μέχρι τη Βέροια με 125 σταθερά έγραψε 5.4 μ.ο. Στον γυρισμό έγραψε 6.2 με 130 χαω. Άρα παίζει ρόλο στην ίδια διαδρομή αν πας ή έρχεσαι.
Εντάξει, δεν νομίζω να αγορασε κανένας το σιβικ σε βενζίνη για οικονομία στα καύσιμα. Αν πετύχω χαμηλή κατανάλωση γενικά, είναι καλοδεχούμενη, αλλιώς δεν τα βάφω και μαύρα ανάλογα πάντα με τη διάθεση της στιγμής.
-
Djhulio το χιλιάρι είπαμε έχεις? Ερώτηση προς όλους μπήκα τώρα και κοιτούσα τα χαρακτηριστικά honda 5d 20my και στο τέλος έλεγε πως το Android auto και Apple δεν ισχύει για Ελλάδα. Ισχύει?
-
-
Στις εκδοσειςAndroid 9+10 η εφαρμογή android auto λειτουργεί άψογα.
-
Ω ρε φίλε sargus να σου ζήσει η κορακλα ότι καλύτερο να έχει στη ζωή της. Εντάξει η καλύτερη φώτο ever. Όσο για το civic... 2χρονων!!!Ενταξει παλιωσε πουλά το.. Το τηλέφωνο μου είναι 69.....Τωρα όσον αφορά την ερώτηση μου πριν κοιτούσα τι διαφορές έχει το 1.0 sport line comfort με την elegance και όταν έφτασα στο τέρμα που εξηγεί τους αστερίσκους έγραφε με πιο σκούρα γράμματα αυτό που έγραψα και λέω.. Λες επειδή αλλάξανε την οθόνη να παίζει κάτι τετοιο?
-
Δύσκολο μου φαίνεται. Θα ήταν αυτοκτονικό κάτι τέτοιο. Για να σου λυθεί όμως η περιέργεια, στείλε ένα email στον Σ, είναι εξυπηρετικοί και απαντούν!
Υ.Γ. Ευχαριστώ για τις ευχές!
-
Καλησπέρα σε όλους είμαι καινούργιος στο φόρουμ και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Αξίζει το 1.0 η να πάω στο 1.5 η διαφορά είναι στα πέντε χιλιάρικα, έχω ένα παιδί 11 χρονών οπότε όχι πολλά μπαγκάζια (αφορά το φορτίο στα ταξίδια). Έχω ένα opel corsa του 2001 το οποίο θα μείνει δεύτερο για τη γυναίκα. Κάθε μέρα κάνω 35 Χιλ. για τη δουλειά, ταξίδια καλοκαίρι και Πάσχα και κανα Σαββατοκύριακο. Σχετικά με φίλο που ρώτησε πιο πάνω για Android Auto και CAR play λειτουργούν απλώς η εφαρμογή Android Auto δεν είναι διαθέσιμη στο Google play για Ελλάδα αλλά την κατεβάζεις από αλλού ψάχνοντας στο διαδίκτυο.
-
Φυσικά και αξίζει το 1.0 αφού είναι και αυτό (όπως όλα τα ανταγωνιστικά χιλιάρια) ένα πλήρες αυτοκίνητο με επαρκή ιπποδύναμη και ροπή για κάθε συνθήκη. Απλά το 1.5 είναι πιο δυνατό/γρήγορο. Και τα 2 θα σου κάνουν δηλαδή την ίδια δουλειά αλλά το 1.5 θα σε πορώσει πιο πολύ!
Τελικά είναι θέμα προσωπικής επιλογής του καθενός και φυσικά είναι θέμα οικονομικών. Εγώ, ας πούμε επέλεξα το 1.5. Μια χαρά όμως ευχαριστήθηκα και το 1.0 όταν το είχα πάρει τεστ ντραιβ από το πρωί μέχρι το απόγευμα.
-
Καλησπέρα σε όλους είμαι καινούργιος στο φόρουμ και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Αξίζει το 1.0 η να πάω στο 1.5 η διαφορά είναι στα πέντε χιλιάρικα, έχω ένα παιδί 11 χρονών οπότε όχι πολλά μπαγκάζια (αφορά το φορτίο στα ταξίδια). Έχω ένα opel corsa του 2001 το οποίο θα μείνει δεύτερο για τη γυναίκα. Κάθε μέρα κάνω 35 Χιλ. για τη δουλειά, ταξίδια καλοκαίρι και Πάσχα και κανα Σαββατοκύριακο. Σχετικά με φίλο που ρώτησε πιο πάνω για Android Auto και CAR play λειτουργούν απλώς η εφαρμογή Android Auto δεν είναι διαθέσιμη στο Google play για Ελλάδα αλλά την κατεβάζεις από αλλού ψάχνοντας στο διαδίκτυο.
Ευχαριστώ φίλε μου. Τωρα όσον αφορά την δική σου ερώτηση γιατί και γω ψάχνομαι και είμαι στο τσακ. Και τα δύο απ ότι λένε τα παιδιά-κάτοχοι είναι κορυφαία τώρα αν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα εγώ θα πήγαινα 1.5 αλλιώς και το 1.0 είναι κορυφη
-
Φυσικά και αξίζει το 1.0 αφού είναι και αυτό (όπως όλα τα ανταγωνιστικά χιλιάρια) ένα πλήρες αυτοκίνητο με επαρκή ιπποδύναμη και ροπή για κάθε συνθήκη. Απλά το 1.5 είναι πιο δυνατό/γρήγορο. Και τα 2 θα σου κάνουν δηλαδή την ίδια δουλειά αλλά το 1.5 θα σε πορώσει πιο πολύ!
Τελικά είναι θέμα προσωπικής επιλογής του καθενός και φυσικά είναι θέμα οικονομικών. Εγώ, ας πούμε επέλεξα το 1.5. Μια χαρά όμως ευχαριστήθηκα και το 1.0 όταν το είχα πάρει τεστ ντραιβ από το πρωί μέχρι το απόγευμα.
Sargus ένα τελευταίο. Έδειξα την φώτο στη συζηγο και τι μου λέει? Καλά τώρα σε κάνε αλοιφή λες και το ξερε ο άνθρωπος σου βάλε τις δύο αδυναμίες μαζί Civic και κοριτσακι(είμαι φρέσκο παντρεμένος 6 μήνες και αν μας ευλόγησει ο Θεός θέλω κορίτσι.. γερό να ναι και ότι να ναι...)
-
χαχαχαχα
Άντε να ζήσετε!
Του χρόνου λοιπόν εύχομαι και σε εσένα και στον 'Sabas' να βάλετε τα νεογέννητα παιδάκια σας μες το civic να τα πάτε από το μαιευτήριο σπίτι!
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, το μόνο που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία του τρικυλινδρου στο βάθος χρόνου γιατί το αμάξι θέλω να μου κρατήσει κάποια χρόνια.
Νέο Honda Civic 2017