-
Αρχικά ως νέο μέλος θα ήθελα να χαιρετήσω το φόρουμ από το οποίο ζητάω τα φώτα του.
Ενδιαφέρομαι για ένα πρακτικό και συνάμα λίγο σπορ αυτοκίνητο με τιμή γύρω στα 6-9 χιλιάδες ευρώ μέχρι 1600 κ.εκ. Έχω ξεχωρίσει τα Suzuki Swift Sport και Mitsubishi Colt Czt αλλά είμαι ανοιχτός και σε άλλες επιλογές (αρκεί να παραμένουν σχετικά οικονομικά σε συντήρηση και καύσιμο).
Το swift φαίνεται να είναι πολύ καλύτερο στις στροφές και να έχει καλύτερο στήσιμο,καθώς μου αρέσει λίγο περισσότερο εμγανισιακά , ενώ το colt είναι πιο πρακτικό με μεγαλύτερους χώρους και αρκετά πιο δυνατό κινητήρα, αλλά πιστεύω πως έχει αρκετά κακό στήσιμο και δεν θα είναι διασκεδαστικό στις στροφές.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας?
-
Αρχικά ως νέο μέλος θα ήθελα να χαιρετήσω το φόρουμ από το οποίο ζητάω τα φώτα του.
Ενδιαφέρομαι για ένα πρακτικό και συνάμα λίγο σπορ αυτοκίνητο με τιμή γύρω στα 6-9 χιλιάδες ευρώ μέχρι 1600 κ.εκ. Έχω ξεχωρίσει τα Suzuki Swift Sport και Mitsubishi Colt Czt αλλά είμαι ανοιχτός και σε άλλες επιλογές (αρκεί να παραμένουν σχετικά οικονομικά σε συντήρηση και καύσιμο).
Το swift φαίνεται να είναι πολύ καλύτερο στις στροφές και να έχει καλύτερο στήσιμο,καθώς μου αρέσει λίγο περισσότερο εμγανισιακά , ενώ το colt είναι πιο πρακτικό με μεγαλύτερους χώρους και αρκετά πιο δυνατό κινητήρα, αλλά πιστεύω πως έχει αρκετά κακό στήσιμο και δεν θα είναι διασκεδαστικό στις στροφές.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας?
-
ΥΓ:Και Ibiza fr 20vt βέβαια παρόλα τα 1800 κυβικά του. Ένα μοτέρ θρυλος με το 'λιγότερο' υπολοιπο αμάξι γύρω του. Άμα βρεις μαμά βέβαια. Αλλά μιλάμε για την αναζήτηση της χαμένης Ατλαντίδας.
+1
Όπως ακριβώς λες. Το είχα 2μησι χρόνια. Απίθανο μοτέρ,αλλά ανακόλουθο -ή πιο 'ευγενικά'- μη ικανοποιητικό πλαίσιο.
Δύσκολο βέβαια, όπως σωστά επισημαίνεις,να υπάρχει απείραχτο. Ακόμη κι εγώ που είμαι αρκετά ως πολύ συντηρητικός σ'αυτά, του είχα βάλει το revo.
Ψήφο στο swift sport κι από μένα.
-
Γιατρέ,
Συνάδελφος σου στην ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει το 'καλό' cupra ήτοι 1,8 192hp χειροκινητο (το τελευταίο). Οι 230αρες πάνε σύννεφο σύμφωνα με τις αφηγήσεις του...
-
Χμ...από ο,τι καταλαβαίνω δε θες να ξεφυγεις από τα 150ps οποτε:
Είχα οδηγήσει το colt czt όταν είχε βγει και ήθελα να πάρω το swift sport τότε (2006). Το swift δεν το οδήγησα αφού πήγα σε αντιπροσωπεία της επαρχίας και δεν τα βρήκαμε με την ανταλλαγή του τοτε αυτοκινητου μου.
Προφανώς μοτερουκλα το colt ('baby evo') , 'ψηλοταβανο' και το esp βγαινει -γκουχου γκουχου-. Το swift πιο στριφτερο σιγουρα, πιο στενο μεσα, πιο όμορφο γενικα. Καλύτερο όλων αυτών σε μαμά μορφή και στο στριψιμο το Fiesta ST -απο το οποίο έχω αρκετή εμπειρία- αλλά βέβαια έπεσε θύμα του κυβισμού του οπότε απλά το λέω τιμής ενεκεν. Αν δεν κυνηγάς τα όρια στις στροφές colt λοιπον. Το είχα προτείνει σε γνωστό (που ήθελε γρήγορα Αθηνα-Χαλκιδα και τίποτε άλλο) και με ευχαριστεί ακόμα. Αλλιώς, swiftαρος -μας βλέπει ο Lap και τα κυτει αιμα- και ξερό ψωμί._
Στο άνω όριο του budget θα σου πρότεινα corsa d gsi (όχι opc). Aν το βρεις θα είναι λιγότερο κυνηγημένο, (ουστ Κοψιαληδες) ή αν βρεις κάποιο από τα πρώτα πρωτα ds3 thp με ταμπελακι shitroen -γιατί με DS δαγκαει- για να τα συνδυάσεις όλα (στυλ/επιδόσεις/στρίψιμο).
ΥΓ:Και Ibiza fr 20vt βέβαια παρόλα τα 1800 κυβικά του. Ένα μοτέρ θρυλος με το 'λιγότερο' υπολοιπο αμάξι γύρω του. Άμα βρεις μαμά βέβαια. Αλλά μιλάμε για την αναζήτηση της χαμένης Ατλαντίδας.
-
Αν είσαι ευθειάκιας ---> Colt
Αν ενδιαφέρουν οι στροφές ---> SwiftΕπίσης το Swift δεν υπολείπεται πολύ στην ευθεία, είναι διαβολάκι με 0-100 σε κάτω από 8,5'', απλά στις μεγάλες ταχύτητες υποτάσσεται από την δύναμη του Colt.
Πρέπει να υπολογίσεις επίσης κατά πόσον σου αρέσει η old school 'ατμοσφαιρίλα' του Suzuki (πολλές στροφές, θόρυβος, ακαριαία απόκριση στο γκάζι) ή η τουρμποροπή (και η πιθανή υστερία πάνω στο apex) του Mitsubishi.
Προσωπικά θα προτιμούσα το Swift, επειδή λατρεύω το στροφάρισμα της ατμόσφαιρας, αλλά στην τελική θα έπαιρνα όποιο έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση.
Εξαιρετική και η πρόταση του Johann για Fiesta ST, αλλά εκτός του ότι είναι δίλιτρο (τεκμήρια, αν και μειωμένα λόγω 10ετίας), δεν λέει τίποτα ιδιαίτερο και το μοτέρ του. Επειδή είναι μεγάλο έχει ροπή και 'βάθος' βέβαια, αλλά δεν αρέσκεται τόσο στο στροφάρισμα και δεν έχει ξέσπασμα ψηλά.
-
Οντως Δια μου το ST ήταν Μπέσυ Αργυράκη μοτερικα, αλλά Σέρρες (παλιά, το '81), έμπαινε τρένο και κυρίως 'το έβρισκες πολύ γρήγορα'.
Το Colt αν θυμάμαι καλά μια τουρμπινιτσα στο 0,7 είχε, χαλαρά πράγματα...
-
Aν το ST δεν ήταν δίλιτρο (κι ήταν και φθηνότερο) το 2005 που πήρα το FR, θα έπαιρνα τότε τη Fiestara! Ωραίος ήχος από το μοτέρ,που σε έκανε να παίζεις με τις αλλαγές ταχυτήτων,κράτημα,καλύτερο τιμόνι και πλαίσιο από FR και Colt.Τότε ακόμη τα turbo είχαν ένα βαθμό δυσκολίας στην οδήγηση τους κι απότομα (αν και πιο ομαλοποιημένα -είχαν μπει ΑBS και traction control τουλάχιστον- σε σχέση με τα 1ης γενιάς πυραυλάκια π.χ. Punto GT ,Uno,Renault 5).
To ST δεν έχει πια τόσο θέμα με το τεκμήριο (είναι -50% δηλ. 4400), όσο με το φόρο πολυτελείας (δεν θυμάμαι, αν μειώνεται κι αυτός με τα χρόνια,αλλά πάντα είναι ένα έξτρα ποσό κάθε χρόνο).
-
Ναι αλλά η 700αρα τέλη παραμένει. Τέλει ντεν τέλει τα πλερωσει και 700γιουργια...άστα και fiesta!
Lap πόσο θα περιμένουμε;;; Αυτό είναι σουτζούκι, spicy...
-
Χαχα.... Αστα και fiesta,...αυτο θα τους λεω....
Δεν υπαρχεις...τρομερο ταλεντο, το λεω καθε φορα.
Megan RS και Swift Sport χορεύουν στο δαχτυλίδι
950 κιλα Καρτακι.....απόλαυση, τα σαξοραλλα αλλαξαν σημα και συνεχιζουν να ζουν αναμεσα μας.
-
Να 'σαι καλά Γυρε...
(Λοιπόν κοιμήθηκε ο μικρός, ώρα για νυχτερινο τσεκ στους αισθητήρες του vvc, κόφτη στις 5700 αντί 7200, εύχομαι απλως να έχει ξεκουμπωσει κάτι...τι τραβάω πχια)
ΥΓ: Ρε σεις βρέθηκε καποιος να ζητήσει γνώμες για gti...γραφτε τη μέρα που μπηκε άνθρωπος στο suvλατζιδικο να ρωτήσει για πραγματικό αυτοκίνητο!
-
To ST δεν έχει πια τόσο θέμα με το τεκμήριο (είναι -50% δηλ. 4400), όσο με το φόρο πολυτελείας (δεν θυμάμαι, αν μειώνεται κι αυτός με τα χρόνια,αλλά πάντα είναι ένα έξτρα ποσό κάθε χρόνο).
Μετά την 10ετία δεν υπάρχει φόρος πολυτελείας. Μόνον τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια (μειωμένα κατά 50% όπως είπες).
-
Η alfa romeo mito , αξίζει να τη συμπεριλάβεις στη λίστα.
Οι δύο turbo κινητήρες της τόσο στα 120 οσο και στα 155 είναι αξιόπιστοι, είναι ακόμα και σήμερα πολύ όμορφη και στην οδήγηση είναι πραγματικά καλή. Η 155αρα έχει και 6 τάχυτο κιβώτιο και νομίζω ότι το sport πακέτο της είχε και τετραπίστονα φρένα.
-
Βεβαίως, άλλη μια ωραία επιλογή.
-
Η alfa romeo mito , αξίζει να τη συμπεριλάβεις στη λίστα.
Οι δύο turbo κινητήρες της τόσο στα 120 οσο και στα 155 είναι αξιόπιστοι, είναι ακόμα και σήμερα πολύ όμορφη και στην οδήγηση είναι πραγματικά καλή. Η 155αρα έχει και 6 τάχυτο κιβώτιο και νομίζω ότι το sport πακέτο της είχε και τετραπίστονα φρένα.
Πολύ σωστά,καλή επιλογή.
Έτσι όπως την κάταντησαν με δύο-τρία μοντέλα (εκ των οποίων ένα το πιο προσιτό), την ξέχασα κι εγώ που έχω οδηγήσει αρκετές -ήταν και το 1ο οικογενειακό κι είμαι και fan της-. Α ρε, ιταλοί...
-
Το στήσιμο βελτιώνεται με λιγότερα χρήματα και κόπο από το μοτέρ η ψήφος μου λοιπόν στο colt czt.
-
Το στήσιμο βελτιώνεται με λιγότερα χρήματα και κόπο από το μοτέρ η ψήφος μου λοιπόν στο colt czt.
Κάποια πράγματα όμως, όπως το κέντρο βάρους, δεν αλλάζουν.
-
Για colt μιλάμε, όχι για ignis sport να μπαίνεις με τις ρόδες και να βγαίνεις με την κεραία...
-
Αν σε νοιάζει το γκάζι πας για czt. Δεν είναι μόνο το 0-100. Είναι πολύ πιο γρήγορο από το swift και με 'ψίχουλα' γίνεται ακόμα πιο γρήγορο.
Swift Sport Vs Colt czt