-
Γεια σας. Θα ήθελα τη γνωμη σας πριν την επισκεψη στο συνεργειο. Εχω ενα mazda 2 και το τελευταιο 10ημερο αντιμετωπιζω ενα προβλημα στο ρελαντι. Ακριβως στο ευρος στροφών 1100-1300 ειτε ζεστο ειτε κρυο το αμαξι κανει εναν περιεργο συντονισμο και δονειται η καμπινα εσωτερικα (τιμονι, πλαστικα μερη) αρκετα εντονοτερα απο το φυσιολογικο που ξερουμε. Παραληλα σε αυτο το ευρος το μοτερ ακουγεται αρκετα μπουκωμενο και ο ηχος του καθολου καθαρος, αλλα πολυ μπασος. Ακομη και στο πρωινο ρελαντι οσο οι στροφες κινουνται στις 2000 μεχρι να ζεσταθει δεν παρατηρουνται κραδασμοι. Πεφτωντας κατω απο τις 1500 αρχιζει να τρανταζεται εσωτερικα ενω κατω απο τις 1000 κανενα θεμα. Να πω οτι σε πορεια δεν αντιμετωπιζω κανενα θεμα ουτε καν σε μικρογουβες για να πω οτι φταινε οι βασεις της μηχανης. Συγγνωμη αν κουρασα, θα ηθελα πολυ την αποψη σας!
-
Γεια σας. Θα ήθελα τη γνωμη σας πριν την επισκεψη στο συνεργειο. Εχω ενα mazda 2 και το τελευταιο 10ημερο αντιμετωπιζω ενα προβλημα στο ρελαντι. Ακριβως στο ευρος στροφών 1100-1300 ειτε ζεστο ειτε κρυο το αμαξι κανει εναν περιεργο συντονισμο και δονειται η καμπινα εσωτερικα (τιμονι, πλαστικα μερη) αρκετα εντονοτερα απο το φυσιολογικο που ξερουμε. Παραληλα σε αυτο το ευρος το μοτερ ακουγεται αρκετα μπουκωμενο και ο ηχος του καθολου καθαρος, αλλα πολυ μπασος. Ακομη και στο πρωινο ρελαντι οσο οι στροφες κινουνται στις 2000 μεχρι να ζεσταθει δεν παρατηρουνται κραδασμοι. Πεφτωντας κατω απο τις 1500 αρχιζει να τρανταζεται εσωτερικα ενω κατω απο τις 1000 κανενα θεμα. Να πω οτι σε πορεια δεν αντιμετωπιζω κανενα θεμα ουτε καν σε μικρογουβες για να πω οτι φταινε οι βασεις της μηχανης. Συγγνωμη αν κουρασα, θα ηθελα πολυ την αποψη σας!
-
Είναι με καρμπυρατέρ ή με ψεκασμό ?
-
Mazda 2 με καρμπυρατέρ δεν υπήρξε ποτέ, το μοντέλο υπάρχει από το 2002 και έπειτα.
Για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστή μου κάνει.
-
Έχω φίλο που έχει Mazd 2 με καρμπυρατέρ aisin και είχε το ίδιο πρόβλημα, μέσα στον πλωτήρα της βενζίνης υπάρχει ένα μικρό σωληνάκι ( είναι ανταλλακτικό ) το οποίο κάποια στιγμή χρειάζεται αντικατάσταση και το αυτοκίνητο επανέρχεται στη σωστή λειτουργία.
Eδώ είσαι
https://www.autovillage.co.uk/car-parts/mazda/2/part/carburetor
Αυτό εδώ είναι από το 323
https://www.amazon.com/Carburetor-Carb-Mazda-Familia-Laser/dp/B00YDWBMJY
Είχα 323 1100, το Ford Laser Ιαπωνικής κατασκευής Mazda, το πρώτo προσθιοκίνητο 323 με σαζμάν Aisin 4 ταχυτήτων, οι διαφορές ήταν στην μάσκα, στο σήμα και πίσω στo C pillar είχε ένα μικρό πλευρικό παράθυρο ενώ στο Mazda ήταν λαμαρίνα. Αργότερα του έβαλα ένα 1500 μοτέρ που είχε διπλό καρμπυρατέρ της Aisin και σαζμάν 5 ταχυτήτων.
-
Μπορεί να παιζει ρόλο η ποιοτητα καυσιμου ???... Εκανα ενα γεμισμα σημερα με v-power απο αλλο πρατηριο μετα από καιρό και είδα διαφορα.
-
Έχω φίλο που έχει Mazd 2 με καρμπυρατέρ aisin και είχε το ίδιο πρόβλημα, μέσα στον πλωτήρα της βενζίνης υπάρχει ένα μικρό σωληνάκι ( είναι ανταλλακτικό ) το οποίο κάποια στιγμή χρειάζεται αντικατάσταση και το αυτοκίνητο επανέρχεται στη σωστή λειτουργία.
Eδώ είσαι
https://www.autovillage.co.uk/car-parts/mazda/2/part/carburetor
Αυτό εδώ είναι από το 323
https://www.amazon.com/Carburetor-Carb-Mazda-Familia-Laser/dp/B00YDWBMJY
Είχα 323 1100, το Ford Laser Ιαπωνικής κατασκευής Mazda, το πρώτo προσθιοκίνητο 323 με σαζμάν Aisin 4 ταχυτήτων, οι διαφορές ήταν στην μάσκα, στο σήμα και πίσω στo C pillar είχε ένα μικρό πλευρικό παράθυρο ενώ στο Mazda ήταν λαμαρίνα. Αργότερα του έβαλα ένα 1500 μοτέρ που είχε διπλό καρμπυρατέρ της Aisin και σαζμάν 5 ταχυτήτων.
Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει στην ονομασία. Το 2άρι είχε ψεκασμό από το 2002 που βγήκε. Τα προηγούμενα Demio-121 ναι, έβγαιναν και με καρμπιρατέρ. Και μάλλον εκεί είναι το μπέρδεμα, γιατί σε άλλες αγορές συνέχισε η ονομασία Demio. Θα ήταν πολύ πιο εύκολο αν μας έλεγε ο ερωτών τι μοντέλο είναι.
-
Ισχύει αυτό με τις αγορές προορισμού με διαφορετικές προδιαγραφές και σε όλες τις μάρκες
Mazda 2 κραδασμοί