-
Καλησπέρα στη παρέα,η αλήθεια είναι ότι δε γράφω συχνά,αλλά παρακολουθώ καθημερινά το forum λόγω της κοινής αγάπης όλων μας για την αυτοκίνηση.
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν επεξεργαστεί ή οδηγήσει το Tuscon και το Grandland X diesel και τα δύο.Το πρώτο 115 άλογα 48v και το δεύτερο με τους 130 ίππους.
Πρόκειται για φίλο που θα αποκτήσει δίδυμα,άρα θέλει χώρους και εύκολο μπες - βγες,κάνει 20000 χλμ το χρόνο επαρχία,άρα θέλει πετρέλαιο και σκέφτεται να το κρατήσει περίπου δεκαετία οπότε εγγύηση,αξιοπιστία και κόστος χρήσης μετράνε περισσότερο από την τιμή μεταπώλησης.
Δεδομένου ότι τα χρήματα είναι ταβάνι τα 23000 ευρώ,το tuscon σε λευκό κλειδί έχει 23200 και το grandland X 21300 με παρόμοιο εξοπλισμό βασικής έκδοσης,η διαφορά είναι 2000 ευρώ που με τους τόκους χρηματοδότησης καταλήγουν περίπου στα 3000 ευρώ,εσείς ποιό θα επιλέγατε και γιατί?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Καλησπέρα στη παρέα,η αλήθεια είναι ότι δε γράφω συχνά,αλλά παρακολουθώ καθημερινά το forum λόγω της κοινής αγάπης όλων μας για την αυτοκίνηση.
Θα ήθελα τη γνώμη όσων έχουν επεξεργαστεί ή οδηγήσει το Tuscon και το Grandland X diesel και τα δύο.Το πρώτο 115 άλογα 48v και το δεύτερο με τους 130 ίππους.
Πρόκειται για φίλο που θα αποκτήσει δίδυμα,άρα θέλει χώρους και εύκολο μπες - βγες,κάνει 20000 χλμ το χρόνο επαρχία,άρα θέλει πετρέλαιο και σκέφτεται να το κρατήσει περίπου δεκαετία οπότε εγγύηση,αξιοπιστία και κόστος χρήσης μετράνε περισσότερο από την τιμή μεταπώλησης.
Δεδομένου ότι τα χρήματα είναι ταβάνι τα 23000 ευρώ,το tuscon σε λευκό κλειδί έχει 23200 και το grandland X 21300 με παρόμοιο εξοπλισμό βασικής έκδοσης,η διαφορά είναι 2000 ευρώ που με τους τόκους χρηματοδότησης καταλήγουν περίπου στα 3000 ευρώ,εσείς ποιό θα επιλέγατε και γιατί?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Είναι δυο αυτοκίνητα περίπου εφάμιλλα, με το καθένα να υπερέχει σε κάποιους τομείς.
Όμως για 2 ή και 3 (με χρηματοδότηση) χιλιάρικα διαφορά, δεν θα το συζητούσα καν: Καλορίζικο το Grandland-X!
-
Χάρη,Γιάννης εγώ,το grantland x είναι φθηνότερο 2000 ευρώ.Έχει όμως 2 χρόνια εγγύηση και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα κρατηθεί για δεκαετία έλεγα μήπως τα 5 χρόνια του tucson και η φήμη του άσπαστου που τα ακολουθεί είναι καλύτερη επιλογή.
-
Ο φίλος έχει δοκιμάσει κανένα από τα 2;
-
Το Tuscon μου αρέσει καλύτερα σαν αυτοκίνητο αλλά νομίζω ο PSA κινητήρας κερδίζει.
Έχουν κάποιο από τα νέα ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας (lane assist, emergency brake, e.t.c);
Αν όχι, μάλλον Tuscon, τα Opel ούτε καν πήγα να τα δω να καταλάβεις..
-
Προς το παρόν μόνο του tucson έχει δοκιμάσει,αλλά με 136 άλογα.Δε τον προβλημάτισε κάπου,ωραίο του φάνηκε.Grantland X θα δοκιμάσει την εβδομάδα που μας έρχεται.
-
Dublin και τα δυο αν θυμάμαι καλά έχουν lane assist και το opel έχει και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας.
-
Dublin και τα δυο αν θυμάμαι καλά έχουν lane assist και το opel έχει και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας.
Κατάλαβα. Το δεύτερο δεν είναι πολύ σημαντικό.
Να κοιτάξετε και το χώρο αποσκευών γιατί το mild hybrid Hyundai κόβει λίγο και δεν παίρνει Ρεζέρβα νομίζω (προτιμώ να έχω λάστιχο μαζί μου).
-
Και το Όπελ έχει 5 χρόνια εγγύηση. Μετα τα 2 έτη εργοστασιακής, δινουν και 3 έτη δωρεάν επέκταση flexcare (δες στο site τι καλύπτει κλπ).
-
Εν υπαρχει **ενας **λογος που τον κοστολογεις 2000 ευρω, πας Tucson. Αλλιως φυσικα Grandland, που εχει το προτερημα της τιμης
-
Nα εχεις υπόψη σου ότι σε όποια έρευνα έχω δει ελληνική και ξένη με κόστος χρησης για c suv το τουσον βγαζει το χαμηλότερο. Δλδ το ακριβότερο τουσον σε βαθος 10 ετίας θα φθηναίνει.
Εχω οδηγήσει το 115 48v στο σπορτατζ. Επαρκές ήταν από απόδοση ( φυσικά υστερούμε σε σχέση με το 136 τουσόν που επίσης οδήγησα).
Το χιουνται είναι πολύ πιο αξιοπιστό και ασφαλες για να το κρατήσεις πολλά χρόνια. Φυσικά και το οπέλ μπορεί να βγει καλό αλλα η πλαστιγγα γέρνει στο τουσον.
Σε επίπεδο εξοπλισμού κερδίζει το οπελ?
Επίσης το τουσόν έχει ποιο ποιοτική και ξεκούραστη αναρτηση ( εχει και πολλαπλούς το αλλο ημιάκαμπτο).
Το οπελ όμως θα είναι λίγο πιο οικονομικό λίγο σε κατανάλωση.
Χωρους για τους πίσω κερδίζει σίγουρα το τουσον.
Μην μασάς με τα αλογα τα 130 vs 115 ( στα γαλλικά είναι και μερικά μουλάρια στο μετρημα....).
Αν προκειται να το κρατήσει πολλά χρόνια να πάρει το τουσον.
-
Και το Όπελ έχει 5 χρόνια εγγύηση. Μετα τα 2 έτη εργοστασιακής, δινουν και 3 έτη δωρεάν επέκταση flexcare (δες στο site τι καλύπτει κλπ).
καλα οι επεκτάσεις μέσω ασφαλιστικών είναι για τα πανηγύρια... ( παθών...). Στο θεμα της εγγύησης μακράν καλύτερο το τουσον.
-
Εν υπαρχει **ενας **λογος που τον κοστολογεις 2000 ευρω, πας Tucson. Αλλιως φυσικα Grandland, που εχει το προτερημα της τιμης
Το αυτοκίνητο δεν είναι για μένα,είναι για φίλο,προσωπικά ίσως προτιμούσα να δώσω 2000 ευρώ περισσότερα για το tucson γιατί θα ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια από άποψη αξιοπιστίας στο πέρασμα των χρόνων.
Για μένα δε θα είχε χειροπιαστό πλεονέκτημα,αλλά ψυχολογικό.
-
Σε επίπεδο εξοπλισμού κερδίζει το οπελ?
Και τα δύο έχουν παρόμοιο εξοπλισμό.Το opel έχει επιπλέον σαλόνι σε δέρμα-ύφασμα και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας,ενώ το tucson έχει κάμερα οπισθοπορίας.
-
dtzgr wrote:
Και το Όπελ έχει 5 χρόνια εγγύηση. Μετα τα 2 έτη εργοστασιακής, δινουν και 3 έτη δωρεάν επέκταση flexcare (δες στο site τι καλύπτει κλπ).
καλα οι επεκτάσεις μέσω ασφαλιστικών είναι για τα πανηγύρια... ( παθών...). Στο θεμα της εγγύησης μακράν καλύτερο το τουσον.
Με βρήσκεις απόλυτα σύμφωνο...
-
οπελοπουγκ με βαθος δεκαετιας? φυσικη επιλογη αν υπαρχουν γιουρα αρκετα: ομορφα, γρηγορα, ευχαριστα.
αλλιως φυσικη επιλογη οι σχιστοματηδες μη κινεζοι: απεθαντα, ασπαστα, αβαδιστα, αατο...
-
-Διαβαζει και κοσμος που δεν γνωριζει τη διαλεκτο σου......
-Γάτος: Να τη μαθει....
-
Tkin73 wrote:
Σε επίπεδο εξοπλισμού κερδίζει το οπελ?
Και τα δύο έχουν παρόμοιο εξοπλισμό.Το opel έχει επιπλέον σαλόνι σε δέρμα-ύφασμα και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας,ενώ το tucson έχει κάμερα οπισθοπορίας.
Είναι δυνατόν σε τέτοιες μαούνες (για τα ελληνικά δεδομένα) να μην έχει πίσω κάμερα; Και μόνο γι αυτό το λόγο, το Tucson...
Δεύτερος λόγος, εφόσον μιλάμε για χειροκίνητο, θα είναι ο 'γαλλικός' επιλογέας ταχυτήτων στο Opel.
Αν και θα φαίνεται πιο 'αρχοντικό' σε κάποιους το Opel, το Tucson είναι μάλλον το καλύτερο αυτοκίνητο (που έχει και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση?).
-
Εννοείται ότι συνολικά καλύτερο είναι το τουσον. Απλά στις μέρες μας που κυνηγας και συγκρίνεις μέχρι ευρώ 1000-2000 στην τελική τιμή η οποία αν συνδυαστεί με επιτόκια και πολλές δόσεις γίνονται περισσότερα αισθητά είναι λόγος να σε οδηγήσουν στο φθηνότερο. Λες ίδιες διαστάσεις ίδιοι χώροι πάω εκεί που πληρώνω λιγότερα και λες νέο αμάξι παίρνω τι θα βγάλει; Και αν βγάλει μετά τα 5-6 χρόνια θα έχω απολαύσει τα λεφτά στην τσέπη ως τότε.
Πολλαπλών έχει μόνο το τουσον από τα δύο.
Για αυτό έχει μεγάλη σημασία που τοποθετεί η κάθε εταιρεία τα μοντέλα της έναντι του ανταγωνισμού και τι προσφέρει. Στην Ελλάδα ο κόσμος τα κρατά χρόνια τα αμάξια και θέλει στα λεφτά τους να πάρει το καλύτερο δυνατό. Οπότε και τα φθηνά μοντέλα με κουτσουρεμενο εξοπλισμό κρίνονται όπως και τα ακριβά με αύρα οδηγικής απόλαυσης αλλά με απουσία εξοπλισμού δέχονται κριτική.
Εδώ το Όπελ δείχνει να είναι ευκαιρία γιατί παίρνεις ντίζελ με καλούς χώρους με σύγχρονο κινητήρα με χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση με 22000 που κουβαλά πολλά κομμάτια από το 3008 χωρίς την υπερκοστολογηση του όμως.
Από την άλλη το τουσον είναι πιο άνετο για τους πίσω λόγω χώρων και ανάρτησης είναι πιο αξιόπιστο ζητά λιγότερα στα σέρβις καίει σχεδόν τα ίδια , έχει καλύτερης αίσθησης τιμόνι και κυρίως σασμάν και καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Tuscon vs Grandland X