-
Εαν δεν ισχύει, τότε ή όπως λές δεν έχουν ιδέα ή είναι βλακεία και λάθος της Ελληνικής εισαγωγικής (που δεν μου κάνει εντύπωση, γνωστή ποσότητα ο Θ.).
-
Δεν υπάρχει για την ώρα δυνατότητα ειδικής παραγγελίας για πίσω δισκόφρενα. Λογικά πρέπει να το ζητήσει η εδώ αντιπροσωπεία να ανοίξει ως κωδικός στο εργοστάσιο και μετά να το προσθέσει ως στάνταρ εξοπλισμός στην RS-Line και ίσως κατ' επιλογή στην Dynamic. Πράγμα λίγο δύσκολο για την ώρα, γιατί εδώ βγάζουν πράματα αντί να βάλουν. Στο δικό μου που περιμένω, πληρώνω κανονικά δερμάτινο τιμόνι και προβολάκια ομίχλης που στα υπάρχοντα Dynamic είναι στάνταρ εξοπλισμός...
-
Παιδιά καλησπέρα,επειδή μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,και κυρίως το rs line με τα 130 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο θα ήθελα να παραθέσω κάτι.Ειπώθηκε από πολλούς ότι το θέμα των ταμπούρων πίσω δεν είναι και κάτι τραγικό και ότι τα μέτρα ακινητοποίησης είναι αυτά που παίζουν ρόλο στο φρενάρισμα.Δεν διαφωνώ,αλλά είναι γελοίο σε αγορές του εξωτερικού να υπάρχουν κανονικά τα πίσω δισκόφρενα ενώ στο Ελλάντα όχι...Πιστεύω ότι είναι θέμα της Ελληνικής αντιπροσωπείας..Έλεος πια με τα ταμπούρα εν έτη 2020 σε αυτοκίνητα 20+ χιλιάδων ευρώ...
Παραθέτω βιντεάκι από εξωτερικό με κανονικά πίσω δισκόφρεναΓια να μην αδικούμε όμως και την αντιπροσωπεία, RS Line στην Γαλλία με τα 130 άλογα, ξεκινάει από 25.200€. Κάτι έπρεπε να βγει για να κάνει 4.000€ λιγότερα στην Ελλάδα. Δική μου γνώμη είναι ότι έπρεπε να έχει πίσω δίσκους και ας βγάζανε κάτι άλλο για να κρατήσουν την τιμή. Πχ την κάμερα 360. Αν και μερικές φορές είναι το εργοστάσιο και η διαδικασία παραγωγής που ορίζει τα minimum πράματα που μπορεί να φοράει κάθε έκδοση...
-
**1.0 SCE 75 HP AUTHENTIC** **13590** **1.0 SCE 75 HP EXPRESSION** **14940** **1.0 TCE 100 HP AUTHENTIC** **14890** **1.0 TCE 100 HP EXPRESSION** **15740** **1.0 TCE 100 HP DYNAMIC** **16690** **1.0 TCE 100 HP EXPRESSION CVT** **17180** **1.0 TCE 100 HP DYNAMIC CVT** **19300** **1.0 ****TCE 100 HP GPL AUTHENTIC** **15690** **1.0 TCE 100 HP GPL EXPRESSION** **16490** **1.0 TCE 100 HP GPL DYNAMIC** **17290** **1.3 TCE 130 HP DYNAMIC EDC** **20680** **1.3 TCE 130 HP RS LINE EDC** **21600** **1.3 TCE 130 HP INITIALE PARIS EDC** **25010** **1.5 DCI 85 HP AUTHENTIC** **15890** **1.5 DCI 85 HP EXPRESSION PLUS** **17120** **1.5 DCI 85 HP DYNAMIC** **18380** **1.5 DCI 115 HP DYNAMIC** **19970** **1.5 DCI 115 HP RS LINE** **21490** **1.5 DCI 115 HP INITIALE PARIS** **23920**
Οι τιμές με το νέο τέλος ταξινόμησης.
-
Με τα 17290 € του gpl dynamic.....εχεις μια τελεια ολοκληρωμένη προταση
Δεν θες τιποτα αλλο αν δεν ψαχνεις υψηλες επιδοσεις.
-και τουρμπο απο χαμηλα η.....σχεδον χαμηλα διοτι οταν οδηγησα το juke ειχε κενο ροπης αλλα τεσπα.
-και υγραεριο που κρατα καθαροτερα τα εσωτερικα μερη του κινητηρα αμεσου ψεκασμου, δηλαδη μεγαλυτερη σιγουρια και φυσικα κοστιζει 20 με 25% φθηνοτερη η μετακινηση με αυτο απο αυτην με τον κινητηρα diesel.
Καλα για βενζινη δεν μιλαμε.
Τι αλλο θελετε; Αυτη η εκδοση μοιαζει σχεδον τελεια.
-
Με τα 17290 € του gpl dynamic.....εχεις μια τελεια ολοκληρωμένη προταση
Δεν θες τιποτα αλλο αν δεν ψαχνεις υψηλες επιδοσεις.
-και τουρμπο απο χαμηλα η.....σχεδον χαμηλα διοτι οταν οδηγησα το juke ειχε κενο ροπης αλλα τεσπα.
-και υγραεριο που κρατα καθαροτερα τα εσωτερικα μερη του κινητηρα αμεσου ψεκασμου, δηλαδη μεγαλυτερη σιγουρια και φυσικα κοστιζει 20 με 25% φθηνοτερη η μετακινηση με αυτο απο αυτην με τον κινητηρα diesel.
Καλα για βενζινη δεν μιλαμε.
Τι αλλο θελετε; Αυτη η εκδοση μοιαζει σχεδον τελεια.
Πιστεύω η Renault έκανε πολύ σωστές αναβαθμίσεις των κυριότερων μοντέλων της και θα αποζημιωθεί στις πωλήσεις.
Μου φαίνεται ότι το Clio είναι η περισσότερο ισορροπημένη πρόταση στην κατηγορία.
Αυτός ο κινητήρας, φυσιολογικά είναι καλύτερος για το Clio από ότι τα Captur/Juke (μεγαλύτερα, βαρύτερα, ψηλότερα αυτοκίνητα), αλλά δεν παύω να βλέπω συνέχεια 'αρνητικά' για αυτόν (θόρυβος, lag, τραχυα λειτουργία), όπως επίσης και για το αυτοματο.
Σωστά όπως αναφέρεις, η Dynamic είναι η έκδοση που πρέπει να κοιτάν όλοι, επίσης θα με ιντριγκαρε αυτός ο 1.3. Συγχρονος, τετρακυλινδρος, και μπορείς να λες ότι έχεις ίδιο κινητήρα με Mercedes!
-
-και υγραεριο που κρατα καθαροτερα τα εσωτερικα μερη του κινητηρα αμεσου ψεκασμου, δηλαδη μεγαλυτερη σιγουρια και φυσικα κοστιζει 20 με 25% φθηνοτερη η μετακινηση με αυτο απο αυτην με τον κινητηρα diesel.
O 1.0 Tce είναι εμμέσου ψεκασμού. Για αυτό και βγαίνει τόσο φτηνό το κιτ υγραερίου. Αν είχε άμμεσο θα μπλέκαμε. Θετικό στοιχείο για μένα, για αυτό και τον διάλεξα, δεν λέει να έχεις μπεκάκια άμεσου ψεκασμού να κάθονται όλη μέρα, όσο δουλεύει το υγραέριο, θα θες ακριβό καθαρισμό ή αντικατάσταση κάποια στιγμή. Τουλάχιστον τα εμμέσου θα είναι πολύ πιο φτηνά.
Η Dynamic έπρεπε να έχει και τεμπέλη. Τώρα θα πρέπει να σφάζω κάθισμα του οδηγού να βάλω το original αξεσουάρι που πιάνει στο πλάι. Το ότι δεν έχει προβολάκια ομίχλης και 1-2 πράματα ακόμη, οκ, τα δίνει σαν επιλογή ο κατάλογος, τα βάζεις. Ο τεμπέλης όμως είναι μανούρα και δεν λέει να τον πάρεις με 400€ καπέλο, λόγω του ότι πάει πακέτο με ηλεκτρικό χειρόφρενο και καθρέφτη...
-
Πολυ σωστα.... παιδια τωρα ανεβηκε πολυ στην υπόληψη μου.....
Δεν συμπαθω τα αμεσου ψεκασμου..
Εγω θα το εβαζα το ηλεκτρικο χειροφρενο και το υππβραχιονιο....
-
Έβαλα κάμερα 360 και κόκκινο σαλόνι. Άλλα 400 δεν έδινα, κυρίως γιατί ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν θέλω. Να παρκάρεις στον ανήφορο, να τραβήξεις καλά-καλά το χειρόφρενο, 1-2 κλικ πάνω από το συνηθισμένο, να το φχαριστηθείς, να φύγεις και να είσαι ήσυχος. Όχι πατάω ένα κουμπί και μετά αγωνία αν θα το βρω εκεί που το άφησα, ή θα το πάρει ο κατήφορος...
-
Διαβάζω πολύ καλά σχόλια για το υβριδικό Clio e-tech με τον 1.6 140hp.
Μήπως γνωρίζεις πότε θα το φέρει Ελλάδα και σε ποια τιμή περίπου;
-
Έβαλα κάμερα 360 και κόκκινο σαλόνι. Άλλα 400 δεν έδινα, κυρίως γιατί ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν θέλω. Να παρκάρεις στον ανήφορο, να τραβήξεις καλά-καλά το χειρόφρενο, 1-2 κλικ πάνω από το συνηθισμένο, να το φχαριστηθείς, να φύγεις και να είσαι ήσυχος. Όχι πατάω ένα κουμπί και μετά αγωνία αν θα το βρω εκεί που το άφησα, ή θα το πάρει ο κατήφορος...
Εννοείται πώς ΟΛΑ τα νέα αυτοκίνητα (εδώ και χρόνια μάλιστα) έχουν Hill assist, δηλαδή σε κρατάνε στην ανηφόρα χωρίς φρένο.
Η Dynamic δεν έχει τεμπέλη, φωτοχρωματικο καθρέπτη και ηλεκτρικό χειρόφρενο; Σε ποιά έκδοση τα παίρνεις δηλαδή; Έχει επόμενη (εκτός της Initiale φυσικά);
-
Εσύ μιλάς για Hill Assist που είναι λειτουργία όταν λειτουργεί το αμάξι, όταν είσαι μέσα. Εγώ μιλάω για ηλεκτρικό χειρόφρενο που λύνεται μόνο του και το αμάξι ξεκινάει τον κατήφορο. Ή δεν αποσυμπλέκει το πρωί και δεν πας πουθενά. Και διάφορα άλλα τέτοια ωραία που διαβάζω γενικά στο internet. Ή το ότι θα μάθει η γυναίκα να μην τραβάει χειρόφρενο (θα βγαίνει από το αμάξι και θα φεύγει, όπως γίνεται με το ηλεκτρικό) και θα κάνει μετά το ίδιο και στο δικό μου το αμάξι όταν το δανείζεται.
Προκαταλήψεις και φοβίες θα μου πεις, αλλά μαζί με τα 400€ που ζητούσαν, το ηλεκτρικό πήρε αναβολή για το επόμενο καινούργιο αμάξι...
Τεμπέλη, φωτοχρωματικό και ηλεκτρικό, έχει η RS-Line που κάνει 21-22Κ (μαζί με τον κινητήρα 1.3 TCE 130ps). Ή τα βάζεις στην Dynamic έξτρα και περιμένεις 2-3 μήνες να το παραλάβεις, ως ειδική παραγγελία.
-
Και ποιο ειναι το υποβραχιωνιο που βαζεις εξτρα; που κουμπωνει;
-
Και ποιο ειναι το υποβραχιωνιο που βαζεις εξτρα; που κουμπωνει;
Δες εδώ:
στο 1:37 και στο 3:05
Eίναι το εργοστασιακό extra. Αυτό που -πιθανά- να μπαίνει εκ των υστέρων, σε αντιπροσωπεία ως δώρο, δεν ξέρω.
-
Αυτό στο βίντεο είναι το εργοστασιακό που είναι ένα με την κονσόλα του χειρόφρενου. Δεν μπαίνει εκ των υστέρων γιατί είναι ολόκληρη η κονσόλα (του ηλεκτρικού χειρόφρενου νομίζω, όχι του χειροκίνητου). Μειονέκτημα ότι χάνεις τον χώρο πίσω από το χειρόφρενο.
Αυτό που μπαίνει μετά είναι αυτό:
Και μπαίνει έτσι:
http://www.tech-accessoires.renault.com/download_doc/?document_id=5951
150€ περίπου, συν εργασία, ή το βάζεις και μόνος σου, αν καταπιάνεσαι με κατασκευές, δεν το βλέπω δύσκολο. Ο αποθηκευτικός χώρος πίσω από το χειρόφρενο παραμένει λειτουργικός.
-
Δοκιμή το υβριδικό για επιβεβαίωση ότι σε αστική κίνηση μπορεί να λειτουργήσει ηλεκτρικά στο 80% του χρόνου (με βάση το γράφημα στο infotainment,χρονομετρεί στο συνολικό χρόνο πόσο δούλεψε ο θερμικός κινητήρας).
https://www.youtube.com/watch?v=qdrzvHEVj-4 (έβαλα αγγλικούς υπότιτλους για μετάφραση στο περίπου)
Φαίνεται να'χει και καλή ηχομόνωση (πέρα από τον κινητήρα που είναι ήσυχος,δεν ακούγεται κι από απ'έξω ιδιαίτερος θόρυβος).
Βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς, απ'ότι είδα η ταχύτητα δεν ξεπέρασε ποτέ τα 45km/h και δεν μας είπε σ'αυτά τα 21 λεπτά τη κατανάλωση είχε.
-
Καταλαβα....ωραιο, δεν ειναι ασχημο. Και εγω φοβαμαι το ηλ χειροφρενο αν και σκεφτομαι στο επομενο να το εβαζα... η φοβια προηλθε διοτι διαβαζα πριν κατι ετη σε forums για το scenic για κατι 400αρια κοστους επισκευης σε σχετικα νεα αυτοκινητα.... απαπαπα
Παιδια χωρις πλακα τωρα στην dynamic με υγραεριο και καμια προσφορα απο τον αντιπροσωπο.... αρχιζει και γινεται παρα πολυ καλο value for money ...μιλαμε για 25% μικροτερο κοστος κινησης απο το diesel σε ταξιδι και 15-20% σε μικτο κυκλο.
Τι λες τωρα;;;
Και γενικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο.
Κατσε να παλιωσει λιγο ακομα.....να πεσει η τιμη.
Γενικα μ αρεσει πολυ....πηγα να κατσω στον συνοδηγό και δεν χωρουσα λογω κεντρικου τουνελ, τα ποδια μου ηταν ψηλοκλειστα....βεβαια αν ποτε το παρω μονιμα θα το οδηγω δεν με νοιαζει....αλλα να πουμε κατι να γκρινιαξουμε
-
Διαβάζω πολύ καλά σχόλια για το υβριδικό Clio e-tech με τον 1.6 140hp.
Μήπως γνωρίζεις πότε θα το φέρει Ελλάδα και σε ποια τιμή περίπου;
Εχει πάρει έγκριση τύπου από αρχές Ιουλίου από το Υπουργείο Μεταφορών. Είναι θέμα χρόνου η ανακοίνωση τιμής του. Πιθανότατα με το που μπει Σεπτέμβρης.
-
Στην Γαλλία έχει περίπου 4.000 πάνω από την Dynamic TCE 1.0 - 100PS. Γύρω στα 22.000 δικά μας πιθανόν...
-
Μην ξεχνάμε ότι πληρώνει το 50% του Ε.Τ.Τ, άρα εχει μειωμένο φόρο. Ίσως κάνει την έκπληξη η εισαγωγική....για να δούμε!
Renault Clio V