-
εσυ ποιο θα προτεινες πχ
Αν Corsa παρε τουλαχιστον το 1,2 με τα 100 αλογα . Αν C3 παρε το 1,2 με τα 110 . Θα μας θυμηθεις
Η Οπελ ειχε και το μισο ΦΠΑ δωρο , δεν ξερω αν τελειωσαν τα αμαξια που ειχε σε προσφορα
-
δυστυχως στην οπελ μου παν τα επομενα σε αυτη την εκδοση θα ερθουν απο δεκεμβρη ενω για την citroen ειναι αγνωστο ποτε
προσωπικα επειδη ειμαι ηρεμος οδηγος δεν κοιταω τοσο επιδοσεις οσο αξιοπιστια και κοστος service..σε αυτα τα 2 ποιο κερδιζει θεωρειτε? -
citroen c3 82hp εκδοση itouch στην τιμη των 12800
opel corsa edition 1.2 75hp 13000 ευρω
ποιο απο τα 2 προτεινετε να κλεισωτο Corsa αν είναι πορτοκαλί , μάλλον θα πηδήξεις περισσότερο
-
Και εγώ θα σου πω ότι είναι καλύτερα το 110 ή το 100 άλογα .
Αφού είσαι και στα δύο να σου πω ότι την ίδια έκδοση του C3 την αγοράσαμε πριν 2 χρόνια για συγγενή μου , που είναι 1-2 άτομα , κυρίως πόλη και γύρω από αυτήν , αλλά και 4 άτομα σε μικρές εκδρομές .
Αν κινείσαι με φόρα , μια χαρά θα σε βολέψει . Προσπεράσματα σε κλειστούς επαρχιακούς θα σε δυσκολέψουν .
Από την άλλη έχουμε γεμίσει αυτοκινητόδρομους που θα μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια .
Το 3 είναι πιο παιχνιδιάρικο , είναι τριετίας μοντέλο και έρχεται το φέις λιφτ το οποίο αλλάζει ελάχιστα στις φτηνές και μεσαίες εκδόσεις .
Το κόρσα είναι πιο καινούργιο και πιο συντηρητικό και έχει και 8 άλογα λιγότερα (83 γράφουν τώρα τα 3άρια ότι έχουν )
Νομίζω ότι η εμφάνιση θα καθορίσει τα πάντα . Για μένα το 3 είναι πιο μπάνικο . Αν έβρισκα το κόρσα σε καλή τιμή , θα το κοίταγα. Μην ξεχνάς ότι είναι αμάξι για πωλητές και ενοικίαση και όσο να είναι αυτό σημαίνει κάποια δυσκολία στην μεταπώληση λόγω των ληζινγκ .
-
Πανω κατω τα ιδια ειναι σε αξιοπιστια και σε κοστος service. Ισως το Opel να ειναι λιγο πιο φθηνο. Παντως αν εχεις περιθωριο μην βιαστεις, ρωτα και σε αλλες αντιπροσωπειες. Τα 2 συγκεκριμενα που κοιτας ειναι πολυ αδυναμα αμαξια. Δεν ειναι θεμα δεν τρεχω, δεν με νοιαζει. Δεν μπορεις να κανεις μια ασφαλη προσπεραση. Ο κινητηρας τους ζορίζεται. Ειδικα με το a/c ανοιχτο και φορτωμενος σερνονται
-
Όποιο σου αρέσει εσένα περισσότερο να πάρεις. Μικρές οι διαφορές τους σαν αυτοκίνητα..
-
vtsola21 wrote:
citroen c3 82hp εκδοση itouch στην τιμη των 12800
opel corsa edition 1.2 75hp 13000 ευρω
ποιο απο τα 2 προτεινετε να κλεισωτο Corsa αν είναι πορτοκαλί , μάλλον θα πηδήξεις περισσότερο
φιλε τι εννοεις?
-
Και εγώ θα σου πω ότι είναι καλύτερα το 110 ή το 100 άλογα .
Αφού είσαι και στα δύο να σου πω ότι την ίδια έκδοση του C3 την αγοράσαμε πριν 2 χρόνια για συγγενή μου , που είναι 1-2 άτομα , κυρίως πόλη και γύρω από αυτήν , αλλά και 4 άτομα σε μικρές εκδρομές .
Αν κινείσαι με φόρα , μια χαρά θα σε βολέψει . Προσπεράσματα σε κλειστούς επαρχιακούς θα σε δυσκολέψουν .
Από την άλλη έχουμε γεμίσει αυτοκινητόδρομους που θα μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια .
Το 3 είναι πιο παιχνιδιάρικο , είναι τριετίας μοντέλο και έρχεται το φέις λιφτ το οποίο αλλάζει ελάχιστα στις φτηνές και μεσαίες εκδόσεις .
Το κόρσα είναι πιο καινούργιο και πιο συντηρητικό και έχει και 8 άλογα λιγότερα (83 γράφουν τώρα τα 3άρια ότι έχουν )
Νομίζω ότι η εμφάνιση θα καθορίσει τα πάντα . Για μένα το 3 είναι πιο μπάνικο . Αν έβρισκα το κόρσα σε καλή τιμή , θα το κοίταγα. Μην ξεχνάς ότι είναι αμάξι για πωλητές και ενοικίαση και όσο να είναι αυτό σημαίνει κάποια δυσκολία στην μεταπώληση λόγω των ληζινγκ .
ασ πουμε σε τιμη 13000 θα το αγοραζες το corsa?
-
εγω εχω παντως του 22χρονου πιτσιρικα μου ενα πετρικαλι κορσα ντηζελακι. νομιζω καπου 16 χιλιαρικα το γεναρη ειχε, πολυ φθηνο σε ληζινγκ. ειναι μπανικο, καιει παρα πολυ λιγο και δειχνει ασφαλεστατο. με λιγα αλογα βενζινη δεν επαιρνα ουτε παπι, το ντηζελ πες εχει τη ροπουλα του και παει π.χ. φιατ παντα, βενζινα ψοφια μου βγαζει πολυ κινδυνο ειδικα για πιτσιρικαδες που θα πανε για το παραπανω και θα βρεθουν εκτεθειμενοι με κανενα τριαξονικο απο απεναντι. το κορσακι με τα 102 νομιζω παντως παει μια χαρα, εχει απο χαμηλα τραβηγματα και τερματιζει στα 170-180 κοντερ. σαφεστατα αργοτερο απο το ιμπιζα το 115 που του ειχα και το κλεψανε, αλλα αντι για 50-60 ευρω τη βδομαδα πετρουπολη-πανεπιστημιο, ειναι στα 20 βαρεια 25.
-
Κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και πάρε το ibiza που σου είπαν 1,0 tsi DSG και θα ανάβεις λαμπάδα στο forum, αυτοκίνητα με 70-75 άλογα είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ .
-
Καλα για το dsg ενδεχεται να μας βαλει και φωτια στους σερβερς
-
Ο άνθρωπας μπήκε εδώ μέσα, θα φύγει τρέχοντας.
Όντως θεματοθετη, ότι σου λένε δίκιο έχουν....άκουσε τους.
Μην πάρεις με λίγα άλογα σε τέτοια αμαξώματα
....
Λοιπον, ακου πως πάει η ιστορια.....
Εμείς ξέρουμε.... εσύ εμπιστεύεσαι
Υ.γ Νιαου, τόσο μικρός είναι ο γιος σου; Νόμιζα μεγαλύτερος....Ε για 22 άρι μικρο παιδί τέλειο είναι το corsa, ούτε του παπά μη το λετε
Το πορτοκαλί του κορσέ λίγο σαν αυτοκίνητο της ΔΕΗ μου βγάζει, του κλιο εξαιρετικό.
@ Edit Ααααα ξέχασα έρχεται νέο sandero που με το turbaki του ίσως το παίρνεις και σε εργοστασιακή έκδοση υγραερίου στα χρήματα που διαθετεις, προς Σεπτέμβριο μάλλον παρουσιάζεται, οπότε...... κάνε υπομονή.
-
Το πρόβλημά σου το νιώθουμε, σαν πρώτο αμάξι. Αν πρέπει ντε και καλά να διαλέξεις ένα απ' τα δύο, ή αυτό που έχει καλύτερη τιμή/χρηματοδότηση, ή ζήτα βόλτα να δεις πιο σ' αρέσει πιο πολύ. Υποτίθεται πως το corsa είναι 'τελευταίο μοντέλο' αλλά μια φορά σε αντιπροσωπεία που το είδα, δεν χωρούσα με τίποτα να μπω και να βολευτώ,ειδικά πίσω (που το ευρύχωρο πίσω κάθισμα είναι απαραίτητο σε νέους ανθρώπους...).
Να πούμε όμως, ακόμη μια φορά, πως είναι κρίμα να μπορείς με επιπλέον 1000€ να πάρεις AYTO τo ibiza, με 115 ίππους και αυτόματο DSG και να μη το θες.
Σου έτυχε ένα λαχείο και συ το απορρίπτεις! Το ίμπιζα και πολύ καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα, και επίσης αυτά που κοιτάς ΔΕΝ είναι πιο αξιόπιστα, απλά είναι χειρότερα (σε επιδόσεις, χώρους, κλπ.) και πιο 'ακριβά' (εφόσον πληρώνεις το ίδια περίπου χρήματα, για να αγοράσεις τη μισή αξία).Σε λίγο καιρό που θα έχεις μάθει περισσότερα για αυτοκίνητα και δεν θα είναι απλά θεωρίες όσα σου λέμε, θα καταλάβεις γιατί.
-
Aikibill wrote:
vtsola21 wrote:
citroen c3 82hp εκδοση itouch στην τιμη των 12800
opel corsa edition 1.2 75hp 13000 ευρω
ποιο απο τα 2 προτεινετε να κλεισωτο Corsa αν είναι πορτοκαλί , μάλλον θα πηδήξεις περισσότερο
φιλε τι εννοεις?
οτι με αυτό το χρωμα είναι pussy magnet
-
(που το ευρύχωρο πίσω κάθισμα είναι απαραίτητο σε νέους ανθρώπους...).
Φιλε τι εννοεις?
-
Εγώ θα πρότεινα να 'σηκώσεις ανάστημα' και να πας στο Ibiza που σου έγραψα, το οποίο είναι κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο (με πολύ μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια) από αυτά που κοιτάς και εντός του προϋπολογισμού σου. Ναι μεν θα αγοραστεί με τα λεφτά του μπαμπά, αλλά διάολε, εσύ θα το οδηγείς και βεβαίως σου πέφτει λόγος!
-
Έγινε Παιδιά για να το λέτε θα δω και το seat..Επίσης για το Hyundai i10 με 1200 κινητήρα ποια η γνώμη σας;
-
Ibiza χωρίς πολλα-πολλα. Όχι σε αυτοκίνητα που πατάς το γκάζι και τα χαμστερακια γυρνάνε λιιιγο πιο γρήγορα στο ροδακι τους...
-
μια τελευταια λεπτομερεια παιδια για το c3 το μοντελο αυτο εχει βγει στην κυκλοφορια το 2017..σημαινει οτι τα αμαξια στην εκθεση φτιαχτηκαν τοτε η μπορει να φτιαχτηκαν το 2019 και φετος?
-
Αλήθεια τώρα!?!?
Αγορα καινουργιο αυτοκινητο για 23χρονο αγορι