-
θα αλλάξω και δίσκους μπροστά και τακάκια πίσω από την EBC. Οι άγγλοι έχουν φοβερές CNC εργαλειομηχανές (ίσως τις καλύτερες στον κόσμο) και μάλλον και οι δίσκοι που φτιάχνονται εκεί θα είναι μπομπέιρο.
Γάτε το νου σου.
-
μιλησα με αντιπροσωπεία της suzuki και μου ειπαν οτι εχουν τις επισημες τιμες των υβριδικών,το 4WD 1.4κ.εκ +2500 περιπου,η τιμη θα βγαινει πανω απο 25,000 δλδ.
-
μιλησα με αντιπροσωπεία της suzuki και μου ειπαν οτι εχουν τις επισημες τιμες των υβριδικών,το 4WD 1.4κ.εκ +2500 περιπου,η τιμη θα βγαινει πανω απο 25,000 δλδ.
Καλά, υποτίθεται πως θα έχει και μείωση τέλους ταξινόμησης 50% σε σχέση με το μη υβριδικό κι έρχεται ακριβότερο;;
Μήπως έχουν προσθέσει εξοπλισμό;
-
Το σημερινό 4wd turbo 140 hp πόσο βγαινει;;
-
Το σημερινό 4wd turbo 140 hp πόσο βγαινει;;
Έχει 2 εκδόσεις 4wd Gl+ και Glx. Η 1η έχει 21.500 κι η 2η 25.200. Ο εξοπλισμός που λείπει στην Gl+ σε σχέση με την Glx είναι: fullLed,keyless,χάρτης gps,αισθητήρες park μπρος-πίσω κ.ά.
-
Η νέα θα είναι μόνο glx ή και gl+;
Αρχίζουν να κάνουν κολπάκια με τις τιμές και μου τη δίνει αυτό. Τα suzuki είναι φθηνά, αξιόπιστα και πολύ τίμια αυτοκίνητα. Αν είναι να το πάμε σε άλλες τιμές αλλάζουν τα πράγματα.
-
Η νέα θα είναι μόνο glx ή και gl+;
Αρχίζουν να κάνουν κολπάκια με τις τιμές και μου τη δίνει αυτό. Τα suzuki είναι φθηνά, αξιόπιστα και πολύ τίμια αυτοκίνητα. Αν είναι να το πάμε σε άλλες τιμές αλλάζουν τα πράγματα.
Lap, γι αυτό κι εγώ ρώτησα τον φίλο μήπως έχει περισσότερο εξοπλισμό η μήπως θα φέρνουν την Glx μόνο.
+1 για τα κολπάκια των αντιπροσώπων.
-
Δεν νομίζω να αλλάζει ο εξοπλισμός, νομίζω το μόνο που βάλανε είναι τα φώτα led σε κάτι review που είδα από Ουγγαρία μεριά.το υπάρχων μοντέλο κοστίζει πλέον 22.600 με το κλειδί στο χέρι.εγω παρέλαβα το Σάββατο το 4wd 1.4κ.εκ καινούργιο.το κακό είναι ότι έχουν μείνει ελάχιστα μοντέλα 4wd σε όλη την Ελλάδα.οποιος θέλει να το αποκτήσει πρέπει να τρέξει....
-
Σημερινή ενημέρωση από αντιπροσωπεία, το 4x2 σε GL+ στο απλό χρώμα (λευκό) τελική τιμή 20000.
Για το 4x4 αν συγκράτησα σωστά, μιας και δεν πήρα προσφορά, μου είπε 22500.
Σε κανα δεκαήμερο θα είναι τα αυτοκίνητα στις εκθέσεις.
Με χάλασε λίγο η εγγύηση που από 7 χρόνια που ήταν πέρυσι, φέτος τη δίνουν 5ετή.
-
Για mild hybrid;
-
Ναι, Mild hybrid. Επαναλαμβάνω 2κίνητο με το από λευκό χρώμα. Τώρα βλέπω το σχόλιο του φίλου από πάνω, όταν γυρίσω σπίτι θα ξαναδώ την προσφορά μήπως έχει ξεφύγει κάτι αλλά και πάλι είναι μεγάλη η διαφορά.
-
Ναι, Mild hybrid. Επαναλαμβάνω 2κίνητο με το από λευκό χρώμα. Τώρα βλέπω το σχόλιο του φίλου από πάνω, όταν γυρίσω σπίτι θα ξαναδώ την προσφορά μήπως έχει ξεφύγει κάτι αλλά και πάλι είναι μεγάλη η διαφορά.
Καλησπέρα Mike_4. Τελικά ισχύουν οι τιμές που ανέφερες για το hybrid? Θα υπάρχει στις εκθέσεις από βδομάδα?
-
Καλησπέρα, ξαναείδα την προσφορά ,είναι 20κ στρογγυλά +102 τέλη κυκλοφορίας +109 άλλα έξοδα.
Για το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, αυτή ήταν η πληροφόρηση που είχα την προηγούμενη βδομάδα στην αντιπροσωπεία, πως περιμένουν να εκτελωνιστούν και τέλη αυτής της βδομάδας θα εμφανίζονται σιγά σιγά στις εκθέσεις. Περιμένω να με ενημερώσουν τηλεφωνικά, θα γράψω και εδώ εαν υπάρχουν νεότερα.
-
Σημερινή ενημέρωση από αντιπροσωπεία, το 4x2 σε GL+ στο απλό χρώμα (λευκό) τελική τιμή 20000.
Για το 4x4 αν συγκράτησα σωστά, μιας και δεν πήρα προσφορά, μου είπε 22500.
Σε κανα δεκαήμερο θα είναι τα αυτοκίνητα στις εκθέσεις.
Με χάλασε λίγο η εγγύηση που από 7 χρόνια που ήταν πέρυσι, φέτος τη δίνουν 5ετή.
Σε ολα τα μοντέλα το εριξε πάλι σε 3+2 η Suzuki....
-
Αναρτήθηκε ο νέος τιμοκατάλογος για τα hybrid
-
Αυτό το diesel μοτέρ έχει λίγο από Ιταλικό ταμπεραμέντο. Μαζί με το ακριβές Γιαπωνέζικο πλαίσιο(με μηδενικές ανοχές), με μια σωστή ανάρτηση μπορεί και να γράψεις χρόνους στην κατηγορία των suv.
Κρίμα που σταμάτησαν το diesel με τα 33 κιλά ροπή.
-
Αναρτήθηκε ο νέος τιμοκατάλογος για τα hybrid
https://auto.suzuki.gr/files/pricelist/Suzuki%20Pricelist.pdf
Πολύ καλή τιμή -στα όρια του vfm- το GL+ 4wd !
Σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο μη υβριδικό, έχει 700 ευρώ (22.170 αντί 21.450 του παλιού) παραπάνω, αλλά με Full LED,αυτομ. φώτα και καθαριστήρες. Μόνο η ιπποδύναμη χάνει ~10 άλογα.
Αν σκεφθείς τον ανταγωνισμό είναι πολύ δυναμική πρόταση. Σε σχέση με π.χ. 2008 (100hp/130hp),Puma (125hp),Juke (117hp) είναι περίπου ίδια τιμή ή και φθηνότερο με επιπλέον στάνταρ 4wd, mild υβριδικό (μόνο Puma),4κύλινδρος κινητήρας κι όχι τρικύλινδρος,adaptive cruise και στάνταρ προβολείς Full LED. Mόνο το keyless λείπει (αλλά για μένα προσωπικά,είναι μείον γιατί είναι και πιο ευάλωτο για κλοπή).
Υ.Γ. Εντάξει, αν μιλάμε για ποιότητα εσωτερικού,πλαστικά,ψηφιακές οθόνες κ.τ.λ. -σημαντικά μεν για κάποιο πιθανό αγοραστή- είναι πίσω,αλλά στα ουσιαστικά (κινητήρας,4κίνηση,FullLEd,7 αερόσακοι κ.ά.) είναι πλήρες.
-
Α ρε Suzuki ..... SUV με τετρακίνηση. Θα ξεχάσουμε για ποιο λόγο βγήκαν και τα suv με τον ανταγωνισμό.
Επίσης, η ροπή βγαίνει πολύ χαμηλά με το mild hybrid
-
Α ρε Suzuki ..... SUV με τετρακίνηση. Θα ξεχάσουμε για ποιο λόγο βγήκαν και τα suv με τον ανταγωνισμό.
Επίσης, η ροπή βγαίνει πολύ χαμηλά με το mild hybrid
Ίσως γι αυτό -παρά και τη μείωση ιπποδύναμης- το 0-100 είναι ίδιο (μειώνεται μόνο η τελική από 200 σε 190km/h,αλλά αυτό είναι το ελάχιστο και μη ουσιώδες).Αν διατηρούν και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις στα ίδια επίπεδα με τον 140hp,το αμάξι είναι ίδιο (για θετικό το λέω,γιατί έχω τον 140hp στο scross κι είναι άριστος).
-
Lap wrote:
Α ρε Suzuki ..... SUV με τετρακίνηση. Θα ξεχάσουμε για ποιο λόγο βγήκαν και τα suv με τον ανταγωνισμό.
Επίσης, η ροπή βγαίνει πολύ χαμηλά με το mild hybridΊσως γι αυτό -παρά και τη μείωση ιπποδύναμης- το 0-100 είναι ίδιο (μειώνεται μόνο η τελική από 200 σε 190km/h,αλλά αυτό είναι το ελάχιστο και μη ουσιώδες).Αν διατηρούν και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις στα ίδια επίπεδα με τον 140hp,το αμάξι είναι ίδιο (για θετικό το λέω,γιατί έχω τον 140hp στο scross κι είναι άριστος).
Έχουν αλλάξει και όλες οι σχέσεις στο κιβώτιο στο νέο Βιτάρα.
Suzuki Vitara 2015