-
Μηπως μεχρι 1380 kg;
Δηλαδη για τα μικροτερα σε μαζα ποιο το οριο;
-
Δηλαδή ένα ελαφρύ αυτοκίνητο 1100 κιλών (in running order φαντάζομαι ότι σημαίνει υγρά, καύσιμο και οδηγός;) πρέπει να πέσει στα 85,68 gr CO2; Μπαστούνια τα βρίσκω...
-
Δεν ξέρω αν είναι για τον μ.ο. του βάρους κάθε εταιρίας ή για κάθε ένα ξεχωριστά αλλά ναι, κάπως έτσι πρέπει να πάει.
Για αυτό βλέπεις τέτοιες εικόνες.
-
Δειτε εδω.....
Εχει να πεσει πολυ κλαμα...
Γενικα τα suv χαλουν τα νουμερα. Προβλεπω στο μελλον ειτε ban ειτε υψηλοτερα τελη ταξινομησης.
-
Χαχα μαζι βαζαμε παρομοια ιστογραμματα.
-
Δεν ξέρω αν είναι για τον μ.ο. του βάρους κάθε εταιρίας ή για κάθε ένα ξεχωριστά αλλά ναι, κάπως έτσι πρέπει να πάει.
Για το μ.ο. του βάρους κάθε εταιρίας θα είναι, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία, που είναι ότι ένα αυτοκίνητο 1100 κιλών θα πρέπει να εκπέμπει μόνο 85 gr. Γιατί αν σου ξεφύγει κάποιο μοντέλο, θα πρέπει να μαζέψεις τη διαφορά από αλλού στη γκάμα σου, που θα είναι εξίσου (ή και περισσότερο) δύσκολο.
-
Ε τοτε ρε παιδια αν ειναι να μην πιανονται οι στοχοι ουτε στα ονειρα αντι να φτιαχνουμε μπαταριες δεν βαζουμε δυο μπεκ με ουρια ως υποχρεωτικο και ενα καλυτερο μπεκ ατμοποιησης μεσα στον θαλαμο καυσης στα diesel ...να τελειωνουμε;;;
Εντωμεταξυ, θεωρω πως ειναι καπως αδικος ο συντελεστης διοτι οσο πιο ελαφρυ τοσο πιο ακριβα υλικα για την μειωση του βαρους. Οσο πιο βαρυ τοσο πιο παλια υλικα και τεχνοτροποιες για τη μειωση του βαρους. Το πρωτο το επιτυγχανουν κατα μ.ο ακριβοτερα αυτοκινητα.
Οι εξοπλισμοι ασφαλειας θα υπαρχουν υποχρεωτικα σε ολα τα νεα μοντελα μετα το 2022, αρα το βαρος των συστηματων αυτων πανω κατω θα ναι ισο.
-
S-cross diesel, 185,000km
κανένα πρόβλημα εντελώς και δεν καιει σταγόνα.
Να περνάτε όλοι καλα.
-
Οβερ...
Επισης..
-
S-cross diesel, 185,000km
κανένα πρόβλημα εντελώς και δεν καιει σταγόνα.
Να περνάτε όλοι καλα.
japanese, δεν είχες vitara diesel?
Τι άλλαξε;
-
Εκει κολλησες και εσυ; Εννοειται vitara.
Μολις ειχα ερθει απο βολτα με φιλου scross και το alzheimer με χτυπησε.
-
Lap (και όποιος άλλος ξέρει!), αυτό τι αυτόματο έχει: https://heretakiscars.car.gr/cars/view/24950752/
Μοιάζει για κλασσικό με μετατροπέα ή CVT (από τις ενδείξεις στον λεβιέ) αλλά δεν είμαι σίγουρος.
-
-
Ευχαριστώ Λάπ!! Καλά το φαντάστηκα.
-
Από τον μεγαλύτερο βελτιωτή της Suzuki στη Αγγλία (CTC Performance) διέρρευσαν τα ακόλουθα:
Ο καινούριος κινητήρας K14D διαθέτει μειωμένη ισχύ στα 129PS αλλά ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει 13 ακόμη άλογα με αποτέλεσμα 142PS συνολικά. Η μέγιστη ροπή αποδίδεται πια 500 στροφές χαμηλότερα (2000).
Το συνολικό βάρος διαμορφώνεται στα 985 με 990kg
Από την Suzuki Γαλλίας διέρρευσε επίσης ότι στον - ήδη - πλούσιο εξοπλισμό προστίθενται ανίχνευση αυτοκινήτων κατά την έξοδο από πάρκινγκ, αναγνώριση πινακίδων, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας.
Θεωρώ ότι αν η τιμή δεν ξεφύγει πολύ το SSS είναι το πιο καλά εξοπλισμένο οδηγοκεντρικό μικρό.
K14C
K14D
-
Τd στην Ουγγαρία. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά:
Suzuki Vitara Hybrid Specifications:
Length/width/height/wheelbase – 4,170/1,775/1,595/2,500 mm
Ground clearance – 185 mm
Kerb weight – 1,165-1,245 kg
Cargo volume – 370 litre
Engine – 1.4-litre (1,373 cc), 4-cylinder in-line, turbo petrol
Max output – 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm
Max torque – 235 Nm at 2,000-3,000 rpm
Transmission – 6-speed manual, FWD/AWD
Top speed – 190 km/h
Fuel consumption (AWD) – 5.7-5.9 (6.2-6.4) l/100km combined
Suzuki S-Cross Hybrid Specifications:
Length/width/height/wheelbase – 4,300/1,785/1,585/2,600 mm
Ground clearance – 180 mm
Kerb weight – 1,180-1,265 kg
Cargo volume – 430-440 litre
Engine – 1.4-litre (1,373 cc), 4-cylinder in-line, turbo petrol
Max output – 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm
Max torque – 235 Nm at 2,000-3,000 rpm
Transmission – 6-speed manual, FWD/AWD
Top speed – 190 km/h
Fuel consumption (AWD) – 5.6-5.9 (6.2-6.4) l/100km combined
-
Κύριε @lap εσείς που παρακολουθείτε ολα τα νεα της σουζουκι, γνωριζετε ποτε θα ερθει το ανανεωμένο swift sport? Σκεφτομουν για φιεστα στ, αλλα αλλα και το μικρο σουζουκι εινι αρκετα ενδιαφέρον.
Μίλησα με Σφακιανάκη, άνοιξη μου είπαν.
-
Τd στην Ουγγαρία. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά:
Suzuki Vitara Hybrid Specifications:
Length/width/height/wheelbase – 4,170/1,775/1,595/2,500 mm
Ground clearance – 185 mm
Kerb weight – 1,165-1,245 kg
Cargo volume – 370 litre
Engine – 1.4-litre (1,373 cc), 4-cylinder in-line, turbo petrol
Max output – 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm
Max torque – 235 Nm at 2,000-3,000 rpm
Transmission – 6-speed manual, FWD/AWD
Top speed – 190 km/h
Fuel consumption (AWD) – 5.7-5.9 (6.2-6.4) l/100km combined
Suzuki S-Cross Hybrid Specifications:
Length/width/height/wheelbase – 4,300/1,785/1,585/2,600 mm
Ground clearance – 180 mm
Kerb weight – 1,180-1,265 kg
Cargo volume – 430-440 litre
Engine – 1.4-litre (1,373 cc), 4-cylinder in-line, turbo petrol
Max output – 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm
Max torque – 235 Nm at 2,000-3,000 rpm
Transmission – 6-speed manual, FWD/AWD
Top speed – 190 km/h
Fuel consumption (AWD) – 5.6-5.9 (6.2-6.4) l/100km combined
Σύμφωνα με αυτά λοιπόν το αμάξι έχασε 10 km/h σε τελική και 11 άλογα σε ιπποδύναμη και φυσικά αυξημένες τιμές σε ρεπριζ και από στάση...... Μάλιστα πλήρως ανταγωνιστικο το πακετο. Σε έναν ανταγωνισμό μάλιστα που έχει να προτάξει το mild hybrid της vw με 150 άλογα και το mild hybrid της Ford με 1,0 και 155 άλογα που από δοκιμες που διάβασα είναι πολύ δυνατό....... 1 βήμα μπροστά και 5 πίσω η suzuki..... Περαστικα. Ειδικά το swift sport θα' απογειωθεί.'Ήταν που ήταν πατος σε πωλήσεις....
-
Θυμάστε που έλεγα πως το νέο μικρό suv της Toyota, daihatsu έχει κάποια στοιχεία μεσα στο εσωτερικό του που θυμίζουν τα οχήματα της suzuki;
ιδού...
https://www.indiacarnews.com/news/new-generation-maruti-vitara-brezza-rendered-launch-in-2021-36209/
Λέτε να αντικαταστήσει την Αχ, Κούλα;
https://web.goout.jp/car/123734/
Εχει το ιδιο σκεπτικό με το puma Στον χώρο αποσκευών με το έξτρα βαθουλωμα που παίρνει κάθετα μεγάλες βαλίτσες.
-
https://web.goout.jp/car/123734/
Εχει το ιδιο σκεπτικό με το puma Στον χώρο αποσκευών με το έξτρα βαθουλωμα που παίρνει κάθετα μεγάλες βαλίτσες.
Πολύ καλή περίπτωση για την ελληνική πραγματικότητα με ως 4μ. μήκος, 4wd, αλλά θα το προτιμούσα με έναν λίγο πιο δυνατό κινητήρα (κατά 15-20 άλογα και με παραπάνω ροπή 2-3kgr/m.)
SUZUKI FORUM