-
Γιατί τι σε απασχολούν οι ζάντες γάτε μου? Μόνο για ομορφιά? Γιατί α) έχουν ίδια ελαστικά και β) μπορείς να τις βάλεις και μετά χωρίς να περιμένεις 4 μήνες.
Γιατί δεν ρωτάς και σε μια αντιπροσωπεία για να είσαι σίγουρος για τον εξοπλισμό?
-
φαν, απο αυτα οι ζαντες ειναι αιτια για κορσε μαζουτι.
περιμενω απο ενα φιλο μηπως μαθει...
εχαθει και ο νουνος που θα ηξερε μεχρι και τα βιν των ετοιμοπαραδοτων
Ο νονός το σ3 το ψιλοβριζει να ξέρεις
-
Γάτε, μάλλον ο criu μπορεί να σε βοηθήσει.
-
βασικα το βλεπω να τρωει ακυρο. ακου χωρις ζαντες. και ατυχως εχει και υποχρεωτικη διχρωμια μονο με ασπρο πανω, που δεν τη παλευω, σαν νινι με μυκητιαση.
...για ενα κορσατο ελεγκανς αυριον βλεπωμεν, μαθανε και οι φριτσιδες το ελεγκανς
αν αργει και αυτο τη κατσαμαν, σουζ τζι ελ εξ ενα κομμα δυο.
-
Γιατί 1.2; Το χιλιάρι δεν ειναι καλύτερο; και ροπή χαμηλά έχει και τους 20 ίππους παραπάνω που λείπουν. Εκτός και ειναι αδιαπραγμάτευτο το υβριδικό.
Τωρα, επειδή το κοιτάζω και εγω για δευτερο και μικρό, η μεσσαία έκδοση εξοπλισμού GL+ για την πόλη ειναι υπεραρκετή κατά την άποψή μου. Για ταξιδάκια αλλάζει το πράγμα, δεν νομίζω να διάλεγα το swift σε αυτη την περίπτωση.
-
Γιατί 1.2; Το χιλιάρι δεν ειναι καλύτερο; και ροπή χαμηλά έχει και τους 20 ίππους παραπάνω που λείπουν. Εκτός και ειναι αδιαπραγμάτευτο το υβριδικό.
Τωρα, επειδή το κοιτάζω και εγω για δευτερο και μικρό, η μεσσαία έκδοση εξοπλισμού GL+ για την πόλη ειναι υπεραρκετή κατά την άποψή μου. Για ταξιδάκια αλλάζει το πράγμα, δεν νομίζω να διάλεγα το swift σε αυτη την περίπτωση.
δεν υπαρχει πια χιλιαρι... και να υπηρχε, καιει σε σχεση με το 1.2
η εκδοση στο gl+ ειναι οκ, εκτος πισω καθισματων. επειδη ο γατογιος κουβαλαει και γυναικαι πισω, ας εχουν τα καθισματα με τα προσκεφαλα. βλεπει και τα μπλιμπλικια στο βιτ και ζηλευει, οποτε τζι ελ εξ.
-
η εκδοση στο gl+ ειναι οκ, εκτος πισω καθισματων. επειδη ο γατογιος κουβαλαει και γυναικαι πισω, ας εχουν τα καθισματα με τα προσκεφαλα. βλεπει και τα μπλιμπλικια στο βιτ και ζηλευει, οποτε τζι ελ εξ.
Γάτε, εδώ και καιρό και τα GL+ έχουν προσκέφαλα πίσω και μάλιστα ρυθμιζόμενα. Μόνο στα πρώτα που έφεραν έκαναν τη λαλακία και τα έφερναν GL+ με σταθερά τα πίσω προσκέφαλα. Αν ο υιός γουστάρει όμως και τα υπόλοιπα του GLX, τότε πάσο..
-
Nutsis wrote:
Γιατί 1.2; Το χιλιάρι δεν ειναι καλύτερο; και ροπή χαμηλά έχει και τους 20 ίππους παραπάνω που λείπουν. Εκτός και ειναι αδιαπραγμάτευτο το υβριδικό.
Τωρα, επειδή το κοιτάζω και εγω για δευτερο και μικρό, η μεσσαία έκδοση εξοπλισμού GL+ για την πόλη ειναι υπεραρκετή κατά την άποψή μου. Για ταξιδάκια αλλάζει το πράγμα, δεν νομίζω να διάλεγα το swift σε αυτη την περίπτωση.
δεν υπαρχει πια χιλιαρι... και να υπηρχε, καιει σε σχεση με το 1.2
η εκδοση στο gl+ ειναι οκ, εκτος πισω καθισματων. επειδη ο γατογιος κουβαλαει και γυναικαι πισω, ας εχουν τα καθισματα με τα προσκεφαλα. βλεπει και τα μπλιμπλικια στο βιτ και ζηλευει, οποτε τζι ελ εξ.
την γυναίκα γιατί την κουβαλάει πίσω ?
-
και το gl+ που προτεινω εχει ζαντες-πισω ηλ. παραθυρα. Τα αλλα εξτρα δεν λεω οτι δεν ειναι ομορφα αλλα adaptive cruise control/καμερα οπισθοπορειας για ενα μικρο αυτοκινητο πολης ειναι overkill, δεν στα χαριζουν στην τελικη τα πληρωνεις.Και εγω αν αρχισω να φοραω μεταξωτα βρακια μπορει μετα να απορω πως την εβγαζα με τα βαμβακερα αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.
Μεταξωτά βρακιά τα full led (για να βλέπεις) , το αυτόματο φρενάρισμα (για να μην καρφωθείς), το start stop για έξτρα οικονομία και η κάμερα για να παρκάρεις σε μικροσκοπικούς χώρους μέσα στην πόλη??? Δεν νομίζω αδερφέ . Να συμπληρώσω ακόμα
το keyles entry , lane departure assist , θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και το εκπληκτικό υβριδικό σύστημα που δίνει αίσθηση turbo ,στις εκινήσεις και στις επιταχύνσεις όταν βυθίζεις το πόδι στο γκάζι . Και όλα αυτά για 2200. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καν σύγκριση. Τέλος το GL+ πίσω έχει μανιβέλα για τα παράθυρα και ταμπούρα αντί δισκόφρενα που έχει το GLX....
-
Aikibill wrote:
και το gl+ που προτεινω εχει ζαντες-πισω ηλ. παραθυρα. Τα αλλα εξτρα δεν λεω οτι δεν ειναι ομορφα αλλα adaptive cruise control/καμερα οπισθοπορειας για ενα μικρο αυτοκινητο πολης ειναι overkill, δεν στα χαριζουν στην τελικη τα πληρωνεις.Και εγω αν αρχισω να φοραω μεταξωτα βρακια μπορει μετα να απορω πως την εβγαζα με τα βαμβακερα αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.
Μεταξωτά βρακιά τα full led (για να βλέπεις) , το αυτόματο φρενάρισμα (για να μην καρφωθείς), το start stop για έξτρα οικονομία και η κάμερα για να παρκάρεις σε μικροσκοπικούς χώρους μέσα στην πόλη??? Δεν νομίζω αδερφέ . Να συμπληρώσω ακόμα
το keyles entry , lane departure assist , θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και το εκπληκτικό υβριδικό σύστημα που δίνει αίσθηση turbo ,στις εκινήσεις και στις επιταχύνσεις όταν βυθίζεις το πόδι στο γκάζι . Και όλα αυτά για 2200. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καν σύγκριση. Τέλος το GL+ πίσω έχει μανιβέλα για τα παράθυρα και ταμπούρα αντί δισκόφρενα που έχει το GLX....
Led aftermarket 100€, αισθητήρες πάρκινγκ 50 €, start stop κλειστό μόνιμα στο αυτοκίνητο μου,lane departure warning το πρώτο που ψάχνει να απενεργοποίηση κάθε νέος κάτοχος αυτοκινήτου,το αυτόματο φρενάρισμα του Swift υπερευαίσθητο σε εκνευριστικό βαθμό, το keyless entry μια μέγιστη παπατζα, το gl+ έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και η διαφορά είναι 2500€.
-
εκλεισε, κορσες μαζουτ ελεγκανς, περτικαλι μεταλλικο, αφου τετοιο εχει ετοιμοπαραδοτο. αρχες γεναρη παραδοσις.
και αφου ειναι ετοιμοπαραδοτο, αναγκαστικα αφου τα ειχε ηδη τα εξτραδακια απανω, κιτ ρεζερβα, κιτ παρκαρισματος (καμερα-αισθητηρες), κλιμα αντι κουμπατο έι σι.
εντυπωσεις με την παραλαβη.
παντως ειναι γεματο μπλιμπλικονια
-
Καλοτάξιδο. Ποσό πήγε το μαλλί?
-
Καλοτάξιδε, γάτε! Έκανες test drive, πώς σου φάνηκε;
-
Καλοτάξιδο Γάτε. Μιλάμε για το καινούριο, το αδερφάκι του νέου 208 δηλαδή, ή το προηγούμενο.
-
Tnx, όχι κανένα τεστ ντραιβ, ούτε το έχω δει έξω από ιντερνετι. Ούτε καν τιμή δεν ξέρω, κάτι κάτω από 18 είναι αλλά ακόμη δεν υπάρχει η έκπτωση που θα ξέρω σε λίγες μέρες. Αν κάτσεις να ασχοληθείς παραπάνω χάνεις τη μαγεία των Χριστουγέννων. Σε μαζουτια Σχετικά ετοιμοπαραδοτα υπάρχουν πολύ λίγα πράματα πλέον. Το σε τρίο θάβεται από τη συγγελιδης άι τατς βερζιονε, το 208 που είναι παστε και 3 χιλιάρικα πάνω, το ιμπιθα με τον ψόφιο κάτι πολο
-
Masterauto wrote:
Aikibill wrote:
και το gl+ που προτεινω εχει ζαντες-πισω ηλ. παραθυρα. Τα αλλα εξτρα δεν λεω οτι δεν ειναι ομορφα αλλα adaptive cruise control/καμερα οπισθοπορειας για ενα μικρο αυτοκινητο πολης ειναι overkill, δεν στα χαριζουν στην τελικη τα πληρωνεις.Και εγω αν αρχισω να φοραω μεταξωτα βρακια μπορει μετα να απορω πως την εβγαζα με τα βαμβακερα αλλα τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.
Μεταξωτά βρακιά τα full led (για να βλέπεις) , το αυτόματο φρενάρισμα (για να μην καρφωθείς), το start stop για έξτρα οικονομία και η κάμερα για να παρκάρεις σε μικροσκοπικούς χώρους μέσα στην πόλη??? Δεν νομίζω αδερφέ . Να συμπληρώσω ακόμα
το keyles entry , lane departure assist , θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και το εκπληκτικό υβριδικό σύστημα που δίνει αίσθηση turbo ,στις εκινήσεις και στις επιταχύνσεις όταν βυθίζεις το πόδι στο γκάζι . Και όλα αυτά για 2200. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καν σύγκριση. Τέλος το GL+ πίσω έχει μανιβέλα για τα παράθυρα και ταμπούρα αντί δισκόφρενα που έχει το GLX....
Led aftermarket 100€, αισθητήρες πάρκινγκ 50 €, start stop κλειστό μόνιμα στο αυτοκίνητο μου,lane departure warning το πρώτο που ψάχνει να απενεργοποίηση κάθε νέος κάτοχος αυτοκινήτου,το αυτόματο φρενάρισμα του Swift υπερευαίσθητο σε εκνευριστικό βαθμό, το keyless entry μια μέγιστη παπατζα, το gl+ έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και η διαφορά είναι 2500€.
Led aftermarket 100€ ???Νόμιζα ότι μιλούσες σοβαρά. Καμία μα καμία σχέση . Start stop?Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο οδηγείς αλλά στο δικό μου είναι μόνιμα ενεργοποιημένο και λειτουργεί άψογα. Να σου πω ότι αν δεν θυμόμουν ότι έχει start stop δεν θα το είχα καταλάβει .Τόσο ανεπαίσθητα λειτουργεί.Για το ldw να πω την αλήθεια και εγώ το απενεργοποίησα γιατί είναι για σοβαρές χώρες. Το αυτόματο φρενάρισμα είναι μια χαρά ,απλώς χρειάζεται συνήθεια.Το keyless entry απόλαυση και must το 2020. Τα κλειδιά υα έχω στην τσέπη....Τους αισθητήρες μου τους έκαναν δώρο. Για τα ηλεκτρ παραθ δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι στο model 2020 αλλά μέχρι πριν 3 μήνες δεν υπήρχαν ούτε έξτρα .
Συνολικά με την λίστα των εξτρά :
1. ACC
**2.FULL LED σε όλες τις σκάλες **
3.NAVI
4.VOICE COMMAND
5.REAR VIEW CAMERA
6.ΠΙΣΩ LED ΦΩΤΑ
7.ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ
8.ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ
9.START & STOP
10.MILD HYBRID SYSTEM
11.AUTO BREAKING
**12.LDS **
**13.ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ **
14.ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΘΟΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΜΕ 12 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
15.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΔΙΧΡΩΜΕΣ
16.ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΩΤΩΝ,ΜΕΣΑΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ
**17.Αυτόματο κλιματισμό **
18.Εξωτερικοί καθρέπτες με ανσωματωμένα φλας
19.Tweeters για καλύτeρο ήχο
20. Σύστημα Hill hold
Μιλάμε για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο . Δεν υφίσταται σύγκριση . Ίσως είναι από τα λίγα μοντέλα που είναι τόσο
σαρωτική η διαφορά ανάμεσα στις εκδόσεις .Να προσθέσω και το μισό λίτρο λιγότερο στην κατανάλωση .....
Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι 18.500 μπορείτε να το δεί κάποιος στα ευρωπαϊκά site της suzuki. Τώρα πως κατάφερε η ελληνική αντιπροσωπεία να το έχει στα 16.500 δεν το ξέρω .
-
** Το keyless entry απόλαυση και must το 2020. Τα κλειδιά υα έχω στην τσέπη.... **
Συμφωνώ για τα LED ότι τα εργοστασιακά δεν αντικαθίστανται με aftermarket -όπως και τα περισσότερα extra του αυτοκινήτου-,αλλά με το keyless -το οποίο έχω σε αμάξι- θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός με τη χρησιμότητά του: https://www.youtube.com/watch?v=bXfp8F4J2eI
[quote]** Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι 18.500 μπορείτε να το δεί κάποιος στα ευρωπαϊκά site της suzuki. Τώρα πως κατάφερε η ελληνική αντιπροσωπεία να το έχει στα 16.500 δεν το ξέρω .**[/quote]
Σχεδόν σε όλες τις χώρες της Δυτ. Ευρώπης (ίσως εξαιρουμένης της Ισπανίας),όλα τα αμάξια είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα. Όπως και στις χώρες της Ανατ.Ευρώπης είναι πιο φθηνά από μας (π.χ. Ρουμανία). Έχει να κάνει με την ΛΤΠΦ που πετυχαίνει η κάθε αντιπροσωπία,με τους κρατικούς φόρους,αλλά πιστεύω και με την αγοραστική δυνατότητα του κάθε πολίτη στο κράτος του. Π.χ. τα 18.500 για τον Γερμανό ή τον Γάλλο δεν του φαίνονται τόσο πολλά, σε αντίθεση με τον Έλληνα η το Ρουμάνο,γι αυτό κι εδώ έχει 16500 (που όμως και πάλι είναι ένα σεβαστό ποσό για εμάς).Αλλιώς, με 18500 δεν θα πουλούσε ούτε μισό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.
-
O master auto έχει δίκιο για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, όντως δεν έχει (τσιπιδες) αλλά από την άλλη έχει τελικά κάμερα οπισθοπορείας που γράφαμε ότι δεν έχει. Όσο για τα aftermarket led (αν δεν αγοράσεις στην τύχη ελπίζοντας να σου κάτσει το λαχείο) δεν είναι καθόλου κακά , καμία σχέση με το Oem (που δεν αντιλέγω ότι θα είναι καλύτερα) δεν έχουν μόνο στην τιμή.
Μικρο, swift 1.2 hybrid ή άλλο