-
bgreg wrote:
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Ίδια ιστορία με τη ΒΕΛΜΑΡ Ηρακλείου.
Η αρχική μας πρόθεση ήταν ένας κινητήρας diesel όμως μετά από σκέψη ημερών προτιμήσαμε να καταφύγουμε στον Ecoboost 1.5 λόγω της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Στο μεταξύ η Ford αποφάσισε να την καταργήσει.
Η παραγγελία και η προκαταβολή μπήκε τελικα στις 5 Ιουλίου με ορίζοντα τριμήνου για την παράδοση και με τη δέσμευση από την αντιπροσωπεία να μας ενημερώσει όταν θα ήταν γνωστή η ημερομηνία παραγωγής. Η ενημέρωση δεν ήρθε ποτέ.Κατά τις αρχές Οκτωβρίου επικοινωνήσαμε εμείς με τη ΒΕΛΜΑΡ για να μάθουμε ότι ακόμα δεν είχε πάρει το αυτοκίνητο ημερομηνία παραγωγής. Τρεις μήνες πίσω. Ως εκ θαύματος αυτό έγινε τις επόμενες ημέρες.
Κατά τα μέσα του ίδιου μήνα λάβαμε ένα email όπου μας ενημέρωναν πως πλέον είχε καταργηθεί η επιλογή του ηχοσυστήματος B&O χωρίς ψηφιακό δέκτη και κατά συνέπεια θα έπρεπε να πληρώσουμε μία διαφορά €190.
Μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία καταστήσαμε σαφές πως τη συγκεκριμένη διαφορά θα έπρεπε να την καλύψει η εταιρία μια που η κατάργηση του συγκεκριμένου εξοπλισμού ήταν συνεπεία της καθυστέρησης από πλευράς εταιρίας, πράγμα που έγινε δεκτό.
Η καθυστέρηση της αντιπροσωπείας να απαντήσει για το συγκεκριμένο θέμα στην εταιρία είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει τη σειρά παραγωγής του και να πάει στη αρχή της λίστας.Κατά τις αρχές Νοεμβρίου (πάντα μετά από δική μας επικοινωνία με τη ΒΕΛΜΑΡ) μάθαμε πως το αυτοκίνητο παρήχθη και ήταν προς αποστολή στην Ελλάδα.
Τέλος Νοεμβρίου, ενοχλούμε ξανά την αντιπροσωπεία για να μάθουμε πως το αυτοκίνητο είναι στην Μαγούλα, δεν μπορεί να εκτελωνιστεί γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει έγκριση τύπου και πως το αυτοκίνητο θα μείνει έκθετο στα στοιχεία της φύσης μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου (καλώς εχόντων).
Τα σχόλια δικά σας.Και εγώ από εκεί αγόρασα και η διαδικασία δυστυχώς είχε αρκετά εμπόδια... Ευτυχώς όμως με θετικά αποτελέσματα, μετά την σχετική πίεση που ασκήθηκε.
Σχετικά με την έγκριση τύπου, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς σου λένε. Φυσικά και έχει έγκριση τύπου ο κινητήρας αφού έχουν εισαχθεί και κυκλοφορούν ήδη πάρα πολλά 1.5 με 150 στην Ελλάδα! Τι είδους έγκριση τύπου περιμένουν; Το πρώτο είναι; Δεν έχουν πουλήσει άλλο;
Συνέχισε να ρωτάς μην επαναπαύεσαι καθώς αν το αφήσεις πάνω τους μπορεί να παραλάβεις και το 2021!
Εδώ που φτάσαμε, ζήτα να έρθει το αμάξι στην ΒΕΛΜΑΡ στη Κρήτη, να πας να το δεις να το τσεκάρεις με την ησυχία σου και να το παραλάβεις με το νέο έτος, μη πληρώσεις τσάμπα τέλη κυκλοφορίας του 19.
Μίλα και με τα κεντρικά στην Αθήνα να δεις και αυτοί τι θα σου πουν. Ζήτα τις απαντήσεις τους γραπτά σε email γιατί αλλιώς μπορούν να σου λένε ότι ασυναρτησία τους έρχεται. Να τα έχεις όλα γραπτά.
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
-
Για να μην κράζουμε μόνο. Είδα σήμερα το πρώτο φοκους mk4 σε κόκκινο στον περιφερειακό. Ήταν το πρώτο που είδα σε κίνηση παρότι κυκλοφορεί πάνω από χρόνο.
Εντάξει από εμφάνιση τα σπάει. Μαγνητίζει τα βλέμματα και με τα λεντ φώτα ημέρας αλλά και με το πίσω μέρος του. Πραγματικά πανέμορφο!
-
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
-
Εδώ μην ψάχνεις παρηγοριά. Οι μισοί θα σου πουν ότι είναι στην διακριτική ευχέρεια του αντιπροσώπου να φέρει ότι αμάξι γουστάρει και να στο παραδώσει οπότε βγάλουνε άκρη!
Αυτό που λές δεν το έχει γράψει ποτέ κανείς!
-
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Εάν κάνεις λογαριασμό και μετά login θα πάρεις περισσότερες πληροφορίες.
-
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Αν μπορείς στείλε μου το VIN σου σε pm.
-
ypap77 wrote:
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Εάν κάνεις λογαριασμό και μετά login θα πάρεις περισσότερες πληροφορίες.
Για να κάνω λογαριασμό λέει ότι πρέπει να έχω επιχείρηση
-
Tkin73 wrote:
Εδώ μην ψάχνεις παρηγοριά. Οι μισοί θα σου πουν ότι είναι στην διακριτική ευχέρεια του αντιπροσώπου να φέρει ότι αμάξι γουστάρει και να στο παραδώσει οπότε βγάλουνε άκρη!
Αυτό που λές δεν το έχει γράψει ποτέ κανείς!
Ρε συ Φάνη αυτο λεγατε ουσιαστικα απο την αρχη οτι υπαρχει ορος οτι δεν ειναι δεσμευτικος ο εξοπλισμος και οτι μπορει να αλλαξει χωρις προηγουμενη ενημερωση! και μετα το 'ανοιξατε' λιγο λεγοντας οτι φυσικα ειναι στην διακριτικη σου ευχαίρια να μην παραλαβεις και να ζητήσεις πίσω την προκαταβολή!!
edit: αν εχεις δώσει κανα σοβαρο ποσό για προκαταβολή να δω ποια αντιπροσωπεία σου το επιστρεφει πισω !!! Θα σου πουν εδω είναι φιλαρακι το αμαξι ελα να το παρεις!!! βεβαια εδω το πάμε ακομα παραπέρα στον άλλο λένε ότι δεν μπορούμε να στο εκτελωνίσουμε γιατι δεν έχουμε έγκριση του κινητήρα!!! δλδ σου μεταφέρουν ενα δικο τους προβλημα και σε βάζουν να επωμιστείς εσυ τις ευθύνες!!! σορρυ αλλα αυτά εγώ πρωτη φορα τα ακουω....
Εδω φτασαμε να λεμε οτι ειναι φυσιολογικο να παραγγελνεις 6ταχυτο και να παραλαμβανεις 5τάχυτο!!! και αν αυτό συμβαίνει σε μια μεγαλη εταιρια που παραλαμβανει δεκάδες αμαξια για το προσωπικο και τα μοιράζει σε αυτο , του οποίου προσωπικου δεν πεφτει ο λογος και ουτε ξέρουν τι παρήγγειλε το αφεντικο δεν ισχύει για μεμονωμένες παραγγελίες. Στο φιναλε αν εχεις παραγγείλει 20 αμαξια και τα μισα σου ερθουν 5ταχυτα , και είσαι μαγκας διαχειριστής στόλου, πατας πανω στην μαλακια τους και παίρνεις μια χοντρη έκπτωση στα σερβις ή καπου αλλου και μπορει να βγεις και κερδισμένος , γιατί ποιος νοιαζεται αν ο υπάλληλος θα εχει 5 ή 6 ταχύτητες, μπροστά στην έκπτωση και την οικονομΙα!!!
-
Μην μπερδευόμαστε. Μπορούν να αλλάξουν κατά βούληση τα χαρακτηριστικά και την τιμή των αυτοκινήτων που προσφέρουν, όχι αυτών που που έχουν ήδη πουλήσει ή παραγγελθεί με σαφή χαρακτηριστικά και εξοπλισμό. Το πολύ να ακυρώσουν και να επιστρέψουν την προκαταβολή.
Αλίμονο αν μπορούν να σου δώσουν ο,τι θέλουν αλλάζοντας την παραγγελία.
-
dimitriscsd wrote:
ypap77 wrote:
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Εάν κάνεις λογαριασμό και μετά login θα πάρεις περισσότερες πληροφορίες.
Για να κάνω λογαριασμό λέει ότι πρέπει να έχω επιχείρηση
Άμα δε πεις σε κανέναν ότι δεν έχεις, δε θα το πούμε ούτε εμείς
-
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Το αυτοκίνητό σου βγήκε από τη γραμμή παραγωγής 15/11. Δεν ξέρω έτσι όπως έχουν κάνει το forum εδώ πώς να στείλω pm γιατί δε μπορώ να τα βγάλω public όλα τα στοιχεία του.
-
ypap77 wrote:
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Το αυτοκίνητό σου βγήκε από τη γραμμή παραγωγής 15/11. Δεν ξέρω έτσι όπως έχουν κάνει το forum εδώ πώς να στείλω pm γιατί δε μπορώ να τα βγάλω public όλα τα στοιχεία του.
Σε ευχαριστώ πολύ :)))
-
makinen wrote:
ypap77 wrote:
dimitriscsd wrote:
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το etis.ford.com μιας και το ανέφερες. Εγώ που έχω πάρει αριθμό πλαισίου και τον έχω κάνει αναζήτησή στο etis μου βγάζει απλά τον τύπο του αμαξιού μου και κάποια βασικά χαρακτηριστικά (Focus, χρώμα αμαξώματος, κινητήρας, κιβώτιο). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει κατασκευαστεί; Αλλιώς θα έβγαζε και ημερομηνία κατασκευής;
Το αυτοκίνητό σου βγήκε από τη γραμμή παραγωγής 15/11. Δεν ξέρω έτσι όπως έχουν κάνει το forum εδώ πώς να στείλω pm γιατί δε μπορώ να τα βγάλω public όλα τα στοιχεία του.
Σε ευχαριστώ πολύ :)))
Κανένα πρόβλημα. Όποιος θέλει να τσεκάρει κάτι στο etis ας μου στείλει ένα μήνυμα, έχω πρόσβαση λίιιιγο πιο υψηλή από το μέσο χρήστη και μπορώ να δω τα πάντα
-
Η κατάσταση με την ford μύριζε από το καλοκαίρι. Σε fiesta titanium diesel, κόψανε το μεσαίο ηχείο στο ταμπλό, και τα δισκόφρενα πίσω!!! Φιέστα με ταμπούρα, και μετά βρίζουμε το νέο clio.
-
Όλα αυτά ίσως να προμηνύουν χρεωκοπία ή απλά δεν υπολογίζουν την Ελλάδα. Πολύ ασέβεια προς τον πελάτη.
Βέβαια όλα αυτά είναι συγκεντρωμένα στοιχεία που τα βλέπουμε 10 άτομα εδω μέσα. Ο κοσμάκης έξω παθαίνει τα ίδια και νομίζει οτι απλά ήταν άτυχος ή γκαντέμης στην παραγγελία του
-
Μην μπερδευόμαστε. Μπορούν να αλλάξουν κατά βούληση τα χαρακτηριστικά και την τιμή των αυτοκινήτων που προσφέρουν, όχι αυτών που που έχουν ήδη πουλήσει ή παραγγελθεί με σαφή χαρακτηριστικά και εξοπλισμό. Το πολύ να ακυρώσουν και να επιστρέψουν την προκαταβολή.
Αλίμονο αν μπορούν να σου δώσουν ο,τι θέλουν αλλάζοντας την παραγγελία.
Δεν μπερδεύεται κανείς. Εδώ στον φίλο επειδή άλλαξαν εξοπλισμό στα ηχεία λόγω υποχρεωτικής αναβάθμισης και ενώ έχει προηγηθεί όλο αυτό το μπαχαλο που περιγράφει του ζήτησαν να πληρώσει 190 ευρώ παραπάνω! Για ποιες ακυρώσεις και επιστροφές προκαταβολών μιλάτε; Την Φορντ την ρωτήσατε;
-
Ρε συ Φάνη αυτο λεγατε ουσιαστικα απο την αρχη οτι υπαρχει ορος οτι δεν ειναι δεσμευτικος ο εξοπλισμος και οτι μπορει να αλλαξει χωρις προηγουμενη ενημερωση! και μετα το 'ανοιξατε' λιγο λεγοντας οτι φυσικα ειναι στην διακριτικη σου ευχαίρια να μην παραλαβεις και να ζητήσεις πίσω την προκαταβολή!!
edit: αν εχεις δώσει κανα σοβαρο ποσό για προκαταβολή να δω ποια αντιπροσωπεία σου το επιστρεφει πισω !!! Θα σου πουν εδω είναι φιλαρακι το αμαξι ελα να το παρεις!!! βεβαια εδω το πάμε ακομα παραπέρα στον άλλο λένε ότι δεν μπορούμε να στο εκτελωνίσουμε γιατι δεν έχουμε έγκριση του κινητήρα!!! δλδ σου μεταφέρουν ενα δικο τους προβλημα και σε βάζουν να επωμιστείς εσυ τις ευθύνες!!! σορρυ αλλα αυτά εγώ πρωτη φορα τα ακουω....
Aς τα πάρουμε λίγο από την αρχή γιατί έχω την αίσθηση ή ότι δεν διαβάζονται όσα γράφω ή διαβάζονται επιλεκτικά.
-
Επί του πρακτέου μιλάμε για 1 αλλαγή, δηλαδή την αφαίρεση των paddles. Δεν βλέπω κάτι τόσο τραγικό, σιγά την αλλαγή. Το έχουμε κάνει λές και καταστράφηκε το αυτοκίνητο. Για οποιοδήποτε λόγο η Φόρντ αποφάσισε να σταματήσει να τοποθετεί paddles σε αυτή την έκδοση. Θα ήταν λάθος να έρθει το αυτοκίνητο χωρίς να ενημερωθεί ο πελάτης για την αλλαγή.
-
Η ανάρτηση δεν ήταν ξαφνική αλλαγή, έχει ανακοινωθεί από το καλοκαίρι, αν ο πωλητής δεν ενημέρωσε τον φίλο μας, λάθος του πωλητή.
-
Προφανώς και δεν θα το παραλάβει με τον 1.000αρι, αυτά είναι αστειότητες. Το 1.500 θα παραλάβει ο άνθρωπος, εαν τελικά δεν ακυρώσει.
-
Ναι είναι μεγάλο λάθος της Φόρντ που καθυστερεί τόσο και πρώτος την κράζω εγώ και το είπα και τον πωλητή που γνωρίζω στην Βελμάρ και συμφώνησε μαζί μου. Όπως είναι και μ@λακία της όλο αυτό που κάνει με τα μοτέρ και τα μοντέλα. Είναι σπασμωδικές κινήσεις που δεν θα της βγουν σε καλό.
-
Κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να αλλάζει χαρακτηριστικά και προδιαγραφές. Μας αρέσει ή όχι, αυτή είναι η πραγματικότητά. Απλά όταν οι αλλαγές δεν είναι φανερές (π.χ. στην ανάρτηση, στις ζάντες, στα περιφερειακά του μοτέρ) κανείς δεν τις μαθαίνει και κανείς δεν ασχολείται.
-
Η επιστροφή προκαταβολής είναι δικαίωμα του καταναλωτή, εφόσον δεν τηρείται έστω και ένας όρος από την παραγγελία, άρα η Φόρντ έχει υποχρέωση να την επιστρέψει. Προσωπικά όποτε ακύρωσα (εγώ ή οικογενειακή παραγγελία), πάντα πήρα πίσω την επιστροφή.
-
Ποτέ δεν δίνουμε μεγάλη προκαταβολή, εκτός εαν το αυτοκίνητο είναι ετοιμοπαράδοτο. Δεν υπάρχει λόγος...όποια αντιπροσωπεία ζητήσει μεγάλη προκαταβολή, απλά φεύγουμε. Δεν είναι δουλειά μας να χρηματοδοτούμε την ρευστότητα του κάθε εμπόρου.
Αυτά και το σταματάω εδώ, γιατί ήδη μου έχουν αποδοθεί διάφοροι χαρακτηρισμοί και δεν έχω καμία όρεξη ειδικά όταν προσπαθώ να εξηγήσω τα αυτονόητα.
Ευχαριστώ σε όσους τα διαβάσουν.
-
-
Για να είμαστε δίκαιοι η αφαίρεση των paddles επηρεάζει τον τρόπο που μπορούμε να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο. Προσφέρει στην ουσία την δυνατότητα να παρέμβουμε σε ένα αυτόματο κιβώτιο και να διατηρήσουμε την ροπή μας εκεί που την θέλουμε με τους όποιους περιορισμούς έχουν αυτά τα συστήματα. Τώρα καταλαβαίνω ότι πολλοί τα έχουν αλλά στο τέλος δεν τα χρησιμοποιούν. Αυτό είναι αδιάφορο γιατί ο φίλος τα ήθελε. Ας τα είχε και ας μην τα χρησιμοποιούσε. Καταλαβαίνω ότι οι εταιρίες στην γραμμή παραγωγή τους μπορούν να κάνουν ότι αλλαγές νομίζουν και αυτό ίσως επηρεάσει κάποιους άτυχους πελάτες αλλά πρέπει να ενημερώνουν νωρίς και ο πελάτης να έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του δίχως δεύτερη κουβέντα.
-
-
Η αλλαγή στα paddles είναι σημαντική ειδικά όταν δεν αλλάζει με κάποια άλλη δυνατότητα χειροκίνητη αυξομείωσης. Και για 1/10 κατόχους να είναι σημαντική είναι σοβαρό πρόβλημα όταν έχεις παραγγείλει.
-
Δεν τίθεται θέμα ξαφνικής ή μη αλλαγής πρόκειται για αλλαγή που η αντιπροσωπεία δεν ενημέρωσε τον πελάτη. Αφήστε τον πωλητή. Όσο για την ουσία πρόκειται για ουσιαστική υποβάθμιση της οδηγικής συμπεριφοράς.
-
Θα δούμε. Μακάρι με αυτόν που πλήρωσε!
-
Συμφωνούμε 100%
-
Πάλι η ίδια καραμέλα. Άλλο αλλάζω τα προσπέκτους άλλο αλλάζω εμφανή εξοπλισμό παραγγελιας!
-
Ελπίζω να μην χρειαστεί να φτάσει μέχρι εκεί ο υποψήφιος κάτοχος
-
Ορθά μιλάς αλλά πολλές αντιπροσωπείες ζητούν παράλογα πράγματα.
-
-
-
Η αλλαγή στα paddles είναι σημαντική ειδικά όταν δεν αλλάζει με κάποια άλλη δυνατότητα χειροκίνητη αυξομείωσης. Και για 1/10 κατόχους να είναι σημαντική είναι σοβαρό πρόβλημα όταν έχεις παραγγείλει.
-
Δεν τίθεται θέμα ξαφνικής ή μη αλλαγής πρόκειται για αλλαγή που η αντιπροσωπεία δεν ενημέρωσε τον πελάτη. Αφήστε τον πωλητή. Όσο για την ουσία πρόκειται για ουσιαστική υποβάθμιση της οδηγικής συμπεριφοράς.
-
Πάλι η ίδια καραμέλα. Άλλο αλλάζω τα προσπέκτους άλλο αλλάζω εμφανή εξοπλισμό παραγγελιας!
-
Ορθά μιλάς αλλά πολλές αντιπροσωπείες ζητούν παράλογα πράγματα.
-
Μπορεί για κάποιον να είναι σημαντική, δεν αντιλέγω. Αλλά δεν είναι καμια δραματική αλλαγή (όπως π.χ. η κατάργηση κινητήρα που είναι όντως μεγάλη αλλαγή) για να το συζητάμε 3-4 σελίδες τώρα.
-
Αυτό λέω, εαν δεν τον ενημερώσε φταίει ο πωλητής, τόσο απλά. Η Ford αλλάζει την ανάρτηση από το καλοκαίρι και ενημερώνει την Ford Motor Hellas (εισαγωγέα) και αυτή με την σειρά της τους αντιπροσώπους. Εαν ο αντιπρόσωπος δεν ενημερωσε τον υποψήφιο πελάτη (γιατί ο πωλητής το γνώριζε όταν έγινε η παραγγελία) είναι λάθος του εμπόρου όχι της Φόρντ. Γιατί η αλλαγή της ανάρτησης είχε γίνει πριν δοθεί η παραγγελία, άρα η παραγγελία έγινε με τη νέα ανάρτηση. Αυτό λέω τόση ώρα.
-
Ποιός μίλησε για προσπέκτους??? Εγώ έγραψα για αναρτήσεις, φρένα, ζάντες και εσύ μου λές για προσπέκτους!?!? Δεν μιλάω για σχέδια, αλλά για βάρη, προδιαγραφές, άλλα σινεμπλόκ, άλλα τακάκια, διαφορά στα σημεία στήριξης κλπ. Είναι αλλαγές που γίνονται συνέχεια, αλλά δεν φαίνονται και κανείς δεν ασχολείται εαν π.χ οι ζάντες είναι 12 κιλά αντί για 10 (αλλάζει η μη αναρτώμενη μάζα με επίπτωση στην οδική συμπεριφορά), εαν ο συμπιεστής του κλιματιστικού είναι άλλου προμηθευτή και υποδεέστερος κλπ.
-
Για αυτό είπα, αλλάζουμε αντιπροσωπεία απλό είναι.
-
Ford Focus MK4