-
αληθεια;;;
Παιδες κατι εχω....
Το βλεω πανεμορφο.......
Λογικα στην υβριδικη εκδοση θα εχει το νεο κιβωτιο της εταιριας χωρις συμπλεκτη. Μονο εναν εσωτερικο 'διαδικαστικο' dog clutch, τα υπολοιπα θα τα ρυθμιζει ο ηλεκτρισμος
-
αληθεια;;;
Παιδες κατι εχω....Το βλεω πανεμορφο.......
Καλά αυτό το ξέρουμε καιρό τώρα....αφού βλέπεις πανέμορφα και τα Σουτζούκια με αποκορύφωμα το Μπαλένο!!
-
Ασε μεγαλη ηττα απο εκει...μη μου τα θυμιζεις
και περιμενα τον αντικαταστατη του μπαλενο να παω απο τους πρωοτυς να το παρω. Στο μυαλο μου θεωρουσα πως θα ειχε οτι θελω απο ενα αυτοκινητο καθημερινο για ολες τις δουλειες. Να το εφτιαχναν ελαφρως σε εμφανιση, κατι λεντ φωτα και λιγο εσωτερικο, μουρλια θα ταν και φθηνο και πλουσια εξοπλισμενο τα παντα ολα.
Για το swift ομως....μη μου πεις....και αυτο πανεμορφο το βρισκω.
ΜΟΝΑΜΑΝ να ενας ωραιος συνδιασμος, με κανα 35-40 αρι
-
-
https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/juke-2019/configurator.html#configure/BASl/A
Οι τιμές του νέου Juke στην Αγγλία. Από 17395 λίρες η έκδοση Visia που δεν έχει τίποτα. Πάντως έχει στάνταρ τιμόνι.
H επόμενη Accenta ανεβαίνει στα 19000 λίρες και με αρκετές βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό
Η Ν-Connecta με 21000 λίρες και πλέον έχει αισθητήρες παρκαρίσματος και clima.
Ήλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες δεν είδα σε καμιά έκδοση.
Είμαι πολύ περίεργος να δω σε τι τιμές θα το φέρουν στην Ελλάδα.
-
Από 19000€ στην γερμανική τους σελίδα. Νομίζω εδώ θα είναι λίγο φτηνότερο.
Λογική τιμή για αρχή, χωρίς προσφορές κλπ.
Δεν έχει όμως ξεκινήσει ακόμα το νέο Captur για σύγκριση.
-
Test drive Nissan Juke (με θετικά σχόλια,εκτός από τον 1000άρη κινητήρα που φαίνεται αδύναμος για το αμάξωμα):
-
Πιο όμορφο από το παλιό, αλλά συνεχίζει να είναι προς άσχημο και αντιγράφει το C-HR για εμένα χωρίς να τα καταφέρνει το ίδιο καλά. Θα πουλήσει σίγουρα, απλά δεν είναι για εμένα.
-
Λεγανε οτι θα ειναι διαθεσιμο απο τελη Νοεμβριου στην Ελλαδα.θα εχει πολυ ενδιαφερον απο τον φεβρουαριο του 2020 γτ θα σπασουμε το κεφαλι μας για το τι θα πρωτοδιαλεξουμε juke,2008,captur,puma ή kamiq?
-
Οι τιμές του νέου Nissan JUKE ξεκινούν από τις 17.900 € για την αρχική έκδοση Energy με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και από τις 20.900 € με το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων DCT (διπλού συμπλέκτη), στην έκδοση Acenta.
Εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο
1.0P-T Energy – 17.900 €
1.0P-T Acenta – 18.900 €
1.0P-T N-Connecta – 20.900 €
1.0P-T N-Connecta Pack – 21.900 €
1.0P-T N-Design από – 24.500 €
1.0P-T Techna – 24.500 €
Εκδόσεις με DCT κιβώτιο
1.0P-T DCT Acenta – 20.900 €
1.0P-T DCT N-Connecta – 22.400 €
1.0P-T DCT N-Connecta Pack – 23.900 €
1.0P-T DCT N-Design από – 26.500 €
1.0P-T DCT Techna – 26.500 €
-
Σχετικά καλές τιμές μέχρι την N-Connecta για το χειροκίνητο και την Acenta αυτόματο.
Να δούμε βέβαια και τι εξοπλισμό περιλαμβάνει η κάθε έκδοση.
-
Αστείο να δωσει καποιος 28000 ευρω για χιλιαρι μοτερ. Να ερχοταν με τον 1.3 και τα 150 ή 160 αλογα και θα μιλαγαμε με νεες βασεις.
-
Αναμενόμενες οι τιμές (τις βρίσκω ΟΚ), αλλά θέλω να δώ τον εξοπλισμό. Θα κάνει πάλι την πατάτα ο Θεοχαράκης να φέρνει με LED μόνο την Techna ή θα είναι διαθέσιμα (έστω ως έξτρα) και στις πιο χαμηλά εξοπλιστικές εκδόσεις?
-
Αναμενόμενες οι τιμές (τις βρίσκω ΟΚ), αλλά θέλω να δώ τον εξοπλισμό. Θα κάνει πάλι την πατάτα ο Θεοχαράκης να φέρνει με LED μόνο την Techna ή θα είναι διαθέσιμα (έστω ως έξτρα) και στις πιο χαμηλά εξοπλιστικές εκδόσεις?
Αντιγράφω από το Auto Triti :
*Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η Nissan εφοδιάζει το Juke με 5 εκδόσεις, οι οποίες είναι γνώριμες στη χώρα από το απερχόμενο μοντέλο: Energy, Acenta, N-Connecta, N-Design και Techna. Η βασική Energy διαθέτει μεταξύ άλλων air condition, LED φώτα εμπρός και πίσω, cruise control, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ραδιόφωνο με 4 ηχεία και τα νεότερα συστήματα ασφάλειας μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση Υψηλής Δέσμης Προβολέων, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, start and stop κ.α..
Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η Acenta, στην οποία προστίθενται 17άρες ζάντες αλουμινίου, το καλό infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, υαλοκαθαριστήρες με αισθήτηρα βροχής, εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών, αυτόματος κλιματισμός κ.α. Το εξοπλιστικό επίπεδο Ν-Connecta προσφέρει επιπλέον: φιμέ πίσω παράθυρα, φιμέ πίσω παρμπρίζ, αισθητήρες παρκαρίσματος, κεραία οροφής τύπου «καρχαρία», ατμοσφαιρικός φωτισμός στις πόρτες και γύρω από τον λεβιέ ταχυτήτων, δερμάτινο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη ΤFT 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων κ.α..*
-
Αντιγράφω από το Auto Triti :
Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η Acenta, στην οποία προστίθενται 17άρες ζάντες αλουμινίου, το καλό infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, υαλοκαθαριστήρες με αισθήτηρα βροχής, εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών, αυτόματος κλιματισμός κ.α. Το εξοπλιστικό επίπεδο Ν-Connecta προσφέρει επιπλέον: φιμέ πίσω παράθυρα, φιμέ πίσω παρμπρίζ, αισθητήρες παρκαρίσματος, κεραία οροφής τύπου «καρχαρία», ατμοσφαιρικός φωτισμός στις πόρτες και γύρω από τον λεβιέ ταχυτήτων, δερμάτινο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη ΤFT 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων κ.α..
Aν είναι έτσι η Acenta και η N-Connecta,τότε η τιμολόγηση τους είναι πολύ καλή.Σε σύγκριση με την Ιταλία οι αντίστοιχες εκδόσεις είναι πιο φθηνές εδώ κατά 2.000 και 1.700,αλλά η Acenta εκεί δεν έχει αυτομ.κλιματισμό,ηλ. αναδιπλ. καθρέπτες και θερμαιν. καθίσματα.
Εκείνο που με παραξένεψε και θέλει προσοχή, είναι πως στο ιταλικό site στα τεχν.χαρακτηριστικά oι 2 πρώτες εκδόσεις (Visia,δηλ. Energy δική μας και Acenta) έχουν ταμπούρα πίσω και η N-Connecta δισκόφρενα...
-
Καλες τιμές και εξοπλισμός !!
-
Αισθητική cartoon μέσα κι έξω. Next...
-
Στην έκδοση acenta το χιλιάρι είναι στα 19χ.Καλούτσικη τιμή θα έλεγα.Βέβαια από εμφάνιση ξενίζει για τα δικά μου τα γούστα ειδικά μπροστά.Πίσω θα λέγα ότι θυμίζει πολύ qq.
-
Ανέβηκε η προϊοντική σελίδα με τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων αναλυτικά. Από N-Connecta και πάνω πραγματικά πλήρης εξοπλισμός που κάνει τις τιμές λογικές νομίζω...
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/juke-2019/prices-new-juke.html
-
Kαλή δείχνει η Acenta,αλλά πιστεύω πως αξίζει τα +2.000 ευρώ διαφορά επιπλέον η N-Connecta (έχει αρκετό παραπάνω εξοπλισμό π.χ. αισθ.parking πίσω,mode select,υποβραχιόνιο,Led ομίχλης,7'οθόνη στο καντράν,δερματ. τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων,ηλεκτρ. χειρόφρενο,6 ηχεία,πίσω USB,ατμοσφ.φωτισμό,φιμέ πίσω κ.ά.)
Κι όπως είχα γράψει και για την Ιταλία, οι εκδόσεις N-Connecta και πάνω έχουν δισκόφρενα και πίσω.
Nissan Juke 2019